Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @cinnepinnetje: ooh jammer. Maar idd, er is nog alrijd hoop als je niet ongi wordt.

@poemi: gelukkig dat je weet dat je je ei wel gehad hebt. Ik snap echt niet veel van dat temperaturen, haha.

@lwal: haha, honden zijn ook zoo ondeugend. En waarschijnlijk zat ie je nog met van die onschuldige ogen aan te kijken ook:D

Ik ga zo lekker ff douchen, en dan boodschappen doen. En daarna naar babypark.
    Dinsdag moet ik mijn konijntje laten castreren, en vind het zoo zielig. Zie er al weken tegenop. Ik vind alijd alles zielig hoor. En dan maak ik me beetje druk om de 20 weken echo donderdag, mijn moeder krijgt weer dr chemo donderdag, en die maandag krijgt mijn oma een nieuwe knie. En als dat dan allemaal voorbij is, hoef ik me heel even niet druk te maken, haha.

2. cinnepinnetje

cinnepinnetje Actief lid

27 jul 2011
    204
    0
    0
    Overijssel
    K heb trouwens wel meer pukkels/puistjes dan normaal... Dat heb k nooit wanneer k ongesteld moet worden.. K weet dat dit een symptoom kan zijn van n eventuele zwangerschap!

3. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Poemi: Hmm vaag van.. Maar goed dat je in ieder geval weet dat je je ei hebt gehad!! Nog een weekje geduld toch?

Cinnepinnetje: Nou ik hoop dat die puistjes ergens op duiden!!!! Moet zeggen dat ik sinds 2 maanden ook puistjes heb, bij mij komt het denk ik door het stoppen met de pil.

Linnie: Ah ja er komen voor jou een paar spannende dagen aan... Hopen dat deze week heel snel gaat dan!
    Ahh ja dat is zielig voor je konijntje :( ik kan daar ook nooit zo goed tegen!
    Ga je veel kopen vandaag bij babypark?

4. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @cinnepinnetje: ja volgens mij kan dat ook een symptoom zijn. Maar veel symptomen komen ook voor bij menstruatie.

@lwal: jaa hoop echt dat de week snel voorbij is. Ik zie altijd tegen de momenten op dat het gaat gebeuren, en heb pas weer rust als het allemaal voorbij is. Bij konijntje vind ik het wegbrengen heel erg, dus als hij er eenmaal is heb ik al meer rust. Maar jij kan daar dus ook niet zo goed tegen, haha. Ik kan er gewoon echt om huilen.
    Ik heb ook altijd zoiets van, als mij het nou allemaal zou overkomen geeft dat niet, hoef ik me niet druk om anderen te maken:(.

5. shadow85

shadow85 Niet meer actief

@ cinnepinnetje hopelijk heb je dan snel een mooie test.en een puppy,leuk!
    @ linnie komt vast allemaal goed.maar kan me voorstellen dat je je druk maakt.het is best veel tegelijk.
    @ lwal stiekem toch proberen op de bank te slapen haha. En dan idd niet lachen maar serieus / boos blijven.das best lastig

6. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Goedemorgen,
    @cinnepinnetje, Ahhh vandaar, een nieuwsgierig nichtje. Hopelijk kan je een nog stiekem een test kopen bij de kv. En leuk dat jullie een hond krijgen zeg!! Al een uitlaatrooster bedacht ;)
    @Linnie, ga je vandaag kinderkamertje uitzoeken??? Ik snap wel dat je het moeilijk vind om je konijntje te laten helpen. Met het wegbrengen van mijn katten was is ook aan het janken. Vreselijk!! Had nog gevraagd aan mijn vriend wie onze echo deed, maar hij weet het niet meer. Maar ik denk dat we wel dezelfde hebben :)
    @Poemi, ik heb ook geen verstand van temperaturen....

7. cinnepinnetje

cinnepinnetje Actief lid

27 jul 2011
    204
    0
    0
    Overijssel
    Nou het is gelukt, ben snel het huis uitgeslopen haha.. Mijn schoonzusje vroeg alleen wat ga je doen... Ff wat kopen zei ik haha en weg was ik...
    Nou dan wordt t morgen vroeg nog een testje als ik niet ongesteld wordt... Het uitlaat rooster is besproken hoor...

