Brondy: Ahh hoop toch echt voor je dat je niet ongesteld gaat worden!! Snap je gevoel wel.. Van wat moet je dan nog doen om wel zwanger te raken? Mammadoe: Ah slim dat het niet zo'n kaart is! En lekker zeg een bed van 1,80!! Wat voor thema heb je bedacht voor de babykamer? Of wil je dat liever voor jezelf houden? Marilouise: Fijn dat het goed was bij de kno arts. Hoop voor je dat die dromen toch echt iets betekenen! Ik heb wat krampje rechtsonder in mijn buik, dus dat zou misshcien op mijn eisprong kunnen wijzen. Maar de vorige maanden had ik ook hele gevoelige tepels, dat heb ik nu niet.. Gelukkig de afgelopen 2 dagen geknuffeld en ik ga hem vanavond maar weer mee naar bed sleuren Ook al zeggen ze om de dag seksen, ik ga nu voor elke dag!
@ femmy Goed dat jullie er toch uitgekomen zijn en dat die ander niets te zeggen had. @ mammadoe wij hebben ook zo'n breed bed maar niet zo'n lange. Ook boxspring van de Ikea, inderdaad super fijn. @ marilouise fijn dat het beter is, nu die ontsteking nog weg.. @ lwal Ja precies!! eneuh succes de komende dagen met klussen. Wij hebben dat ook gedaan hoor zo rond mijn ei (en toen de ovutesten posi aangaven) Heb ook last van mijn borsten, al de hele week. Lijken wat steviger dan anders. Maar zal wel niets zijn.... Pffff wil eigenlijk nu toch wel testen maar ga mij proberen in te houden.
@brondy, Ik zou als ik jou was ook willen testen maar om een teleurstelling te voorkomen als je nog te vroeg bent zou ik het ook nog niet doen. @lwal, wij hebben ons ook niet aan om de dag gehouden hoor.
Brondy: Ja kan me voorstellen dat je nu erg graag wilt testen! Ik kan je wel vertellen dat je beter kan wachten.. Maarja ik kan mezelf ook nooit inhouden! Hoop voor je dat die stevigere borsten toch echt wat betekenen Ik duim voor je! Dames.. Ik heb een beetje een dilemma! Wij hebben met onze bruiloft 2 vliegtickets naar New York gekregen. Mijn broer en zijn vriendin willen daar ook graag heen dus hebben we afgesproken met z'n 4tjes te gaan. Nu wil mijn broer perse rond april of in de zomer gaan. Ik zeg steeds tegen hem dat ik in januari wil gaan omdat ik het voorjaar te ver weg vind. In werkelijkheid wil ik januari gaan omdat, mocht ik binnenkort zwanger zijn, ik dan nog kan vliegen. Maarja.. Dit kan ik natuurlijk niet aan mijn broer vertellen! Wat moet ik nu doen??
@ lwal Dat is een lastige... Maar je mag vaak vliegen t/m 32 weken soms zelfs nog langer. Je kunt ook februari of maart voorstellen? Kan me goed voorstellen dat je niet in de zomer wilt boeken, de kans zit er nu natuurlijk dik in dat je rond die tijd hoog zwanger bent of zelfs uitgerekend...
Hoi meiden, Zo, moest even een stukje bijlezen Brondy, gefeliciteerd met je man! En spannend hoor voor vrijdag. Ga je dan testen? Isa, wel grappig ja dat we zo weinig schelen! Ik heb nog steeds nergens last van. Nu wel weer wat puistjes, maar dat is het enige. Balen dat jij zoveel last van de misselijkheid enzo hebt. Hopelijk voel je je snel weer wat beter! Mammadoe, gecondoleerd met je oma.. Wat leuk dat je buik nu zo hard groeit! Hihi en lekker aan het uitgeven Tamale, ik moet eerlijk zeggen dat we daar nog niet over hebben nagedacht. Als er iets uit de test komt, laten we wel een nekplooimeting doen en aan de hand van die uitslag beslissen we wat we doen. Hopelijk komt het niet zo ver. En jullie leuke dingetjes bij de Ikea gekocht. Femmy, jeetje wat een situatie met je werkgever! Hun snappen toch ook wel dat je geen 200km enkele reis gaat rijden om te werken. Echt raar hoor! Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad en dat er een oplossing is. Haha, grappig dat ze dachten dat je vriend je advocaat was Lwal, schattig smsje van je vriend. Hopelijk is het idd raak! @namen. We hebben er al wel een beetje over nagedacht, maar zijn er nog niet uit eigenlijk. Toch wel lastig hoor! Claudi6a, sportief bezig hoor! Poemi, lekker dat je volgende week een weekje vrij bent! Is het dan herfstvakantie?
