@debby: ooh wat erg, heel veel sterkte en een dikke knuffel. @poemi: Zooo wat een bedragen. Succes. @lwal: jeeeh grey's anatomy. Wist niet dat het alweer zou beginnen, tot ik je berichtje las. @viev: ooh leuk he het vertellen. We hebben de bugaboo gekocht. Ga weer ff greys anatomy kijken Ooh ja, morgen weet ik hoop ik wat het wordt, jongen of een meisje, kan niet wachten. Ga ik morgen mijn ouders ermee verassen. Vind mijn moeder vast wel leuk in deze tijd. Donderdag krijgt ze dr eerste chemo.
@linnie spannend hoor, wij hebben hele discussies of we het wel of niet willen weten bij rins zeiden ze eerst dat het een meisje werd dit hebben we tot en met 32,5 gedacht, maar hij heeft echt een piemel. wel leuk hoor zelf een voorgevoel? @poemi werkse dan maar. hier net terug van sporten ga op bed tv kijken ben kapot. man had een leuke eerste dag gehad op zijn werk. ow ja rins is een beetje ziekjes koorts enzo, ik denk zijn oortjes even aankijken maar.
Zo ik kwam ook maar weer eens kijken. Had de hele tijd geen zin om te typen, maar las dan wel bij. Had weinig bijzonders te melden. Maar nu kom ik kijken en schrik ik me tepletter van Debby's bericht Wat een klotenieuws zeg! Met zes weken al helemaal gewend aan het idee en net je vriendinnetjes verteld en dan dit! Heel veel sterkte met het verwerken hiervan. *knuffel* Verder weet ik niet meer zo veel wat jullie hadden geschreven. Tara had iig een leuk/luxe midweek gehad! Super relaxed. Poemi weer aan de arbeit, aardig druk zo te lezen, maar misschien wel lekker dat je even ergens anders aan kan denken. Hoe is het verder met jou nu dan? Emotioneel gezien? Linnie heeft de bugaboo, hadden ze hem op voorraad of moest je hem in bestelling nemen? En donderdag begint het hele circus voor je moeder dus? Heel veel sterkte daarmee. Hopelijk word ze niet al te beroerd van de zware chemo Ben je al een btje over de eerste shock heen? Echt kut voor je hoor! Maar gelukkig morgen eerst een positieve dag hopelijk als je achter het geslacht zal komen. Heb je eigenlijk een voorkeur? Of maakt het je nix uit? Femmy zit met d'r nachtdiensten, tsjah, dat is idd niet heel erg prettig nee En als je zwanger zou zijn al helemaal slecht geloof ik.....Hopelijk wisselen ze een beetje af! Hier verder alles z'n gangetje. Heb een beetje een soort van dipje en ben vreselijk aan het snaaien.....hele zakken gaan erdoorheen, komt mijn schoonmoeder ook nog eens een lekkere taart brengen..... Verder gewoon een relaxed weekend gehad en nu weer hard aan het werk. En ik ben gelukkig sinds vorige week donderdag klaar met MvM! Eerste dagen voelde het gewoon vreemd om normaal in de pot te kunnen plassen haha. Heb vandaag de 20 weken echo ingepland en heb hem over ruim 2 weken zin in!
goedemorgen, zijn jullie ook zo gaar? Ik heb het gevoel dat ik de hele dag kan slapen, misschien vanmiddag maar even mee met de kleine man! man had het erg goed naar zijn zin gehad op zijn nieuwe werk vanmorgen begon hij eindelijk erover te praten. Gisteren kreeg ik zo een niets zeggend antwoordt. wel kost het hem nog erg veel moeite dat hij langer mag blijven liggen, gevolg iedereen wakker. (gelukkig vanmorgen de kleine man nog wel in slaap). heb gisteren mijn kalender zitten bekijken en het blijkt gewoon dat we tot aan sinterklaas ieder weekend helemaal vol zitten, bah daar houd ik echt niet van. iedereen een fijne dag !
Ik ben net terug van de echo, ennnn het is een meisje. Ben zooooo blij. Was ook echt een super echo. Je zag dr zelfs drinken van het vruchtwater, zoo leuk. En ze was lekker aan het trappelen. Ze liet het geslacht eerst niet goed zien, toen moest ik op mijn zij liggen en toen gingen dr beentjes open.
Linnie wat leuk!! Een meisje!! Nu kun je lekker mooie meisjespullen gaan kopen.. Nou hopelijk vrolijkt dit je weer een beetje op! Donderdag weer een spannende dag voor je moeder dus.. Poemi: wat een cijfers zeg op je werk!! Mammadoe: nog 2 weekjes geduld dus! Jij wilde niet weten wat het wordt toch? Ik mag vanavond na 6 weken weer gaan werken.. Heb er nog geen zin in! En helemaal geen zin in een slaapdienst, maarja.. Vanmiddag nog even lekker luieren
@linnie cool een meisje super zeg! @lwal succes met werken valt altijd tegen na een lekkere lange tijd vrij en vakantie.
