Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Mammadoe, Jun 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Brondy

Brondy Fanatiek lid

Jun 23, 2011
    3,660
    438
    83
    Overijssel
    oke, hierbij een filmpje
    http://www.youtube.com/watch?v=H0QpLikLHSY&noredirect=1
    Is wel van 2007, maar dit is de sport van mijn man.

@ marilouise
    Wat een rare droom zeg, haha. maar miss is het zeer binnenkort wel raak..

Wat betreft vertellen:
    Als we zwanger zijn willen we wel graag wachten tot na de termijn echo. Wat betreft geslacht, geen idee, aan de ene kant willen we het weten maar aan de andere kant niet. Als we het wel weten dan blijft het geheim voor de rest van de familie en net als wat marilouise zei, de babykamer is dan tot de geboorte verboden terrein, haha :p

Ben nu al zenuwachtig voor vrijdag, wat duurt dat wachten toch weer lang, pfff.
    Oja helemaal vergeten te vertellen, maar tijdens onze vakantie had ik 2 mooie positieve ovutesten :D

2. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

Jun 6, 2011
    1,389
    0
    0
    Hii allemaal,

@brondy: spannend vrijdag. Je gaat echt wachten tot vrijdag met testen?

@marilouise: Misschien heeft de droom wel gelijk;)

@mammadoe: gecondoleerd met je oma.

Hier gaat het wel redelijk goed. Van het weekend veel last van harde buiken gehad en en raar gevoel. Maar achteraf misschien ook de kleine geweest, aangezien ik echt denk dat ik haar goed kan voelen af en toe. Zelfs als mijn hand op mijn buik ligt voel ik soms een klein duwtje. Maar weet nog steeds niet zeker of ze het is want ik ken het gevoel niet, maar aan de andere kant heb ik dit nog nooit gehad dus zal het wel:)
    Vanochtend weer 4x harde buik gehad. Ik weet niet of het komt omdat ik te druk ben geweest of het door de kleine komt. Nou doe ik echt alles nog, vergeet echt vaak dat ik zwanger ben, maar had geen klachten en heb nog steeds geen buik. haha. Buik wil gewoon nog niet groeien.

3. Brondy

Brondy Fanatiek lid

Jun 23, 2011
    3,660
    438
    83
    Overijssel
    haha wil zeggen ja, maar dan ben ik niet eerlijk. Heb maandag (gisteren dus) een test gedaan :), helaas was deze negatief. Ik weet dat dat nog niet veel zegt want het was 4 dagen voor NOD. Dus nu ga ik echt wachten tot vrijdag, denk zelfs tot zaterdag. Want al de vorige keren werd ik op mijn NOD ongesteld, de ene x vroeg op de dag en de andere x 's avonds. Dus wacht nu echt af, hoe moeilijk ik dat ook vind ;)

4. marilouise

marilouise Niet meer actief

@brondy spannend hoor ik zit inmiddels ook op het welbekende wachtbankje.

@linnie misschien wel even iets om te melden dat je vrij veel last van harde buiken hebt als je weer naar de vk moet. en misschien toch iets rustiger aan doen.

Ik ben net tegen de wind in over de dijk nara mijn schoonouders gewandeld met een ladder bij me en de kleine naast me meelopend. gelijk maar even geregeld dat mijn schoonpapa vanavond even met manlief de verwarming bijvult. (als ik moet wachten op mijn man hebben we het erg koud van de winter)
    Nu lekker de kleine op bed en even kijken ik geloof dat ik ook even in de relax stand ga ben erg moe en niet zo goed gemutst.
    ow ja opgeblazen gevoel is inmiddels weg !

