Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Halloo!

Test: Bedankt allemaal! Jammer is het zeker, maar het viel wel te verwachten he! Toch is het vreemd, heb een raar gevoel in mijn onderbuik, verlies veel ( sorry ) witte afscheiding wat ik normaal niet heb, mijn tepels zien er anders uit en ben met vlagen misselijk maar ik ben ook suuuuuper moe..
    Hopelijk houdt mijn lichaam zichzelf niet voor gek.

Steeph: Veel plezier, hoe was het eten?

Isa: Jeetje wat een verhaal, wat lijkt me dat zenuwslopend! :( En helemaal erg als ze je dan vertellen dat ze haar zouden laten gaan met 24 weken.. Brr!
    Gelukkig is alles goedgekomen en is die van jou nu ook ( als het goed is ;)) een heerlijke peuterpuber!:D
    Wat heerlijk he, zo'n dagje!

Debby, dat ben je volgens mij zeker! En ookal schreeuw je van te voren nog zo hard: We doen het rustig aan en het komt wel.... het liefst test je iedere dag! :D
    Leuk hoor, spieken bij de babykamers, haha! Dat vind ik ook geweldig. Maar wij gaan de kamer van mijn dochtertje doordoen naar de nieuwe beeb. Dan krijgt mijn dochtertje een kinderkamer alweer..:$

Mammadoe, ik zou idd gewoon blijven knuffelen! :p
    Eetsmakelijk!

Linnie: Dat kan zeker weten wel! Vanavond flink neu... eh knuffelen! :p
    Good luck!!!!

Femmy, ooh heerlijk he zo'n dagje!
    Voordat wij ons dochtertje hadden, waren wij ook echte ''ochtendknuffelaars'. :D

Lwal: Wat super liefff!! Ik snap wel wat je bedoelt met zelfbescherming hoor, ik vind het ook 'vreemd' om een test te doen bij mijn vriend, ik wil het wel hoor maar toch. Ik zeg van te voren wel 10 x: Ach waarschijnlijk is het toch niks!

Vandaag: Een heerlijk dagje gehad! Vanmorgen naar mijn schoonouders, daarna naar mijn ouders en nog naar mijn oma, nu lekker gedouched en wel op de bank ploffen. Om te beginnen met the vampire diaries.:D Ben benieuwd!

Wie kan er nog meer binnenkort testen?

2. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    @ Isa, haha nee, ik heb niets gekocht. Durf het nog niet aan ;) en wat dat betreft is mijn vent dan weer wat nuchterder! Die heeft zoiets van ... "het kan nog maanden duren hoor, schatje, jij denk dat je meteen zwanger bent, Deb". Op zich houdt dat me dan ook wel weer met beide benen op de grond :p en by the way... mijn ouders liepen ook in de Ikea hahahaha

Femmy, wat heerlijk zo'n weekend! Daar kijk ik ook naar uit, maarjah... dat duurt nog een paar weken. Gelukkig gaan we volgende week samen naar de Sauna! Heerlijk, daar kijk ik ook naar uit. Gewoon ff lekker een dag relaxen en een hele dag samen (komt bij ons bijna nooit voor namelijk). Eerste week van augustus neem ik een weekje vrij (vriend ook) en dan kunnen we ook ff samen genieten.

Nu ga ik ff lekker momentje voor mezelf nemen, lekker op de bank! Ga een gouwe ouwe DVD maar eens uit de kast pakken :D Nothing Hill! Hihi

Dat verhaal over afscheiding kan ik trouwens ook wel beamen...

Oja, nog 1 vraagje.... welke testen van zwangerenkids.nl zijn aan te raden?? Casette, dipsticks of andere? Dan ga ik ze ff bestellen. Wie heeft er ervaring? Hoor graag van jullie :)

Fijne avond!
    Liefs

3. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Debby: Ik vind de dipsticks en de cassettes welfijn! Casettes misschien wel fijner, handig te doseren etc.
    En leuker om te bewaren bij positief! ;)

Veel plezier met de film, die blijft leuk he!
    Wel fijn trouwens dat je vriend met beide benen op de grond staat, want die van mij zegt al vanaf dag 1: Ik denk dat je zwanger bent.. Pfieew.

