@Viev Dat had ik dus ook voor de operatie. Ik had echt zoiets: waar hebben ze al dat bloed voor nodig??? @Marilouise Officieel op de wachtbank dus, succes! Mooie foto's trouwens zeg! @Cinnepinnetje Lekker een weekje vrij straks. Gaan jullie nog weg?? @Tamale Leuk zo'n 3D echo, heb je die al gepland staan? Wij hebben dat ook gedaan, maar vrij laat in de zwangerschap, met 32-34 weken ofzo, en dat is wel een beetje te laat, dan is het wel lastig in beeld te krijgen. Ons ventje is idd niet zo snel met lopen. Hij is met 11 maanden begonnen met billen schuiven, heeft nooit gekropen of getijgerd dus met 14 maanden zijn we met fysio begonnen voor het niet gaan staan/lopen. En nu dus z'n eerste pasjes los. Hij is zelf ook helemaal trots. @Lwal Jij hebt dus ook een erg luie dag gehad gisteren. Gebruikte jij nu deze ronde ook ovu-testen? Ik voel me al weer iets beter, maar nog steeds niet helemaal lekker in m'n vel. Vanmorgen wel lekker tot 08.30 uur uit kunnen slapen, kleine man was zo lief om wat langer door te slapen
@poemi, onze kleine was ook al 1,5 toen die ging lopen hoor. Hoe vaak wij ook niet gehoord hebben is niet goed en zijn voeten zijn verkeerd en zijn beentjes zijn te krom man werd er gek van en nu rent hij door het huis alsof hij nooit anders heeft gedaan.
Zo weekend weer voorbij! Lekker rustig gehad, althans weinig op de planning. Toch zaterdag onverwachts op visite geweest, maar rond 8 uur weer thuis en toen lekker samen op de bank gehangen. Gisteren schoonzus met gezin op visite gehad. Daarna pannenkoeken gebakken. Vandaag rustig aan. Beetje aan de strijk begonnen. Vanavond weer zwemmen. En morgen naar de tandarts. @Tamale: Mooie wagen hoor! Wij moeten nog even wachten... Week 51! Wel vrijdag de nieuwe auto ophalen Nog 2 weken werken en dan een weekje vrij!
Ik zit nu in de ziektewet! zodat ik gewoon vol betaald krijg en de solicitatieplicht vervalt. Dus kan me helemaal gaan focussen op de zwangerschap. Me sociale contacten onderhouden heb ik nu ook meer tijd voor. @Tamale: Ja dan is mijn zwangerschapsperiode pas afgelopen dus moet dan weer wat gaan zoeken voor 2 dagen ofzo. Wat een leuke kinderwagen hebben jullie zeg! Wij krijgen hem pas in dec jammer genoeg. Zou nu alles al wel binnen willen hebben hihih @Lwal: Ik ga nu de ziektewet in dus dat is een paar maanden en dan heb je je zwangerschapsverlof. ik weet ook niet helemaal precies hoe het werkt daar moet ik me nog in gaan verdiepen. @Poemie: Ja het is erg wennen maar natuurlijk ook een super luxe om zo van de zwangerschap te kunnen genieten en lekker dingen op mijn gemak te doen. Snap dat je helemaal trots bent op je kleine man. Geniet ervan. Hopen dat je jezelf snel weer beter voelt. @Femmy: Balen dat je je vent niet zo vaak ziet. 1 voordeel jullie kunnen wel lekker verlangen naar elkaar.
We hebben trouwens na 1 jaar eindelijk de nieuwe bedrijfsauto! een renault Megane Station. Bose uitvoering. Hij is blauw. echt een mooi ding.
Hey meiden, ik zit er een beetje doorheen. Vandaag belde mijn bureau, dat ik een nachtdienst in Nijmegen moest gaan draaien. Ik heb dus geweigerd. Het is voor mij 140 km rijden en dan nog terug na je nachtdienst. volgens mijn contact staat dat ik een opdracht moet aannemen binnen een straal van 100 km. de persoon was een beetje vervelend aan de telefoon, zo van dat ik de opdracht moest doen enz. daarna nog mijn vriend gebeld, die heeft gelukkig wat meer verstand van en die vond het terecht dat ik geweigerd heb. Waarschijnlijk is het bureau nu een spelletje aan het spelen, want ze minder aanmeldingen voor diensten en ik kost ze nu gewoon geld. Vanavond gaan we een mail opstellen naar mijn acount manager, want mijn bureau komt hun afspraken niet na. Heb er gewoon een beetje hoofdpijn van.