5. femmy79

femmy79 Actief lid

Jun 12, 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    Hey meiden, moet hier even mijn hart luchten! De situatie met mijn werkgever is een beetje geescaleerd! Vandaag werd ik wederom opgebeld met de mededeling dat ik een dienst in Enschede moest werken, vanuit mijn woonplaatst ruim 200 km rijden (enkele reis) Dit wederom geweigerd omdat het gewoon te lang rijden is (ben alleen 4 uur onderweg) Nu wordt er gezegd dat ik werk weiger:(!
    Ik moet dus straks op kantoor komen voor een gesprek met het managment. Eerst zeiden ze of ik morgen op kantoor wilde komen, maar gezegd dat ik vandaag wel kom, want dit wil ik gewoon afgehandeld hebben! Mijn vriend gaat mee, want die vind het echt te gek voor woorden hoe ze nu met me omgaan! zolang je geld in het laadje brengt hoor je niemand klagen, maar als je een keer nee zegt wordt het gelijk een werkweigering genoemd!!!
    Ik ben boos, verdrietig en ook wel onzeker hoe het allemaal gaat aflopen.

6. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

Jun 6, 2011
    1,389
    0
    0
    @femmy: jeetje zeg, ze kunnen toch mensen niet gaan verplichten om zoo ver te rijden, en al helemaal niet voor een nacht dienst.
    Succes vandaag.

7. marilouise

@femmy jeetje zeg wat voor werk doe je ook al weer ?

goed dat je je vriend meeneemt 2 horen altijd meer dan 1!!

8. claudi6a

claudi6a Actief lid

Jun 8, 2011
    342
    0
    0
    @Femmy: Suc6 en heeel fijn dat je vriend mee gaat! Laat je niet klein krijgen want je staat in je recht!!! Kop op. Goed dat je zelf zegt dat je vandaag gaat want anders ben je er tot morgen mee bezig. Je kunt het!!!

9. isa091208

isa091208 Actief lid

Jan 29, 2011
    215
    0
    0
    doktersassistente
    utrecht
    goedemiddag dames,

er waren een aantal die het gevraagd hadden, maar ik ben thuis omdat ik zo misselijk ben. Ik gebruik nu 3 keer per dag emesafene. Ben afgevallen en hebben af en toe gevoel flauw te vallen. Daarnaast wat stress op mijn werk door mijn baas die echt niet blij is met mijn zwangerschap en misselijkheid wat de misselijkheid erger schijnt te maken. Arboarts heeft dus gezegd dat ik rustig aan moet doen en lekker voor mijn kindjes moet gaan zorgen.

Mammadoe: nog gecondoleerd, 90, dat zou ik ook wel willen worden. Ouder niet geloof ik!
    En een goed bed is wel belangrijk idd. Ik heb een zachter matras dan O, vorige zwangerschap kreeg ik daar last van, nu nog niet, we gaan het zien.

Femmy: niet te geloven zeg, dat kunnen ze toch niet zeggen! Goed dat je vriend mee gaat! Hopelijk zien ze in dat dit niet kan!

Marilouise: goeie van de verwarming bij vullen, ik zal daar ook eens naar kijken!

Brondy: spannend meid, hopelijk heb je zaterdag gewoon een positieve test!!
    Geinig filmpje, ik krijg er wel zin in. Heb regelmatig gekart met O en zijn vrienden als enige vrouw :D Jij?

Linnie: ik zou de harde buiken even gaan tellen per dag en opschrijven, dan kun je goed zien of het minder wordt als je een minder druk doet en idd miss even vragen aan de verloskundige!
    Hoe is het verder met je?

Jullie al bedacht waar jullie willen bevallen? Vorige keer ben ik in het ziekenhuis bevallen, nu misschien wel thuis. Ging toen erg snel, ben zo bang dat je in alle heftigheid op het laatst toch naar het ziekenhuis moet ofzo! Als dat niet hoeft dan lijkt het me heel fijn thuisbevallen.

10. claudi6a

claudi6a Actief lid

Jun 8, 2011
    342
    0
    0
    @Tamale: Ik ben nu niet verplicht et soliciteren omdat ik in de ziektewet zit.

