Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Tara86 wat spannend!! Dat zou toch wel super zijn!!! Ik ben heel benieuwd morgen..

En wat leuk van de konijntjes Linnie! Hele leuke namen ook.. Konijntjes zijn ook zo schattig, helemaal als ze klein zijn!

Ik heb mijn mannetje een milkshake laten halen ja.. Dat was wel even lekker hoor! Kreeg hem alleen niet op, omdat ik er heel veel slijm in mijn keel van kreeg!
    Ik denk dat ik mijn eisprong al heb gehad.. Mijn cylus is begonnen op 1 juni. Heb op wat sites gekeken en dan zou ik rond de 15e/17e mijn eisprong gehad moeten hebben. Dat is dus net de dag dat ik geopereerd werd en daarna heb ik niet zo'n behoefte meer gehad om te knuffelen haha! Dus ben bang dat deze maand al kans gemist is! Heb trouwens ook 2 dagen wat andere afscheiding gehad, dat kan er ook op duiden dat je dan je eisprong hebt toch?
    ik heb trouwens wel sinds gister ontzettend gevoelige/pijnlijke tepels. Als ik me onder de douche sta te wassen en ik kom er met mijn arm langsaf is het pijnlijk! Hoort misschien bij het ontpillen?

2. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Hej Lwal, fijn dat die milkshake dus een idee was :) Ik snap idd ook dat je er niet zo'n zin in had na je operatie!
    Maar als je toen je ovulatie had en je hebt bijvoorbeeld de dag voor je operatie nog geknuffelt, zit je ook goed hoor. Dus niet alle kansen zijn dan verkeken....Maar afwachten of je ongesteld gaat worden.
    Weet je wat ik al een paar dagen heb. In de middag heb ik een stekend gevoel alsof ik honger heb. Terwijl ik voldoende eet. Het is meer pijn in mijn darmstelsel of iets, dan in mijn voortplantingsorganen. Ik zou bijna gaan denken dat het door het ontpillen komt. Ik moet wel zeggen dat het hele 'ontpillen' tot nu toe bijna niets voorstelt!

3. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja we hebben die dag ervoor nog geknuffelt. Maar toch ga ik er niet vanuit dat het deze maand al raak is!

Ja ik heb ook geen idee wat er allemaal bij het ontpillen hoort. Maar bij alle klachtjes die ik voel denk ik maar, ach dat zal wel ontpillen zijn! Moet zeggen dat ik nu ook veel bewuster bezig ben met alles wat ik voel in mijn lichaam.. Dusja dan voel je nogal snel iets!

4. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Zo het begint hier flink te onweren!!!:$
    Ja je wordt je wordt je bewuster ja...
    Je gaat er niet vanuit, maar het is mogelijk. Ik ga er ook niet vanuit dat ik in maand 1 zwanger ben, maar je weet het niet hè?!?!?!?! ;):D:D:D:D:D:D:D:p

5. Steeph1985

Steeph1985 Actief lid

8 jun 2011
    182
    0
    0
    Kraamverzorgster
    Limburg
    Mammadoe: heb nog niet getest. Is pas mijn eerste maand en zit pas op dag 6 of zo van mijn cyclus. Misschien volgende week zondag eerse test doen of zo.

Tara: als je iets lekkers tevoorschijn tovert wordt het vanzelf leuk. En als ik tijd heb, op een vrije dag of zo, heb ik ook meer zin om wat maken. Moe van het werken ben ik blij als ik wat snels kan maken. Wel echt superspannend met je test! Mijn vriendin teste ook best een aantal dagen voor haar nod en had ook dunne streep en was ook positief zeg maar. Goeie hoop dus!

6. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Jaaa die konijntjes zijn echt zooo lief. 8 weekjes oud. En ze worden ook niet heeeeeel groot als het goed is. Kan niet wachten tot ik ze kan halen. We waren er net uit hoe we dat met de ruimte gaan doen met een kind. Nu moesten we weer gaan nadenken over de ruimte met konijnen:)
    En mijn vriend kwam op de namen woezel en pip. En ik vind het eigenlijk best leuke namen voor konijnen.

Ik lees net de avond een beetje terug, maarre, we zijn wel allemaal druk bezig met onze ei he. hahah. En knuffelen rond de tijd van je ei geeft toch iets meer spanning vind ik. Dan weet je dat het raak zou kunnen zijn.

7. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Tara86: heb je al getest????

8. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ja ik heb getest! Maar deze was weer overtuigend negatief!
    Waarschijnlijk hebben we gisteren naar een indrooglijntje lopen kijken, ik weet het niet!
    Maargoed, ik voel me wel anders en ik ben natuurlijk wel extreem vroeg met het testen!
    We moeten gewoon afwachten! :)

Ik zal vanavond even verder reageren, we moeten opschieten hier! ;) Druk dagje voor de boeg!
    Fijne dag iedereen!

9. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahh jammer.. Nou gewoon blijven testen dan! Je bent inderdaad nog erg vroeg. Ben benieuwd!

Fijne dag vandaag!!

10. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Goedemorgen! Ja je bent nog vroeg.....nog even wachten en dan nog eens een test doen. Op je nod ofzo...wel jammer hoor!!!!

11. Steeph1985

Steeph1985 Actief lid

8 jun 2011
    182
    0
    0
    Kraamverzorgster
    Limburg
    Wel jammer Tara. Kan me voorstellen dat, ondanks dat het vroeg is, toch een beetje een domper is.

Nou we gaan beginnen met een rondje vaderdag. Strax afsluiten met een etentje met vrienden.

12. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Aaah wat jammer Tara. En dat terwijl je echt zi het gevoel hebt dat je zwanger bent. Nog maar even afwachten dan maar he, miss over een weekje testen, of kijken of je ongi gaat worden.

13. isa091208

isa091208 Actief lid

29 jan 2011
    215
    0
    0
    doktersassistente
    utrecht
    dag dames,

zo iedereen lekker aan het reageren hier! Heb weer ff bijgelezen.
    Tara wat jammer, spannend he dat wachten?! Ik duim voor je hoor!

De konijntjes: wel een beetje symbolisch om ze nu te kopen, of niet?:D
    Leuk hoor, foto?

Toen ik zwanger was hebben wij ook 2 baby poesjes gekocht, zo leuk. Die poezen moesten echt afkicken toen ik eenmaal bevallen was. Heb tijdens mijn zwangerschap 14 weken plat gelegen, dus de poezen ook :)

Toen isa een half jaartje was beviel onze poes van 5 kittens. Zo heerlijk, wij een klein gezinnetje en zij ook. Voelde heel gezellig in huis met die baby's en lekkende borsten! haha!

Wij hebben een heerlijk binnen-dagje tot nu toe. Lekker aan tafel uitgebreid ontbeten (vaderdag) en cadeautjes gedaan. Toen lekker keutelen en shrek 4 kijken met zijn drietjes. Toen ging ik ouders van nu aan tafel lezen en manlief en isa zaten samen een ketting te rijgen en te verven. Zo schattig! Heerlijk. Boefje ligt nu lekker op bed en wij samen op de bank!

Zo even lekker zwemmen!!

ps. zit te kijken of er geen balletles/dansles is voor isa (2,5 jaar). Wel het een en ander al gevonden, zo leuk!!

14. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Aaah wat leuk dat jullie twee poesjes hadden gekocht en nog kittens kregen ook. Gezelligheid met al die baby's toen.
    Maar 14 weken platgelegen, wat erg. Wat had je.

Ja symbolisch he, konijntjes nemen. hhaaha. Ik heb ze nog niet, moet ff een hok gaan kopen en dan neem ik ze mee. Maar is de winkel van mijn buurman dus dat is allemaal wel zo geregeld. Als ik ze heb maak ik een foto:)

Ja het bestaat hoor, dansen voor peuters. Superleuk toch. En goed voor hun motoriek natuurlijk.

15. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Hey dames...
    Sorry ben erg afwezig geweest dit weekend, was erg druk! Veel visite gehad en op pad geweest naar woonwinkels enzo... maar stiekem bi de Ikea etc ook el ff een kijkje genomen bij de kinderkamers hahaha ;) gewoon ff lekker fantaseren!

Lwal, ik heb die pijntjes ook allemaal! Lijken wel zwangerschapskwaaltjes he! Alleen denk ik idd dat het met ontpillen had te maken, aangezien ik vorige week negatief testte.

Tara, jammer dat het negatief was zeg! Toch hoop je iedere keer weer he ;) maar wie weet over een paar dagen?

Ik denk idd dat we allemaal onbewust wel bewuster met ons lichaam bezig zijn.... en misschien beelden we ons sommige pijntjes/gevoeligheden ook wel in... omdat we het zooo graag willen. Of niet? Geen idee eigenlijk....

Hoop dat mn mannetje een beetje op tijd thuis is vanavond, kunnen we nog even knuffelen :D

Ga nu ff eten koken, kom vanaaf nog wel een kijkje nemen!

Zijn er verder nog dames aan het testen of misschien morgen ofzo? Ben benieuwd! Wel spannend allemaal... :D

16. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Nou, heb net mijn tweede ovutest gedaan en ook negatief. Maar op zich klopt dat wel aangezien mij ei nog zou moeten komen. Voor de zekerheid toch maar vanmorgen genkuffelt. Hopelijk een dezer dagen een positieve test en vervolgens een positieve zwangerschapstest begin Juli :D
    Nu lekker uit eten! Tot vanavond.

