Hoi dames, Doe het maar even algemeen omdat bijna iedereen ernaar gervraagd heeft. We hebben een zwarte Renault Megane station gekocht. Passen 2 kinderstoeltjes in en heeft een zeer ruime kofferbak. Hebben em inderdaad gekocht omdat we 2 kleintjes krijgen. Bij 1 hadden we de huidige auto gewoon kunnen houden. Zwangerschapszwemmen bevalt inderdaad erg goed. Is erg ontspannend. Behalve als je dan weer uit het water stapt, dan merk je wel wat je meedraagt. Ik heb de beebs nog niet gevoeld. Manlief ging er van de week tegen liggen praten. Ging echt zo met z'n hoofd op mijn buik liggen en gesprek liggen voeren met z'n kroost! Echt hilarisch. @Debby: fijn dat je baarmoeder schoon is (naar omstandigheden dan) en dat jullie nu toch weer kunnen gaan proberen om zwanger te worden. @Poemi: voor jou ook fijn dat je die nare periode nu eindelijk kan afsluiten!
Goedemiddag dames, @ Femmy, succes bij de tandarts! Ik weet wat het is, echt een drama als je bang bent. Gelukkig nu een aardige en kundige (heb precies hetzelfde!) komt vast goed! @ Poemi, ook voor jou dus 'goed' nieuws! Fijn meid. We gaan er samen gewoon weer voor en blijven positief! Ik duim voor je. @ Marilouise, volgens mij als ik het lees, zit het er nu aan te komen dan! Ik zeg: klussennnnnn @ Jullie allemaal: Dank voor alle lieve berichtjes en medeleven! Deed me goed.
Hoi meiden, Heb net op internet gezocht naar een uitzetlijstje voor de baby. Was wel benieuwd wat je allemaal nodig hebt. Is toch een flink lijstje, haha. Poemi, wel lekker dat je 3 dagen werkt! Denk dat ik zelf eerst 2,5 dag ga werken en dan op den duur ook 3 dagen, als de kinderen naar school gaan. (haha, praat al over meervoud ) En bij jou de test weer wit.. Hopelijk mag je snel weer aan de klus! Fijn dat je HCB 0 is, en je weer kan gaan klussen. Hopelijk is het snel weer raak! Lwal, gefeliciteerd met je man (wanneer is hij jarig?) en veel plezier vandaag! Debby1, kan me voorstellen dat het gisteren wel wat heftig was met die echo. Maar wel superfijn dat je meteen weer mag beginnen en niet hoeft te wachten. Hoop voor je dat het snel weer raak is Tamala, hahaha gelukkig een typfout!! Denk al, die moet wel vroeg beginnen Femmy79, heerlijk geslapen. Lekker hoor! En succes bij de tandarts! Marilouise, ik zou denken dat de eisprong er dan toch wel aan zit te komen! Jessie886, gave auto hoor! Wel fijn dat je dan zoveel ruimte hebt!
Wat een rust hier weer zeg. Is iedereen in winterslaap @Viev Er komt idd nog heel wat bij kijken bij een baby. @Debby Wij, als de meiden die nog niet zwanger zijn (dus ook Lwal (sorry ) brondy, femmy en marilouise), moeten gewoon aankomende maand allemaal gezellig zwanger worden! Idd, positief blijven. Ik duim ook voor jou dat je weer snel zwanger mag zijn en dat de beeb dan ook blijft plakken natuurlijk. @Jessie Wij hebben ook nog voor zo'n auto gekeken. Uiteindelijk een Ford Focus geworden, maar ook een station. Echt heerlijk die ruimte in zo'n auto. Leuk dat je man al gesprekken voert met de beebs @Marilouise Hij is denk ik nog niet positief, maar het zit er wel aan te komen. Goed klussen dus de komende paar dagen! Heb je trouwens geen foto van de test? Is het wat duidelijker voor ons. Ligt het aan mij of is Isa hier al een hele tijd niet meer geweest? Hopelijk gaat alles goed met haar. Zal eens kijken op hyves/facebook...
Marilouise: Toevallig zeg! Ik ken haar wel van zp. Van het oktober2009 forum. Femmy: iewl! Alleen van het woord tandarts krijg ik al de rillingen.. Ging het goed?? Poemie: Fijn nieuws! En wat ontzettend spannend. Ik hoop dat het snel raak is meid!! Jessie: Mooi hoor. Daar past genoeg in! Wat lief van je man. Haha Maurice mag dat nu nog niet van mij. Heb dan het idee dat die meer met mijn vet in gesprek is dan met de beeb. Vanaf volgende week mag hij het, want dan schijnt de beeb het te kunnen horen! Viev: Maar je hebt lang niet alles nodig hoor! Dus laat je goed voorlichten door iemand die er al 1 heeft. Poemie: Je hebt gelijk! Isaaa waar ben jee? En jeeeeeeeeeeej:: HET IS WEEKEEEEND! Lekker bankhangen vanavond. As always! Fijne avond iedereen!