4. isa091208

isa091208 Actief lid

29 jan 2011
    215
    0
    0
    doktersassistente
    utrecht
    ola!

laat ik maar met jou beginnen tara: wat irritant he!? Ik heb afgelopen jaren na de zwangerschap van isa toch ook wel zo nu en dan een test gedaan als ik maar iets van symptomen had (3 keer vloeken was voor mij weer een reden haha!) (ik had nogal last van moodswings tijdens mijn zwangerschap), ook omdat ik helemaal niet meer ongesteld werd. Maar elke keer toch een soort van teleurstelling terwijl je soms ook eigenlijk wel weet dat het nog niet positief kan zijn! En maar blijven kijken naar dat schermpje, op een gegeven moment moet je dat ding weggooien! Echt jammer! heb je nou bedacht wanneer je weer opnieuw gaat testen?

Ik ga denk ik zaterdag de 25e testen, dan ga ik naar awakeningsfestival en dan wil ik even weten of ik terecht helemaal 'los' kan gaan of dat ik me braaf ga inhouden en ga bob'en. Misschien ga ik zoiezo braaf doen maar ben hoe stom dat ook klinkt altijd erg zenuwachtig voor een festivalletje omdat dat leuk moet zijn. Manlief vind het echt fantastisch, voor mij is echt een aanslag om mijn zelfvertrouwen, al die mooie mensen. haha. stom ook eigenlijk, maargoed. Dus ik moet nog even kiezen, of even lekker wat drankjes doen met daarbij de bijbehorende sigaretjes (dan vind ik me zelf zoveel leuker gna gna) of gewoon zoals het ook kan, normaal. Ik weet niet of de test in theorie een streepje kan geven, maar idd wat tara heeft gehad, je weet maar nooooit!:cool:

Steeph: waar ben je wezen eten? lekker? Drink jij dan nog wijn of iets anders alcoholisch? (ik ben te lui om alles terug te lezen :))

Femmy: ja heerlijk lijkt me dat. Dat zit er voor ons niet vaak meer in. Als wij een weekendje weggaan is dat ook het aller lekkerst voor ons. Nog 6 keer omdraaien voor je wakker wordt en dan als we zin hebben even een potje knuffelen en weer verder slapen.

bah morgen werken, als ik er ben ist prima maar nu vind ik dat vooruitzicht minder leuk!;)

Wel cool trouwens, mijn banner nu, eindelijk mijn eisprong!!!!!:)

5. isa091208

isa091208 Actief lid

29 jan 2011
    215
    0
    0
    doktersassistente
    utrecht
    dipstick en cassetes, poeh nog termen waar ik me nog even niet in wil verdiepen! De rest al testen besteld?
    Hebben jullie/ doen jullie aan temperaturen? Lijkt me zo omslachtig/raar, pen en papier en thermometer naast je bed. Nouja, nu ik dat zo typ valt het eigenlijk ook wel weer mee!

debby; mijn vent was zelfs tijdens de zwangerschap nog zo nuchter; ik wou met 15 weken een kinderwagen kopen, toen werd ie echt een beetje pissig, echt niet nodig:(. haha.

Nu zie ik ook wel leuke dingen maar kan me aardig inhouden moet ik zeggen. Wel ben ik met kleertjes voor isa een stuk makkelijker. Onze financiele situatie is 10x beter dan toen, en nu denk ik bij alles wat ik koop, het hoeft niet perse op de groei, als ze er niet zo lang mee doet dan is er nog wel een 2e misschien die er ooit in gaat lopen.

Wat vind je mooi aan spullen/kleuren?

