goedenavond dames! ja ben nog wakker. Ben zo misselijk! Weer op het randje van spugen. Vanochtedn 2 x en gisteravond ook al! Raar dat mijn lijf zo wisselend doet. Soms heb ik serieus nergens last van, en dan ineens weer kotsmisselijk! Nu lekker in bed met kop thee, alleen thuis ga ik steeds minder prettig vinden, merk dat ik banger wordt, stom he?! Ik blijf het liefst in mijn slaapkamer, durf niet meer naar beneden eigenlijk . Manlief is feesten en isaatje is met mijn ouders mee zodat ik kan uitslapen morgen . Heb net grey's anatomie zitten kijken, 1e 2 afleveringen van het nieuwe seizoen. heerlijk om in mijn eentje zitten te kijken, tranen met tuiten huil ik dan altijd, love it! haha! ontzettend bedankt voor alle felicitaties! alleen.... ben ik in april al jarig geweest! hilarisch, dat iedereen mij braaf feliciteerd hihi! O. was jarig donderdag, vandaar het feestje. femmy: dat zou ik kl#te zijn zeg! Wou dat het anders was voor je! mammadoe: wat een leuk kamertje, ben jij zo into paars, of ben je daar nog niet over uit haha, alles wat jij post is paars wel leuk! marilouise: haha, succes deze drukke maand! Poemi: jeetje meid, tis wat. Gelukkig heb je dit voor het grootste deel achter de rug en kun je hopelijk gauw opnieuw aan de gang een hummeltje. Nu lekker bij komen, doe maar rustig aan hoor. Ik neem aan dat ze een laparoscopie gedaan hebben? (2 gaatjes in je buik, geen grote rits?) jessie: jullie ook lekker aan het shoppen geslagen! Leuk hoor!! viev: ja lekker was het vandaag he!? heb je een grote tuin? linnie: heel begrijpelijk dat je eigenlijk heel verdrietig bent! Dat zal ook nog wel even zo zijn. Vreselijk zo'n bericht. Probeer het zo veel mogelijk los te koppelen van je zwangerschap hoor. En geniet zo veel mogelijk juist met elkaar. Hou je haaks meisje! En die harde buiken kan, raar he? Dat kun je vaker hebben al zo vroeg, je baarmoeder is een spier die zich juist nu even wil uitrekken en samentrekken. Dus hoeft niet perse met stress te maken te hebben. Doe rustig aan, hou de gene die dicht bij je staan maar lekker vast! slaap lekker allemaal.
@isa lol zitten wij jou allemaal te feliciteren hahaha maar ja iedere jarige in de familie is een felicitatie waard. hier een vroege vogel vanmorgen nou ja het is beter als wat het geweest is half 7. mogen niet klagen de hond nu ook niet we gaan zo lekker uitgebreid wandelen! vanavond lekker een hapje eten hmmm heb er zin in !!!
@Isa Nou, gefeliciteerd dan nog maar met O. Vervelend dat je ineens weer zo misselijk bent. Ik kan ook niet wachten totdat Grey's anatomy weer begint! Geloof dat het begin oktober weer op tv begint. Het het is inderdaad een laparoscopie geweest, alleen heb dan wel 3 sneetjes. Vooral van die van m'n navel heb ik last @Femmy Balen meid! Zeker na zo'n rotmaand hoop je toch echt op iets anders @Mammadoe Heb je het hartje nog kunnen vinden gisteren? Zo'n apparaat zou niks voor mij zijn, zou er denk ik doodzenuwachtig van worden... @Jessie Leuke kinderkamer! Na 18 jaar werd het idd wel eens tijd! Leuk, ook nog een bruiloft in het vooruitzicht dus. @Viev Donderdag de echo al, spannend! Voel je je nog steeds zo goed? @Marilouise Ook al zo vroeg wakker, ben dus gelukkig niet de enige Zo, gisteren nog even flink geschrokken toen ik nog eens ging nazoeken wat voor kuur je krijgt mocht HCG niet gaan zakken, dat spul hoort bij de cytostatica! Wat ze dus ook gebruiken bij een chemokuur *slik*..... Het bedrijf waar ik werk voert onderhoud uit aan veiligheidswerkbanken en valideert OK's, en alles wat met cytostatica te maken heeft moeten ze echt voorzichtig mee zijn. Rotzooi dus, hadden ze wel even mogen vertellen. Hopelijk kunnen ze ook iets anders gebruiken. Je moet dan namelijk ook minstens 3 maanden wachten voordat je zwanger mag worden. Ook een slechte nacht achter de rug, uiteindelijk van 00.30 uur tot 02.30 uur wakker gelegen. Kleine was ook niet echt lekker, heeft heel de nacht lopen hoesten en zo af en toe huilen. Vind het echt k*t dat ik hem dan niet eens uit z'n bedje kan halen . Best veel pijn aan m'n buik ook gehad. Dacht eerst dinsdag wel weer te kunnen gaan werken, maar misschien toch beter om een weekje thuis te blijven...
