Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Goedenavond allemaal,

Ik ben net thuis gekomen van weer een lange werkdag.
    Maar bij thuiskomst lag er een witte enveloppe met mijn naam erop op de mat. En ja hoor! De ovutesten! Precies op tijd, want vandaag is dus dag 11 en moet ik beginnen met testen, anders mis ik misschien mijn ei. Dus gelijk de test gedaan! Maar hij was nog negatief. Wel twee streepjes. De controlestreep natuurlijk en een heel licht teststreepje. Als deze gelijk van kleur is, of donkerder, dan komt je ei na 24 uur en voor 48 uur :)
    Wordt wel een stuk echter zo met die testjes en een soort heel magisch om 2 streepjes te zien.....ookal is het geen zwangerschapstest haha.
    @Lwal, hoe voel je je? Gaat het al beter? Milkshake al es gehaald? ;)
    @Femmy79, fijn dat je periode nu begonnen is he!? We zitten 2 dagen na elkaar :) En spannend voor je huis. Hopelijk moet je straks niet hoogzwanger verhuizen of met een kleintje die net geboren is.

Over het terugvinden van dit topic: Als je bovenaan op je naam klikt bij welkom en privéberichten enzo. En daarna op het tabblad statistieken klikt, kan er ervoor kiezen om je geplaatste berichten te zoeken....dan zie je al snel dit topic ertussen staan en ben je weer waar je wezen moet :D

Even een foto van mijn allereerste ovu-test :) Mooi he?!
    Weet iemand van jullie of het iets zegt dat er een licht teststreepje te zien is, of zegt het helemaal niets?

2. Steeph1985

Steeph1985 Actief lid

8 jun 2011
    182
    0
    0
    Kraamverzorgster
    Limburg
    Ik kom ook nog even spieken hoe het ervoor staat hier. Allemaal druk in de keuken. Hoe zeggen ze dat ook al weer? De liefde van de man gaat door de maag...

Zelf pasta maken is ook veel werk. De raviolli's heb ik nog niet geprobeerd, klinkt wel echt superlekker! Krijg helemaal zin om ook iets lekkers te maken. Uiteraard gaat 'menee' vandaag voor dr frietjes. Al moet ik zeggen dat die ook goed smaken.

Wel leuk dat jullie aan het knuffelen geslagen zijn. Volgende week is onze vruchtbare periode. Maar oefening baart kunst! Strax ff samen lekker een filmpje en wie weet...

3. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Vandaag ter compensatie soep met brood :D
    Al die vruchtbare dagen....gaat rustig worden hier!!!:p

4. Steeph1985

Steeph1985 Actief lid

8 jun 2011
    182
    0
    0
    Kraamverzorgster
    Limburg
    Mammadoe: ik heb mijn eigen ovu-tests gecheckt. Die schrijven dat als je streepje in het testvenster lichter was, de ovulatiepiek niet is opgespoord en de test de volgende dag opnieuw gedaan moet worden. Dus volgens mij is ie dan gewoon negatief.

5. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Ja hij is dan wel negatief, maar ik dacht misschien zegt het wel al iets....Na ja, gewoon voorlopig doen en dan zie ik wel hoe of wat...Dus jij doet ook ovutesten Steeph?! Hoelang al dan? En heb je er iets aan?

6. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    olaaa,

@mammadoe: wat spannenddd. Hoop voor je dat het positief is een deze dagen. Ik ben ook benieuwd bij mij, heb als het goed is ook een deze dagen een eisprong. Heb vanochtend al geknuffeld, hihi, maar als ik maandag of dinsdag mijn ei heb moet ik maandag ook nog, of morgen, en dinsdag, hihih. Zie je, ben er dan toch veel meer mee bezig. maar ja.
    Anders is het een "nutteloze"maand he. Zonde dan.

Maarre, het is dus een vruchtbaar weekend voor een aantal:)

Heb trouwens vandaag 2 lieve konijntjes in optie gezet. Zijn 8 weekjes oud. Zooo lief. Is alleen nog ff kijken naar hok, maar we zijn overal wel uit. Dus krijg ik die konijntjes van de week:)

7. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Ow leuk Linnie! Kan je je moedergevoelens voorlopig nog even op die konijntjes storten ;) Mijn poezen zijn ook altijd de sjaak :)
    Hele vruchtbare dagen in dit topic....
    Veel onzekerheid over je ei dus....veel klussen en anders vanaf volgende maand ook ovutestjes doen?!

8. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Ja lekker knuffelen met die konijntjes, kan ik mijn gedachten ook op wat anders zetten.

Ik heb nog 3 of 4 ovu testen liggen. Moet zeggen, het brand wel om te testen hoor. Maar miss idd vanaf volgende maand. Ga ik gewoon deze maand even kijken hoe het nog gaat. En gewoon veel knuffelen dit weekend, miss heb ik die ovu testen dan helemaal niet meer nodig;) En ik ga goed opletten dit weekend of ik iets ga voelen in mijn lichaam. Ben benieuwd.

9. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Mammadoe: Volgens mij zegt dat wel dat je een beetje vruchtbaar bent en onderweg naar je eisprong bent toch?
    Nouja, zo veel verstand heb ik er eigenlijk niet van, haha.
    Hopelijk snel een knal test, en dan flink van bil! ;)

Steeph, wat knap. Ik heb echt een hekel aan koken. Nog tips om het leuk te laten worden?

Linny: Aaaahhh wat lieff! :D Gefeliciteerd met je babykonijntjes!
    Heb je al 2 namen?

Hier: Vanmorgen een heeeeeeele lichte test gehad ( die van vorige week was echt wel negatief ).... Met een normale test, dus morgen op vaderdag een test met een extra gevoelige. Ik vind het superrrr spannend.
    Voel me wel anders dan anders, en mn tepels zien er anders uit.
    Maar ben bang dat ik mezelf voor gek hou. Alhoewel we wel allebei een heeeel licht streepje zagen. Vooral als je hem tegen het licht in hield, zag je het! Daar mag je niet van uit gaan, maar bij mijn eerste zwangerschap ging het ook zo.
    Spannend! Ik laat het jullie morgen direct weten!

10. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @tara: oooh wat spannend, ik hou morgen dit forum goed in de gaten.
    Maarre, dacht aan de namen woezel en pip. hihihi. Vind ik eigenlijk wel leuke namen.

11. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Linny, dat zijn schattige namen!!! :D Echte konijnenamen. leuk!
    En ik begin hem nu wel te knijpen hoor!
    Net nog op visite geweest bij een vrienden stel van ons, en zij is zwanger. 39 weken. Dan denk ik: IK WIL OOOOOOK!
    Ze vroegen nog: Goh wanneer jullie voor een tweede dan? Wij met een stalen gezicht: Nohh, reken er de komende jaren maar niet op hoor! ;)

En toen zei hun dochtertje uit het niets: Mijn mama krijgt een meisje en jij krijgt een jongetje!!;) Hahah toeval?

12. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Lekker dom! Heb ik hier een paar dagen geleden gemeld dat erwten funest voor je vruchtbaarheid zijn. Ga ik een paar dagen voor me ovulatie even lekker ERWTENsoep zitten eten...haha!

13. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Tara! Ik krijg helemaal plaatsvervangende zenuwen zeg!!! Dat zou toch wel super zijn! Hoelang was jij nu bezig? Is dit je derde maand? Dat zou wel lekker snel zijn zeg! Ben erg benieuwd wat je test morgen zal doen! Fotootje?? En wel vaag dat hun kindje dat zei, dat jullie een jongentje zullen krijgen! Zeer hoog sensitief????

Linnie: Leuke namen ja!

14. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Mammadoe, Hahah! Sorry ik schiet toch even in de lach over je erwtensoep! :D Heeeeel slim! Haah!! Ach, komt wel goooed! ;)
    Hihi wat lief van je zenuwen! De derde maand dat we gestopt zijn met de pil, maar de eerste maand zonder condoom! Dus ronde 1!
    Dat zou zeker snel zijn, maar ik durf niet echt positief te denken omdat ik bang ben dat ik het dan juist jynx! Stom he?

15. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Ja echt belachelijk ik en mijn erwtensoep! Hopelijk heeft het maar een kortdurende werking hihi.:D
    1e poging? Nou dat zou wel heel bijzonder zijn dan! Maar ik snap wel dat je niet teveel wil verwachten omdat het anders zo tegenvalt als het niet zo is.....Maar stiekem hoop je natuurlijk wel! ;)

16. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    ej, volgens je banner kan je pas over 10 dagen testen. Zijn het van die supergevoelige tests die je gebruikt?

17. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Idd ;) Mijn dochtertje was door de pil heen, maargoed. Afwachten he!

Gaan jullie morgen nog wat leuks doen op vaderdag??
    Of een leuk cadeautje gekocht?

Ik heb voor mijn vriend een paar shirtjes van jack&jones gekocht en mijn dochtertje heeft voor hem iets moois gemaakt op de creche. Oja, ik heb ook nog een heerlijk foute boxershort van sesamstraat met Elmo erop! Haha.

18. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL

Ja, bij mijn dochtertje testte ik 8 dagen voor mijn nod al positief met normale tests.
    Dus vandaar dat ik het morgen ook probeer. Heb blijkbaar een vroege eisprong. De vk zei destijds ook dat ik toen echt nog niet positief had kunnen testen, maar het was toch echt zo.;)

19. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Aha, nou hou ons op de hoogte! Ben benieuwd!
    Morgen ga ik eerst lekker uitslapen, niets doen en daarna in een restaurant eten met mijn vriend, broer en schoonzus, om te kijken of dat een leuk restaurant is voor het vrijgezellenfeest :)
    Mijn vriend wil niet knuffelen vanavond omdat hij last van zijn rug heeft. Beetje jammer dit...morgen maar dan. :(

20. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Mammadoe, dat is balen! Maar aan je ovutest heb je nog niet je eisprong, hopelijk wil hij morgen wel.
    Veel plezier morgen!!

Deel Deze Pagina