Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Marilouise Volgens mij ben jij gewoon zwanger :D

2. marilouise

marilouise Niet meer actief

Laten we het hopen dit maakt me zo onzeker. zit hele dagen op het toilet, of om te k...tsen of omdat mijn darmen zo opspelen, en kwam er dan maar wat lijk wel een konijn kwa hoeveelheid. keihard en gitzwart en ik eet dagelijks groente fruit en bruin brood dus daar kan het niet aan liggen.

Man belde net hij zei hoe is het ik zo nou tussen alle werkzaamheden door zit ik op het toilet of je kan zeggen tussen het toiletbezoek doe ik wat !:(

maar deze onzekerheid maakt me echt gek,

Bij rins was ik er niet zo mee bezig testte ook pas toen ik 2 weken overtijd was!

3. Jessie886

Jessie886 Actief lid

27 jun 2011
    227
    0
    0
    Receptioniste bij een fysiotherapeut en eigenaress
    Etten-Leur
    @marilouise: als ik zo lees ben je volgens mij gewoon zwanger hoor. Ik hoop het zo voor je!

@viev: ja ik heb al een flinke buik haha!

@Tamale: wow wat leuk een 2e meid erbij! Wat zal Tara dat leuk vinden straks!!!

Vanmorgen weer bij de gyneacoloog geweest voor een echo. Die 2 waren flink aan het schoppen en niet alleen hun moeder maar ook elkaar! Grappig gezicht. Schoonmoeders vond het heel bijzonder dat ze mee mocht.
    Ja alweer 18 weken, gaat echt supersnel. over 2 weken hebben we de 20-weken echo alweer!

4. marilouise

super zeg jessie lijkt me zo bijzonder maar als ik mag kiezen liever 1 tegelijk hoor !

5. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Brondy; Mooie schoenen, kun je er een beetje op lopen? En wordt het nog een testje of niet?

Viev: lekker zeg dat je nauwelijks kwaaltjes hebt! Hoop voor je dat het zo blijft!

Poemi: ja kan me voorstellen dat je dan zsm een echo wil!

Jessie: Leuk dat je weer een echo hebt gehad! Willen jullie eigenlijk weten wat de geslachten zijn?

6. Jessie886

Jessie886 Actief lid

27 jun 2011
    227
    0
    0
    Receptioniste bij een fysiotherapeut en eigenaress
    Etten-Leur
    Nee we willen het niet weten wat het wordt. Als ze maar gezond zijn en alles is welkom! Hou wel van een verrassing!

7. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Jessie Fijn dat alles goed gaat met de 2 beebs. Ze zijn nu al ruzie aan het maken :D

@Brondy Hoe waren de schoenen? Nog getest trouwens?????

@Mammadoe Wat een vrachtauto zeg! (foto facebook). Als de buren het nu nog niet weten zijn ze idd stekenblind ;).

Nou meiden, ik ben het al wel weer zat op de wachtbank :( En het duurt nog zo laaaaaaaaaaaang................

8. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Hihi, tot nu toe is het idd niet erg om zwanger te zijn. Maar misschien krijg ik wel een hel van een bevalling :$ nee hoor, daar ga ik maar niet vanuit ;)

9. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Heb je toevallig geen foto? :cool::D

10. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @tamale: oooh wat leuk, ook een meisje. Gefeliciteerd, en gelukkig dat alles goed was.

@jessie: aaah wat leuk weer een echo gehad. en dat je zag dat ze elkaar lekker aan het trappen waren. Zag laatst nog een documentaire over tweelingen in de buik, echt zoo grappig hoe dat gaat in de buik.
    Maarre, idd, fotofoto.

@poemi: jaa wachten duurt echt lang he. En wij vrouwen hebben altijd al zooo veel geduld;). Maar duim voor je.

@marilouise: spannend hoor. Nog ff wachten en dan weet je het.