AAAAAHHHHHHH een MEISJE!!!!! Wat super leuk voor je zeg! Stiekem ben ik wel een beetje jaloers dat jij het nu weet en ga ik toch weer twijfelen of ik het straks toch ook niet wil weten......grrrr. Heb je er een echofoto van ofzo? Gefeliciteerd hoor!
@mammadoe: jaa leuk he. Ben zoo blij. Voelt me echt heel raar, en heel onwerkelijk. Ben er nu al helemaal van aan het dagdromen Ja heb echofoto's en een dvd. Moet ze nog ff op de comp zetten, maar eerst zo werken. Voetje had ze ook gemeten, was ongeveer 2,4 cm, zoo klein. haha. Ze heeft ook alles uitgelegd. Blaasje was vol zodat we wisten dat ze goed dronk. Zoo leuk dat ik nu "ze"kan zeggen, haha. En elke keer dr beentjes strekken en buigen. Ben helemaal verliefd, hih. @lwal: succes vandaag met werken, geniet nog heeeel even van je vrije uurtjes. En vanavond gaan we mijn ouders hiermee verassen, hebben een shirtje gekocht met "it's a girl". Ze weten niets van deze echo.
Hoi meiden, Lwal, dan heb je gisteren nog goed weer gehad met je laatste vakantiedagje! Femmy, balen van de nachtdiensten zeg! Poemi, gisteravond idd wel lekker met schoonmoeder kunnen kletsen. Kwam gelukkig deze keer niemand langs Ze heeft al gezegd dat we het babykamertje krijgen. En van mijn ouders krijgen we de kinderwagen. Hartstikke lief allemaal! Wat gaaf dat je woensdag naar Bert Visscher gaat! Die vond ik ook altijd erg leuk Alleen al lang niets meer van gezien eigenlijk. Balen dat het op je werk nu zo druk is! Hopelijk krijg je het tekort een beetje opgelost! Linnie27, wat leuk dat je een meisje krijgt!! Gefeliciteerd!! Marilouise, fijn dat je man een leuke dag heeft gehad op zijn nieuwe werk! Dat zijn veel drukke weekendjes dan, tot sinterklaas! Mammadoe, over 2 weken al 20 weken echo! Gaat echt snel zeg! Dan ben je alweer op de helft Ik heb trouwens tegelijk met jou echo, maar dan de 12 weken echo Pff, hier moe. Heb al een paar nachten slecht geslapen. Vanavond maar lekker op tijd onder de wol.
Wat is het rustig hier, Rins is vanmiddag enorm hard van de trap afgevallen, hij had zelf de deur open gemaakt door op de stoel ernaartoe te schuiven en erop te klimmen, vervolgens de trap op ik was even wat in de kast leggen en mee naar beneden nemen. Hij stond op tree 6 en zag mij en ging rechtop staan verloor zijn evenwicht en ging enorm hard achterover, hij raakte de trap niet meer klapte met zijn lijfje op de grond en zijn hoofd misselijkmakend hard tegen de muur. Daar sta je dan en je kan niets behalve kijken hoe het fout gaat, gelukkig huilde hij gelijk, wel even contact gehad met de dokter deze wilde dat we het even aankeken een half uur en toen kwam hij toch even langs, op zich behalve een bult niets te zien, wel moeten we hem vannacht een aantal keren wakker maken en kijken of die alert is. Hij is nu wat timide, Ik ben zo geschrokken.
@ poemi: ik heb nu geen vast opdracht, hopelijk komt die wel weer snel! dus nu maar losse diensten op lossen. Als ze over 1 maand nog niks vast hebben ga ik iets anders zoeken. Ik merk gewoon dat ik de laatste jaren steeds meer tegen de nachtdienst aan loopt te hikken. Voorheen maakte het niet uit hoeveel en hoevaak ik nachtdienst had, maar nu wil ik gewoon 's nachts lekker slapen naast m'n vriend. En ik heb 2 jaar terug gewoon een waarschuwing van mijn lichaam gehad en sinds dien heb ik het niet meer zo op nachtdiensten. Mijn bureau weet hiervan en zouden hier rekening mee houden. @ marilouise: wat vervelend dat Rins van de trap is gevallen. snap best dat je erg geschrokken bent. Hopelijk valt het allemaal mee. @ linnie: een meisje, wat leuk!!! Wij gaan straks nog maar nog even aan de slag, nog even lekker knuffelen voordat ik ga werken
