Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Oha, linnie
    Wat leuk dat jullie een meisje krijgen! Gefeliciteerd!

2. marilouise

marilouise Niet meer actief

@brondy gecondoleerd, gaat snel zeg die vakantie, en kampioen worden is altijd leuk toch.

@mammadoe nog steeds aan het twijfelen of je het wil weten

hier een drama nacht gehad voelde me eigenlijk gewoon rot over dat kleine man gevallen was.
    gisterenavond 2 keer wakker gemaakt en vannacht ook 2 keer en daarna werd hij zelf wakker, hij heeft op zijn achterhoofd een hele blauw/zwarte plek onder zijn haren zitten. Hij wil liever ook niet dat je het aanraakt.Nu heeft meneer van dat hele dikke haar dus kan ook niets smeren, maar gelukkig komt die wel regelmatig bij me en dan mag ik er wel een koud washandje ophouden (denk dat het daardoor minder pijn doet). verder is die wel weer lekker aan het spelen maar bij bepaalde dingen heeft die echt "pijn" aan zijn hoofdje. (op zijn bil zit trouwens ook een flinke blauwe plek).

@debby hoe is het nu met je ?

3. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Goedemiddag meiden,

Allereerst dank voor al jullie lieve berichtjes. Het gaat vandaag wel weer aardig, ben ook weer lekker aan het werk. Ben gister nog thuis gebleven, ik heb mijn vrije dag vandaag met gisteren geruild en vandaag dus weer werken. Ik merk dat afleiding beter is dan alleen thuis zitten. Dan ga ik er over denken en word ik weer verdrietig. Maar over het geheel gezien gaat het wel goed. De buikpijn is zo goed als weg en het bloeden is nu ook bijna weg.
    Morgen de echo, dat vind ik toch nog wel spannend. Laat jullie wel even weten hoe het gegaan is.

Heb af en toe wat bijgelezen.

@ Linnie, wat leuk meid, een meisje!! Dat is wel heeeeel erg leuk :D Kan me voorstellen dat je nu lekker aan het dromen bent ;)
    @ Brondy, gecondoleerd, veel sterkte!
    @ Marilouise, wat een narigheid met je zoontje, zijn jullie bij de dokter geweest? (sorry, heb niet alles teruggelezen)
    @ Tamale, wat leuk die zwangerfit! Heerlijk lekker keuvelen met die dames ;) zie het al voor me! Geniet ervan!
    @ Lwal, we krijgen indd 2 katten :D kijk er erg naar uit. Ga me lekker even daar op richten en dan hopelijk snel weer zwanger!
    @ Poemi, wat schattig dat je kleine ventje een vriendinnetje heeft! Hoe is het nu met jou eigenlijk?? (Emotioneel etc) Ik zie dat je OVU test hebt gedaan, maar mag jij nu alweer direct zwanger worden? Moet je niet eerst ff gewoon ongi worden of maakt dat niet uit?

Dat zeggen namelijk veel mensen nu tegen mij, maar ik vraag het morgen wel ff bij de VK.

Ik ga weer ff aan de bak, na 2 dagen afwezig,heeeeel veel te doen!

4. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Hoi meiden!

Marilouise, kan me voorstellen dat je geschrokken bent! Dat is toch een flinke smak! Hoe gaat het nu met hem?

Femmy79, vandaag eisprong, knuffelze ;)

Poemi, wat lief dat je zoontje een vriendinnetje heeft :D
    Hoeveel dagen per week werk je eigenlijk? Kan me voorstellen dat het wel pittig is, na alles.

Tamale, wat is zwangerfit? Een soort gymles? Klinkt wel leuk!

