Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Mammadoe, Jun 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    2,169
    0
    0
    Amsterdam
    Baby is kerngezond!!! En we moesten vaak onze ogen dichtdoen om het geslacht niet te zien!
    En het heeft een super schattig profiel met een heel lief klein neusje en een puntkinnetje net als ik :)
    Net ook het kindje op het gemeente erkend. Dus lekker bezig :)
    Zal eerdaags even een echo inscannen.

2. Brondy

Brondy Fanatiek lid

Jun 23, 2011
    3,660
    438
    83
    Overijssel
    @ mammadoe
    Goed om te horen dat de kleine gezond is. Jullie wilden dus toch niet weten wat het wordt?
    Leuk dat alles al staat, haha ja straks heb je alles al af en hoef je niet meer te doen behalve wachten ;)

@ viev
    Bij jullie gelukkig ook alles goed. Leuk hoor...

@ poemi
    ja volgens mij wel (heb even t stukje van een ander forum weggehaald) en las op een andere site ook over betere vruchtbaarheid ;) nou we zullen zien, haha
    tarwekiemolie: deze zou je van je eisprong tot aan de eerste dag van je menstruatie moeten slikken.
    - bevordert een goede doorbloeding
    - baarmoederslijmvlies wordt dikker
    - goed voor innesteling ! :):):):):)
    - voor optimale werking van hormoonstelsel.

3. marilouise

marilouise Niet meer actief

super mammadoe geniet ervan.

wil iemand nog een kusje van mijn kusjesmonster, ik heb er vandaag al zoveel gehad mijn dag kan niet meer stuk dus wie het nodig heeft geeft maar een gil.

vandaag is de verwarming gemaakt (nu hoop ik goed)
    en onverwachts mijn mams bij mij erg fijn, zaterdag zou mijn paps jarig zijn geweest hij zou 56 geworden zijn maar helaas de 51 ook niet gezien!
    is altijd een moeilijke tijd voor ons!

Dus mams had problemen met de kpn al een hele week en alles zat tegen dus ze is in plaats van gaan werken (heeft ze gebeld en hadden begrip ) lekker naar mij toe gekomen en hier de telefoontjes gedaan die ze moest doen en lekker met mijn kleine man geknuffeld.

ow ja ze kwam hier en ik was net onderweg naar schoonmama, dus kom ik daar doet mijn mams de deur open was even lachen dat koppie van rins echt van dat klopt niet.

Nu lekker bami maken, mijn broertje komt zo die blijft eten en moet ik even knippen, ik ga rins zijn haar van de winter wat langer laten worden mag eindelijk van mijn man als het maar wel in model blijft natuurlijk doen we dat. maar wil heel graag weten wie zijn krullen die heeft mijn grove/ pijpenkrullen of de kroeskrullen van papa!

4. marilouise

heb trouwens een spiertje verrekt tussen mijn schouderbladen man dat is een rotgevoel!

5. Debby1

Debby1 Bekend lid

Jun 6, 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Hoi hoi,

@ Femmy, he bah, wat balen dat je ongi bent geworden! En tja, die arts heeft wel gelijk he. Alleen als wij onze zinnen ergens op zetten ;)
    @ Poemi, wat fijn dat je je ei hebt gehad :) Duimen nu! Ik heb geen test gedaan, misschien indd wel een goed idee.
    @ Brondy, bijzonder die olie?! Waar heb je die gekocht?
    @ Mammadoe, thanks! Haha, indd een gelukeitje ;) Wat leuk dat alles zo begint te vlotten!! Hihi :D ben benieuwd naar de foto's.
    @ Poemi, wat een verhaal!!!! Jesus, wie doet dat nou? Gewoon be-lache-lijk!
    @ Mammadoe en Viev, fijn dat de echo's goed waren !!! :)

6. Poemi

Poemi Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Mammadoe Fijn dat alles goed was. Ben benieuwd naar de foto!

@Brondy Hopelijk heeft het een goed resultaat! Zijn het grote pillen? Ben niet zo'n pillenslikker maar als het nu niet raak is wil ik het volgende ronde misschien ook wel proberen.

@Marilouise Gelukkig doet de verwarming het weer. Hopelijk blijft ie het nu langer doen! Fijn dat je moeder langs is geweest, een beetje steun bij elkaar zoeken in deze rottijd.

@Debby Toevallig zat er bij het topic waar ik zat als zwangere ook eentje die dus weer zwanger dacht te zijn, bleek toch nog wat te zijn van de miskraam. Dan baal je natuurlijk behoorlijk. Als je nu een witte test hebt weet je zeker dat als de test straks positief is het een nieuwe zwangerschap is. Bij mij hebben ze HCG geprikt tot 0 maar had voor de zekerheid ook al een testje gedaan en die was omo-wit.

7. Brondy

Brondy Fanatiek lid

Jun 23, 2011
    3,660
    438
    83
    Overijssel
    @ poemi
    Had niet gereageerd op jouw verhaal van dat kindje in de fiets. Beetje vreemd dat je je kind zo laat liggen inderdaad.
    Het zijn kleine ronde pillen, heel makkelijk door te slikken, beetje vergelijkbaar met 'advil liquid tabs', ken je die??

