Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shadow85

shadow85 Niet meer actief

@ viev leuk dat het nu openbaar is :)
    @ linnie 20 weken alweer.dat lijkt me zo bijzonder om zo'n klein frummeltje te voelen
    @ cinnepinnetje ik ben ook wel benieuwd eigenlijk ;)

Hier een rustige zondag,hebben ( nog ) niks in de planning

2. marilouise

marilouise Niet meer actief

goedemorgen,

Nog steeds geen menstruatie dus heb nu echt wel goede hoop!

Gisteren lekker uit eten geweest, was leuk en lekker gegeten.
    Vanmorgen mogen uitslapen van onze zoon en daarna even heerlijk gewandeld met zijn 3 tjes en de hond. was erg leuk.

nu zitten man en opa voetbal te kijken !

Zometeen nog even lekker een stukje fietsen, en even bij opa en oma kijken (schoonouders )

Trouwens ik wordt wel gek van mijn misselijkheid steeds, maar ook van mijn geur en smaak, heb de hele dag een vieze smaak in mijn mond maar ik ruik ook alles bah en alles stinkt.

Ik ga mijn kleine man uit bed halen.

3. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Marilouse: Heb je nog opnieuw getest? Spannend

Cinnepinnetje: Ben bij jou ook wel erg benieuwd!

Viev: Leuk dat je het hebt verteld!! Nu hoef je lekker niet meer geheimzinnig te doen!

Linnie: 20 weken, jeetje ja dat gaat echt snel!
    Nouja ik slaap dus erg slecht en heb soms een raar gevoel in mijn onderbuik. Had vanmorgen ook het idee dat ik misselijk was. Begin nu zelfs een beetje hoop te krijgen dat het raak is. Maar van de andere kant ben ik zo bang dat ik het allemaal te graag WIL voelen en het me allemaal inbeeld.
    Ik wil proberen woensdag pas te testen..

Hier zitten we ook op de bank, D. zit voetbal te kijken en ik een beetje laptoppen. Heb afgelopen nacht slaapdienst gehad en de halve nacht wakker gelegen, dus veel zal er hier niet meer gebeuren!

4. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @lwal: Je hebt wel veel herkenbare dingen die ik ook allemaal had. Dat bloedverlies, slecht slapen, ineens bedenken dat je eigenlijk toch wel misselijk bent, haha. Ik was ook bang dat ik het me misschien verbeeldde. En ja kan idd ineens van alles voelen omdat je het zo graag wilt, daarom ontkende ik ook elke keer alles, was bang dat ik het me verbeeldde. Maar heb het idee dat je het je niet verbeeld hoor. De afgelopen keren heb je het ook nooit over de kwaaltjes gehad. Dus miss deze keer wel echt raak.

5. marilouise

@lwal, ik heb vandaag niet getest wilde even 2 tot 3 dagen wachten in de hoop dan een goed duidelijkere test.

Ik droom enorm normaal merk ik dat niet zo maar lig er nu vaak wakker van. Ook kan ik niet behoorlijk inslapen, man kijkt vaak nog even tv op bed maar dan blijf ik klaar wakker.

6. marilouise

@linnie dat is waar jij had ook van die kwaaltjes hoop voor lwal dat het ook raak is !

7. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marilouise: Dacht dat je vandaag weer ging testen, maar dan heb ik me vergist! Wanneer wordt het nu dan?

Linnie: Nou dat gevoel wat jij toen had heb ik nu dus ook precies. Hoop dat je gelijk hebt :)
    Nu nog een paar dagen geduld hebben.. Het bruin/roze verlies was gisteren trouwens maar heel kort 's middags verder geen last meer van gehad.

8. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Viev Leuk dat je het aan iedereen verteld hebt? Heb je nog iets leuks gevonden voor op je hyves?

@Linnie 20 weken alweer. Wat gaat het toch hard!

@Marilouise Geloof het nu maar gewoon, je bent echt zwanger.

@Lwal Rustig dagje vandaag dus, ook lekker! Maar ik kan me van jou ook niet echt herinneren dat je vorige rondes dingen voelde, dus denk niet dat je het verbeeld.

Ik heb ook weer een erg slechte nacht gehad. Sinds vorig weekend is het elke nacht wel bal met die kleine. Vannacht van 01.00 tot 03.30 uur wakker geweest, en om 05.00 uur ook weer even. Echt om gek van te worden! Dus vanmorgen weer niets aan m'n temp gehad, was nu wel 36,86, dus lager dan de andere nachten dat ik slecht geslapen heb, toen zat het tussen de 37,02 en 37,11 ongeveer.

Vandaag naar Blijdorp geweest, het was echt mega druk, niet normaal zeg! Kleine vond het wel erg leuk en heeft het goed volgehouden. Hij is tot we thuis kwamen wakker gebleven (15.30, normaal gaat ie om 13.00 slapen) en nu ligt ie nog steeds lekker te slapen.

9. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Nou Lwal! Dat beloofd wat! Ik denk dat jij deze maand misschien wel de gelukkige zal zijn! Ik duim voor je!
    @Linnie, gefeliciteerd! Je zit op de helft, wat een mijlpaal hè?! En wat gaat de tijd snel! En wat leuk dat je haar al zo duidelijk kan voelen. Bij mij is dat allemaal nog niet zo overduidelijk helaas.
    @Viev, en hoe reageerde iedereen? Leuke reacties gehad?
    @Cinnepinnetje, test al gedaan???

Tara is idd al even afwezig, hopelijk gaat wel alles goed met haar en de baby.

Ik heb vandaag heerlijk uitgeslapen tot 12 uur! Maar kreeg daarna super veel last van mijn oog. Alsof er een stuk glas inzit voelt het af en toe. Steeds enorm tranen enzo, super irritant! Hopelijk is dat morgen als ik ga werken over. Want dat kan echt niet!

10. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @poemi: leuk blijdorp, zal idd wel druk zijn geweest met dit weer.
    jij mag ook bijna weer testen:)

@mammadoe: Jaa gaat echt heel snel. Maar heb je de baby nog helemaal niet gevoeld?
    Vandaag bij mij weer heel veel. Echt zoo'n gek gevoel.

11. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Poemi: Leuk Blijdorp! Ja het zal idd wel druk geweest zijn zo in de vakantie. Hoe komt het dat de kleine man zo slecht slaapt? Is hij ziek?

Mammadoe: Ik hoop het ook :)
    Ah dat is irritant als er iets in je oog zit!! Kan je niet met iets druppelen ofzo? Vaak gaat het er 's nachts ook wel uit..
    Hoop ook dat alles goed is met Tamale!

Linnie: Leuk dat je haar al zo goed voelt!! Dat lijkt me zo speciaal!

12. cinnepinnetje

cinnepinnetje Actief lid

27 jul 2011
    204
    0
    0
    Overijssel
    Hallo allemaal,

Ik krijg een beetje last van bruinverlies, maar het is iedere keer maar iets... en dan ineens niets meer... een half uurtje terug toch maar een kruidvat test gedaan... Maar helaas niet zwanger!!! dan moet ik morgen of dinsdag toch ongesteld worden...

13. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Aah jammer dat je negatief testte, dan is het nu idd afwachten :(

14. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Hmmm irritant.

15. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Cinnepinnetje Balen dat je nog geen duidelijkheid hebt, terwijl je normaal wel regelmatig bent toch?

@Lwal Kleine is niet echt ziek, misschien dat hij weer kiesjes krijgt...

@Mammadoe Irritant van je oog. Hopelijk morgen weer over.

Ik word momenteel een beetje gek van mezelf. Zit weer heel de tijd af te vragen of ik nu wat voel of niet, heel vermoeiend. Ben wel weer erg snel aangebrand, gisteren flink manlief afgesnauwd :), vandaag ook niet echt super...

16. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Cinnepinnetje: wat balen van je test! Dan ook maar hopen dat het snel door zet toch? Had zo voor je gehoopt dat het raak zou zijn!

Poemi: super herkenbaar wat je zegt!! Ik blijf duimen voor ons..

Het was hier rustig vandaag.. Iedereen lekker weekend aan het vieren.
    Ik duik zo mijn bedje in, hopen op een goede nachtrust!

17. marilouise

Goedemorgen, mijn persoonlijke wekker ging om 04.45 uur man ben weer kapot, ben al zo moe.

Ik heb dus wel een testje gedaan vanmorgen ook deze is positief wel nog steeds een heel vaag streepje vinden hem wel duidelijker roze. ben ik gewoon zo vroeg?

Ik heb wel een heel stom gevoel echt een zwanger gevoel. temp is trouwens ook nog steeds hoog 36,7
    normale temp is tussen 36,0 en 36,2
    vanaf de eisprong is mijn temp niet meer onder de 36,5 uitgekomen!

Ik wil gewoon van deze onzekerheid af ja ik ben zwanger nu, maar wil zo graag een knaltest!

18. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je een foto van je test? Of alle testen?
    En is het bloeden inmiddels gestopt?
    Mij lijkt het dat je gewoon zwanger bent!!

19. marilouise

Ik heb geen foto's meer van de andere testen ik verlies al sinds vrijdagavond geen druppel bloed meer, ik houd geen vocht vast of iets wat ik altijd heb als mijn menstruatie moet komen, ik heb echt nergens last van ja beetje misselijk in de ochtend.

Man was al nijdig dat ik zo teleurgesteld was bij Rins heb ik pas na een week positief getest, dus hij zei al het komt wel je benr gewoon enorm vroeg. maar het maakt me echt enorm onzeker.

20. marilouise

Ik heb net geprobeerd foto te maken van de test maar je ziet het echt niet misschien straks bij daglicht nog eens proberen, terwijl de streep toch echt roze is !

Deel Deze Pagina