Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tamale: mooie wandelwagen heb je! Van welk merk is die? Misschien een hele domme vraag, maar waarom koop je nu eigenlijk weer een nieuwe wagen?

Isa: balen dat je je zo beroerd voelt! Hoop voor je dat het snel voorbij is! Ik zou ook eerlijk zijn mbt tot solliciteren! Tegenwoordig kijken ze ook vaak je hyves/facebook na.. En als ze daar dan zien dat je zwanger bent en dit verzwijgt..

Claudia: wat vervelend van je werk! Waarom hoef je dan tot juni nog niet te werken? Wel fijn dat je dan de tijd hebt om iets anders te zoeken voor na je zwangerschap!

Femmy: balen ja zo'n ritme. Helemaal als je elkaar dan ook nog eens mis loopt! Dat is hier ook geregeld het geval..

Ik heb vandaag een beetje een baaldag, geen idee waarom eigenlijk.. Heel irritant! Lig ook nog steeds in mijn pyjama op de bank en heb echt geen zin om iets te ondernemen!

2. Tamale

Tamale Niet meer actief

Lwal: Het is de maxi cosi Mura 3.
    Met Tara hadden we niks geen geld, en hadden we een 2e handse gekocht via marktplaats. Een x-adventure . Die beviel ons gewoon absoluut niet. Lomp onhandig ding, die hebben we toen ze eruit was meteen verkocht. Vandaar! ;)

3. Tamale

Tamale Niet meer actief

Marilouise: Fijn!! Klusse hé! ;)

4. marilouise

marilouise Niet meer actief

@tamale is die bruin of zwart?

Ik vindt hem echt prachtig, wij hadden bij Rins ook een 2e hands en die hebben we laatst verkocht en als het zover is kopen we ook een nieuwe wagen (helemaal nieuw of 2e hands nieuw weten we nog niet )

5. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tamale: oh vandaar! Ik vind hem ook super mooi!!!
    Alvast een beetje orienteren voor al het ooit zo ver is..

Is Brondy eigenlijk al terug van vakantie? Moest na dat ongeluk op Java meteen aan haar denken.. Maar volgens mij is ze van de week al terug gekomen

6. Tamale

Tamale Niet meer actief

Marilouise: Thanks! Hebben jullie er al 1 op het oog?

We wouden de kleur neutraal houden omdat we eerst niet wouden weten wat het werd...;)
    Hij is bruin. Kan prima een roze of blauw dekentje bij toch? Hier een foto van de kleur:

7. Tamale

Tamale Niet meer actief

Huh, wat raar! Op deze foto zie je nog niet goed de kleur??? Hij is iig donker bruin! ;)
    Dit ongeveer: http://www.ietepiet.nl/images/uploads/Mura_4_Combi_Brown_Earth1.jpg

8. marilouise

@Tamale daar kan zeker goed een roze of blauw dekentje bij!
    Ik wil zelf heel graag de queenny buzz of speedy vindt ik ook erg mooi.
    Man is helemaal weg van de bugaboo, maar ik heb snel problemen met mijn rug en ben bang dat die echt te laag is.

@lwal Brondy zou woensdag toch terugkomen ze hadden vrijdag toch de crematie, ik moest er ook al aan denken. maar laten we er even van uit gaan dat ze bij de familie is.

@tamale wil je nog steeds niet weten wat het wordt ?
    als ik (hopelijk snel ) zwanger ben willen we het denk ik wel weten willen ook graag een 3d echo maar wij willen niet delen wat het wordt met de familie !

9. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Hii allemaal,

@tamale: leuk hoor de kinderwagen. Wij hebben hem ook al binnen, echt zoo leuk.
    Ja miss wel te druk geweest laatste tijd. Vandaag ook al paar keer harde buiken gehad, weet het ook niet. Maar kan ook komen als de baby veel beweegt.
    Heb wel wat kleding gescoord ja. En van een ouder op mijn werk heb ik 3 zakken kleding gekregen, haha, moet het allemaal nog uitzoeken want is ook niet allemaal mijn smaak, maar altijd handig.