@ debby
    Heb ze bij de kv weg, kost nog geen 3 euro voor 100 stuks, eigen merk. Dat is toch het proberen waard lijkt mij. Je 'moet' er wel 3 per dag slikken, naja dat heb ik er dan wel voor over ;)

@ marilouise
    Wat een heerlijk ventje heb je zeg. Zo'n knuffelaar wil ik ook wel ;)
    Kan me voorstellen dat het geen fijne tijd is en dat je dan graag bij elkaar wilt zijn. Hopelijk heb je ook gauw goed nieuws.

Ga zo de pc afsluiten en lekker naar huis. Moet nog een cadeautje halen voor een vriendin, iemand nog ideeen???

8. Lwal

Lwal Bekend lid

Jun 2, 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Flink wat afgekletst zie ik!

Viev en Mamadoe: Fijn dat jullie echo's goed waren!!! :D Nu lekker ervan genieten dus! Enne.. Snel foto's laten zien he!

Mammadoe: Heb je wel een voorgevoel wat het geslacht is?
    En een idee voor een cadeautje.. Ehh, cadeaubon doet het altijd goed vind ik, leuke sjaal/muts, geurtje, boek.. Of heb je inmiddels al iets gekocht?

Poemi: Nou wat belachelijk van dat kindje in die bakfiets!! Dan ben je echt achterlijk!

Brondy: Hmm.. klinkt goed die tarwekiem olie. Als ik deze week nog niet zwanger ben misschien ook maar eens gaan halen. Alleen 3 pillen per dag ;)

Femmy: Dus toch ongesteld geworden.. Shit zeg!! En dat is idd wat ik gisteren al zei, het is echt niet raar als het even duurt voordat je zwanger bent.. Maarja, helaas voelt dat natuurlijk niet altijd zo!

Ik ben net terug van een lange dag werken!
    Geen idee hoe het komt dat ik slecht slaap.. Ben heel onrustig 's nachts en van de week dus ook allerlei nachtmerries. Hopen dat het vannacht beter gaat! Want ik ben inmiddels kapot.. Maar of het een symptoom is? Geen idee.. Kan het me niet voorstellen!

9. Lwal

Lwal Bekend lid

Jun 2, 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kijkt er hier iemand nog meer expeditie robinson? Ik vond het echt zielig wie eruit moest...

10. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    2,169
    0
    0
    Amsterdam
    Stttt niet zeggen wie eruit is!!!! Ik moet het nog kijken!!! ;)
    Voorgevoel voor een geslacht? Ik denk altijd jongetje, maar ja geen idee waar dat op berust is en ik kan er prima naast zitten.

Ik heb wat foto's op mijn profiel gezet van de echo en de kinderkamer enzo. Moeten jullie daar maar even kijken, dan hoef ik niet het hele topic hier onder te spammen! Meubeltjes gaan we nog mee schuiven en er moeten nog grijze franse teksten opgeplakt worden en dat zal het helemaal af maken!!

Ik ben vanavond voor het eerst naar zwangerschapszwemmen geweest! Was erg leuk. Eerst een beetje bewegen en daarna 10 minuten met een zwembandje in je nek en zo'n foam-achtige staaf in je knieholtes en dan trekt en duwt een andere zwangere je in het water rond en daarna andersom ;) Maar dat is LEKKER! Zeker nu ik veel last van mijn rug hebt, het ontspant dan vreselijk!! Dus zeker een aanrader voor diegene die nog twijfelen.
    Ik ga dan maar eens expeditie terugkijken, volgens mij heb ik het van vorige week nog niet eens gezien! :)

11. shadow85

shadow85 Niet meer actief

zo ben ik ook even, er is heel wat afgekletst zie ik. moet nog een beetje proberen te onthouden wie wie is enzo hihi maar komt vast goed.

@ mammadoe wat fijn dat de echo goed was joh. toch weer een geruststelling lijkt me.

@ lwal goed dat je er geen naam in zet want ik moet robinson ook nog terugkijken maar dat kan morgenavond of zaterdag pas denk ik. ben een trouwe fan maar moet op donderdagavond altijd werken.

ik ga nu maar eens mijn bedje opzoeken, morgen weer vroeg dag.
    welterusten allemaal.

12. marilouise

goedemorgen expeditie robinson heerlijk gekeken.

Nu veel te vroeg wakker

13. marilouise

Jammer maar helaas ongesteld geworden !

Nieuwe ronde nieuwe kansen!

14. Brondy

Brondy Fanatiek lid

Jun 23, 2011
    3,660
    438
    83
    Overijssel
    @ marilouise
    Dat is flink balen zeg :( had je dan toch last van een buikgriepje?

@ mammadoe
    Heb de foto's bekeken, leuk hoor. Mooie meubels en ook erg leuke kinderwagen. En wat zie je de kleine goed zeg..

@ lwal
    Nou ik hoop dat jij ze niet nodig bent ;) ben je het wachten al zat?
    Heb uiteindelijk een cadeaubon gehaald en daarbij komt nog badspul.