@ isa: vervelend dat je weer zo misselijk bent. Hopelijk heb je vanacht nog een beetje kunnen slapen. en nog gefeliciteerd met O @ poemi: dat is zeker een schok, maar hopelijk hebben ze tijdens de ok alles weg gehaald en gaat de HGC gewoon zakken. @ mammadoe: heb je het hartje nog kunnen vinden? Ik dat voor mij zo'n apparaat ook niks is, zal elke keer in de stress schieten als ik even niks hoor! Vanacht slecht geslapen een buurman vond het dood normaal om tot 0130 te verhuizen!!!:x ze liepen elke keer hard pratend langs ons slaapkamerraam. Om 430 waren ze klaar met borrelen en liepen ze wederom hard pratend langs. straks gaan we lekker een stukje fietsen. We gaan ook langs het strand, kijken of we daar nog even kunnen zitten en genieten van het zonnetje!
Hoi meiden, Jessie886, mooi kamertje hoor! En leuk dat je schoonzus eindelijk ten huwelijk is gevraagd! Mammadoe, misschien dat ik die jas ook wel koop ja iig bedankt voor het laten zien Femmy79, hebben jullie een nieuwbouwhuis gekocht? Gaaf dat je op de grond hebt gestaan. Wel balen dat je ongesteld wordt.. Marilouise, hier ook Ik hou van holland gekeken. Isa, we hebben op zich wel een redelijke tuin hoor. Gemiddeld denk ik. Haha en jij was dus niet jarig, oepsie Wel lekker dat Isa bij je ouders slaapt en jij dan lekker uit kan slapen! Poemi, voel me idd nog steeds erg goed! Niet misselijk en moe etc. Alleen wat pukkels. Ben wel zenuwachtig voor de echo hoor.. Hopelijk gaat de HCG bij jou nog zakken. Die kuur is dan ook heftig zeg.. En goed aan jezelf denken he. Als je twijfelt, zou ik gewoon nog lekker een weekje thuisblijven! Vandaag nog leuke plannen? Ik ben net naar de hondencursus geweest. Verder weten we nog niet wat we gaan doen eigenlijk.