Net trouwens 17 km gefietst met super veel wind. Ne voor pampus op de bank en vanavond nog een uur lopen dus ben goed bezig.
    Donderdag lekker naar de kappermet me moeder. vrijdag heerlijk met mijn lieffie naar de sauna en een massage en zaterdag lekker uiteten en naar psv - utrecht. Dus ik vul mijn daagjes zo wel ihh. Heerlijk

11. claudi6a

claudi6a Actief lid

Jun 8, 2011
    342
    0
    0
    @Isa: Balen dat je je nog zo voelt! En wat je zegt als ej er gestrest in zit en je baas nog eens zo doet wordt het alleen maar erger. Ik kan me er niks bij indenken want ik heb nergens last van gehad. maar kan inkomen dat je niet normaal kan functioneren. Hopen dat het snel over is.

12. marilouise

@isa oke duidelijk verhaal van je misselijkheid, mijn ervaringen met arboartsen zwangerschap en bevallingen zijn super. bij mij hield hij ook heel goed rekening met mij en de baby.

Ik heb geen keus als ik zwanger ben moet ik in het ziekenhuis bevallen en mag ook niet onder controle bij de vk moet vanaf het begin bij de gyn. Ook wel fijn, (krijg dan wel lekker veel echo's al die extra plasjes en buisjes bloed vergeten we dan maar even ).

13. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

Jun 6, 2011
    1,389
    0
    0
    @isa: Niet zo fijn zo'n baas hoor. Maar je kan nu iig even lekker rustig aan doen. En kan me voorstellen dat je niet goed functioneerd, ben ook best wel misselijk geweest, maar weet dat het nog erger kan. En hoe ik me voelde was al niet best, je kan echt niets.
    Maarre, miss idd handig om ze te tellen op de dag. En er staat verder wel overal dat het niet gevaarlijk is, maar aan de andere kant hoor i ook veel mensen die zeggen dat je wel moet uitkijken. En aangezien ik iemand ben die me niet snel laat kennen, moet ik er miss toch iets meer op gaan letten;).
    Maar verder gaat het wel goed hoor. Tijd gaat zoooo snel. Over 2 weken de 20 weken echo. Spannend.

14. Lwal

Lwal Bekend lid

Jun 2, 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Veel gekletst hier!

Mammadoe: Gecondoleerd met je oma! Wat heb je dat mooi beschreven, jij zorgt nu voor een nieuwe generatie nu jouw oma er niet meer is! En 90 is idd een hele mooie leeftijd, maar toch altijd verdrietig!
    Goed bezig jij met je aankopen :)! En een goed matras is inderdaad erg belangrijk.. Heb jij zo'n ikea kaart? Moet je wel mee opletten hoor, mijn man had er ook een.. En toen wij ons huis wilden kopen bleek hij een BKR registratie te hebben door die kaart en konden we veel minder aan! Viel ook nog niet mee om van die kaart af te komen.

Femmy: Nou wat belachelijk zeg van je baas! Ben heel benieuwd wat er vandaag uit het gesprek gaat komen! En laat je niet zomaar omver praten, goed dat je vriend mee gaat.

Claudia: Sportief zeg!! En dat allemaal terwijl je zwanger bent.. Klinkt best heerlijk hoe jij je dagen nu vol maakt!

Brondy: Gefeliciteerd met je man! En fijn dat je veilig terug bent.. Moest meteen even aan je denken toen ik van de week het nieuws zag. En ik hoop echt dat je zaterdag een positieve test hebt! Zou het ultieme huwelijksreis souvenir zijn!

Linnie: Ik zou het ook goed in de gaten houden, niet dat ik er nou zoveel verstand van harde buiken heb. Maar wel fijn om te weten of het te maken heeft met stress ofzo. Hoe gaat het met je moeder?

Isa: Fijn dat je nu even rustig aan kan doen. En wat vervelend dat je baas zo doet! Als jij je niet goed voelt heeft hij er toch niks mee te maken..