ik wordt gek nu heb de hele morgen en een deel van de middag kramp gehad in mijn linkerkuit en nu is de kramp links weg en ja hoor kramp rechts bah. wordt leuk zo met zwemmen , en heb nooit kramp.
hey meiden hoe is het met jullie? met ons gaat het goed gisteren is manlief kampioen geworden en dat terwijl er nog 1 raceweekend op komst is. dus helemaal blij. vrijdag was wel erg zwaar hoor, maar manlief en zijn ouders vonden het fijn dat we er wel bij konden zijn. vandaag ben ik nog lekker vrij geweest, maar natuurlijk weer drukker dan verwacht/gehoopt. wilde alles lezen, maar het is echt zoveel, pfffff. Oja, wat betreft dat ongeval op Java. Dat was volgens mij een plaatselijke bus, net als wij die hebben in Nederland. Het verkeer daar is absurd, die lui rijden echt gevaarlijk. Wij hadden gelukkig een privé bus/chauffeur, hij reed gelukkig rustig en veilig, haalde alleen in als het echt kon.
hoi dames! tamale: gave kinderwagen! Lekker op tijd iig! Wij hadden ook binnen het jaar onze 2e hands bugaboo weer verkocht en een hema buggy gekocht van wege de centen. Toen heel slim geweest, nu zitten we wat ruimer met de financien, wel zo fijn! Spannend je 20 weken echo!! Femmy: begrijpelijk dat je er hoofdpijn van krijgt! 140 km is ook wel echt heel ver zeg! Doe ik ook niet graag in mijn eentje! Poemi: ja sorry meid, zo begrijpelijk dat het moeilijk is, tis ook niet niks! Hopelijk ben jij gauw weer zwanger en voor je het weet heb je een kindje in je armen. Knuffel voor jou! Brondy: gefeliciteerd met je vent! Claudia: die zijn mooi! Cool hoor!! Jessie: succes bij de tandarts! Lwal: weer helemaal terug in het ritme? Heb je al fotoboeken van je bruiloft klaar en zo? Nog aan het nagenieten of lijkt het alweer lang geleden? Viev: nee idd, maar een klein weekje! gezellig! hoe voel jij je? Mammadoe: hoe ist met jou? Nou ik ben vandaag bij de arboarts geweest: komende weken proberen 2 uurtjes per week te werken, over 2 weken evalueren! Valt dat even mee. Alleen baas was echt pissed, ik denk dat hij hoopte dat er gezegd zou worden dat ik me aanstelde en gewoon moest komen werken. Fijn dat hij zijn irritatie zo op mij afreageert . fijne avond!!
Hallo Iedereen, Zo een drukkke dag gehad.. Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik blijf thuis... We zouden naar New york, maar omdat we een lekkage hadden en een verrot kozijn moesten we eerst aan het huis bezig... Nu komt mijn schoonzusje van 13... Gaan we met z'n tweeen leuke dingen doen... En mijn man maar werken!!!... Wij moeten vanavond druk aan het klussen, want mijn ovu test knalt er uit.. @Isa, de bazen denken altijd dat iedereen weer snel aan het werk kan... Maar gelukkig kijkt de arbo arts goed naar jou! Hopelijk gaat het goed...
@Cinnepinnetje Succes dan maar vanavond @Isa Lekker dat je baas dat dan op jou af reageerd! Gewoon niets van aan trekken. Als het niet gaat, dan gaat het niet. Hopelijk is het met die 2 uurtjes een beetje te doen. @Brondy Gefeliciteerd dan met het kampioenschap van je man! (als ik dat zo goed zeg ) Konden jullie dan wel gebruiken na afgelopen vrijdag @Femmy Dat ze dat aan je durven te vragen! 140 km, dat is toch niet normaal. Goed dat je nee hebt gezegd. Is het nog gelukt met die mail? Hopelijk heb je niet te lang last van hoofdpijn. @Jessie Succes morgen bij de tandarts. @Claudia Qua auto zijn jullie nu dus ook goed voorbereid op de komst van een kleine. Wij hebben de eerste 9 maanden met de kleine nog met een renault megane hatchback gereden, maar wat een drama is dat om daar alles in te krijgen. Nadat manlief op 2e kerstdag de vangrail in was gegleden met de auto moesten we wel een nieuwe kopen Gelijk een station dus! Ik voel me lichamelijk eindelijk weer een beetje de oude. Ik heb weer een normale opgezette buik 's avonds, niet meer alsof ik 20 weken zwanger ben en 's ochtends heb ik m'n oude vertrouwde rimpelbuikje weer terug Ik heb ook geen last meer van de sneetjes, beginnen al echt goed te genezen, dus manlief ook weer blij
Net samen met mijn vriend de contracten doorgenomen en ik sta nu goed in mijn recht om de opdracht te weigeren. Het staat zoiezo heel vaag in het contract (er staat iets langere reistijd, maar geen km erbij, maar volgens mijn vriend hebben ze een beetje grof gezegd 'geen poot om op te staan'. Ben blij dat mijn vriend hier wat meer verstand van heeft. Het is nu wie het langst het volhoud! Het geeft me wel wat rust. Hoofdpijn is gelukkig weg Sorry voor me geklaag, maar het lucht wel op!