zo de ideale huisvrouw mag even uithijgen, man verklaarde me voor gek ja jij weer sta je op zondag morgen vroeg te strijken, hij snapt niet dat ik dat fijn vindt dat alles in de kast ligt en ik er volgende week pas weer omkijken naar heb heerlijk juist. man zo even feyenoord kijken daarna kraamfeest en dan heerlijk uit eten broertje en schoonzusje komen samen oppassen, moet wel even voor hen koken. en daarna rins even omkleden en verschonen dat ze hem zo op bed kunnen leggen. wel lekker hoor even een avondje samen. ongesteldheid is wel weer enorm heftig, maar voelt wel "fijn " ben van al mijn buikpijn af waar deze dan vandaan komt !>? kleine man ligt nu lekker te slapen ow ja vanmorgen maar de film gooische vrouwen meegekeken met mijn mannetje was ook weer even lachen
Haaii! Marilouise: Hehe, eindelijk ongesteld! Het werd tijd zeg.. Debby: Dat komt vast nog wel meid! Je bent het toch echt! Combitest: Doen wij niet. Ieder kindje is welkom! Cinnepinnetje: Balen hoor! Faylin: Jeej! Gaaf hoor. Altijd fijn en een geruststelling he. Claudi6a: Wat nou als het wel verkeerd was geweest, had je het dan weg laten halen?? Brondy: Genietze nog even meid! Mammadoe: Geweldige kamer! Ik zie al aan de naam welke het is, ga maar niet kijken want dan word ik stik jaloers! Wij gaan d ekamer van Tara opknappen en zelf stickers plakken. Hopelijk word dat ook mooi, en ben ik straks wat minder jaloers. Hahah Poemie: Jeetje, dus toch een bbz!! Wel heel fijn omte horen dat alles goed is gegaan! Heb veel aan je gedacht. Weet je al wanneer jullie weer verder mogen met de kinderwens? Faylin: Strepsels niet idd, maar er zijn zooveel dingen op de markt! Femmy: Gaaf zeg, weer naar Canada! Linnie: Is het niet een harde buik? En je baarmoeder zit nu natuurlijk wel een stuk boven je bot? Ik snap dat het als een schaduw over je zwangerschap hangt nu, maar laten we het beste hopen!! Mammadoe: Heb je het hartje nog niet gevonden?? Ongeveer 2-3 cm boven mijn schaambot vind ik de beeb... En dan van links naar rechts zoeken. Af en toe naar onder. Gebruik je wel gel??? Isa: Oh bah! Das minder dat je zo misselijk was!! HOe gaat het vandaag? En lekker uitgeslapen? Poemie: Missch is het beter om idd deze week nog thuis te blijven. Even op adem komen en je lichaam zich laten herstellen!! Femmy: Wat een lul!! Vandaag alweer 17 weken en morgen om 10 u naar de vk! Ben benieuwd.. Vandaag voelde ik me niet al te best, steekjes rondom mijn baarmoeder en zere onderrug. Zal wel te maken hebben met de groeipijnen. Ben met 17 weken, 2,2 kilo aangekomen.. Best netjes toch? Zal morgen is navragen wat ongeveer normaal is met 17 weken. MOrgen gaan we lekker een midweek weg met vrienden! Heb er zin in!
Hej meiden, Vandaag bij de 'nieuwe' vriendin van mijn zwager thuis geweest. En heb me groen en geel zitten ergeren. Ze voed haar kind niet op, met als gevolg dat het een enorm verwend *#@-kind is. Echt VRESELIJK!!!! Doet continu absurde dingen en moeder zegt er niets over Echt niet om aan te zien! @Isa, ik krijg de potten paarse verf er natuurlijk niet bij Dus die paarse wanden komen er zeker niet bij mij! Vind ik echt vreselijk! Net een hoerenkast! Ik ben nu aan het nadenken wat ik voor behang/kleuren wil in het kamertje....moeilijk hoor! @Tara, ja super leuk issie hè?! Maar snap dat jij niet weer alles opnieuw gaat kopen als je het al hebt staan....Denk ook niet dat M. daar erg blij mee zou zijn hihi. Veel plezier met je midweek! @Viev, van mij mag je die jas kopen. Stel je voor dat we met z'n allen naar zo;n babybeurs gaan en we allemaal in die jas lopen hihi @Heerlijk hè?! Tokkie buren, ik kan erover meepraten pffff vermoeiende mensen! Maar komen ze nieuw of gaan ze....? Das een heel verschil natuurlijk! Het hartje heb ik gevonden ja. Moest wat meer gel doen en weet nu in welke buurt ik moet zoeken. O ja, nog een akelige ontdekking gedaan..... Heb nieuwe striae (schrijf je dat zo?) niet op mijn buik die in consequent insmeer $) maar op mijn billen/heupen die ik dus niet insmeer :x Beeeeeeetje jammer! @Poemi, maar je HCG zal toch wel gaan zakken? Dat je test lichter werd is al positief. Komt echt wel goed. En wbt het hartje luisteren. Het hangt er maar net vanaf hoe je erin staat. Jij hebt natuurlijk net dit allemaal meegemaakt, maar ik ben alleen maar poisitief aan het denken en ga me pas zorgen maken als daar aanleiding toe is. Ik wil ervan genieten en heb nog geen redenen om te denken dat het mis zou zijn of mijn kindje niet gezond is. Had ik al verteld dat we vandeweek ook een supercoole babymonitor gekocht hebben? Super gaaf ding van Luvion, waar je superscherp je kindje mee kan zien met honderd en één functies erop. Gaat me heel wat traplopen schelen in de toekomst! Nou morgen gaat de wekker weer vroeg (na 1 dagje weekend ) en ben doodmoe dus ga lekker pitten! Fijne week iedereen!