@Marilouise, fijn dat het nu open is. MIjn vriend kan bij tijd en wijle erg koppig zijn! Niet normaal! Met de verhuizing liet hij me qua inrichting vrij, maar nu doet hij in ene moeilijk! @Lwal, ik heb als thema bedacht rood/paddestoelen/kanouters/bosdieren (hertjes en uiltjes) Maar vooral paddestoelen Je ziet al overal vogels/uiltjes thema, dus wil daar dan een creatievere, minder afgezwaagde draai aangeven. En qua die tickets. Ik zou je adviseren sowieso niet in Januari te gaan. Als je dan zwanger bent loop je kotsend door New York. De beste tijd om te reizen is in je tweede trimester en vliegen mag je dan nog zeker! Ik zou nu zo een tripje naar New York aankunnen @Viev, hoe is het verder met je dan? Ik moest net wel lachen. Loop ik hier op het MBO over de gang. Zegt zo'n voorbijlopende marrokkaanse jongen: "Zo! Mooie vrouw hoor! Alleen een beetje zwanger" Haha, hij spoort niet! Ik ben misschien wel 10 jaar ouder Maar ja, als ik ooit een jongere minnaar wil zou het nu dus nog kunnen hihi, misschien na de bevalling zijn al mijn kansen verkeken
Hallo allemaal, @brondy: hopen dat het niet doorzet. Ik snap er ook niets van heo je ervoor kan zorgen dat het wel raak is. Je zou denken dat als je tijdens je ei knuffelt het wel raak is, maar blijkbaar is dat dus niet zo. Maar we hebben nog hoop zolang het niet doorzet toch? @lwal: ooh lekker hoor new york. Maar ik ben het met mammadoe eens, je kan beter iets later gaan dan januari mocht je zwanger zijn. Ik had er die eerste 3 maanden niet aan moeten denken om weg te gaan, en al helemaal niet in een vliegtuig. Maar misschien heb jij wel nergens last van, je weet het niet. @mammadoe: Ik zal goed voor mezelf zorgen . Ik neem aan dat het harde buiken zijn hoor, krijg een soort verkrampt gevoel en als ik dan voel op mijn buik is ie kijhard, kan precies mijn baarmoeder voelen zitten. Heb jij al zwangerschapsgym geregeld? Leuk he al die dingen uitzoeken voor de baby. Maar je bent er dus al uit hoe je de babykamer gaat doen. Wij ook wel maar hebben nog helemaal niets uitgezocht of zelfs maar gekeken. hahah. Zijn echt heel traag. En de naam hebben we waarschijnlijk al Maarre, bij jou zien ze dan tenminste wel dat je zwanger bent, haha. Bij mij zien ze het nog niet, alleen degene die het weten
Mammadoe en Linnie: Thanks! Dat zijn tips waar ik iets mee kan.. Dan idd toch maar in maart ofzo gaan, nu nog hopen dat de trainer van mijn man's voetbal het goed vindt (die doen daar nogal moeilijk over) Mammadoe: Leuk dat thema voor de babykamer! Ben benieuwd hoe het eruit ziet. Linnie: Laatst had je hier toch een foto gepost van je buik? Toen vond ik dat je het al goed zag.. Brondy: Hoe is het? Heeft je ongesteldheid nog door gezet?? Ik ben net thuis van mijn werk.. Morgenvroeg om 8.00 weer beginnen, dus zo maar snel naar bed!
Het is hier rustig geweest gister avond... Ongesteldheid heeft nog niet doorgezet, maar heb nu al 2x precies op 29 dagen gezeten, dus het kan nog komen. Maar inderdaad zolang er nog niets roods te zien is, is er nog hoop Voel mij wel beroerd vandaag, bleegh, maarja even doorbijten. Scheelt dat ik gewoon moet werken, dus gedachten ergens anders
@ Brondy: gelukkig heeft het nog niet door gezet, dus er is nog hoop. Vandaag nog ee late dienst draaien en dan lekker een weekend weg! Ben er wel aan toe hoor, even er tussen uit!
