heerlijk wezen fietsen naar de waal, daar hebben we even op het teraas gezeten en een frietje gegeten toen weer terug en nu mannetje op bed en grote man languit op de bank voetbal kijken. lekker luie dag vandaag !
Hallo allemaal, het is hier idd rustig! Tamale: Klinkt goed zeg jullie midweek! En wat een geluk met het weer zeg! En lekker zo'n luie zondag ochtend. Poemi: Dat zou fijn zijn als je er weer voor mag gaan! Over het zoontje van mijn vriendin, is nog afwachten hoe het allemaal verder gaat lopen. Hij heeft longschade omdat hij eigenlijk te lang aan de beademing heeft gelegen, dus is maar de vraag hoe dat verder gaat. Er is ook een kans dat hij zuurstoftekort in de hersenen heeft gehad, dus de toekomst zal uitwijzen of hij hier schade van heeft. Linnie: Moet wel heel moeilijk voor je zijn om je moeder zo emotioneel te zien. Dikke knuffel!!! Leuk dat je spullen hebt gekocht, dat is zo wel lekker shoppen dan met die mamadagen! Hier weinig nieuws.. Vanmiddag denk ik even terrassje pikken, doen we deze week al heel schandalig elke dag! Maar nog even van profiteren, dinsdag moet ik weer met werken beginnen.
@lwal: je moet het er zeker van nemen hoor met dit weer, wij hebben gister ook heerlijk op een tarrasje gezeten. Nu lekker thuis in de zon. Aah jammer dat je vakantie alweer voorbij is, maar je hebt een lekker weekje nog in nederland gehad toch.
Ik denk dat iedereen geniet van het mooie weer!! Wij zijn ook net thuis van een dagje zon. Mijn vriend ging een buitenduik doen in een meer en ik heb de hele dag lekker in de zon gezeten! Echt heerlijk en dan bedenken dat het 2 oktober is
heerlijk he femmy dit weer, hier net lekker restjes opgemaakt van de bbq. nu lekker samen op de bank waar dat niet toe leidt!
Iederen zo te lezen lekker een luie dag en van het weer genoten. @Tamale Jullie hebben echt mazzel gehad met het weer afgelopen week. En dan ook nog eens een extra luxe huisje! @Lwal Hè bah, dus ze zijn er nog lang niet klaar mee . Is toch je ergste nachtmerrie. Jullie hebben zo te lezen ook nog goed genoten van je laatste weekje vakantie. Zal wel weer even wennen zijn om weer te gaan werken na, 4 weken vakantie? Of langer? @Femmy Water was wel koud, of niet? Maar je zou niet zeggen dat het al weer 2 oktober is. @Marilouise Balen dat je nog zo'n last van je voet hebt. Hoelang duurt het voordat het een beetje genezen is? Wij zijn afgelopen weekend aan de zolder begonnen. Er staat al een wandje, best een raar gezicht. Maar de kamer voor de kleine man is nog aardig ruim, dus daar zijn we wel blij mee. Vanmiddag om 14.30 uur zijn ze gelukkig al wel gestopt met klussen. Kleine werd ook wakker dus daarna zijn wij ook nog lekker een stuk gaan fietsen, zo'n 1,5 uur. Was nog behoorlijk druk ook met fietsers. Vanavond voor het eerst sinds 4 weken weer eens seks gehad, manlief begon een beetje chagerijnig te worden Maar geen last van m'n buik meer dus. Sneetjes zijn nog niet helemaal dicht en nog wel een beetje gevoelig, maar het was te doen.
@poemi, jullie ook al aan het verbouwen? wij hebben vanavond zitten brainstormen en gaan van het voorjaar kamer ruilen met onze zoon. en hopelijk een babykamer inrichten. hoe lang het duurt voor ik er geen las meer van heb, hmmm geen idee, vorige keer had ik 1,5 week echt veel pijn daarna nog maand of 2 gevoelig toen snel beter. Nu is de pijn alweer minder maar op blote voeten doet echt nog pijn.
