Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Marilouise Heb jij dezelfde wekker als ik toevallig? En als ik jou was zou ik echt nog een week wachten voordat je weer een test doet. Je word er alleen maar onzeker van en je zegt zelf al dat je bij Rins ook pas laat echt positief testte.

@Lwal Vannacht een beetje kunnen slapen? Ga je nog steeds tot woensdag wachten???

Hier nog niets te merken van een innesteling :(. Had zo gehoopt dat dat gisteren/vannacht zou zijn maar nog geen bloed gezien. Ook al ging ik er van uit dat het niet zo zou zijn, toch is het wel een beetje balen....

2. marilouise

marilouise Niet meer actief

@poemi, is jouw wekker ook zo vermoeiend!

Man zei ook al wacht nu gewoon tot het einde van de week, maar goed denk dat we dat maar gaan doen ja. vooralsnog is er gewoon een 2e wekservice op komst!

3. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Poemi: Nee wederom nauwelijks geslapen! Het piekeren over ben ik nou wel of niet zwanger helpt daar natuurlijk ook niet bij!
    De innesteling hoef je toch niet altijd te voelen of bloed erbij te verliezen? Dus het zou toch nog steeds kunnen?
    Ik denk dat ik toch morgen ga testen. Want woensdag zie ik mijn man de hele dag niet omdat ik 's avonds slaapdienst heb. En ik vind het wel fijn als hij me of kan troosten, of samen vieren. Zou die ene dag iets uitmaken?
    Op dit moment denk ik weer.. Nee, ik ben echt niet zwanger!

Marilouise: Ben benieuwd naar je test..

4. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ lwal
    Heb ergens gelezen dat een meisje 1 dag voor NOD negatief teste, terwijl 2 dagen na NOD positief was. Maar ook dat iemand 3 dagen voor NOD al positief teste, dus beetje lastig :(

@ marilouise
    Volgens mij ben je gewoon zwanger hoor en inderdaad nog iets te vroeg. Over een week nog eens testen.

@ linnie
    Mooi buikje hoor! daar kan echt niemand meer omheen ;)

@ cinnepinnetje
    En??

het was zoveel weet niet meer wat er allemaal gezegt is....

Hier zaterdag een dikke domper. Kregen we te horen dat een ander stel zwanger is. Dat hadden we niet verwacht van hun, al zo snel. In de maand dat ze getrouwd zijn was ze al zwanger (uitgerekend door de weken terug te rekenen ;)) Wij beiden baalden ontzettend toen we in de auto zaten.
    Maar goed, hopelijk gaat het deze maand wel goed.

5. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    Hey meiden, afgelopen weekend moest ik werken, dus geen tijd om te reageren. Nu 2 dagen vrij.

Lwal: lastig hoor die onzekerheid, weet precies hoe jij je voelt. Hopelijk is het voor jouw deze maand raak.

Marilouise: volgens mij ben je gewoon zwanger hoor, streep = zwanger, maar ik snap je onzekerheid.

Poemi: volgens mij voel je ook niet altijd de innestelling, sommige vrouwen hebben dan wat bloedverlies, maar niet iedereen en sommige merken er helemaal niks van.

Brondy: Ik heb het ook als je hoort als iemand in je omgeving 'weer' zwanger is. Je bent natuurlijk heel blij, maar je wilt het ook zo graag, dikke knuffel voor jouw.

cinnepinnetje: ennnn? wel een rare menstruatie dan.

Linnie: mooi buikje hoor!

Mijn menstruatie is gelukkig voorbij, dus we gaan weer voor de volgende ronde! Afgelopen maand geen ovulatie testen gebruikt, maar dat gaan we deze maand wel weer proberen, al weet ik zeker dat ik mijn eisprong voel.
    Afgelopen dagen ook weinig mijn vriend gezien. Ik moest zelf 's avonds werken en hij ging gisteren weer buiten duiken dus was 's morgens al weg.
    Volgend weekend moet ik ook weer werken, maar daarna een weekend vrij!