Nee we hebben alleen 2 ledikantjes. Verder gewoon 1 komode en 1 kast. Ze komen gewoon op 1 kamer samen.
Hoi Dames, Hier zit de vakantie er weer bijna op.. We gaan straks met de boot terug naar Tanzania en dan vliegen we vannacht naar huis. Had het prima gevonden om nog wat langer te blijven! Maar als ik straks thuis ben en Kingston (de hond) weer kan knuffelen ben ik ook wel weer blij.. Vanmorgen een testje gedaan... Hartstikke negatief! Ik ben nog wel aan de vroege kant, dus misschien komt het nog, maar ik ben er bang voor! Zit nu wel kotsmisselijk aan het ontbijt.. Maar dat zal dan wel andere redenen hebben! Linnie: wat ontzettend K*T voor je!!! Helemaal nu met je zwangerschap.. Maar probeer positief te blijven, ook voor jezelf en je kindje! Dikke knuffel!! Poemi: fijn dat de operatie goed is gegaan.. Maar doe idd lekker rustig aan, het is natuurlijk niet niks! Ik duim voor je dat je hcg blijft dalen! Ook voor jou een dikke knuffel!! Wat een leuke kamertjes heb ik voorbij zien komen! Ben toch wel een tikkeltje (lees heeeel erg) jaloers! Femmy: ik heb gedroomd dat jouw kat weer terecht was! Dus laat het een voorteken zijn! Grappig dat je zo over andere mensen kan dromen.. Dus als iemand hier nu even voor mij wil dromen dat ik toch zwanger ben
@lwal, aan alles komt een einde ook aan jullie volgens mij super vakantie, geniet nog heel eventjes. en hopelijk wordt de test toch positief en was je gewoon te vroeg. ik doe mijn droom best ! hier heerlijk uit eten geweest alles heeft zijn voor delen heb nu lekker carpaccio op en heerlijke biefstuk lekker rood hmmm. hopelijk wel voor het laatst voorlopig, we hebben wel lekker zitten kletsen (ow ja de wijn helemaal vergeten ) het was even fijn samen.
@ lwal: hopelijk komt jouw droom uit! want dat zou onze maand weer helemaal goed maken! Gisteren de hele dag behoorlijke buikkrampen gehad, ben ook weer flink ongesteld. Maar vanacht gelukkig goed geslapen en de buikkrampen zijn weg.
Hoi meiden, Mammadoe, de nieuwe vriendin van je zwager is dus niet zo'n succes. Gaaf dat je zo'n monitor hebt gekocht! Is dat een soort camera? Klinkt wel handig iig Lwal, jammer dat je test negatief was en de vakantie er alweer op zit. Gaat snel zeg! Marilouise, fijn dat je zo'n gezellige avond hebt gehad met je hubbie Debby1, ben benieuwd naar je verhaaltje over het weekend Hier nog 3 nachtjes slapen en dan (eindelijk) naar de vk
hier weer flink ongesteld gisteren nagenoeg niets op de dag zelf s'morgens daarentegen heel veel, en nu vanmorgen ook niets dacht zelfs misschien dat ik zelfs wel zonder kan mara toch voor de zekerheid een tampon gepakt en was maar goed ook man weer heel veel heb nu ook echt ongesteldheidskrampen in mijn buik en ben niet fit. erg moe.