Isa's kamer heeft een donkerblauwe vloerbedekking (lag er al, geen geld toen om het eruit te halen en nu stoor ik me er niet meer aan).
    Wit bedje van ikea en zo bekende kast met vierkante vakken ook van ikea. Verder een oud kastje wat we gebruiken als commode mooi paars geverfd. Voor de rest paars en oranje spulletjes en een grote badeendjes verzameling. Denk dat we meer dan 65 badeendjes op haar plankje hebben staan :D
    Muren allemaal wit.

Volgende huis wil ik wel met wat meer kleuren doen hoor, maar dat 'past nu gewoon niet zo' en bovendien staat ons huis nu te koop.

6. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    Ik kon het toch niet laten om ovulatietesten te bestellen. Het zijn van de dipsticks, ben benieuwd hoor.
    Tempreturen is denk niets voor mij, ik heb gelezen dat 's ochtends op dezelfde tijdstip, de beste tijd is om te tempreturen.
    Met mijn onregelmatige diensten niet echt een optie.
    En ovulatietesten kan je eigenlijk de hele dag doen.
    Hopelijk krijg ik ze snel binnen ;)
    Voordat ik met de pil begon had ik het idee dat ik mijn eisprong voelde.
    Voelde dan ongeveer een half uur tot 1 uur een stekende pijn en het wisselde per maand van kant.
    Ik weet nog goed dat ik het voor het eerst voelde, was geloof ik 13 jaar, ik dacht gelijk aan een blinde darm ontsteking.

Verder vind het leuk dat mijn vriend ook steeds meer bezig is met (hopelijk) komst van kinderen. Tijdens het bestuderen van de tekenening van het nieuwe huis, heeft hij het steeds vaker over als er kinderen zijn.
    Een voorbeeldje: de indeling van de badkamer, vriend wil inloopdouche en bad, want een bad is makkelijk als er kinderen zijn.
    En dat vind ik zo leuk!

7. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @isa: jeetje wat heftig bij je eerste zwangerschap. Dan duren die weken ook heel lang, en met veel angst lijkt me.
    Maarre, we liggen ongeveer gelijk, ik heb morgen mijn eisprong als het goed is. Vind dat wel spannend hoor.

@femmy: wij ook heerlijk tot half 12 geslapen, geniet daar nog van zolang het kan hoor:) En net met mijn ouders ook chinees gehaald, lekker makkelijk hoor. Maar je gaat dus ook aan de ovu testen?
    Het kriebelt bij mij ook om nu te testen, omdat ik mijn ei morgen heb als het goed is. Maar ben zo bang dat ie dan negatief geeft en dan ben ik teleurgesteld. hahah. Wil ik meteen niet meer knuffelen straks.

@lwal: ja je kan wel zo'n slijmprop verliezen voor je eisprong. hahahha, een spermaprop. Tja zou kunnen. Maar hebben vandaag nog niets gedaan, is dan wel een prop van gistermiddag:)

Heb morgen ook geen zin om te werken, moet van half8 tot 6. Ben altijd blij als de maandag voorbij is. Dat is mijn langste dag.

8. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Jahoor, gebeurd mij weer. Een heel verhaal getikt, wil ik op enter drukken, druk ik ergens anders op heel mijn bericht weg. Hele lappen tekst.pffffffff

9. Steeph1985

Steeph1985 Actief lid

8 jun 2011
    182
    0
    0
    Kraamverzorgster
    Limburg
    Zijn we weer, met een veel te volle buik van het te veel eten. Heb vooraf maar carpaccio gehad. Wie weet kan ik die binnenkort niet meer eten... Daarna een tapasschotel met vis. Echt heerlijk! Heb nix alcoholisch meer erbij gedronken. Volgende week ben ik jarig en dan denk ik dat ik wel een of twee glaasjes drink, meer niet. Kans is dan ook klein dat ik dan al een eisprong heb. Zal dan wel ff tetsten voor de zekerheid. Maar had altijd een onregelmatige menstruatie dus wie weet wanneer dat ei gaat komen.