@Mammadoe ik zag dat je je kamertje hebt, mooi hoor en je wagen... Ben benieuwd hoe het kamertje er uitgaat zien met dat leuke behang:D... Als het klaar is wil je dan weer foto's op de site zetten???

@linnie, sorry k was alleen ff met mijzelf bezig, terwijl jij een spannende week tegemoet gaat... Lijkt me best zwaar voor je in jou toestand! Sterkte!

8. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @mammadoe: nou we gaan alleen even kijken, of we moeten er meteen uit zijn.
    Haha, nog iemand die er dus slecht tegen kan. mijn vriend moet hem ook wegbrengen, wil ik niet bij zijn.

@cinnepinnetje: nou zulke problemen zijn het ook niet bij mij hoor, ik kan me gewoon echt om alles druk maken. Om de kleinste dingen.
    Maar voor jou is dit toch ook heeel spannend dus geeft niet dat je niet reageerde hoor:).
    Ben benieuwd morgenochtend. Hoop het voor je.

@shadow: nouu bij jou is het nu ook spannend toch. Ei heb je gehad.

9. marilouise

marilouise Niet meer actief

goedemorgen dames,

Hier vanmorgen een test gedaan, dus ik kijken wit wil hem weggooien was na 3,5 minuut dus man komt eraan en zegt laat mij eens kijken, dus hij kijken, hij zegt zou je niet eens naar de oogarts gaan man er staat een 2e streepje wel licht maar er staat een roze streepje!

dus ik begin langzaam aan te geloven dat ik zwanger ben, (pas mijn banner pas aan als ik overtijd ben en een mooie streep heb)

Nu gaan we duimen dat dit mooie geschenk netjes blijft zitten waar het zit en hoort natuurlijk !

Vandaag zou mijn papa jarig geweest zijn, hij zou 56 zijn geworden helaas is hij niet ouder geworden dan 50.
    Vanavond gaan we uit eten, ik ga niet drinken dus man zegt wel dat die op de voetbal al een paar biertjes op had zodat ik moet rijden !

voorlop[ig houden we het allemaal helemaal stil !

10. shadow85

@ linnie, mijn ei is idd geweest. maar ik verwacht er niet teveel van. zit helemaal niet lekker in mijn vel op dit moment ( komt door het werk ) en door die stress/spanning denk ik niet dat er iets is blijven plakken. zo voelt het tenminste op dit moment.

11. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Linnie Drukke en spannende week voor de boeg dus. Arm konijntje. Gelukkig brengt je vriend hem weg, is dan misschien toch iets makkelijker voor jou. Veel plezier bij babypark trouwens! Wij gaan er ook regelmatig kijken, zit hier 5 minuten vandaan, maar vind alles wel heel duur daar ;)

@Cinnepinnetje Morgen weer spannend dus. Je gaat toch testen ook al is heel je schoonfamilie er?

@Marilouise Sterkte vandaag. Hopelijk is die positieve test wel een lichtpuntje voor je.

@Shadow Ook op de wachtbank nu dus, gezellig! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd, toch?

@Lwal Nog een week ja, duurt veel te lang. Voor jou nog maar een half weekje? Of ook pas in het weekend?

Tot gisteren had ik echt het idee dat ik zwanger zou zijn, en sinds vandaag is dat gevoel helemaal weg :( Aangezien m'n gevoel bij de laatste zwangerschap ook klopte zal het nu ook wel weer zo zijn. Zo als manlief klaar is met witten op zolder ook nog heel de zolder schoonmaken voordat m'n moeder hier is. Bah, helemaal geen zin in...