Ik ben geen expeditie robinson fan, maar kreeg gister toevallig wel mee wie eruit moest.

15. Poemi

Poemi Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Brondy Gelukkig ben je nog geslaag voor een cadeautje. Cadeaubon is dan altijd wel makkelijk en badspul is altijd goed. Gelukkig zijn het niet al te grote pillen. Zal eens kijken bij een eventuele volgende ronde.

@Marilouise Dat meen je niet! Het klonk allemaal zo positief bij jou. Balen meid! :(

@Mammadoe Mooie echo zeg! Fijn dat het zwemmen goed helpt bij je rugklachten. Is dat wekelijks?

@Lwal Ik lees best vaak dat dat dromen toch wel een symptoom kan zijn. Zeker als je het normaal niet hebt. Maar goed, ik was er ook van overtuigd dat marilouise zwanger zou zijn ;)

Gisterenavond had ik opeens wat steken rechts onderin m'n buik, vrij laag, een kleine stukje boven m'n lies. Zit daar ergens je eileider of zit die hoger? Ben als de dood dat het weer fout zit :( Vervolgens ook wel wat krampjes links gehad en in het midden. Ook een beetje ongi-gevoel, pff.... ga nu echt overal wat achter zoeken, niet alleen bij andere, ook bij mezelf ;)

16. Poemi

Poemi Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Mammadoe Leuke meubeltjes trouwens!

@Lwal Kijk maar eens naar m'n banner over dat dromen! Schijnt toch wel een symptoom te zijn.

17. Lwal

Lwal Bekend lid

Jun 2, 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal!

Marilouise: ah balen!! Helemaal omdat je zoveel kwaaltjes dacht te hebben.. Hoe voel je je nu?

Brondy: ah kijk je was al geslaagd voor het cadeau dus! Ja ik ben het wachten zat, wat duurt dat altijd lang zeg!

Poemi: ik had gisteren ook steekjes linksonder, geen idee wat dat is! Maar ik zou me er niet teveel zorgen om maken.. Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk!
    En van die dromen.. Wist niet dat dat een kwaaltje is! Vannacht weer vanalles gedroomd, zoals dat manlief een ander had!! Maar ik kan me toch echt niet voorstellen dat ik zwanger zou kunnen zijn.. Durf het ook niet te denken! Maar van de andere kant kan ik me ook weer niet voorstellen dat ik weer ongesteld wordt.. Maarja, we zullen zien!!

18. Poemi

Poemi Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Lwal Zijn wel rot dromen dan zeg! Ik heb gedroomd dat manlief dood was en dat ik dus zijn begrafenis aan het regelen was. Toen ik wakker schrok was ik nog aan het bedenken wat er op zijn steen moest komen :( Hopelijk betekend het dat we zwanger zijn, dan kan ik er wel mee leven ;)

19. Lwal

Lwal Bekend lid

Jun 2, 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow gadver, dat is wel echt een rotdroom!
    Manlief zei van de week steeds, 'misschien slaap je wel zo slecht omdat je zwanger' bent! Nou stuurt hij net een lijstje met zwangerschapskwaaltjes door die hij ergens op internet heeft gevonden. Zegt ie: 'jij hebt hier wel een paar dingen van' Super schattig dus! Maar ik dat lijstje stond dus ook slecht slapen, en steken in de lies!! En gloeiende wangen, toevallig heb ik dat sinds een paar dagen en de rest van mijn lichaam is dan ijskoud.
    Maarja, ik ga er gewoon vanuit dat ik niet zwanger ben!
    Poemi.. Laten we hopen dat we volgende week beide een positieve test hebben!

20. Debby1

Debby1 Bekend lid

Jun 6, 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Goedemorgen meiden,

@ Mammadoe, heb ff de foto's gekeken. LEUKKKK!! :D helemaal ook mijn smaak haha, goed gekozen :p

@ Lwal, ik sliep toen ik zwanger was ook zo slecht. En daarna had ik 2 weken dat ik iedere ochtend om half 7 wakker was :O
    Wie weet....

@ Expeditie Robinson, ik heb ook nog niet gekekennnn... whoeee.. spannend hoor! Ben erg benieuwd.

Hier gaat alles goed. Hele drukke week achter de rug, blij dat bijna weekend is. Misschien ga ik vanavond wel ff een testje doen om te checken.
    Vriend en ik hadden afgesproken niet met ovu testen bezig te zijn enzo, maar hij kwam er nu achter haha. Dus ik gezegd dat ik het alleen 'even' doe om te kijken hoe mn cyclus verloopt :p maja, ik kan slecht liegen. Maar volgens mij geloofde die het wel...
    Vervolgens gister (een wat donkerder streepje, dus komt eraan denk ik ;)) ikke in de mood voor een potje knuffelen. Zegt ie:
    'Deb, wat héb jij??? Heb je soms een donkere streep?' Whahaha... euhm....
    Dus tjah, toch maar weer geknuffeld :D Ergens hoop ik wel stiekem dat het weer raak is, maja.... we zien wel.

Dames nog leuke plannen dit weekend?

Share This Page