Gister nog met twee vriendinnen naar de outlet (merkendorp) geweest waar ze ook superleuke babyspulletjes hebben. Mijn vriendinnen waren zo lief om ff binnen te lopen met mij. Echt zo'n leuke dingetjes. Gelijk weer nieuwe ideeen opgedaan voor een thema voor een babykamertje. In Belgie is er een heel leuk en lief merk Noukies, met superleuke dingen. Er zijn dan van een thema knuffels, kleding, bedtextiel en speelgoed. Enige jammere is dat de nieuwe collectie in een andere kleur is dan die ik en mijn man leuk vinden. Hopelijk kan ik van de oude collectie nog alles krijgen als ik zwanger ben. Wat hopelijk snel is.

Heb Vampire Diarie nooit gezien. Moet wel bekennen dat ik helemaal fan ben van de Twilight films... Is dat erg als je bijna 26 bent?

10. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Nog een keer proberen. Net terug van eten in een restaurant als test voor het vrijgezellenfeest. Wilde de verschillende ruimtes zien en het eten proeven, maar was helemaal goed! Met mijn broer en vrouw en mijn vriend allerlei leuke dingen verzonnen wat we kunnen doen met het vrijgezellenfeest. Alleen de voorpret was al leuk! :D

Leuk om te lezen dat anderen ook willen beginnen aan de ovutesten. Kunnen we lekker speculeren over de uitlagen :D
    Linnie: Ik las vandaag in de zwangerschapsbijbel dat als je vruchtbaar wordt, je vocht dunner wordt, waardoor het sperma makkelijker de eileider in kan zwemmen. Dus ik denk wel dat je rond je ei zit nu :) Je kan het zeker weten met een test ;) En als hij negatief is geen zin meer hebben om te knuffelen? Is niet helemaal waar, want sperma kan tot 4 dagen in de vagina leven. Dus als je een paar dagen voor je ei seks hebt gehad, kun je toch nog zwanger worden....
    Wat betreft de zwangerschapstesten van zwangerenkids. Ik heb nog geen ervaring ermee, maar heb daar drie extra gevoelige besteld samen met 20 ovutesten. Ik vond het wel een voordelig pakketje. Ik vind het wel prettig dat ze extra gevoelig zijn, kan je toch al wat eerder testen!

Vandaag had ik zitten kijken naar een topic hier, waar vrouwen hun babykamer showen. Sommigen zijn echt leuk! Ik raakte helemaal geïnspireerd! Maar wat ik wel dacht: Mijn vriend en ik willen het geslacht pas bij de geboorte weten. Maar ja, de kamertjes worden een stuk leuker als je het niet neutraal hoeft te houden.....Wat zijn jullie van plan wat dat aangaat?

11. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij willen het geslacht wel graag van te voren weten! Lijkt me inderdaad veel makkelijker met spulletjes kopen en kamertje inrichten. Plus ik ben toch veel te nieuwsgierig! Iedereen mag dan ook weten wat het wordt..

Lekker dat jullie allemaal uit eten zijn geweest! Ik heb vandaag een soepie en brinta op.. Jammieee!
    Heb net de shawshank redemption zitten kijken met mijn mannetje. Goede film, had hem nog nooit gezien!

12. Steeph1985

Steeph1985 Actief lid

8 jun 2011
    182
    0
    0
    Kraamverzorgster
    Limburg
    Mammaode: ik heb altijd geroepen dat ik het niet wilde weten. Maar denk dat het toch makkelijker zal zijn als je het weet. Het moment is denk ik ook echt niet minder speciaal als je al van te voren weet wat het gaat worden. Makkelijk met kleertje kopen ook. Al zal ik nit zo lang kunnen wachten met leuke dingetjes kopen tot die tijd.
    Ik zou het wel een geheimpje willen houdem voor vrienden en familie. Die hoeven niet alles te weten.