Hej Meiden, Ik heb veel te lang niets van me laten horen en dus ook niet alles helemaal uitgebreid terug gelezen. Debby geen werk meer.....wel erg balen zeg! Maar ook wel fijn dat je gewoon rustig aan kan doen Tara een leuke kinderwagen gekocht! Top! Die van mij moet nog altijd binnenkomen, hij was met zwart frame geleverd ipv het zilveren dat we besteld hadden. Marilouise en Cinnepinnetje eindelijk weer aan de klus dankzij positieve ovutesten. Poemi ' gelukkig' een HCG van 0, ik geef je groot gelijk dat je niet eerst een menstruatie af gaat wachten. Dan gaat er weer zoveel tijd overheen. Hopelijk ben je snel zwanger en kan je dit achter je laten Femmy gezeur op het werk, je hebt groot gelijk! 280km! Zijn ze gek ofzo? Isa, heb ik wat gemist? Waarom kan jij maar 2 uur per week werken dan?? Brondy, wat super dat je vriend kampioen geworden is zeg! Welke race is dat dan precies? Of ben je dan je anonimiteit kwijt? Mijn vriend is wel nieuwsgierig. Hier gaat alles wel oke, maar afgelopen weekend is mijn oma overleden, dus dat is allemaal wel erg triestig.... Maar ze was al in de 90 en al jaren enorm dement, herkende niemand, en helemaal in zichzelf gekeerd, niet praten enzo, dus daarom heb ik er wel vrede mee. Arme mensje was gewoon op. Ergens wel apart dat ik zwanger ben van de volgende generatie en dat de oudste generatie nu is overleden. Nu schuiven we allemaal een generatie op Verder groeit mijn buik nu in ene super hard! Mensen vragen al aan me, ben je zwanger? Ze kunnen het echt al zien! Als ik op mijn rug lig voel ik een enorme bult! Echt leuk! Wat erg leuk is, is dat we vorige week een iMac en printer gekocht hebben! Wat een mooie computer zeg! Moet wel erg wennen aan alles, 'tis allemaal net ff anders! En morgen gaan we bij ikea een ander boxspring bestellen, want ons bed ligt zo ontzettend ruk! En aangezien ik al zoveel last van rugpijn heb.... Dus lekker aan het uitgeven Over een week krijgen we al de babykamer bezorgd, maar we hebben nog helemaal geen ruimte gemaakt..... Dat word allemaal wat. Heb ik nog andere belangrijke dingen over het hoofd gezien? Groetjes!
@brondy fijne vakantie gehad dus? @cinnepinnetje thuisblijven is ook leuk, @ Femmy hoofdpijn gezakt? @poemi wij hadden net voor ik zwanger werd van Rins een nieuwe auto gekocht ford focus ook een station ideaal, parkeerde hem alleen binnen 3 weken in mijn voorganger. (gelukkig wel te repareren) @ Isa vanwege de misselijkheid thuis? denk dat ik dat gemist heb ? @mammadoe is niet gek hoor dat je buik nu flink begint te groeien mag toch wel? Gecondoleerd met je oma en heel mooi verwoord iedereen schuift een generatie op ! Ik ben net wezen sporten maar mijn kuitkramp is opgeschoven naar mijn onderbuik flink opgeblazen gevoel en veel valse lucht zeg maar, bah. Man zei net het moet wel raak zijn deze maand, kan gaan testen op de "verjaardag" van mijn pa en zou uitgerekend zijn op de 1 juli de trouwdag van mijn ouders en wij zijn toen in ondertrouw gegaan. Ik moet zeggen zou het wel bijzonder vinden maar we wachten rustig af , nou ja rustig valt tegen hoor !