@Marilouise Dat is zeker even flink schrikken! Gelukkig mankeert hem op het eerste gezicht niets. Maar als ze gelijk gaan huilen en niet gaan braken o.i.d. is opzich wel een goed teken. @Linnie Wat leuk, een meisje! Ben lichtelijk jaloers Je ouders, en vooral je moeder, zullen het denk ik ook wel heel erg leuk vinden om te horen wat het wordt. Heeft je moeder donderdag een beetje afleiding als ze met de chemo begint @Mammadoe Als je al het snaaien bent helpt het niet echt als je schoonmoeder met een lekker taart komt aanzetten Wel lekker dat je van MvM af bent, kan je weer normaal plassen Nog maar 2 weekjes tot de 20-weken echo. Jullie wilden niet weten wat het werd toch? @Lwal Werk ze vanavond. Na 6 weken zal het zeker wennen zijn. @Viev Wat leuk dat je het kamertje van je schoonmoeder krijgt. En de kinderwagen van je ouders, lekker hoor! Scheelt echt een hoop. Kleine man heeft het erg naar z'n zin gehad bij de peuters. Hij heeft zelfs al een vriendinnetje Ben wel een beetje moe van het werken en heb ook wel een klein beetje last van m'n buik. Morgen ook weer werken, wel even pittig zo gelijk 3 dagen achter elkaar. Vanmorgen toen ik wakker werd had ik ook wel een beetje krampen en ik dacht eigenlijk ongi te worden maar heel de dag nog niets gezien. Temp is ook eindelijk gezakt en heb best wel wat puistjes dus ik verwacht toch wel iets eigenlijk Vanvond nog een ovu-test gedaan en daar was echt totaal niets op te zien en de eerste ronde had ik heel de tijd voor m'n ei al wel een heel vaag streepje. Pff... Manlief heeft nu zo'n oortje voor z'n playstation dus die zit nu met een vriend te gamen en te praten, gezellig
@Femmy Nachtdiensten lijken me ook echt verschrikkelijk. En als je die vaak moet gaan draaien kun je beter idd maar wat anders zoeken, zeker als je lichaam het er ook niet echt mee eens is. Veel plezier nog vanvond voor het werken
@Debby Hoe gaat het met je? Ga je morgen werken of blijf je nog even lekker thuis? Donderdag de echo toch? Zal aan je denken hoor .
Debby: Ooh wat een vreselijk rot nieuws! Wat erg! Heel veel sterkte meid. Jeetje, dat is schrikken! Een hele dikke knuffel voor jou meid. hopelijk is het dan ook gewoon schoon! Xxx Linnie: Wat leuk een meisje!!! Gefeliciteerd! ( voelt zo vreemd om eerst het bericht naar debby te typen en dan dit.. ) Super leuk!!! Ben je er zeker van, goed kunnen zien etc?
Vanavond voor het eerst naar zwangerfit geweest! Was leuk! Voel me wel thuis tussen die buiken en dat geklets. Even lekker zweten ook. Nu lekker even bankhangen en morgen weer aan het werk. Fijne avond iedereen! xx
Hoi dames, Ik heb een super relaxed avondje op het werk gelukkig, kan zo al lekker naar bed! Marilouise: Dat is schrikken als hij zo valt! Gelukkig lijkt het nu dus mee te vallen. Tamale: Goed bezig, zwangerfit! Wat moet je daar allemaal doen? Poemi: Hoop voor je dat je ongestelheid snel komt dan! Dan weet je tenminste waar je weer aan toe bent. En lekker rustig aan doen als je last van je buik hebt! Fijn zo'n vent op de playstation... Debby: Ik weet niet of je een beetje mee leest? Maar hoe gaat het nu met je? Las op facebook iets over dat je nieuwe huisdieren krijgt? Femmy: Knuffelze! Linnie: Hoe vonden je ouders het vanavond??? Mammadoe: Nog steeds overtuigd van je keuze dat je niet wilt weten wat het wordt? Of ben je nu echt aan het twijfelen geslagen?
@lwal: ooh wat lekker zo'n eerste dagje werken dan toch? Valt het gelukkig toch mee. Mijn ouders vonden het echt heel leuk. Had het truitje ingepakt en gaf mijn moeder het kadootje, dus ze zegt, het is roze, je weet toch helemaal niet wat het wordt. Was echt zooo leuk, en ze was helemaal blij. @tamale: Wat goed dat je naar zwanger en fit bent geweest. Maar ze was er zeker van dat het een meisje was. Je zag duidelijk 3 streepjes. @femmy: veel plezier @marilouise: aah wat zielig, hoop dat hij zich al wat beter voelt. @poemi: oooh die stomme playstation ook, haha, zooo gezellig
Hey meiden Ik dacht laat ik even kijken hoe het met jullie gaat, lees ik het verschrikkelijke nieuws van Debby Heel veel sterkte meid, en hopelijk is alles schoon. Dikke knuffel vanaf hier. Onze 1 na laatste dag is aangebroken, het is hier nu 10 voor half 2. Starks gaan wij nog naar een Tempel de in het water staat, alleen bij laag water kun je hem bezoeken. Gisteren zijn wij heerlijk verwend met een massage. Vrijdag wordt helaas een zware dag voor ons, zo gauw wij terug zijn hebben wij een begrafenis van de opa van manlief. Zijn opa is onverwacht overleden, zaterdag. Zijn hart was zwak dus moesten ze stoppen met de nierdialyse, het ging sneller bergafwaarts dan verwacht. Maar het is voor ons nog onwerkelijk aangezien we nog in het mooie Indonesie zitten. Meiden tot over een paar dagen, want komend weekend gaat manlief kampioen worden