hallo! lwal, jammer dat je vakantie er weer op zit, die foto's op je fb zien er zooooo relaxed uit! Gaaf hoor. Kingston zal wel weer blij zijn je te zien!! mammadoe: ik snap dat je er geen potten verf bij krijgt al enig idee wat voor een kleur/behang je wilt. Jullie willen niet weten wat het wordt toch? Balen van die striae. Ik heb dat ook behoorlijk op mijn love handles en benen, buik verder niet. Niets aan te doen, gewoon hopen dat het niet te erg wordt. spannend viev, naar de verloskundige!! marilouise: wij hebben toevallig ook afgelopen week gooische vrouwen gekeken! Heerlijk, ik vond hem fantastisch. Wij hebben dan ook de serie helemaal met zijn 2tjes gekeken, jullie ook? tamale: 2,2 kg is wel heel netjes zeg! Hopelijk voel je je gauw wat beter! Waar gaan jullie heen? veel plezier iig! femmy: hopelijk is het ergste gauw voorbij. Trakteer je zelf anders even op een reep chocola haha. Hier nog steeds misselijk, ben vandaag thuis gebleven. voelt zo dubbel omdat het zo met vlagen is. Lig wel braaf op bed met emmer ernaast. Maar dan denk ik van had echt wel kunnen werken en het volgende moment ben ik zoooo blij dat ik in mijn bedje kan liggen en isa bij het kdv is. Het is niet dat ik niks meer binnen kan houden namelijk. Ik spuug ongeveer 2 keer per dag gemiddeld. een tijdje later kan ik gewoon weer prima eten. Alles wat ik lees is veel extremer, van 30 x per dag kotsen, zo erg is het nou ook weer niet maar leuk is echt heel anders. wat moet ik nou?
@isa wij hebben inderdaad ook de hele serie op dvd en alles samen gekeken ook van voetbalvrouwen trouwens vinden we ook super !
Lwal: je bent wel 4 dagen te vroeg! Dus het kan nog makkelijk! Goede terugreis ! Isa:Voel je maar niet schuldig! Beterschap meid! Viev: aangezien ik er deze week niet ben: Heel veel succes en plezier bij de vk! mammadoe: Ooeh frustrerend ofniet! Ik kan daar ook niet tegen en erger me dan ook kapot! Gaaf zo'n luvion! Zitten wij ook nog over te twijfelen. Wij gaan er vandoor! Fijne week iedereen, geniet van het mooie weer! Vrijdag zijn we weer terug! DOeidoeii!
Ohh en bij de vk ging alles goed! Baarmoeder zat nu 2 vingers onder de navel, hartje klopte goed! Mijn hartslag was heel rustig, 120/60 geloof ik.. ( geen idee wat normaal is ) DOegg!!
Goedemiddag allemaal! Nou, nou... Jullie hebben weer lekker gebept zag ik al. Ben erg druk, dus niet alles in detail gelezen, sorry. In ieder geval: Isa, beterschap! Linnie, nogmaals dikke knuf voor jou! Tamale, fijne week gewenst! Poemi, ook beterschap voor jou deze week, doe maar lekker rustig aan... Hier een druk, maar ZEER geslaagd weekend achter de rug. De reacties waren allemaal heel erg positief, leuk, enthousiast, tranen en de hele mikmak. En het was verrassend om bijvoorbeeld mijn vader in eens helemaal in de wolken te zien sinds hij het weet. (Normaal lekkere nuchtere, rechercheur) Mijn schoonzus helemaal door het dolle: whaaaaaaaaaa een nichtje of neefje voor F. en M.!!!!!! Whaaaa neeee, jaaaa?? Echt??? Goed, onze ouders, mijn broertje, F's broer & zus en zwager; iedereen weet het nu. He-le-maal te gek Nu alleen komende week nog mijn beste vriendinnen en dan even stil houden. Hen gaat het wel opvallen, weet ik zeker. Debby die niet rookt en drinkt... hmmm Ik krijg ook al een behoorljke buik vind ik zelf. Kan dat nu al zo erg? Nou, ladies, hier haak ik weer aan. Ik kan wel 1,5 kantje schrijven over onze families, maar dat bespaar ik jullie wel ff! tot strakkies!