6. marilouise

net nog een test gedaan (erg he wordt een beetje gek )maar deze was sneller een streepje en duidelijker nog niet dik maar beter te zien heb wat foto's gemaakt daarop zie je het weer onduidelijker maar goed!

7. marilouise

en deze samen met die van gisteren, die van vrijdag was duidelijke rmaar die kwam pas na 5 minuten echt zo op, daarvoor zo minimaal streepje!

ik vind de onderste van vandaag duidelijker dan die van gisteren !

8. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ marilouise
    de eerste foto die je plaatste was veeeeeel duidelijker. Op deze 2 foto's moet je echt tuuren voordat je iets kunt zien :( sorry, nu maak ik je waarschijnlijk nog onzekerder. Ik zou als ik jou was gewoon nog even wachten en dan een digitale test doen, die is sowieso duidelijk.

@ femmy
    precies, maar je weet ook eigenlijk niet hoelang ze bezig zijn he. Maar toch, je baalt wel en bent stiekem heel jaloers :)

9. marilouise

hij is nu redelijk opgedroogd en toch wel duidelijk zichtbaar

Nog altijd vager dan in het echt !

10. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Klopt, deze is weer goed te zien, gelukkig :)

11. marilouise

Ja ik weet het alleen die kwamen pas op na de tijd die ervoor staat die legde ik weg en stond er niets, tot ik terugkwam en een streep zag. dus die mag ik niet meetellen!

12. marilouise

Man man ik ben nu zo enorm blij de test van net is nu mooi droog en hij is zo duidelijk meer dan de helft van de controlestreep. zit er al een 10 minuten mee in mijn hand met tranen in mijn ogen!ben echt heel blij.

man is ook helemaal door het dolle heen en ik ben nu wat geruster, natuurlijk alles kan nog fout gaan maar voorlopig toch maar mooi die 2e streep te pakken, dit was trouwens mijn 1e maand met etos zwanger worden !

13. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh gelukkig! Want als ik eerlijk ben vind ik je testen nog wel erg licht, als je bedenkt dat het hcg moet stijgen!
    Heb je van die laatste ook nog een foto?

14. marilouise

ik krijg hem niet duidelijker op de foto als dit als ze naast elkaar liggen is de onderste meer als 2 keer zo goed zichtbaar als de bovenste die van gisteren, daarom durfde ik de afgelopen dagen ook niet zo blij te zijn was nog zo vaag. Maar eigenlijk hetgeen ik nu test testte ik bij Rins pas na 1 week overtijd en na 1,5 week pas een dikke vette streep.

Maar de streep is echt heel duidelijk nu. ben er echt super blij mee,nu echt net een stuiterbal wel 1 die misselijk is.

Vanmiddag moet ik met Rins naar de kinderarts ben benieuwd, schoonmoeder gaat mee anders moest ik fietsen vindt ze zielig, ik vindt het ook wel fijn nu met de auto is toch anders 8 km heen en ook weer 8 terug tegen de wind in door het open veld fijn zo een dorp !

15. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Hi Ladies,

Weer eens geschitterd van afwezigheid dit weekend; hadden ons nichtje te logeren. Weinig tijd gehad.

@ Linnie, mooi buikje meid!
    @ Lwal, je zou een test kunnen proberen? Maar mocht ie negatief zijn, zou ik er niet meteen helemaal depri van worden. Wellicht beter idee om dan (als je dat kunt) een extra dag te wachten en samen de test te doen? Ik duim voor je meid!
    @ Marilouise, die laatste die je vasthoudt; goede, duidelijke test hoor! Niet zo onzeker zijn ;)
    @ Brondy, wat een narigheid als er 'weer' één zwanger is he.. ik ken het gevoel!! Niets van aantrekken, jouw tijd komt (snel)!!!!