Goedemorgen allemaal. Hier een heerlijk dagje voor de boeg, mannetje voor het eerst naar zijn nieuwe werk (hij was erg nerveus) . Ik ga lekker aan het poetsen vandaag, moet ook gebeuren. (vindt het niet zo erg) vanmiddag lekker strijken in de tuin. En vanavond ga ik weer naar het zwembad dus al met al een druk dagje met niet te veel verplichtigingen. even een vraag aan jullie volgende week zondag hebben we een brunch voor de verjaardag van mijn opa en oma, de een wordt 75 en de ander 70 hebben jullie een idee voor een cadeautje? ik heb zelf echt geen inspiratie.
Dag meiden, Hier een berichtje van mij... Heb het even laten afweten, had een heel druk en gezellig weekend met verschillende vrienden. We hadden het ook aan onze beste vrienden verteld. Helaas is onze vreugde van het 'zwanger zijn' gisteren afgebroken. Ik was gister ochtend bij mijn ouders en had een beetje 'oud bloed'... op zich is dat niet erg, maar ik schrok wel en heb toen de Verloskundige gebeld. Ik moest het even in de gaten houden. Als het helderrood werd, kan het mis zijn. 10 minuten later naar de WC en was het toen helemaal mis F. was voetballen en kwam direct ook naar mijn ouders huis... Lekker familie drama zeg maar. Mijn ouders, schoonouders, F. en ik. De verloskundige belde later nog en is wel echt heel lief voor me geweest. Donderdag moet ik een echo laten maken om te kijken of alles leeg is, zeg maar. Hopelijk is dat dan nu ook maar het geval. Heb vanaf dat moment enorme buikpijn en een soort van heeeele erge ongesteldheid. Het is écht verschrikkelijk, hoop dit nooit meer mee te maken. Wat een hoopje ellende kan ik zijn zeg! Wist ik niet van mezelf. Had niet verwacht dat je na 6 wkn al zo gehecht bent aan zoiets kleins. Bah, nu ik alles typ komen de traantjes weer... Uiteindelijk ben ik ook wel realistisch, en weet ik dat dit dan dus gewoon niet goed zat. Gelukkig weet je nu wel dat je lichaam doet wat het moet doen als er iets mis is, en weten we dat we zwanger kunnen raken. Toch is het zwaar K U T... De rest van de dag hebben F. en ik gewoon lekker op de bank gehangen, heb ik paracetemol gegeten en marathon Gooische Vrouwen samen gekeken. Heb je het verdomme net aan al je beste vriendinnetjes laten weten, iedereen blij voor je en nu dít!!!! Ben vandaag thuis gebleven, misschien morgen nog en dan woensdag (ipv vrije dag) maar weer aan de bak denk ik. Ik hoop dat jullie begrijpen dat ik nu heel even een afstand neem van het forum vandaag. Wil even op mezelf zijn nu. Ik ga nu even ontbijten, ik spreek jullie allemaal snel weer! Heb niet alles bijgelezen, maar hoop natuurlijk voor de 'niet-zwangeren' dat het snel raak is, en voor de anderen dat alles goed verloopt!
Ach meisje toch! Ik denk even snel kijken hier, zie ik jouw verschrikkelijke berichtje.. Heel veel sterkte, en neem de tijd. Dat heb je echt wel nodig.
@debby, dikke knuffel voor je meis, en ook voor jou hoop ik dat het snel wel goed gaat, nogmaals dikke knuffel.
Ah Debby meid wat ontzettend erg voor je! Vind het echt heel k*t voor je.. Doe idd lekker rustig aan met je werk. En begrijpelijk als je hier even wat minder wil zijn.. Hele dikke knuffel vanuit mij!
Jeetje Debby toch. Wat klote zeg. Denk zal ook mijn virtuele gezicht weer eens laten zien en dan lees ik dit bericht. Heel veel sterkte meid. Dikke knuffel van ons!!!
