@Lwal Ik weet niet precies de getallen, maar er zijn best wel een hoop vrouwen die dus ook bloedverlies hebben tijdens de zwangerschap, dus wat jij nu hebt zou best kunnen. Heb je normaal voor je ongi ook wat oud bloedverlies?
@ Poemi, nee, geen knaller.. heel langzaam wel donkerder (denk ik, maar dan loop ik zo te staren!) enne voor jou: laat de moed niet zakken he! Het is ook niet niks, wat jouw lichaam te verwerken heeft gehad. @ Lwal, het zou kunnen natuurlijk... heb je er al iets over gezocht op Internet? Ik zou me niet te druk maken hoor, probeer het even van je af te zetten (ahum, dat zeg ik???) Begrijp hoe spannend het is! Ik blijf voor je duimen
Nou dames ben weer terug van de kinderarts onze kleine man wordt een kleine reus 13 kilo met kleren aan en 89 cm jeetje zeg daar stond ik van te kijken hoor, Ik ben kots misselijk de hele dag al. Maar heb vreselijke zin in het avond eten, kip- shoarma met mihoen paprika knoflook en ui hmmm. Nu maar hopen dat dat binnen blijft ow ja ik kan me suf eten aan augurken sinds zaterdag, eigenlijk aan alles wat zuur is hmmm.
@Debby Niet te veel gaan staren hoor! Wordt ie meestal niet donkerder van. Heb ik vanmorgen ook geprobeerd met m'n test, werkte niet Ik loop mezelf weer lekker gek te maken Heb sinds vandaag best wel last van m'n onderrug, wat ik normaal voor m'n ongi heb, ben ook ontzettend moe, maar heb afgelopen week geen fatsoenlijke nacht gehad, dus zo raar is dat niet. Maar je gaat toch weer van alles denken dan.
@Marilouise Vervelend dat je zo misselijk bent, maar gelukkig nog wel zin in avondeten. Dan zal je ook wel wat binnenkrijgen. Nu maar hopen dat het ook binnen blijft! Ons mannetje was trouwens met 18 maanden al 88 cm. In z'n nieuwe groep op de crèche hoort hij ook wel bij de 'grotere' kinderen, terwijl hij de jongste is.
@poemi wow wat een lang mannetje, Ik kwam dus aan bij de kinderarts omdat hij zo langzaam groeide, was in april voor het laatst geweest toen was hij al 5 maanden niets aangekomen en niets gegroeid, inmiddels in 6 maanden ruim 9 cm gegroeid in kilo's een 0,5 kilo erbij. gek hoor dat maat 86 van shirt te klein wordt. Ik hoef nog niet zozeer te spugen maar wel de hele tijd dat gevoel. zoetigheid verdraag ik echt niet nu. iemand nog plannen voor vanavond? Ik kan niet zwemmen omdat ik naar het gemeentehuis moet. maar weet heel niet wat er op tv is.
mijn plannen voor vanavond. Eerst even sporten en dan eindelijk met mijn mannetje op de bank zitten . Dat hebben we sinds donderdag niet meer gedaan! @ brondy: die jaloerse gevoelen heb ik ook hoor!
@ lwal spannend hoor, hoop voor je dat het veel goeds betekend. Geen idee hoe dat zit met innesteling. @ femmy Tja denk dat we dat toch houden totdat we zelf eindelijk zwanger zijn @ linnie jij gaat een heftige week tegemoet zeg.. Vanavond gaan wij Nasi eten en daarna heerlijk tv kijken. Grey's anatomy even opnemen, moet die van vorige week nog kijken. Manlief vindt t niet zo'n leuke serie. Bones ook maar even opnemen, komen echt slaap tekort, dus vanaaf lekker optijd naar bed, want er moet natuurlijk ook nog even geknuffeld worden he
@ Poemi, haha, nee zal niet teveel staren @ plannen Vanavond even lekker niet zo veel drukke week voor de boeg! Morgen avondprogramma van mn werk, woe muziek, don behangen bij schoonzus, vrijdag afspraak etc... etc... vanavond even de was bijwerken en verder lekker languit op de bank, tvtje aan en genieten
Hallo dames, Een drukke werkdag gehad vandaag... Maar vanmorgen was ik toch wel echt ongesteld... Dus nu weet ik weer waar ik aan toe ben, al die onzekerheid... Hoe gaat het hier verder met iedereen? De test vanjou, marilouise wordt al duidelijker zag ik, de eerste twee kon ik het niet goed zien... maar de laatste gelukkig wel
Hallo dames, Cinnepinnetje: Rot dat je nu echt ongesteld bent. Maar inderdaad wel duidelijkheid nu! Het is hier rustig vanavond!! Ik lig lekker op de bank met de laptop, net grey's anatomy gekeken. Heb nog steeds bruinverlies.. En af en toe ook wat krampjes lijkt wel. Dus of ik nu ongesteld ga worden of het iets anders betekend? Hoop morgenvroeg duidelijkheid te hebben
Hiiii, @lwal: ga je morgen testen? Spannend. @cinnepinnetje: balen dat je ongi bent geworden:x Van half 8 tot 6 gewerkt. Daarna nog boodschappen en koken, afwassen. Nu heerlijk op de bank en kom er niet meer van af. Behalve als ik naar mijn bed ga
@ cinnepinnetje he wat jammer dat je toch ongesteld bent geworden. dat is balen. @ marilouise ik zie op die laatste toch echt wel een streep staan hoor,dus bij deze van harte gefeliciteerd
Goedemorgen dames. toch wel lekker gezwommen gisteren! @lwal en al getest? Ik ga nu lekker de wind in met hond en zoon!!!
@ debby jij hebt inderdaad een drukke week voor de boeg zeg, pffff @ lwal Geen idee, hopelijk betekend het goed nieuws.. Heb ook grey's anatomy gekeken gister 's avonds en in het weekend zit ik zo min mogelijk op zp, zo ben ik er alleen overdags mee bezig. Manlief vond dat ik teveel er mee bezig ben en dat het daarom niet wil lukken.... @ cinnepinnetje Dat is flink balen zeg, wat kan je lichaam je dan goed voor de gek houden he Vanavond hebben wij een 'feestje' in Enschede, maar manlief gaat eten met de Kerels, dus moet ik maar alleen in de stad gaan eten, nou gezellig
Nou vanmorgen getest.. Niks te zien!! Heb nu ook wat meer bruinverlies en buikpijn.. dus ben bang dat ik nu echt ongesteld ga worden. Voel me echt een beetje verdrietig, ik dacht echt dat ik zwanger was! Voelde alles wat erbij hoort.. Jeetje wat ben ik teleurgesteld in mijn lichaam! Sorry voor mijn gezeik hier hoor..
@Lwal Wat balen zeg Hoop voor je dat het niet doorzet en dat het toch nog iets met een innesteling te maken kan hebben. En het is geen gezeik hoor. Het is ook zo teleurstellend. @Cinnepinnetje Ook al echt ongesteld geworden Wat is dit nou meiden? We hadden toch afgesproken allemaal zwanger te zijn deze ronde? Hier trouwens ook beetje het gevoel ongi te moeten worden maar nog niets te zien...
Poemi: Ja die belofte wil ik ook heeeel graag nakomen Hoop dat jij de belofte nog kan redden! Net ff een lekker potje gejankt, heel sneu in m'n eentje op de bank haha. Maar het lucht wel een beetje op..
@ lwal Dikke knuffel voor jou!! Tot nu toe is marilouise de enige die de belofte nakomt En inderdaad, hopelijk kan poemi het nog rechtzetten. Meiden, wat doen we verkeerd?????