Ik heb vannacht heeeel vreemd gedroomd. Was zwanger, aan het bevallen en had de spullen nog helemaal niet in huis. Toen is mijn moeder gaan shoppen en heeft ze alles in 'oranje' gekocht. (Terwijl ik oranje en geel haat en zij ken mijn smaak juist heel goed). Heb ook slecht geslapen (had ik vorige x toen ik zwanger was ook) dus ik ben nu aan het dubben... zou het misschien? Zeker omdat ik hier al meer las dat als je droomde dat je zwanger bent... heel vreemd :S
    Najah, heb dus absoluut geen benul van mijn cyclus en ook nog geen knalstreep gehad... ik wacht wel af...
    De MK was op zondag 2 okt. dus misschien komende zondag gewoon eens een testje als ik nog niet ongi ben....

16. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    @ cinnepinnetje, hoe is het met jou nu????

17. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Hoi meiden,

Marilouise, je bent idd gewoon zwanger hoor! Gefeliciteerd! Wanneer had je eigenlijk ongesteld moeten worden?

Lwal, wel spannend bij jou hoor! Heb wel het idee dat het raak kan zijn :)
    Met de kruidvat testen kan je geloof ik zelfs 4 dagen voor je ongesteld moet worden testen. Dus morgen zou dan wel kunnen hoor!

Poemi, heb zelf wat verzonnen voor op hyves, al heel veel reacties gekregen. Echt leuk :D
    Leuk dat de kleine het zo leuk vond in Blijdorp! Was ook wel echt lekker weer!

Mammadoe, heb idd leuke reacties gehad, iedereen reageerde leuk. :D

18. marilouise

@viev ik had zondag ongesteld moeten worden. ben er erg blij mee dat de test nu gewoon veel positiever is geworden.

Kan dan zo onzeker doen. maar goed,

IK BEN ZWANGER

zo nu heb ik het even kunnen schreeuwen!;)

@lwal ik heb ook te vroeg getest maar raad het niemand aan man daar wordt je echt onzeker van.

Het is nu toch ook wel leuk dat we volgende week naar de jonge gezinnenbeurs gaan dat zei man net al gelijk gaan we met een doel. (mits alles goed gaat natuurlijk).

19. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Debby Nog geen positieve ovu-test gehad? Zijn ze wel langzaam aan donkerder aan het worden?

@Marilouise De eerste 3 foto's zie ik ook niets op (ben ook niet zo'n tuurder ;)), maar ingedroogd is ie wel vaag te zien. Hopelijk krijg je ook een duidelijkere streep binnen de tijd binnenkort.

@Lwal 1 dagje zou echt niet uit moeten maken hoor, gewoon lekker testen morgen, ben echt heel erg benieuwd!

@Brondy Dat is zeker niet echt leuk nieuws waar jullie op zitten te wachten :( Hopelijk deze ronde voor jullie ook raak!

@Femmy Hopelijk brengen de ovu-testen geluk :)

Nou, hier al weer de eerste negatieve test erop zitten, was ook echt veel te vroeg natuurlijk ;) maar kon het niet laten... En ik weet haast wel zeker dat ik bloedverlies zou moeten hebben rond de innesteling, heb ik al 2x eerder gehad (bijna gelijk aan menstruatie), dus verwacht dat nu wel weer als het raak zou zijn. Als er morgen nog niets is ben ik gewoon echt niet zwanger :(

20. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou nogmaals gefeliciteerd Marilouise!

Poemi: Hmm balen! Maar het is idd nog veel te vroeg en misschien heb je deze keer geen innestelingsbloeding? Maar snap dat je hoop een beetje weg is nu!

Debbie: Nou bij jou wordt het dus ook weer spannend!

Brondy: Dat is inderdaad geen leuk nieuws op zo'n moment. Ik ken die 'jaloerse' momenten ook!

Ik ging net naar de wc en had weer een heel klein beetje bruinige afscheiding.. Hoop echt niet dat ik nu ongesteld ga worden!
    Zou het kunnen dat dit ook weer van de innesteling is?
    Sorry als jullie gek worden van mijn vragen.. Maar ik word nu echt onzeker van mijn lichaam!
    Nu lijkt morgenvroeg testen zelfs nog zo ver weg!!

Deel Deze Pagina