Liefs Mammadoe

17. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Ik verloor net eerst veel dunne afscheiding, bijna water, en eigenlijk direct erna voelde ik weer wat en dat was een mega grote slijmprop ofzo. Sorry, beetje vies. Maar ik lees ook wel dat dat zo is als je een eisprong hebt. Zal dit zo zijn? Weet dat ik het 2 weken voor mijn vorige menstruatie ook heb gehad. Oooh spannend als het zo is. Straks nog maar ff flink knuffelen dan. Gister ook gedaan hoor.

18. isa091208

isa091208 Actief lid

29 jan 2011
    215
    0
    0
    doktersassistente
    utrecht
    he linnie, leuk man je konijntjes! Echt iets om naar uit te kijken lijkt mij.

Ik had met 24 weken weeen. Ben toen opgenomen en aan de weeenremmers. Ook kreeg ik een spuit voor de longrijping van isa. Ze hebben gezegd dat als het op dat moment door zou zetten ze haar zouden laten gaan... Maar gelukkig bleef ze lekker zitten. Met 29 weken was het weer het zelfde verhaal. Ik heb in totaal 3 keer in het ziekenhuis gelegen. Ik mocht dus van 24 weken niet meer lopen, alleen als ik naar de wc moest. In die tijd groeide ik lekker dicht, 30kg erbij. Maargoed, lekker veel kunnen lezen over bevallen en ehbopvoeden kijken.
    Uiteindelijk is ze keurig met 38w3d geboren.

nog wat gekocht debby? ik vind dat ook heerlijk. Ik ga ook wel eens op marktplaats zitten bieden en dan vervolgens niets mee doen;).
    ik denk inderdaad dat alles veel meer opvalt. Elk krampje voel je beter lijkt het wel. Maar eerder heb ik ook wel eens echt zwangerschapssymptomen gehad en wilde ik dat ook wel stiekem maar was toch loos alarm. Zou fijn zijn he dat alles wat we willen ook ineens waarheid werd, maar dan zouden er niemand ongewenst kinderloos blijven.
    Ik zou nu toch ook wel graag wat symptomen willen hebben, wetend dat er iets in mijn lijf gebeurd maar echt helemaal niets!:(
    mammadoe, overmorgen toch? of weet je niet zeker of je cyclus klopt?

ik weet trouwens ook niet zeker of mijn cyclus klopt maar dat zullen we vanzelf wel merken. toen ik mijn spiraaltje had werd ik helemaal niet meer ongesteld (heerlijk!).

linnie; ik heb ook wat meer afscheiding heb ik het idee, het is alleen zo wisselend. Komt misschien ook dat ons sexleven van 0 naar 10 is gegaan zeg maar. :p

19. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    Leuk hoor, 2 poezen. Wij hebben er ook 2 rondlopen (officieel zijn ze van mij) en we zouden niet zonder kunnen, het geeft een hoop gezelligheid.

Tara, jammer dat je negatief testte, maar misschien is het nog te vroeg.

Isa, 15 wkn bedrust, dat is wel wat, maar gelukkig is het allemaal goed gekomen!

Ik weet niet of het komt omdat ik met de pil gestopt ben, maar ik voel allemaal steekjes in de schaamstreek:(

Wij hebben eindelijk een rustig weekend gehad. Gisteren alleen even snel naar stad geweest en voor de rest weinig gedaan.
    Vanmorgen tot 1145 in bed blijven liggen (en geknuffeld natuurlijk) en daarna een bezoekje aan ouders en schoonouders.
    Niet gekookt, maar chinees gehaald en nu weer lekker even niks doen!
    Heerlijk zo'n weekend

20. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Linnie27: Geen idee of die slijmprop iets met je eisprong te maken heeft. Het zou ook een klont sperma kunnen zijn.. Sorry klinkt misschien een beetje smerig!

@ Debby1: Ja leuk bij de kinderkamers kijken! Wij krijgen hier geregeld folders binnen van een babyzaak, dan ben ik ook al alles aan het uitzoeken.

@ Isa: Heftig van die bedrust! Hoop dat je volgende zwangerschap iets rustiger verloopt dan!

Mijn vent ging gisteren boodschappen voor me doen, komt ie terug met een tijdschift over zwanger zijn. Zo lief :) Heb hem nu wel goed verstopt voor als er bezoek komt! Hij is er zooo mee bezig, hij vindt het super spannend of ik binnenkort een testje kan doen. Heb hem wel voorbereid dat de kans maar heel klein is, ook een beetje zelfbescherming natuurlijk.

Deel Deze Pagina