Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Gisteren geen tijd gehad, dus nu even flink terug lezen...

@Tamale Leuk dat Zwanger en Fit goed bevalt. Grappig dat je de baby nu al zo goed voelt, en dat zelfs Maurice hem al gevoeld heeft! Bij ons was de kleine altijd erg rustig als manlief z'n hand op m'n buik legde. Hahaha een baby van één dag die al zit en kruipt, knap hoor :D ;)

@Brondy Gecondoleerd. Is niet echt leuk thuis komen van vakantie zo :( Dat je man kampioen wordt maakt het misschien wel een klein beetje goed.

@Debby Succes vanmiddag. Ik had de vorige keer bij de inwendige echo ook wat bloedverlies, maar ja, ze zijn wel wat gewend daar. Je kunt er weinig aan veranderen. Ik merk wel dat werk ook een goede afleiding is. Gelijk 3 dagen achter elkaar was voor m'n buik wel wat minder, maar je bent er voor de rest niet zo mee bezig. Ben benieuwd wat je vk over direct zwanger worden zegt. Volgens mij zeggen ze één ronde wachten omdat het dan makkelijker is om de zwangerschapsduur te berekenen. Leuk dat je 2 kittens krijgt. Die zullen wel voor een hoop afleiding zorgen :D

@Viev Normaal werk ik 3 dagen, di, wo en vrij. Deze week toevallig ma, di, wo en vrij i.v.m. overwerk. Maar 3 dagen werken bevalt goed hoor :) Wat lekker dat jij je trouwens nog steeds helemaal goed voelt.

@Jessie Gelijk een auto gekocht die op 2 kindjes is berekend? Wel zo makkelijk :) Zwangerschapszwemmen bevalt ook wel goed dus, leuk.

@Linnie Leuk dat je ouders zo reageerden :) Hopelijk steunt het je moeder een beetje. Hoe is het vandaag gegaan met de chemo?

@Lwal Balen van de hoofdpijn. Maar eerste dag in ieder geval achter de rug.

@Femmy Fijn dat je de nachtdiensten overleefd hebt. Wel pittig om zo gelijk door te gaan.

Hopelijk niemand vergeten zo..

Vandaag even bijkomen van de afgelopen dagen. Gisterenavond naar Bert Visscher geweest. Was erg leuk, maar aan het einde was ik het wel een beetje zat. Had last van m'n rug, kon niet meer lekker zitten. Om 22.20 uur was het klaar. Vanmorgen moest ik al om 08.45 uur in het ziekenhuis zijn bij de KNO arts. Was daar om 10.15 uur klaar, toen nog bloedprikken en rond 10.30 uur was ik weer thuis. Daarna gelijk door naar de stad gegaan. Nog even een kruidvat test gekocht. Ben wel benieuwd of ie nu helemaal weg is de streep. Vorige week dinsdag was er nog wel een vaag streepje, en donderdag was m'n hcg nog maar 4. Ben nu dus benieuwd of de streep wel helemaal weg is en wat m'n hcg morgen is. Als er nog een streepje te zien is en m'n hcg is morgen nog zo laag ga ik hier denk ik niet meer mee testen. Dan testen ze wel erg snel positief. Oh, ik moet plassen, ga zo dus snel even kijken :)

2. marilouise

marilouise Niet meer actief

3. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Test was omo-wit! Opzich wel blij mee, HCG uitslag zal morgen dus ook wel goed zijn, maar het is ook wel erg definitief voorbij zo. Dat was het natuurlijk al wel, maar nu helemaal. Dat is wel weer een beetje verdrietig :(. Nu is het echt afwachten wat er gaat gebeuren.

@Marilouise Hoe gaat het met je voet trouwens? Hopelijk alweer wat beter. En met de blauwe plek van de kleine man?