Hoi meiden, Zaterdagavond het grote nieuws aan mijn ouders verteld en die waren erg blij Gisteren nog aan mijn zus + vriend en aan hubbies broer + vrouw en aan mijn schoonmoeder verteld. Helaas bij schoonmoeder kwam na 5 minuten een tante en oom binnen, dus niet echt goed over kunnen kletsen helaas. Vanavond nog maar eventjes terug en we moeten het ook nog aan hubbies andere broer vertellen. In ieder geval allemaal leuke reacties Marilouise, fijn dat je kat toch weer terecht is! Benieuwd hoe je mannetje het maakt op zijn nieuwe werk! Cinnepinnetje, woensdag weer een dag om te poetsen. Groot gelijk dat je van het weer geniet Linnie, lief van je ouders en grootouders van de kinderwagen en maxi cosi! Dat is idd wel leuk shoppen ja Welke kinderwagen heb je gekregen? Tamale, fijn dat je een leuke week hebt gehad! Wel gaaf van dat huisje zeg, echt luxe! Debby1, jeetje wat schrikken dit nieuws zeg! Wat ontzettend erg voor je!! Heel veel sterkte en dikke knuffel!
@viev hij smste net dat alles goed ging en hij ging lunchen met de collega's. Afgelopen weekend kwam mijn lieve mannetje er zelf mee dat het wat hem betreft liever vandaag dan morgen mag gebeuren dat ik zwanger wordt. Al die tijd vond ik hem wat terughoudend, maar nu gaat hij er helemaal voor. ook wel leuk nu gewoon even goed oefenen en hopelijk snel een eisprong !
Ach Debby toch, wat een rot nieuws. Weet eigenlijk niet wat ik je moet zeggen. wil je heel veel sterkte wensen voor de komende tijd
Hallo dames, Viev: Leuk dat je het hebt verteld!! Leuk dat ze zo blij waren! Jammer idd dat er bezoek binnen kwam bij je schoonmoeder. Debby: Heb vandaag veel aan je gedacht!! Verder is het hier weer erg rustig he? Ik heb vandaag lekker genoten van mijn laatste dagje vakantie.. In de tuin een boekje gelezen, fotoboek van de huwelijksreis gemaakt en lekker rustig aan gedaan! Vanavond komt Grey's Anatomy weer op tv, kijken jullie dat ook? Ik heb er nu al zin in! Mannetje gaat sporten dus heb een lekker avondje voor mezelf
Morgen moet ik voor het eerst sinds 8 maanden weer nachtdiensten gaan draaien. Ik heb er nu al totaal geen zin in. Ik heb nu geen vaste opdracht, dus moet losse diensten gaan draaien en ze beginnen gelijk met nachtdiensten. zojuist met mijn vriend overlegd dat, als ze alleen maar met nachtdiensten komen dat ik mijn contract gaat opzeggen daar. Ik wil toch graag iets regelmatiger werk gaan doen. en nachtdiensten en kinderen krijgen is ook geen goede combi:x
@Debby Hoe gaat het met je? Ben je trouwens ook al echt stolsels verloren, of alleen maar bloed? Bah zeg, had zo gehoopt dat het bij de rest van de meiden wel allemaal goed zou gaan @Femmy Balen dat je weer nachtdiensten moet gaan draaien. 't zou niet leuk zijn als ze je alleen maar nachtdiensten laten draaien. Kunnen ze toch ook niet maken, ook al heb je geen vaste opdracht? @Lwal Succes morgen met werken! Ik ga ook Grey's anatomy kijken, echt een leuke serie. Zelfs manlief kijkt mee, dus dat komt goed uit @Viev Was het nog gezellig bij je schoonmoeder vanavond? Gezellig over de beeb kunnen kletsen? Vandaag weer voor het eerst gewerkt. Het is echt mega druk, ligt nog zoveel werk... Ik liep vanaf begin september al achter met mijn werk omdat ik het werk van een collega moest overnemen i.v.m. vakantie, toen kwam nog die andere collega met z'n knie erbij en vervolgens zit ik zelf alles bij elkaar 6 werkdagen thuis, 2 weken voor mij dus... Ik zou morgen eigenlijk vrij zijn, had geruild met vandaag, maar nu moet ik toch gaan werken. We hebben zo'n 300.000,- tekort op alle 3 de afdelingen en ze willen woensdagavond gaan overwerken, dat is de laatste dag dat we kunnen boeken, maar dan gaan we naar Bert Vischer, dus dan maar morgen werken. Ik begin wel pas om kwart voor 10, kan ik eerst de kleine naar de crèche brengen waarvoor ik dus vrij wilde. Die 300.000,- gaat ons niet lukken in die paar dagen, maar hopelijk wel tegen de 100.000,-. Wat een bedragen zeg