@lwal/brondy: ik ben niet echt ongi geweest voor mijn nod. Verloor een heel klein beetje bruin toen. Dacht dat het de voorbode was van mijn menstruatie, maar die kwam niet.
    Maar ik was de mesntruatie daarvoor ook niet hevig ongi, ook maar 2-3 dagen. Maar je hoort idd ook wel is dat vrouwen soms gewoon zwanger zijn, ik was dat toen niet.

11. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Femmy, ja dan kan je hier tenminste lekker even je emoties en frustraties de vrije loop. Hopelijk is die duizeligheid en misselijkheid een voorteken….
    @Brondy , oooo klinkt als een heerlijk dekbed. Die willen we ook wel nieuw kopen, maar nu maar even wachten, heb echt teveel gekocht de laatste weken!! Enne, leuke pumps…..als je daar niet zwanger van wordt…. ;)
    @Tara, wat fantastisch dat jullie kindje helemaal gezond is! En een MEISJE!!!! Wat leuk zeg! Van harte gefeliciteerd. Wordt het een trend op dit forum? Alleen maar meiden hahaha. Tara helemaal blij met een zusje??? En kreeg je nog foto’s of iets mee naar huis?
    @Poemi, fijn dat je lijf/cyclus weer direct weet wat het moet doen!
    @Viev, die zwangerschapspukkels is hier ook een bekend fenomeen, vooral bij mijn haargrens, word er helemaal gek van!! En zoveel dromen hoort echt bij het zwanger zijn. Ik droomde 2 nachten terug dat mijn vriend dood was en dat zijn kist gesloten werd en later droomde ik weer dat we uit elkaar gingen enzo. En toen werd ik huilend wakker. Was echt zo naar! En zwangerschapszwemmen wil ik ook gaan doen. Wilde eigenlijk afgelopen donderdag voor het eerst, maar toen gingen we na de begrafenis met de familie uit eten en kwam het er ook niet van Hopelijk deze donderdag echt eens gaan. Ben zo benieuwd!!
    @Jessie, leuk hoor, dat jij zoveel echo’s hebt! Ik heb er tot nu toe slechts 1 gehad met 11 weken. Dan zie je slechts 2 rondjes ☹ Nou ja donderdag de 20 weken echo…. Voel je ze al schoppen?
    @Poemi, ja lache die wagen he!? Zal het even aan de anderen uitleggen. Vandaag hebben we de babykamer bezorgd gekregen en de vrachtwagen van babydump kwam voorrijden en daar staat hun naam berengroot op met een grote foto van een baby. Dus ik zei tegen mijn vriend, moet je nou eens kijken! Als de buren het nog niet weten, dan weten ze het nu hahaha. Er kwam ook net een Marokkaanse buurvrouw langs en die verrekte bijna haar nek van het kijken hihi
    @Linnie, ja ik had die docu opgenomen, leuk he!? Maar hij had het einde niet opgenomen ☹

Verder gaat hier alles wel goed. Erg veel last van mijn rug, dat is wat minder, ben net een oud wijf! Ik heb bijna al de nijging op te gaan waggelen, omdat mijn stuitje dan minder zeer doet….
    Verder vanavond naar de vk geweest en alles was goed. Maar de baby is wel groter dan gemiddeld. Dat verbaasd me niet helemaal want wij waren beiden als baby erg groot, ik 9 pond en hij 9 of 10 ofzo…… Dat wordt dus persen :-S
    Morgen de babykamer meubels in elkaar zetten. Ik ben zooooo benieuwd hoe dat in ene in MIJN huis zal staan. Misschien dat ik het dan eindelijk eens wil gaan geloven ☺

12. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @mammadoe: je kleine groeit goed dus :). Dat wordt dan idd persen:D
    Hoop dat de mijne op mij gaat lijken, woog net geen 6 pond.
    Maar jij hebt dat dus ook dat je het eigenlijk nog steeds niet echt geloofd?

13. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Wil een foto van mijn buik(in de ochtend) van vandaag erop zetten, maar hij zet hem op de een of andere manier op zijn kop..... :( Heerlijk zo'n Mac.....;)

14. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Ja 6 pond is wel fijn! Maar je krijgt vaak een baby die bij jouw lichaam past zei de vk tegen mij. Jij bent wat meer petite dan ik, dus als jij een 10 ponder krijgt ga je wellicht dood haha.
    Ik zit nog altijd een soort vol ongeloof ja....Dan zat de vk te voelen tot waar mijn baarmoeder komt (tot mijn navel nu) en dan denk ik nog steeds of het allemaal maar een theaterstukje is wat elk moment afgelopen is.

15. marilouise

Zo klein ben ik ook niet hoor maar Rins was ook maar heel klein, vriendin van mij heeft maat 32 en die kreeg 2 knullen van allebei 56 cm en ruim 10 pond, heb me echt afgevraagd hoe dat ooit kon.

ik hoorde van de vk dat ze vaak het geboortegewicht van de moeder hebben ongeveer, (gelukkig man was ook een reuzenbaby)

ach als het bij ons eindelijk raak is en de kleine kan er niet uit ritssluiting heb ik al dus kom maar op ( nee hoor zonder gekheid wil; heel graag normaal bevallen )

16. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Haha zat al te kijken hoe die foto zat. Ik zL deze week ook weer is foto plaatsen. Buik begint nu volgens mij echt te groeien.
    Maar stom he, het is net alsof het allemaal bij een ander gebeurd. Als ik de dvd van de echo terug kijk besef ik niet dat het van mij is en in mij zit. Aah als je die 10 ponder eruit moet persen besef je het vanzelf wel, haha.

17. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Haha, ja denk dat ik dan wel weet dat het in mij zit :D
    @Marilouise, ja hopelijk kan je van je tweede natuurlijk bevallen, dan heb je het allemaal een x meegemaakt.

18. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    O trouwens, voelen andere zwangeren zich ook zo uitgedroogd?? Kapotte lippen de hele tijd, en continu dorst!!

19. marilouise

Hoi dames gisterenavond was ik mijn onzekerheid aan het uitspreken tegen mijn man en die zei al maak je niet druk die misselijkheid zit er echt wel die is niet nep en toen vertelde hij dat ik als ik zo enorm misselijk ben ik ook echt spierwit wordt. dus erover gehad van nu heb ik geen kwaaltjes meer enzo en nu, Nou ja man zei al de week duurt heel lang maar we moeten afwachten we kunnen nu wel gaan testen maar is tyoch veel te vroeg.

en ik werd me toch misselijk heb naast mijn bed gespuugd en op het toilet, man zei al zie je wel !

Daarna kon ik wel redelijk slapen eindelijk een keer zonder hysterische dromen !

20. isa091208

isa091208 Actief lid

29 jan 2011
    215
    0
    0
    doktersassistente
    utrecht
    marilouise: wat spannend, hopelijk is het raak en ben je niet zo misselijk straks! Ik was trouwens de maand voor dat ik zwanger was ook voor de nod super misselijk, maar niks aan het handje. Maar ik duim voor je!

Mammadoe: ja dorst! en drooooooooooge benen!! heel erg irritant! Cool die vrachtwagen :D

Tamale: een meisje, wat leuk voor tara! Gefeliciteerd!! Blij mee?

Linnie: voor je het weet voel je het de hele tijd schoppen! dan wordt je er op de gekste momenten even aan herinnert dat dat kindje echt in jouw buik zit!!

mammadoe: mooie buik! gelukkig heb ik een laptop dus kon hem makkelijk draaien ;). Qua buik zitten we aardig gelijk! :)

jessie: wat leuk zeg!! lijkt me echt bijzonder, zwanger zijn van een tweeling!

Poemi: ik wacht mee met jou hoor! ik denk aan je, en duim voor je!!!

Hier gaat het met vlagen wat beter, al heb ik gister avond en vanochtend het toch goed beroerd, blijf spugen. Gelukkig heb ik het idee dat het snel beter zal gaan. Mag ook wel, nu de 12 weken gehaald! 31 oktober weer terug naar de arboarts, tot die tijd 2 uur per week werken, dat is wel erg relaxed, ik zou niet weten hoe ik het anders zou moeten doen!

Deel Deze Pagina