@claudia: jeetje dus je zit nu zonder werk, dat is wat minder.

@lwal: soms is het zoo lekker om op de bank te blijven zitten en niets te doen. En hoe langer je blijft zitten hoe minder zin je hebt om iets te gaan doen, haha, maar het weer is er goed voor toch.

10. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Lwal Ik sluit me bij je aan wat betreft baaldag. Ik dacht trouwens dat Brondy vrijdag terug is gekomen, diezelfde dag had ze begrafenis/crematie van de opa van haar man.

@Marilouise Je hebt in ieder geval goed gezeten met klussen, dus daar zal het niet aan liggen. Fijn dat je nu zeker weet dat je ei is geweest. Wij hebben dus de Quinny Speedi en het is opzich wel een fijne wagen, maar erg breed. Als ik in een winkel loop heb ik af en toe het gevoel met een tank te rijden. Al moet ik zeggen dat ik een stuk positiever over dat ding ben nadat ik een maand met zo'n simpele buggy heb gelopen omdat de Quinny een lekke band had, wat zijn dat rot byggy's zeg!

@Tamale Mooie wagen hoor! Al bijna op de helft. Fijn dat je straks al kunt beginnen met aftellen.

@Claudia Balen van je werk zeg. Maar je krijgt tot juni volgend jaar in ieder geval door betaald. Dan hoef je nu tenminste niet te stressen voor het zoeken naar een baan. Maar kan me goed voorstellen dat het heel erg wennen is om ineens heel de tijd thuis te zitten.

@Isa Balen dat je je nog steeds zo beroerd voelt. Had de echo gezien op facebook, mooi hoor! En wat die sollicitatie betreft is het lastig ja, of je het wel of niet moet vertellen. Je bent al best wel ver dus als je een tweede gesprek zou krijgen moet je het misschien ook gaan vertellen en dan hadden ze het waarschijnlijk wel eerder willen weten.

@Linnie Als je kleding niet meer lekker zit kun je beter over stappen. En 18 weken is echt niet vroeg hoor om over te stappen. Hoe gaat het met je moeder trouwens? Misschien heb je het al eerder gezegd maar kon het zo gauw niet terug vinden.

Voel me sinds gisteren echt behoorlijk k*t. Dan dringt het weer ineens tot me door dat ik gewoon niet meer zwanger ben. Zeker als ik dan de uitgerekende datum van Isa zie is het helemaal even slikken, want dan zou ik dus ook uitgerekend zijn. Vanmorgen nog wat in huis gedaan en even met de kleine wezen wandelen, maar vanaf 13.00 uur heb ik heel de tijd één of ander suf spelletje gespeeld op de laptop. Kan me echt nergens toe zetten.

Onze kleine man maakt het wel weer een beetje goed, die heeft gisteren z'n eerste echte stapjes los gezet. En nu probeert hij het regelmatig, dat als hij ergens staat dat ie dan het laatste stukje los naar je toe stapt. Zo super om te zien :D Hij heeft ook ineens veel meer zelfvertrouwen. Klimt overal op, gaat een soort van kruipen, op z'n knietjes zitten, dus wij zijn helemaal trots!

11. marilouise

zo heb net de foto's gezien en ze zijn zo vreselijk mooi wow!

12. marilouise

hopelijk te zien

13. marilouise

en dit is de andere , dit zijn er 2 die ze op hyves had gezet de rest komt binnenkort moet nog een selectie maken !!!

14. Tamale

Tamale Niet meer actief

Marilouise: Wow super gaaf!! Mooie foto's.
    Ja wij willen eht nu wel weten en gaan idd ook een 3D echo laten maken. Willen jullie het alleen niet met de familie delen of ook niet met vrienden enz??