4. marilouise

@poemi met mijn voet gaat het best goed eigenlijk steeds minder last, alleen autorijden doet nog erg veel pijn,

met de kleine man gaat het ook wel weer een stuk beter hij is weer super vrolijk enzo en de baluwe plekken zitten er nog zal wel even duren

voor jou fijn die witte test

5. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Poemi: Fijn die witte test! Kan me voorstellen dat het ook wel heel definitief voorbij is nu. Ik hoop voor je dat je snel weer aan de slag mag!

Mammadoe: Thanks, ben ook super blij met mijn foto's! Heb er thuis nog zo'n 1300 op de pc staan :S

Tamale: Jeetje jij begint wel erg vroeg met werken of niet? Haha grappig die droom.. Maar je droomt toch vaker dat het een jongetje is? Wie weet is het toch echt een teken, over 2 weken heb je de echo toch?

Debby: Wat is een ragdoll voor kat dan? Doe maar snel foto's showen! :)
    Succes vanmiddag met de echo! Hoop dat het allemaal goed zit!

Linnie: Sterkte vandaag.. hoop dat je moeder er niet teveel last van krijgt.

Viev: Wat heerlijk zeg zo'n zwangerschap!

Femmy: Fijn dat de nachtdienst mee viel. Maar je hebt niet meer geslapen? Ga je nu in een stuk door tot vanavond dan? Pff... Wij hebben gelukkig slaapdiensten op het werk, dus kan daar 's nachts mooi te bed kruipen.

Vanavond nog een paar uurtjes werken tot 22.00 en dan heb ik alweer weekend, heeeeerlijk zo'n werkweekje! Morgen vieren we de verjaardag van mijn man (klinkt nog steeds vreemd hihi) Overdag boodschappen doen, alles klaarzetten, hond wegbrengen en mijn moeder komt overdag al, want die kan niet tegen de drukte. Druk dagje dus!

6. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Lwal Wat een gave foto's zeg! Al die dieren, was dat zo'n wildpark in Tanzania, bij de Kilimanjaro? (even geen idee meer hoe het heet). Collega van me is al een aantal keer voor het werk in Tanzania geweest, bij het ziekenhuis daar in de buurt van de Kilimanjaro. Die kwam ook al terug met van die super mooie foto's. Druk weekend voor de boeg zo te lezen. Is hij morgen ook jarig of op een andere datum?

@Marilouise Fijn dat het al beter gaat met je mannetje en dat ie alweer vrolijk is.

7. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Poemi: we zijn in meerdere national parks geweest.. Bedoel je de Serengeti? Dat is wel de bekendste. Ik zou echt zo terug gaan als het zou kunnen!

8. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    De strijd tegen de slaap is begonnen:(. Ik heb alle cupcakes gebakken en versierd, de keuken is opgeruimd en het eten staat te pruttelen.
    Maar nu komt de man met de hamer. Ik ben sinds gisteren 1600 wakker. Moet eigenlijk vanavond nog even de stad in, we moeten nog een kado voor mijn moeder kopen. Was even een mis communicatie met mijn broer;)

9. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Hoi meiden,

@ Poemi, fijn meid, een witte test. Nu kun je er weer voor gaan. Kan me voorstellen dat je wel ff moet slikken omdat het nu zo definitief over is. Hopelijk voor jullie snel weer positief nieuws! Ik duim voor je.

@ Lwal, ik zal indd binnenkort ff foto showen, maar als je zoekt op google afbeeldingen, herken je de ragdoll vast wel :) Lekker dat je bijna weekend hebt, ik wens je alvast een heeeel goed weekend en veel plezier! Nog een weekje voor jou zie ik ;)

Vanmiddag de echo gehad. Wel gek hoor. Hele lege en schone baarmoeder, dus wat dan betreft alles 'goed'. Toen we het over zondag hadden, schoot ik wel weer even vol :)( had het net al 1,5 dag droog gehouden!) maar de tissues vlogen direct op me af. De VK gaf aan dat we nu gewoon direct weer aan de slag mogen, niets staat ons in de weg. Wel belangrijk dat we er geestelijk aan toe zijn, zei ze. Vriend en ik hebben afgesproken dat we deze maand even geen OVU testen doen. Hebben al een tijdje geen seks gehad, door mijn moeheid en de miskraam.... dus we gaan van het weekend gewoon beginnen met knuffelen en dan zien we wel!