Heb thuis trouwens ook al wat clearblue digital zwangerschapstesten liggn. Al een paar vriendinnen zeiden dat ze het gevoel hadden dat ik snel zwanger zou zijn. Ik. Hoop dat ze gelijk hebben, maar zelf ga ik daar niet te veel van uit. Je weet maar nooit. Misschien duurt het zo wel meer dan een jaar. Dat onzekere vind ik wel lastig. Als me nu iemand vertelde dat ik zeker weten binnen een jaar zwanger zou zijn, zou ik niet stiekem een beetje bang te zijn dat het niet zal lukken. Zijn jullie daar niet bzng voor? Degene die voor een eerste kindje gaan tenminste.

13. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @steeph: hmmm carpaccio. heerlijk. Maar wat leuk, ga ook is ff kijken bij dat merk voor babyspullen.

@mammadoe: Leuk hoor, uiteten gaan om te testen voor vrijgezellenavond:).
    Maar ja, miss maar testen. maar vind het nu zoo spannend, en ben bang dat die spanning weg is als ik weet dat ik niet vruchtbaar ben ofzo. Ik kijk nog wel ff. En anders volgende maand.
    Maar wat leuk dat er een topic is over babykamers, kan je zeker inspiratie opdoen. Wij weten ongeveer wel wat we willen. En willen ook weten wat het wordt als ik zwanger ben. Dan kunnen we alles gericht kopen.

14. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @steeph: ja ben zeker stiekem een beetje bang dat het niet zal lukken. Die onzekerheid is niet leuk idd. En als je gaat lezen lees je zo vele verhalen over mensen die al heeel lang bezig zijn. Is ook niet echt positief.

15. Steeph1985

Steeph1985 Actief lid

8 jun 2011
    182
    0
    0
    Kraamverzorgster
    Limburg
    En eigenlijk hoef ik op het eerste gezicht niet zo ongerust te zijn. Ik heb al een echo gehad van mijn baarmoeder toen ik de situatie met mijn hart besprak en alles zag er prima uit. Moet er dus ook maar op vertrouwen dat het goed gaat. Je hoort zo'n tegenstrijdige verhalen. Mijn tante wordt na 10 jaar proberen nog zwanger. Ze had heel slecht baarmoederslijmvlies waar een eicel zich niet kon nestelen. Blijkbaar heeft ie dan toch nog een plekje gevonden. Gelukkig maar, al is de weg ernaartoe echt vreselijk. En nu een goede vriendin waar het ook niet wil lukken. Andere vriendin daarentegen had net besloten te stoppen met anticonceptie en is gelijk zwanger. Wat een gedoe ook allemaal. Wij vrouwen maken onszelf alleen maar gekker...

16. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Isa, Hahah jij dus ook al? Dacht dat ik de enige was! ;)
    Maar ik moet zeggen dat ik dat altijd al heb gehad, ook toen ik nog een stuk jonger was, wonend bij mijn ouders en nog fulltime op school. Als een test negatief was ( allemaal tot mijn dochtertje ) voelde ik toch een kleine teleurstelling.;)
    Terwijl de situaties ver van gunstig waren en ik er nog eeeeecht niet klaar voor wass, maar toch de wens is er altijd geweest om vroeg moeder te worden.
    Zou gewoon testen wanneer jij daar zin in hebt, maar ik zou zowiezo de drank en sigaretten laten liggen, het is immers te vroeg om te testen. Voor hetzelfde geld ben je wel zwanger en deel je de drank en peuk met je kind.
    Oh enneh, gefeliciteerd met je eisprong! ;)

Kamer: Kamer van mijn dochtertje is een donkere laminaatvloer met heeeele zacht roze muren en 1 muur met pipbehang. (http://www.desterrenleiden.nl/mediapool/70/706947/data/map_behangen/pip/CR_red.jpg)
    Verder witte meubels in landelijke stijl.

Femmy, ik geef je groot gelijk! Ik denk dat als ik deze ronde niet zwanger ben, ik ook ovu testen ga kopen. Misschien dat ik me dan iets onzekerder voel over mijn eisprong, want ik heb dus echt niks gevoeld! En dus geen id wanneer mijn eisprong was.

Linnie, pff hier hetzelfde. Ook totaal geen zin om te werken! Van 8:00 tot 17:30.. BLEEH

Mammadoe: Hahah je maakt er een gewoonte van!