@ mammadoe gecondoleerd meis! Geen idee of iemand die ik ken het hier mee leest, zolang het niet verder terecht komt dan bij jullie Mijn man doet aan outdoor-karting, daar is hij kampioen geworden. Genoeg detail? of wil je meer, hihi. @ marilouise onze vakantie was echt top Super mooi weer, lekker (en goedkoop) eten. Wat wil je nog meer? Een kindje natuurlijk daar moeten we nog even op wachten, hihi
Marilouise: Aan niemand? De hele zwangerschap? Dus ook vrienden niet? HOe denk je dat te gaan verbergen? :O En ik zou me als vriend best wel een beetje rot voelen als iemand mij dat niet verteld?! Het is toch juist fijn als mensen er vanaf weten, iig vrienden.. zodat je je hart kunt luchten en steun kan krijgen? Viev: Thanks! En wat als er iet suit de test komt? Breek je de zwangerschap dan af? Poemie: Ooke! Al wel druk mee geweest dus. Wat super fijn dat hij er dan nu mee begint!! Oh heerlijk, Tara liet mij ook tot 8:30 uitslapen. Wat een schatjes! Jessie: Dankje! Wow waarom moeten jullie zo lang wachten? Claudia: Oke! Dus in die tussentijd ben je ook neit verplicht om te solliciteren omdat je zwanger bent? Probeer er maar lekker van te genieten! Ook al zo laat de wagen dus! Femmy: He bah wat flauw zeg!! Kan me voorstellen dat je daar van baalt. Laat idd wat van je horen! Dat kunnen ze ook niet maken ja, 140 km! En dan nog weer terug na een nachtdienst. Pff.. Brondy: Gaaf! gefeliciteerd. Nu weet ik alleen nog niet waarmee je man kampioen is geworden ben best wel benieuwd eigenlijk. haha. Isa: Pff, ik moet wat minder snel lezen. Ik dacht toch echt dat er stond: Abortusarts. Maar het was gelukkig de arboarts. En fijn zeg, voor zo'n baas werken! Pfff.. NOu moet ik wel iets heel lulligs vragen, want ik ben namelijk kwijt wat je precies hebt! Sorry!! Cinnepinnetje!: Klusse en veel plezier! Poemi: Fijn dat je je lichamelijk weer wat beter voelt! Super! Mammadoe: Zo zo! Zijn jullie de trotse bezitters van een geldboom??? Zo ja: Kun je mij er ook 1 doen!?? Gaaf allemaal! Ben jaloers! Erg van je oma, gecondoleerd! Maar dan kun je er idd wel vrede mee hebben als ze al zo dement was. Wat leuk van je buikje!
Wij zijn vanavond op pad geweest naar de ikea! Peuterbedje voor Tara gekocht, ( eigenlijk cadeau van mijn broers en zus, maar alvast in huis gehaald ), matrasje voor het babybedje, wouden een nieuwe dan die waar Tara op heeft gelegen. 2 mooie opbergbakken voor op de vaste kast straks in de babykamer. Een 'hoofdkussen' , maar die is zo plat, dat het echt voor de sier is geloof ik! 2 mooie rieten manden voor onder Tara's bed straks. Bakjes etc.. Altijd leuk. Slaap lekker vast iedereen! liefs
Ja, wij dachten...ipv de behangboom nemen wij de geldboom hihi Nee hoor, de computer is via mijn zakelijke geld, dus btw krijg ik weer terug en kan ik aftrekken enzo, dus is dan een stuk betaalbaarder en dat bed word uitgestelde betaling haha. Heb net vandaag de bank van de ikea afgelost, dus nu weer het volgende hihi, slecht, ik weet het! Maar wil graag lekker comfortabel slapen tijdens de zwangerschap (en erna voor hoever dat dan nog mogelijk is ) Jij ook net lekker geshopt! Leuk! Truste!
@tamale volgens mij heb jij het over de zwangerschap en ik over het geslacht, Maar we willen de zwangerschap wel proberen even verborgen te houden liefst zoiezo tot de 3 maanden en daarna ligt eraan wanneer het is ook. Mocht het deze rond per ongeluk raak zijn dan willen we het of met de kerst of met Rins zijn verjaardag vertellen !(ligt vlak bij elkaar ) Het geslacht willen wij waarschijnlijk wel weten maar de familie mag het niet weten dus wordt de babykamer verboden terrein dan. (zo denken we er nu over maar het kan makkelijk zijn dat we als het eindelijk zo ver is besluiten dat we het niet willen weten vorige keer is het tenslotte ook fout voorspeld). Hier doodmoe gisteren zeg heb heel diep geslapen dramatisch gedroomd (weet niet wat het was maar ik was met al mijn exen aan het rennen voor mijn leven niet dat het er zoveel zijn maar ook mijn "scharrels" (3) waren erbij ) ow ja en we moesten rennen voor ons leven nadat ik ze hda verteld dat ik zwanger was???