@Femmy, oeee lekker! Waat gaan jullie naartoe? @Brondy, een voordeel bij een nadeel is, dat je menstruatie dan in ieder geval wel regelmatig is! Succes met je niet zo fit voelen @Lwal, moet niet gekker worden, de trainer van je man die even een te grote invloed op jullie plannen uitoefent! Tsss, daar zouden mijn haren van overeind gaan staan!!! @Linnie, echt waar joh? Raar zeg! Nee heb ik echt nog niet gehad. En de babykamer, ja ikzelf ben er wel uit, maar nu mijn vriend nog zien te overtuigen. We gaan binnenkort naar die leuke woonwinkel samen en dan ga ik hem alles laten zien en samen met die vrouw (die kent onze hele familie) hem even overtuigen hihi Zwangerschapsgym heb ik nog niet geregeld nee. Las gister plots dat je dan nu al moet gaan regelen, want dat het rond je 27e week gaat beginnen. Dus volgende week er even achteraan! Ik wil wel vanavond na de begrafenis, hier in Amstelveen naar zwangerschapszwemmen gaan. Kom je ook? Gister was ik nog in die mbo school uitgegeleden!! :x Het was een gladdige vloer en mijn hak schoot onder me vandaan en daarna had ik echt last van mijn buik en rug!!! Gelukkig niet op mijn buikje gevallen, maar had hem wel een soort overstrekt Nu voelt alles na een lekker nachtje slapen weer goed. EN...we hebben gisteren het bed gekocht! Morgen word hij bezorgd. Heb nu al zin om erin te slapen. Dus net even ons andere bed op marktplaats geknalt. Pas 10 maanden oud, dus zal wel verkocht worden denk/hoop ik. Nou ik ga dus naar de begrafenis zo. Kreeg van iemand de waarschuwing om als zwangere genoeg zwakdoekjes mee te nemen, want de hormonen zullen z'n werk gaan doen Fijne dag allemaal!
Goeiemorgen!! Femmy: Fijn dat je iniedergeval gehoord bent! Vind het ook niet meer dan normaal dat ze jou gelijk geven. Moet toch niet gekker worden. Mammadoe: Ben meteen even gaan kijken op ikea.nl, het bed ziet er wel heerlijk uit zeg. Helemaal enthousiast. Ben benieuwd hoe jullie er op slapen! Wat kloten dat je bent gevallen! Dat lijkt me zo eng. Gelukkig blijf jij er rustig onder, ik zou me meteen druk maken. Feestdagen: NOg helemaaal niet overr nagedacht. Waarschijnlijk ene kerstdag bij mn schoonfam, en andere bij mijn fam. Oud en nieuw bij mijn fam denk ik. Vind ik wel net zo leuk een keer. Veel vrienden zijn van mijn leeftijd, en dus druk aan het uitgaan etc! Dat vind ik zelf wat minder met een kleine en een kleine op komst. Lwal: Groot gelijk!! Iedere dag sexen mag best, tenzij een man behoorlijk vermindert vruchtbaar is. Wij hebben ook gewoon iederen dag gesext in de vruchtbaren periode ( die naar mijn inziens de hele cyclus lang was ). Spannend! En over dat tripje naar New York, jullie hebben eerste keus lijkt mij zo, dus ik zou gewoon doorzeuren over begin van het jaar! Klaar.. Vinden ze misschien niet direct zo leuk, maar ze zullen het uiteindelijk echt wel begrijpen! Mammadoe: Leuke lamp zeg!!! En wat leuk dat je toch nog op de markt ligt, haha!!! Sterkte bij de begravenis straks! idd, ik jank ook overal om en op begravenissen loop ik het hardst te snikken. Brondy: Ik hoop het voor jullie!! Zo spannend elke keer het einde van een cyclus, pff! Femmy: werkze!! Oh ik kon lekker uitslapen tot 9, maurice had Tara vanmorgen al weggebracht.. Moest eigenlijk werken van 9 tot 1, maar nu van 1 tot 5. Ook prima! Straks even de kroonluchter voor de babykamer halen, stond in het blokker foldertje. Blokker folder 41 - Powered By Publitas Deze kleuren willen wij ook gebruiken. Heel neutraal houden ivm de verkoop. Met witte meubels. Heb zo zin om eraan te beginnen, maar wij wachten tot ongeveer 34 weken.. Stel dat we het voor die tijd verkopen, hebben we alles voor niks gedaan.. Duss... Lichte taupe/grijs kleur aan de muren, witte commode, wit bedje. Ipv een luier emmer, hebben we deze gekocht: KNODD Ton met deksel - 16 l - IKEA De lamp is die kroonluchter.. 2 harten kaarthouders ( staan onder de kroonluchten in de folder ) aan de muur. Deze opberger: RÖNNSKÄR Stellingkast - IKEA , tegen de vaste kast aan, komen de zwitsal spullen op en onderop wat hydrofielluiers/washandjes. Op de witte vaste kast komen 2 stoffen bakken, wit met een roosprint. ( als het jongetje word, krijg ik nog ruzie ) Verder nog zoeken naar leuke accesoires ! Bij een meid knalroze, en bij een jongen knalblauw. We zullen het zien! Nu aan het shoppen! Fijne dag allemaal! xx