Tamale: Jij ook al flink geshopt dus? Leuk! Wat lijkt me dat heeeeerlijk om leuke kinderspulletjes te kopen

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik gebruik deze maand geen ovu testen.. Wil het nog 1 maandje afwachten!
    Mijn mannetje stuurde me net een berichtje.. "schatje, jij MOET deze maand echt zwanger worden, ik wil een kindje met jou!" Zo schattig.. Nu maar hopen dat het dan ook echt lukt deze maand.

Ik vroeg me af of de zwangeren (en misschien niet zwangeren) onder ons allemaal al namen hebben bedacht? Je hoeft de naam niet te zeggen hoor.. Maar ben gewoon benieuwd of jullie daar al uit zijn!

15. marilouise

@lwal namen houd op zeg dat wordt nog een pittige discussie.

Ik ben van de de wat kortere namen net als rins zeg maar liever ook wat meer nederlands. man niet hij had een geweldige naam voor een meisje bedacht toen we hoorden dat rins een meisje zou zijn. amedien. en nog heeft hij het erover en jermaine voor een jongen nou zie jet voor je met onze achternaam. echt een gat van 5 km zit er tussen onze smaken!

we hebben nu een super mooie meisjes naam in gedachten maar die naam begint met een F en beide nichtjes hebben al een naam met een F dus eigenlijk willen we dat niet, wordt nog moeilijk. om over jongensnamen nog maar niet te praten!

Rins zou Amber Roos geheten hebben als die een meisje was roepnaam Amber.
    en bij de rest ?

16. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

Jun 6, 2011
    1,389
    0
    0
    @lwal: oooh wat schattig dat je man dat zei, dan smelt je toch gewoon?
    Maar met mijn moeder gaat het wel. Ze is nu wel best moe, slap en duizelig na dr eerste chemo afgelopen donderdag. Over twee weken de volgende chemo. Heel spannen allemaal. En nog steeds heel dubbel.

Maarre we hadden nog niet echt een naam. Alleen vorige week kwam ik ineens met een naam die ons wel leuk leek, en blijkbaar vond mijn vriend het heel leuk, want hij noemt dr nu elke keer bij die naam, en hoe vaker hij het zegt hoe leuker ik de naam ga vinden. Is voorlopig ook nog de enige naam waar ik een gevoel bij heb.

17. Lwal

Lwal Bekend lid

Jun 2, 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahah Jermaine met je achternaam..Nee dat zou wel een beetje apart zijn! Amber vind ik een een mooie naam!

Linnie: Jaa dan smelt ik inderdaad! Oh leuk dat je vriend haar al bij de naam noemt.. Dat is ook heel schattig!
    Nou hoop dat je moeder zich niet beroerder gaat voelen dan.. Spannend allemaal!

Wij (ehh ik ) willen graag een naam met de K of C omdat mijn vader Kees (Cornelius) heette, maar dat is nogal een lastige letter! Ik kan veel leukere namen bedenken met andere letters.. Dus als het ooit zover is gaat dat bij ons ook nog wat worden!

18. Lwal

Lwal Bekend lid

Jun 2, 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh sorry sorry sorry nu noem ik gewoon je achternaam!! WAt ontzettend dom van mijn.. GA proberen het weg te halen.. Sorry1!!

19. Lwal

Lwal Bekend lid

Jun 2, 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb het veranderd.. :S

20. cinnepinnetje

cinnepinnetje Actief lid

Jul 27, 2011
    204
    0
    0
    Overijssel
    Hoi,

Wij hebben het al vaak over namen gehad... Ik vind iets apartere namen leuk, maar mijn man wil gewoon Nederlandse namen... daar kan ik mij ook wel in vinden, maar dan wil ik ze wel kort en krachtig...
    Ik had nu Cas, Pim en Thom in gedachte voor een jongen...
    Voor een meisje Noa, Anna... Maar manlief wil het er nu verder niet meer over hebben, hij zegt wanneer je zwanger bent kunnen we daar nog lang genoeg over nadenken!!!

Share This Page