Debby1, sterkte en succes morgen met de echo!
    Leuk dat je 2 katten krijgt :)

5. marilouise

Hallo dames, kleine man slaapt lekker hij pakte net zelf de koude washand om tegen zijn hoofdje aan te houden, weten jullie dat de dokter zei gisteren in verband met dufheid even geen paracetamol geven, maar hoe lang mag dat niet mijn dokter is niet meer bereikbaar op de woensdagmiddag. weet niet of het echt nodig is maar als hij meer last krijgt dat ik hem eventueel wat kan geven. zoals hij zo graag de koude washand erop wil hebben denk ik dat die toch wel wat pijn heeft.

verder nog een vraag, ik heb er eigenlijk nooit zo op gelet maar hoe lang voor de eisprong hebben je ongeveer vruchtbaar slijm?

6. Jessie886

Jessie886 Actief lid

27 jun 2011
    227
    0
    0
    Receptioniste bij een fysiotherapeut en eigenaress
    Etten-Leur
    Goeie middag dames,

Brondy, gecondoleerd ook voor je man. Wat een domper om zo een prachtige reis af te sluiten. Zijn jullie nu op Bali? En zijn jullie bij daar dan bij de tempel Tanah Loth geweest?

@Marilouise: wat een flinke klapper heeft ie gemaakt zeg. Hopen dat ie er niet al te veel last van heeft.

@Debby: lijkt mij ook wel lekker om gewoon te gaan werken. Thuis zitten zou ook niks voor mij zijn.

Wij hebben zaterdag een nieuwe auto gekocht (weet niet of ik dit al verteld had). 17 oktober mag ik weer voor een echo! Schoonmoeders gaat dan mee.
    Voor de rest gaat het wel goed. Wel erg moe en totaal geen energie. S'avonds erg veel last van zuur aanvallen en daardoor dan weer misselijk.
    Maandag voor het eerst wezen zwangerschapszwemmen met een vriending in november is uitgerekend. Wat is dat lekker zeg!!!

7. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Brondy: Gecondoleerd voor jullie beiden! Bah, dat is niet leuk terug komen van je vakantie! Hoop dat jullie de laatste dagen nog wel een beetje hebben kunnen genieten.

Linnie: Wat leuk die reactie van je moeder! Oh het lijkt mij zoo leuk om allemaal meisje kleren te kunnen kopen!

Jessie: Balen dat je last hebt van die kwaaltjes. Zou jij daar dan ook meer last van hebben? Leuk een nieuwe auto! Tweelingproof ;)

Debby: Knap dat je alweer zo aan de slag bent!! En wat leuk 2 poezen, heb je idd genoeg afleiding! Haha dat zal lekker druk worden, maar wel heel gezellig.

Viev: hoe voel jij je eigenlijk? Veel last van kwaaltjes?

Hier viel het werken weer super mee! Hele rustige slaapdienst gehad.. Vanmiddag wat foto's uitgezocht van de vakantie, verder niet veel, heb een beetje hoofdpijn!

8. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    De eerste nacht heb ik weer goed doorstaan. Vandaag ook goed geslapen overdag. gelukkig nog 1 nacht dan zit het er voorlopig weer op.

Brondy: gecondoleerd. Het is nooit leuk dat zoiets tijdens een vakantie gebeurd. Gelukkig kunnen jullie nog bij de begravinis zijn.

Debby: Je bent weer snel aan het werk. Sterkte morgen met de echo.
    Maar wel leuk hoor, 2 katten!!!
    Onze kat is, sinds de andere verdwenen is (hij is nog steeds niet thuis gekomen) erg aanhankelijk geworden. Ze is nog nooit een schootkat geweest, maar nu wil ze continue aandacht.

9. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Hej meiden,
    Beetje afwezig op het moment door mijn nieuwe Wordfeud-verslavind :) :cool:
    Heb niet alles kunnen onthouden, maar dit weet ik nog:
    Debby; Ik heb respect voor je, hoe je met de situatie omgaat! Erg knap hoor! En wat super leuk dat je 2 katten krijgt. Kittens of zijn ze al wat ouder? En uit een nestje of het asiel? En heel veel succes morgen met de echo. Hopelijk ziet het er 'goed' uit en kan je snel weer proberen om zwanger te worden.
    @Brondy, gecondoleerd! Wel fijn dat jullie in ieder geval nog bij de begrafenis aanwezig kunnen zijn. En spannend aankomend weekend dat hij kampioen kan worden! Wel jammer dat zijn opa dat dan net niet meer mee zou maken.... :(
    @Femmy, katten kunnen heel veel invloed op elkaar hebben. Onze kater deed/doet altijd heel erg bazig naar het vrouwtje, maar nu we groter wonen kan zij meer haar eigen weg gaan en is ze veel knuffeliger geworden en hij veel zelfstandiger. Hij slaapt niet meer bij ons en als ik thuis kom, komt hij niet eens meer me begroeten ;)
    @Jessie, leuk! Een nieuwe auto! Met het oog op de tweeling gekocht? Of waren jullie het sowieso al van plan? En wat voor? En zwangerschapszwemmen dus een aanrader? Ik wil het eigenlijk ook gaan doen, maar ben bang dat ze denken, wat moet zij hier met dat kleine buikje haha, ookal is hij afgelopen week 2,8cm(!) gegroeid!
    @Linnie, leuk om je ouders te vertellen zeg! Heel veel sterkte morgen en de dagen erna :(
    @Tara, wat houd dat zwangerenfit precies in? Klinkt al erg vermoeiend hihi :p

Met mij verder alles goed. Mijn buik word al wat meer aanwezig. Had zelfs het lef om mijn buikband met schattige handjes erop aan te trekken :) En als ik lig, dan voelt mijn buik al een stuk harder onder mijn navel. Verder heel hard aan het proberen om het kindje te voelen schoppen! Maar nog niets gemerkt. Linnie, Jessie of Tara wel al?
    Verder qua geslacht.....hmmm ja ergens heel leuk om te weten, maar ik vind het toch nog altijd leuker om er bij geboorte pas achter te komen, dus gewoon volhouden. Over 2 weken idd de 20-weken echo. Ben dan 19w1d. Heb er heel veel zin in! Dat moet toch wel fantastisch worden!

10. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Leuk om de ontwikkeling van een baby te zien.

11. Tamale

Tamale Niet meer actief

#4151 Tamale, 6 okt 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 okt 2011
    Goedemorgeeeen!

Mammadoe:"Wat is dat toch:wordfreud??
    Wat heb je de 20 weken echo lekker vroeg! Ik heb hem 17 oktober, doet elkaar niet veel!
    Ik voel sinds eergister de beeb goed! Daarvoor was het matig, dat je denkt: Heuj, was dat nu een schop? En dan hielt het alweer op.
    Toevallig toen we gisteren in bed lagen legde Maurice zijn hand op mijn buik, en de kleine schopt meteen flink.. En daarna draaide hij zich om geloof ik. Heel leuk!
    Bij jou zal het vast snel zijn. Weet je of je de placenta voor of achter hebt liggen? kan het filmpje niet zien trouwens!

Debby: Wat lees ik, krijg je er katjes bij? Wat leuk!

Femmy: HOe is het met jullie? Bang dat de kat helemaal niet meer terug komt? :(

12. Tamale

Tamale Niet meer actief

Lwal: Goed bezig he! ;)
    Euh,eerst 10 minuten cardio, dan 10 minuten cardio op een ander apparaat. En daarna mat oefeningen voor je bekkenbodem , benen etc.
    Je kan het zo intensief maken als je zelf wil. Dus ik sta heerlijk te ploegen op de crosstrainer. Super apparaat.

Linnie: Oh super! Nu kun je lekker gaan shoppen!! :D

Brondy: Gecondoleerd!! En heel veel sterkte..
    Waarmee gaat je man kampioen worden?

Debby: Heel veel succes voor jou vandaag!@ Ik Duim dat alles schoon is en jullie snel verder kunnen!
    Dikke knuffel.