Poemi: mag ik dan ook mee doen met het clubje dat deze maand zwanger gaat worden? Kan wel kloppen dat Isa hier al even niet is geweest. Had ook het idee dat Claudia al even afwezig is? Fijn dat je HCG nu 0 is! Jessie: fijn zo'n grote auto! Hier zo feestje van mijn mannetje, ik weet niet wie het vroeg.. maar hij is dinsdag pas echt jarig!
@Lwal Wat erg, jou helemaal vergeten!!! Heb het al aangepast Welkom bij de club Claudia heb ik hier nooit echt heel veel gezien sinds ik hier mee klets. Veel plezier vanavond. Ik ga maar de Voice of Holland kijken. Manlief is aan het werk dus heb toch niet veel anders te doen.
We missen er wel meer geloof ik, Eels? zeg ik dat goed. Heb het testje inmiddels weggegooid het voelt wel een beetje zo ben wel benieuwd, we doen ons best !!! Zullen wij voor de komende periode positief gaan? nu lekker verder kijken naar de tvoh Ow heb zondag een fotoshoot met rins weet niet of ik het al gezegd heb.
Hoi dames, wat fijn dat jullie mij missen! hihi! Ik had deze week de puf niet om overal op te reageren en mee te lezen. Erg misselijk geweest en niet kunnen werken. Voelde me ook niet zo lekker in mijn vel door het een en ander, vandaar. Maar donderdag wel de echo gehad! Zag er leuk uit, was aan het boxen! Zo schattig. En toch een dagje eerder uitgerekend, 30 april! haha! Ik heb volgende week sollicitatie gesprek, ondanks mijn beginnende buikje, zouden jullie het zeggen dat je zwanger bent? De meningen zijn zooooo verdeeld. O zou erg kwaad zijn als potentieel werknemer als er pas in de tweede ronde verteld wordt dat diegene zwanger is, maar er staan ook zoveel negatieve verhalen van het te vroeg vertellen en daarop afgewezen worden.. ben benieuwd wat jullie denken. ik ga ff shoppen!
Hallo Dames, Jullie hebben er wat afgekletst deze week... Had veel dingen aan mijn hoofd!!! Maar heb nu alles terug gelezen! Heb vast niet alles onthouden.. @Debbie, wat verschrikkelijk dat jij een miskraam hebt gehad, gelukkig is nu wel je baarmoeder helemaal schoon... Hopelijk ben je snel weer zwanger en blijft de baby plakken! @Brondy; gecondoleerd! @Poemi, gelukkig is je HCG waarde weer gedaald... Succes met klussen deze maand! @Marilouise, hoe gaat het nu met je kleine mannetje??? Is de blauwe plek al minder! Wat een nare val heeft hij gemaakt zeg... Verder weet ik niet zo veel meer sorry!!! Hier gaat het goed, voel af en toe steken onder in mijn buik, denk dat de ovulatie er aan zit te komen. Volgens mijn banner moet ik die al hebben gehad... maar volgens mijn ovu testen niet...
Goedemorgen allemaal, Volgens mij zijn er idd wel ene paar die je hier niet meer ziet, eels idd, en claudia volgens mij ook, en satire. Ik ben er de laatste tijd ook niet zo heel vaak, maar heb het ook best druk de laatste tijd. @peomi: wat goed dat je nu weer gewoon kunnen beginnen. Wel spannend weer, en zeker als blijkt dat je zwanger bent, maar gelukkig krijg je dan sneller controle he. @debby: gelukkig was je baarmoeder helemaal schoon. Hoe gaat het nu met je? @isa: jeeeh eerste echo gehad. Super. Maar over je sollicitatie, ik zou het wel eerlijk zeggen. Denk dat eerlijkheid beter is dan erover liegen, zeker omdat je ook al bijna 11 weken ben toch? Dus eer je daar zou beginnen ben je al weer verder, en als je het dan pas zegt denk ik niet dat ze het zouden waarderen. En vergeet niet, ze kunnen je dan in je proeftijd er elk moment uit gooien he. Denk ook niet dat het verzwijgen ten goede komt van het vertrouwen tussen jou en de werkgever. Maar zo denk ik erover. Dat is het risico als je zwanger bent. Ik ken mensen die gewoon zijn aangenomen terwijl ze zwanger waren, maar ook omdat ze er eerlijk over waren. Maar je moet doen wat goed voelt. Met mij gaat het wel goed. Wel gisteravond en vanochtend raar gevoel gehad in mijn buik, elke keer heel hard, of een gedeelte heel hard en heeel gespannen. Voelde het ook elke keer, volgens mij best wel wat harde buiken gehad. Nu al een uurtje over. Zo ff naar de winkels, heb besloten om geen gewone kleding meer aan te doen, kwel mezelf gewoon. Zit niet meer lekker, hoewel ik nog steeds een heeele beschaafde buik heb. Moest naar de vk donderdag, en woog nog hetzelfde als 4 weken geleden.