Poemie: Dikke knuffel. Kan me niet voorstellen hoe je je voelt, maar kan me voorstellen dat het flink slikken is. :( Lijkt me zo K*T om mee te maken een miskraam. Vreselijk!
    Fijn dat je kleine man het toch een beetje goed maakt!
    Hij is wel een latertje met lopen ofniet? Wel goed dattie nu begint! Spannend.

15. Tamale

Tamale Niet meer actief

Linnie: Dat is zeker handig! Ik vind zelf positiekleding vaak onnodig duur. Was dan ook heel blij dat mn vriendin een paar broeken voor mij had. Ze is wel een stuk kortje, maar trek er mooi wat laarzen overheen straks.;)

Sport je nog steeds zoveel dan?

16. marilouise

@tamale, in principe willen we niet dat bekenden van ons het te weten komen! maar als ik binnenkort zwanger raak wil ik er wel eens over denken het hier toch te melden hoor.

17. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Poemi: ja jet is ook niet niks wat er is gebeurd.. Heb met je te doen! Hoop dat je je snel iets beter voelt.. En lekker dan toch een dagje niks doen? Dikke knuffel vanuit hier!

Linnie: lekker als je zoveel kleren krijgt, zal vast wel iets leuks bij zitten toch? Hoe gaat het nu met je moeder?

Marilouise: leuke foto's!

Ik zit nog steeds op de bank (schandalig) Ben so you think you can dance aan het kijken!
    Over een paar dagen als het goed is mijn eisprong.. Het mag nu onderhand wel weer zo ver zijn!

18. cinnepinnetje

cinnepinnetje Actief lid

27 jul 2011
    204
    0
    0
    Overijssel
    Goede morgen,

Er staat weer een nieuwe werkweek voor de boeg... een hele drukke... maar gelukkig heb ik vanaf vrijdag een weekje vakantie...

@Tamale Wat een mooie foto van je wagen! Ziet er heel goed uit!

@Poemi, dikke knuffel van hier, het is niet niks....

@Linnie, ik zag dat ik je in mijn vorige berichtje helemaal ben vergeten, want jij weet nu dat je een meisje krijgt... Gefeliciteerd, leuk hoor een kleine meid...

Ik ga snel naar mijn werk! Ik kom van de week nog wel ff kijken...

19. marilouise

Goedemorgen dames,

Ik heb gisteren brondy even een mailtje gestuurd ze is alweer terug en probeert vanmiddag even "langs te komen" en bij te lezen !!!

Voor mij begint het wachten nu, vanmorgen toch maar nog een ovutestje gedaan en deze was al niet positief meer dus hij is echt geweest !!! nu wachten, spannend!!!

Ik ben zo verliefd op de foto's heb vanmorgen de selectie gemaakt echt mooi er zit ook een foto bij van man en kleine en die is ook zo vreselijk mooi.

20. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Hoi meiden,

Vanochtend bloed laten prikken voor de combinatietest van over 2 weekjes. Waren toch iets van 5 of 6 buisjes, brr ;)

Marilouise, leuk dat je een fotoshoot met Rins hebt gehad!
    En ook je eisprong, spannend hoor!!
    Mooie foto's!

Isa, fijn dat de echo goed was! Wij schelen niet eens zoveel, had ik nog niet zien :)

Claudi6a, pff wat balen dat het bedrijf failliet is gegaan! Zal idd wel even wennen zijn dat je nu zoveel thuis bent.

Femmy, balen dat je je vriend niet zo vaak ziet momenteel.

Tamale, mooie wandelwagen!
    mbt de ovutesten bij je vriendin, ik zou dan de korste cyclus aanhouden die ze heeft gehad en dan staat in de bijsluiter vanaf welke dag je de ovutesten moet gaan gebruiken.

Poemi, knuffel meid!

Cinnepinnetje, leuk dat je vanaf vrijdag een weekje vrij bent! Ga je dan nog wat leuks doen? Of op vakantie?

Deel Deze Pagina