Jessie; Gaaf zwangerschapszwemmen!! En wat leuk een nieuwe auto.. Welke is het geworden??

Viev: Utleg staat bij Lwal! ;) HOe istie verder met jou?

Ik ga weer aan het werk! Gelukkig maar tot 9.00.
    Vanmiddag druk met school, dat is wat minder!

Heb vannacht weer gedroomt dat we een zoontje hebben gekregen... En ik heb hem helemaal gezien! Hij had behoorlijk wat haar en donkere oogjes. Hij was 1 dag oud en kroop en zat al.. Hahaha! Was net echt :p
    NOu ben ik wel heel nieuwschierig hoor! In mijn droom liep ik naar de kraamverzorgster ( zelfde als bij tara !? ) en toen vroeg ik: Euh, weet je zeker dat dat jongetje van mij is? Want ik dacht toch echt zeker te weten dat ik een meisje zou krijgen!

Hihi, hoe kom ik dr toch bij. Denk echt dat het een meisje is! We zullen het zien! :D beiden is even welkom natuurlijk!

13. marilouise

He Tamale, droom jij altijd zo vaag of alleen als je zwanger bent?
    Toen ik zwanger was droomde ik ook hele rare dingen maar ook hele echte dingen, dat als ik wakker werd ik helemaal de weg kwijt was.

@debby leuk 2 katjes erbij vandaag de controle echo?

Hier niet zoveel te melden eigenlijk, druk met leren.

14. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Goedemorgen Dames,

Hier weer lekker aan het werk. Toch wel fijn om weer terug te zijn. Ben best zenuwachtig voor vanmiddag. Waarschijnlijk een inwendige echo en tja, ik bloed natuurlijk nog wat :( dus beetje 'vies' voel ik me. Maar ze zijn daar wel gewend denk ik. Lief dat jullie zo mee leven.

@ Katjes: mijn schoonmoeder fokt met Ragdolls. Eentje is er weggelopen en is 'per ongeluk' gedekt door een boerenkat. Het zijn dus mengelmoesjes en ze kan ze niet verkopen voor raskat. Er zijn 5 kittens en wij krijgen er 2: 1 lapje, 1 donkergrijs. Ben heel erg benieuwd hoe ze 'opdrogen'. Dat lapje is me toch al aan het donderen! Heel leuk :) kijk er erg naar uit, heb altijd een kat gewild vroeger, maar pa was er op tegen ;) meer een hondenman.
    Helaas is na 1 week de moederpoes overreden en nu is er dus een adoptie mamapoes, die haar kittens is verloren. Zielig verhaal dus, maar het gaat goed met de kittens. Nog een week of 2 wachten....

@ Tamale, wat leuk dat je je kindje al voelt!! Enne, jij wilt toch weten wat het wordt?

@ Jessie, lekker hoor zwangerschapszwemmen :) dat 'verlicht' toch ook een boel? En goed voor je rug etc.. En die auto? Gekocht ivm de gezinsuitbreiding?? Passen er 2 kinderstoeltjes in? :p

@ Mammadoe, ik steun je wel hoor! Geestelijke steun om het niet te weten en je nieuwsgierigheid te bedwingen :) ik heb hetzelfde! Wil het ook niet weten, maar soms.... Volhouden!

@ Femmy, die 2e kat van jullie zal het wel goed merken en eenzaam zijn. Waren ze echte vriendjes? Waren toch ook broer en zus ofzo?

@ Lwal, weer helemaal in de swung van het werken? Gelukkig kon je er rustig in komen.

Nou, hoop dak niemand vergeten ben?? Succes allemaal en fijne dag verder.

15. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @debby: heel veel succes vanmiddag, hoop voor je dat alles schoon is.