Het bezoek bij de tandarts viel weer erg mee. Geen gaatjes. Vandaag en morgen weer een late dienst. Afgelopen heb ik ook weinig mijn vriend gezien. Maar volgend weekend gaan we lekker weg, dus kunnen we weer volop genieten.
Goedemorgen dames, Hier de ovutesten de deur uit gedaan wordt er nu al gek van. Daar maak ik mezelf helemaal onzeker mee, ik weet altijd wanneer mijn eisprong ongeveer is doordat ik dan een paar dagen last heb van spierpijn in mijn hele lijf en veel vruchtbaar slijm. dus gokken het zo wel we klussen momenteel zeker om de dag en soms zelfs vaker dus komt wel goed,(hopen we natuurlijk) hier vanmorgen boodschappen gedaan was erg hard nodig alles was leeg aan het raken kasten koelkast. noem maar op. Ook even nieuwe luiers ingeslagen bij de kruidvat, was nijdig de etos en kv zitten tegenover elkaar hier in de stad. De etos had pampers in de aanbieding 3 x 28 stuks voor 25,- de kv had 2x60 stuks voor 25,35 was 16,89 per pak en de 2e voor de helft moesten we bij de kv afrekenen 30,- man betaald ik zeg geef de bon eens en kijken man zegt ja nee klop ik zo nee niet meisje jawel hoor het ssysteem zegt dat het zo is dus ben naar het schap gegaan en na een hoop gesteggel kreeg ik nog bijna 5.- terug was even flink nijdig daar. ze hebben gewoon de hele week al deze aanbieding en niet aangepast nou lekker verdienen zo maar niet over mijn rug. Zo frustratie is er weer uit voor vandaag ! Rins is trouwens chagrijnig vandaag, man wordt er gek van. Zei vanochtend al tegen Man: Schat je bent vannacht toch niet de oortjes vergeten, man moest wel lachen.
Hoi dames, Sorry dat ik niks meer van me heb laten horen maar vanaf nu ga ik het weer bij houden aangezien ik geen baan meer heb en daardoor nu thuis zit! Het bedrijf is failliet. Hoef volgend jaar juni of juli pas weer te gaan werken. Is wel balen omdat het ook een familiebedrijf was maar het is niet anders. Dus had daar best wel even wat stress van maar nu gaat het wel weer. Probeer volop te genieten nu en lekker veel leuke dingen te plannen. Dagje sauna is al geboekt. We willen ook nog een weekje naar Frankrijk het huisje van mijn moeder en in januari gaan we nog naar Oostenrijk. Dus daar focus ik me lekker op. Maar wat een vrijheid moet er even mee om leren gaan. Ik probeer nu weer wat verhalen te gaan volgen. Ik heb nog bijna geen buikje dus van mij mag hij nu wel komen hoor hihih. Ben ook nog niks aangekomen. @DEbby: Wat balen voor jullie maar echt respect dat ej er zo positief inzit! Petje af. En zag dat ej 2 poezen krijgt dat is ook erg leuk zeg. Ik zou dat ook graag willen alleen mijn vriend is daar niet zo van dus werkt het niet. Linnie: EEN MEISJE!!!!!!!!!!!!!!!! wat super leuk. kan je echt goed gaan shoppen hihihih. Ik draag nu sinds 2 dagen een zwangerschapsbroek niet omdat ik me gewone kleren niet meer aankan maar omdat ik mezelf niet wil kwellen want het zit gewoon er fijn. @Isa: Ik denk dat eerlijkheid toch het langst duurt. Ik heb geluk dat ik nu in de ziektewet zit zodat mijn solicitatieplicht vervalt en krijg ik gewoon vol loon tot juni. Maar als ik weer zou moeten soliciteren zou ik het toch eerlijk zeggen omdat er dan toch vertrouwen blijft. verder kan ik me niet allemaal goed herinneren dus ga morgen weer verder met oppakken. 15 Nov hebben we de 20 weken echo gaat echt super snel. Morgen zijn we al 15 weken. @Poemi: Fijn dat jullie weer kunnen gaan klussen zeg! Veel plezier ihihihih. Nou dames fijne avond.