12. marilouise

@poemi, sterkte met schoonmaken, ik heb mezelf een dagje vrij gegeven alleen de was even bijhouden kan ik morgen bij ajax feyenoord strijken

Dat ik een positieve test heb op de verjaardag van mijn papa doet me zo goed, toen hij stierf zei hij weken daarvoor tijdens een 1 op1 gesprek als ik er niet meer ben houd ik wel een oogje in het zeil en zal ik bijsturen waar nodig. Ik geloofde er nooit zo in maar heb wel altijd gehoopt dat dit zo zou zijn, dit is voor mij een bevestiging (klink nu wel heel zweverig ) bedoel dat dit gevoel me goed doet.
    hopelijk heeft hij ook een beetje lijm bijgeleverd ;)

Vanavond een hapje eten gelukkig ergens waar ik bijna alles kan eten, dus dat scheelt weer.

13. shadow85

@ marilouise klinkt niet zweverig hoor.maarja ik geloof er dan ook in. Als je er niet in gelooft klinkt het misschien wel zweverig.ik hoop dat je vader een handje helpt van bovenaf en dat het kindje mooi blijft plakken bij jou.

14. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames.. even een vraagje!
    Ik ging net naar de wc en had wat lichtbruin slijm in mijn slipje, kan dit iets betekenen??? Ik zou pas volgende week rond woensdag ongesteld moeten worden. Dus zou dit ook iets met innesteling te maken kunnen hebben?

Linnie: Shopze!!

Marilouise: Sterkte vandaag

Poemi: Hoe komt het dat dat gevoel ineens helemaal weg is dan?

Hmm.. ben nu wel een beetje van slag door dat bruinige slijm!

15. marilouise

Dat zou zomaar kunnen hier een beetje hetzelfde, spannend.

16. shadow85

@ lwal zou kunnen dat het de innesteling is.al lees ik ook dat deze lichtroze slijm geeft

17. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Shadow: Het was ook een beetje lichtbruin/rozig. Nu lijkt het weer weg, was ook maar heel weinig.

Ik hoop zo dat dit iets betekend! Hubby zegt dat hij denkt dat het deze maand wel eens raak zou kunnen zijn, hihi zo schattig. Maar ik ben veel te bang voor teleurstelling!

Tamale: waar hang jij uit?? Niet meer gezien hier sinds je echo..

18. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Lwal Het zou wel kunnen ja, spannend zo hoor! Andere keren niet gehad? Duim voor je!

En ik werd vanmorgen wakker en dacht ineens: ik ben niet zwanger. Heel raar eigenlijk. Ik hoop dat ik ongelijk heb, maar stel me er nou maar op in.

19. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Hoi meiden,

We hebben het nieuws dit weekend aan iedereen verteld. Iedereen vond het erg leuk :D
    Vandaag alleen nog eventjes op hyves zetten en dan weet heel de wereld het ;)
    Weten jullie nog leuke teksten om op hyves te zetten?

Mammadoe, leuk behang! Fijn dat je het er allebei over eens was :)

Cinnepinnetje, wat leuk dat je een witte herder pup krijgt!! Wij hebben ook een witte herder :D
    En hopelijk heb je straks een positieve test!! Ik had/heb ook veel last van pukkels!

Lwal, hihi de hond neemt het er ook lekker van als jullie op bed liggen :D
    Dat bruinige slijm kan volgens mij zeker wel van een innesteling zijn. Spannend hoor!!

Linnie, dan heb je een spannende week voor de boeg! Hopelijk gaat de week snel voorbij! En nog leuke kamertjes gezien gisteren?

Shadow, hopelijk is het voor jullie toch raak deze maand :)

Poemi, ik hoop ook dat je ongelijk hebt en dat je wel zwanger bent!

20. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @viev: ooh super dat nu iedereen het weet.

@lwal: kan idd wel een teken zijn hoor, dat bloed/bruin verlies. Heb je al meer symptomen? zou zomaar raak kunnen zijn deze maand. Wanneer wil je gaan testen?

@cinnepinnetje: ennn? alweer getest?

Nou hebben wel leuk kamertje gezien bij babypark en 1 bij babydump. Maar zijn er nog niet uit. We hebben nog niet dezelfde mening:D

We zijn op de helft. 20 weken zwanger. Wat zijn die weken snel gegaan zeg.
    Gisteravond heb ik haar best veel gevoeld, is zoooo leuk.

Deel Deze Pagina