@tamale: ooh je hebt het al zo goed gevoeld, wat gaaf. Ik wil ook, haha. Volgens mij heb ik dr nog niet gevoeld. Maar soms denk ik, he, ik voelde wat raars, maar weet niet of het de baby dan was of gewoon een schokje ofzo.

Mijn moeder krijgt vandaag dr eerste chemo, spannend. Woensdag de officiele behandeling te horen gekregen, maar is toch wel zwaarder dan we eerst dachten. En langer ermee bezig. Maar ja. We gaan het zien.

16. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Tara, leuk dat je hem/haar al voelt!!! Maar jij weet al hoe het voelt, dat schijnt het makkelijker te maken! Ik wacht gewoon rustig af!
    @Debby, bedankt voor jouw steun :) haha ik zal volhouden :) veel sterkte vandaag hè?!
    @Linnie, dus wel een btje een tegenvaller die behandeling :( hopelijk slaat ze zich er goed doorheen.
    @Lwal, wat een fantastische vakantiefoto's! Echt een super reis geweest!!!

17. marilouise

@linnie, sterkte vandaag met je mams.

@debby toevallig heeft mijn moeder gisteren de hele tijd over ragdolls zitten praten ze heeft laatst haar kat in moeten laten slapen en de andere gaat het heel slecht mee, ze had zitten zoeken en wil heel graag een ragdoll. grappig wist eerst echt niet wat het was.

@debby succes vanmiddag met de echo.

wij zijn lekker in de regen wezen fietsen en palssen stampen erg leuk kleine zeiknat.

18. marilouise

@mammadoe is altijd spannend deze tijd maar als het straks ineens voelt weet je ook echt gelijk dat het de baby is. Ik voelde het voor het eerst de dag voor ons trouwen was toen 21 weken voelde bij mij toen als of er een vlindertje door mijn buik fladderde!

19. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    De nachtdiensten heb ik weer overleefd;), moet zeggen dat het me nog aardig af ging, ondanks ik 8 mnd geen nachtdienst gedraaid heb! Maar het wordt geen hobby van me hoor, nachtdiensten draaien.

Ik heb eigenlijk nog niet geslapen, moest om 1000 op de manege zijn voor les, dus slapen had geen zin.
    Nu moet ik nog vanalles doen, want mijn moeder is morgen jarig en ik ga cupecakes bakken.
    Ik voel me nog aardig fit, zolang is bezig ben, gaat het goed, maar ik moet niet gaan zitten, want dan stort ik in.

@ debby: leuk hoor kittens! die van ons waren broer en zus, zus was altijd wel dominant en absoluut geen knuffelkat, maar sinds haar broer weg is, wel ze vaak aangehaald worden en is over bij (nu ligt ze ook bijna op de laptop) 's nachts ligt ze bij ons op bed, tussen in en dat deed ze voorheen ook niet.

ps nog veel sterkte voor de echo vanmiddag.

Tara: leuk dat je de baby voelt, lijkt me super om dat te voelen

Linnie: succes vandaag met je moeder, hopelijk valt de behandeling mee.

20. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Hoi meiden,

Jessie 886, leuk dat jullie een auto hebben gekocht, wat voor eentje?
    En zwangerschapszwemmen dus wel aan te raden? Lijkt me zelf ook wel leuk om straks te gaan doen!

Lwal, ik heb eigenlijk helemaal nergens last van! Niet moe, misselijk etc. Dus wel enorm fijn! Mijn moeder had hetzelfde bij haar zwangerschappen :)
    Fijn dat het werken meeviel!

Brondy, nog gecondoleerd meid!

Debby1, Succes met de echo vanmiddag! Fijn dat het werken je wat afleiding geeft.

Tamale, goed bezig hoor met dat sporten!! Hier gaat alles goed, nergens last van :D
    Jij vroeg aan het werk zeg! En grappige droom, haha.

Linnie, veel sterkte en succes voor je moeder!!

Tara, leuk dat je de baby voelt, lijkt me erg bijzonder!

Deel Deze Pagina