Goedemorgen, het is hier aardig rustig. @ Claudia: balen van je baan zeg. maar wel een goed vooruit zicht om tot juni vrij te zijn! @ marilouise: soms wordt je helemaal gek in de winkel. want dan staat de aanbieding niet in de computer. Komt bij mij ook vaak voor, maar je wordt er soms moedeloos van! Gisterenavond gewerkt en vandaag mag ik weer een late dienst draaien. Dit is echt zo'n weekend waar ik mijn vriend bijna niet zie. Gisteren ging hij naar een winkel voor duikspullen en op kraamvisite bij vrienden, vanwege mijn late dienst kon ik niet mee. Ikzelf kwam gisteren rond 1200 thuis. Vanmorgen moest mijn vriend alweer optijd weg voor een buitenduik en hij komt vanmiddag weer thuis en dan ben ik alweer aan het werk. We zien elkaar alleen ik bed:x
Hii! Isa: Wat balen van je misselijkheid! Hopelijk ben je dr snel vanaf. En moeilijk van het sollicitatiegesprek.. Ik denk dat ik het wel zou zeggen op jou termijn. Als je nou wat minder ver was, had je nog kunnen zeggen dat niemand het mocht weten etc..Succes! Leuk zeg al die echo's!! Zo mooi om weer te zien. Cinnepinnetje: Spannend meid! Wanneer begin jij ongeveer met de ovutesten? Een vriendin van mij probeert ook zwanger te worden. Zijn al heel wat maand bezig. Nu heb ik haar wat testen gegeven die ik zelf nog had ( ovu ) .. Maar ze weet niet zo goed wanneer ze moet beginnen en ik eigenlijk ook niet. Haar cyclus is ongeveer 4/5 weken! Om er dan iedere dag 1 tegenaan te gooien? Heeft iemand tips die ik door kan spelen? Wanneer je het beste kunt beginnen met testen etc?? Linnie: Netjes hoor!! Ben je nog geslaagd in positiekleding? Al een beetje last van harde buiken misschien? Te druk geweest? Marilouise: Heb ik ook vaak bij winkels! Flauw he! Dan hebben ze het de hele week al verkocht voor een meerprijs! :x Goed dat je er mee stopt en dat je merkt dat je er onzeker van word! Je weet iig wanneer je ongeveer moet ebginnen. Dat scheelt al! Claudia: Wat erg van het bedrijf!! Snap dat je daar stress van hebt. HOezo hoef je volgend jaar juni pas weer aan het werk? Ivm zwangerschap of uitkering? En gefeli met je 15 weken! Femmy: He bah! Dat lijkt mij ook drie keer niks... Heb je zo vaak late diensten?
Vandaag 19 weken! NOg 1 week en 1 dag tot de 20 weken echo, en ik ben nu al zenuwachtig! Eigenlijk vorige week al. Ben zo benieuwd en vind het zo spannend.. En vanaf volgende week mag ik van mezelf ook beginnen met aftellen! Vind de tijd wel heel erg snel gaan. Hier wat foto's van onze wandelwagen.. Was ik teon we hem geleverd kregen vergeten te delen! Sommige foto's zijn wel wat donker!
Goedemiddag dames, Zal ik eens wat vertellen ik heb mijn eisprong vandaag, ik voel hem gewoon mega goed. Had gisteren mega veel vruchtbaar slijm echt ealstisch niet normaal meer (sorry voor de vieze praat) en kon het niet laten maar heb gisteren nog een ovu testje gedaan en vanmorgen weer en deze zijn super positief. heb vanmorgen ook 2,5 uur lang flink last gehad van mijn onderbuik links net boven mijn lies. Laten we nu net donderdag vrijdag en vanmorgen geklust hebben !!! Zo ben even blij, maar volgens mij betekend dit dus ook dat mijn cyclus nu dus redelijk normaal is!!! (volgens grove berekening kom ik uit op ongeveer 30dagen nu )_ Vanmorgen hebben we de fotoshoot gehad met Rins ook een paar foto's met papa en mama erbij geschoten! net even bij oma geweest (mijn moeder ) en nu krijgen we zo een oude vriend van mijn man op bezoek met vriendin en kinkdje en ze blijven meeeten dus ga straks pilav maken (ow wat is mijn man blij en ow wat vindt ik dat vies, maar ik houd helemaal niet van rijst en spaghetti dus ik eet lekker sla).