10. marilouise

@debby beetje bijgekomen nu? dikke knuffel

11. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    Debby: dikke knuffel!

12. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Lwal Dat komt me wel bekend voor ja :)

@Femmy Jij zal wel goed slapen vannacht denk ik zo!

@Debby Fijn dat alles schoon was. Nou ja, fijn, je had natuurlijk liever wat anders gezien :( Goed dat jullie het gewoon weer rustig aan gaan proberen. Zonder ovu-testen is ook de druk er af. En je krijgt misschien nog wel vaker van die momentjes maar dat hoort er bij. Ik zat pas 'Zo mooi' te luisteren van Blof en toen heb ik ook even lekker zitten janken. Lucht af en toe wel op, even jezelf laten gaan.

13. Tamale

Tamale Niet meer actief

ARGGG! Alles getypt en WEG!
    Nog een keertje dan maar...

Marilouise: Dromen herinner ik me nu wel in detail, dat had ik normaal niet zo erg. Maar raar dromen doe ik al jaaren! ;)

Debby: Snap ik wel, maar ze zien het idd vaker! Geloof dat maar. Ik ben benieuwd hoe het is gegaan.
    Ben ook heel benieuwd naar een foto van de nieuwe katjes! Heb je al namen? Schattig hoor!

Linnie: HOe is het gegaan met je moeder? :( Hopelijk word ze er niet al te zien van!!
    En het is ook heel lastig om te voelen wanneer het in het begin nu echt de beeb is. Er staat overal zo leuk: als het de beeb is voel je dat het direct anders is. Onzin, want dat is zoo verschillend!
    Spannend he!

Mammadoe: Was niks makkelijkers aan hoor! Met Tara voelde ik dr al met 15 weken, dat ik eht wist. En ik heb nu getwijfeld tot week 18! Dus een tweede hoef je zeker niet altijd
    eerder te voelen blijkt maar weer!

Ik hoop dat jullie ook gauw geschopt mogen worden! :D

Marilouise:Waar ken jij Roos van op hyves? oOK van zp?

Femmy: Wow! Hoe hou je dat vol?? Denk je wel goed aan jezelf?

Viev: Hahah dat was een typefout zie ik nu!:):) Ik moest om 9 uur beginnen! En maar tot 13:00! ;)

Poemi: NOu het leuke is, dat Maurice al een maand loopt te schreeuwen: JAA! IK VOELDE WAT! Terwijl he tnooit wat was,;) nu legde hij gister zn hand op mn buik, beeb reageert direct en schopt keihard.. En meneer voelt niks.:) Beetje jammer! Was even voor het idee he, reactie op papa.
    Snap dat een witte test ook wel weer even hard is... Maar nu kunnen jullie weer vol goede moed aan een nieuw wondertje beginnen. Ik duim heel hard voor jullie!

Lwal: Lekkerr bijna weekend. Hele fijne verjaardag morgen! En het werken was een typfoutje...;)
    Zo vroeg moest ik helemaaaal niet beginnen. Haha.

Femmy: is dat wel zo slim? Je meot wel naar je lichaam lusiteren en slaap is heeeeel erg goed voor je.
    Succes dan maar!

Debby: He dat is ook wel weer heel confronterend om te zien. Een hele dikke knuffel meid! goed dat jullie er over nadenken en het rustig aan doen! Ik duim hard dat het snel raak mag zijn.

14. marilouise

@tamale ik ken roos van het werk mijn man en ik waren beiden collega van haar vriend. waar ken jij haar van ?

hier expeditie robinson aan het kijken !

15. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Debby: Ja kan me voorstellen dat het wel erg confronterend is zo'n echo. Maar wel fijn dat alles 'schoon' is. Slim dat je nu even rustig aan doet zonder ovu testen.. Hoop echt voor je dat het snel weer raak is!!
    Heb de ragdoll opgezocht, leuk!!

Tamale: Ah vandaar, dacht al wat heb jij voor een werktijden! Maar zo'n half dagje is ook lekker natuurlijk.

Femmy: lekker bijgeslapen?

16. marilouise

goedemorgen allemaal,

ja ondanks vroeg opstaan is die wel goed ben topfit.

Rins is doodsbang voor onweer, we wonen hier tussen meerdere rivieren in dus onweer blijft vaak hangen en of komt terug vannacht ook weer dus helemaal overstuur wakker.

Jongens het is bijna weekend!

17. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb vanacht heerlijk geslapen:D. ging rond2145 naar bed en werd om 0700 voor het eerst wakker. Mijn vriend was gisterenavond niet thuis, maar ik heb hem niet eens thuis horen komen en in bed horen stappen.

@ Tamale: ik heb alles geprobeerd om weer in het goede ritme te komen en dit is eigenlijk een van de beste, gewoon opblijven en 's avonds optijd gaan slapen. Ben zelfs een keer na mijn nachtdienst naar de efteling gegaan. Zolang je bezig bent gaat het wel. Of het gezond is weet ik niet.

straks naar de tandarts:x, had eigenlijk in juli een afspraak, maar die moest ik verzetten omdat ik 2 daarvoor geopereerd was.
    Ben niet zo dol op de tandarts. heb niet zo'n leuke ervaring toen ik klein was. De tandarts die ik nu heb is echt aardig en kundig.
    moest een keer een wortelkanaal behandeling ondergaan (was een zenuw afgestorven) en heb toen echt nauwelijks wat gevoeld.
    Maar ik ben toch elke keer een beetje zenuwachtig als ik moet.

18. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Femmy Succes bij de tandarts.

@Marilousie Arme rins. Zielig als ze er zo bang voor zijn.

Net gebeld door de arts en m'n HCG is 0! Ik hoef ook geen bloed meer te prikken nu, ben er helemaal klaar mee. Ik mag op nacontrole als ik dat zelf wil, maar het hoeft niet. En ik heb er ook niet echt behoefte aan. Mag altijd bellen met vragen dus vind het wel goed zo.

Heb ook nog nagevraagd hoe het zit met zwanger worden en ze raden eigenlijk aan om één menstruatie te wachten zodat de baarmoeder echt goed schoon wordt, maar het mag al wel. Dus we gaan er gewoon weer voor.

19. marilouise

@poemi super zeg , succes met klussen;)

20. marilouise

Dames even een vraagje deze week zijn we begonnen met ovulatie testen, om te kijken hoe het verloop van mijn cyclus is.

nu heb ik de hele week een heel heel heel licht streepje gehad neem aan dat dat het gehalte is dat altijd in je urine zit was echt nauwelijks zichtbaar, maar vandaag kleurde die redelijk op nog niet knal maar zeker de helft van de andere streep zeg maar echt duidelijk zichtbaar,
    is dit nou echt negatief of lijkt het erop dat er misschien toch wat aankomt.
    Ik moet zeggen ik heb enorm gespannen borsten, pijnlijke tepels, van de week enorme buikpijn gehad, die ik meestal heb met de eisprong maar ook overal weer pukkels aan het krijgen en die krijg ik altijd als ik of ongesteld moet worden of bij de eisprong. (2 dagengeleden leek er ook vruchtbaar slijm te zijn) we klussen nu netjes om de dag (soms zelfs wat vaker als we zin hebben ) hoop dat iemand van jullie me even kan helpen!

Deel Deze Pagina