Steeph, fijn dat het heeft gesmaakt , het klinkt heerlijk.
    En Twilight fan is helemaaaaaal niet erg! ;) Ben bang dat ik het op mijn 86e ( wat ik hoop te halen ) nog ben...OMG Edward Cullen.;) I love it!
    Ik ben net begonnen met the vampire diaries, maar ik moet zeggen: het werkt verslavend!
    En ik ben ook wel soms bang dat het niet gaat lukken, las hier op zp ook een bericht van iemand waarvan de eerste ook onverwachts kwam, en ze bij de tweede dachten: Dat word een makkie!
    Maar ze nu al heel lang bezig zijn...
    Maar het komt vast wel goed! Positief blijven en helemaal nu! In ronde 1 ! ;)

Mammadoe, wij willen ook niet weten wat het word.
    Wij doen weer de witte meubels, en ik wil hem een beetje in romantische stijl. Maar wel neutraal.
    Dus een lichte grijs tint op de muren, veel werken met hartjes (riet, hout etc) met bijv rozenprint gordijnen (http://files.hm.com/media/products/A67/MLHA67_0137_001R_83403.jpg misschien iets minder roze ) Beetje riviera maison idee, met mooie witte stickers op de muur en matzwarte op de meubels.
    ( ja ik heb het plaatje al helemaal af in mijn hoofd! :D )

Ik ga lekker slapen! En bedenken hoeveel geen zin ik in morgen heb..........:)
    Slaap lekker!

17. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb ook carpaccio op! Dat ga ik echt missen als ik zwanger ben!! Samen met filet american en ossenworst! Verder niet aan de alcohol gezeten.
    @Lwal: Dat is mijn lievelingsfilm!!!! Wat is dat een super verhaal! Echt zo mooi! Heerlijk hoe hij dan in de regen in die sloot staat!!! En dan die poster die naar beneden komt: kippenvel!! :D Vond je hem ook goed???
    @Steeph: Ja erg he!? Ik heb hetzelfde. Deze eerste maand duurt al veel te lang, laat staan als je zo lang probeert en het wil maar niet lukken. Echt drama! Maar ik ga er maar niet van uit....;)

18. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    ahaaaa Tara, ik snap in ene je profielfoto ;) Lijkt me leuk! Ik wil ook graag pip behang voor de babykamer. Beetje zelfde smaak zo te horen, maar dan niet qua tv ;)
    En idd, het is pas ronde 1....laten we positief beginnen!

19. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dat ook wel.. De angst dat het niet mag lukken! Maar ik probeer me daar nu nog niet teveel zorgen om te maken.. En gewoon genieten van deze periode!

@ Tara: klinkt goed hoe je de babykamer wilt maken! Ik hou ook van die stijl, hebben wij in ons huis ook!

@ Mammadoe: ja vond het een hele goede film! Heerlijk zo'n happu end!

20. Steeph1985

Steeph1985 Actief lid

8 jun 2011
    182
    0
    0
    Kraamverzorgster
    Limburg
    LwL: heb Shawshank redemption toevallig eerde deze week gezien. Was voor mij de eerste keer, maar erg mooi.

Tara: klinkt echt te gek, de ideeen voor het kamertje. Ik heb een kamertje dat van mijn nichtje geweest is. Nrmaal wil ik wel alles nieuw maar dit vond ik wel leuk. Gewoon houtkleurig met matglas in de deuren en lades. Ik hou zelf erg van kleur, maar mijn man liever van lichtere tinten. Daar zullen we uiteindelijk ook wel voor gaan. Beige, ecru en lichtblauw. Als het een meisje wordt gecombineerd met rose. Dat zou ik niet kunnen laten, rose is echt mijn kleur.
    P.s. Heb je Water for elephants gezien? Echt mooie film! Ben trouwens ook al aan het wachten op breaking dawn. Idd Robert Pattinson is te gek!

Deel Deze Pagina