Mammadoe: Kijk, dan ligt je dus nog goed in de markt! Prettig om te weten toch! Wat vervelend dat je bent gevallen, maar gelukkig heb je er nu geen last meer van. Mijn man voetbalt in de 1e klasse en krijgt hier ook wat betaald. Dit jaar hebben we een keuken van zijn voetbalclub gekregen. Vandaar dat hij niet zomaar weg kan. Ik vind het zelf ook belachelijk, maar ben er na al die jaren inmiddels aan gewend! Hij is nu met onze huwelijksreis pas voor het eerst in het voetbalseizoen weg geweest haha! Tamale: Oh lekker dat je hebt mogen uitslapen! Hoewel ik me nog niet zo kan voorstellen dat 9uur uitslapen is Maar dat zal vast nog wel ooit komen! Leuke spulletjes! Ik hou wel van zo'n thema! Heb je inmiddels alweer kijkers gehad voor jullie huis? Brondy: Nou dat is al mooi dat het niet heeft doorgezet! Heb je jezelf kunnen bedwingen met het testen? Femmy: Lekker eventjes weg! Waar ga je heen?
@ mammadoe sterkte vandaag... ik was (denk ik) niet zwanger en moest al enorm huilen afgelopen vrijdag. Maar na 1x was t klaar, dacht ik. Moest mijn tranen wel behoorlijk bedwingen elke x dat ik mijn man zag huilen. Tijdens onze vakantie (laatste dag) moest ik ook ineens huilen, omdat ik vond dat manlief gemeen deed @ Lwal Ja heb mij nog kunnen bedwingen, vind t erg knap van mijzelf Morgen ga ik ook nog niet testen, als ik wel ongi word dan komt het dan. Wacht keurig tot zaterdag, wil wel gaan trainen, dus moet t van te voren even weten. @ tamale wat een leuke dingen hebben jullie al gekocht. Snap dat je niet teveel kleur wilt doen. Wisten jullie al waar jullie heen willen verhuizen??
@mammadoe: sterkte vandaag. Gelukkig niets overgehouden aan die val gisteren. Hoop ook dat de sneeuw weg blijft deze winter Maarre, zei toevallig van de week tegen mijn vriend nog, misschien moet ik wel gaan zwemmen, dat is goed voor me, en ontspannend. haha. ga je het vaker doen of niet? Mijn probleem nu is alleen dat ik geen bikini ofzo heb denk ik, aangezien mijn borsten lichtelijk gegroeid zijn, haha. ban bang dat ik niets meer pas. @tamale: leuk hoor, je bent dus al druk bezig met de kinderkamer. Ooh wij moeten nog zo veel doen, als ik er aan denk raak ik licht gestressd hoor. @brondy: gelukkig nog niet doorgezet, verlies je nog steeds nu of niet?
goede morgen mammadoe sterkte! hier even een soort van rotdag even druk, voor de opleiding moet veel in orde maken kreeg gisteren even een extra rekening van bijna 2000,- voor mijn opleiding. Ik ben ook niet gek snapte ook dat er nog wat kwam voor materialen maar dit bedrag was niet helemaal bedacht en ook niet vermeld is wat anders als ongeveer 450,- of ligt dit aan mij? maar 5 november ga ik beginnen!
Lwal: Hahah! Heel erg uitslapen is het niet hoor.. Tara is normaal in het weekend rond half 9, 9 uur wakker. Maar het voelde gewoon heeeeel erg fijn ( klinkt heel erg misschien ) om gewoon een keer uit bed te rollen, zonder dat je denkt: Tara moet dit, wat gaan we doen? Zij douchen, ik douchen, allebei aankleden etc.. Is soms best lekker! En nee, we hebben nog steeds geen kijkers.. al bijna 2 jaar te koop en de laatste kijkers waren er 1 jaar en 4 maand geleden.. Schiet echt niet op. Brondy: Ja we willen naar het dorp waar we allebei vandaan komen.. Maar dat lijkt nu nog heel ver weg helaas.