@lwal: aaah knuffeltje voor jou. Hoop dat het alsnog niet doorzet hoor. @poemi: hoop voor je dat je gevoel geen gelijk heeft. Lieve woezeltje (konijn) zit nu bij de dierenarts. Vind het zoo zielig. Hoop dat ie snel weet thuis is. Daarna langs gemeentehuis geweest om kindje te erkennen. Is dat nu ook gedaan.
Hoi meiden, Gisteren de nekplooimeting gehad. De nekplooi was prima in orde, nu alleen nog de bloeduitslagen afwachten. We hebben nog 3 mooie echo's meegehad, erg leuk Marilouise, idd niet zo onzeker doen Je bent gewoon ZWANGER Poemi, wat jammer dat je negatief hebt getest. Cinnepinnetje, toch ongesteld geworden, jammer! Lwal, dat is toch geen gezeik! Echt balen voor je zeg! Linnie, wat lief dat je konijn Woezeltje heet Hoe is het gegaan bij de dierenarts?
@viev: haha ja leuke naam he, hij heet woezel en het vrouwtje pip. Maar vaak noemen we ze woezie of woezeltje, en pippie. Kregen wel compliment van de dierenarts dat het zoo'n lief konijntje is en dat hij zich voorbeeldig heeft gedragen. Mijn vriend is hem nu weer aan het ophalen, is hij gelukkig weer thuis.
Hoi meiden, @ lwal, wat enorem &%($!@ BALENNN! Hopelijk zet het misschien tóch niet door? Ik hoop het zo voor je! Enne, tegen mij mag je gewoon aanzeiken hoor! @ cinnepinnetje, ook voor jou.... shit man! Najah, misschien samen met mij in november?? @ Brondy, ook voor jou dikke knuf! We/jullie doen niets verkeerd! Of misschien er iets teveel mee bezig, hoor je ook wel eens? Doen jullie allemaal wel aan ovu testen? @ Linnie, voor jouw woezeltje ook een dikke knuffel. Nooit leuk dat soort dingen he, arme diertjes. Hopelijk knapt ie snel op. Gek, dat erkennen lijkt me? 'De ongeboren vrucht aangeven bij de Gemeente' hihi Wij krijgen zondag de 2 kittens! Heb er zin in vind het zo gezellig dat ze komen! Guus (katertje = donkergrijs.zwart) en Pip (poesje = lapje) Gisteravond kon ik weer eens niet plassen... Maar toen belde mijn vriend dat ie bijna thuis was (half 12) dus ik nog ff gewacht... 1 drankje en toen naar boven. Toch ff een ovu testje en BAMMMM knaltest! Hihi, dus ik heb hem nog even 'opgewarmd' om te knuffelen en ging pas om kwart voor 1 slapen hahaha! Achjaaaaa; voor het goede doel! Nu weer druk aan de bak op mn werk. Ook spannende tijden hier... dus ik ga weer ff knallen! Tot later meisjes
@debby: ooh spannend. Hopen dat het raak is. Ja zo zielig voor die diertjes he. En pip zit nu zo alleen in het hok, is ook niet helemaal zichzelf. Ja best raar dat erkennen, nu heeft ze officieel de naam van mijn vriend.
@ debby Te veel mee bezig?? Waar is de uitknop?? Valt volgens mij best mee, 's avonds en in het weekend kijk ik expres al niet op zp. We hebben het er niet zoveel over, behalve als we weer horen dat een ander wel zwanger is. We knuffelen wanneer we zin hebben en wanneer mijn ovu-test positief is. Of is dat toch al teveel?? @ linnie hihi, woezel en pip, leuk en schattig!! Inderdaad, tis niet prettig voor woezel, hopelijk knapt hij snel weer op. Lijkt mij ook appart dat je je ongeboren kind moet erkennen. Kreeg je ook een brief thuis?? @ viev goed om te horen dat de nekplooi in orde is. Wanneer krijg je de resultaten van het bloedonderzoek?
Linnie: fijn dat de operatie goed is gegaan! Is weer een opluchting he.. Ik vind dat ook altijd zo zielig bij dieren! Dan heb ik liever zelf die pijn. Leuk dat ze nu officieel erkend is! Viev: Fijn dat de nekplooimeting goed was Brondy: ja vraag me ook wel eens af wat we (ik) nou verkeerd doen!! Sowieso ga ik de volgende ronde ovu testen doen! En die tarwekiem olie gebruiken haha.. Debby: Ohh dus voor jou wordt het nu ook weer spannend! Hier heeft het nog steeds niet doorgezet.. Als het zo blijft ga ik proberen te wachten met testen tot donderdag, maar ben bang dat het me niet gaat lukken!
@Viev Fijn dat de nekplooimeting goed was. Altijd leuk, een paar extra foto's! @Debby Super dat je een positieve ovu-test hebt gehad! Is ie vandaag al weer lichter? Je cyclus is dan wel weer normaal toch? Echt fijn hoor. Je zult het wel druk krijgen met 2 kittens in huis @Linnie Hoe gaat het met je konijntje? @Lwal Heeft het nog steeds niet doorgezet? Is het al minder geworden? Ga je anders morgen weer testen, als het dan nog niet heeft doorgezet? Hier nog steeds een ongi gevoel. Vette huid, instant-vet haar, echt verschrikkelijk. Ik ga er liever van uit dat ik niet zwanger ben, dan is de teleurstelling straks hopelijk wat minder groot, maar dat vette haar/huid had ik de vorige keer ook (Ik krijg helaas geen mooie volle bos haar en een stralend huidje als ik zwanger ben ) en dan krijg ik toch weer hoop. Hoe bedoel je, jezelf gek maken
@ viev fijn dat de nekplooimeting in orde was. Toch een beetje een geruststelling. @ linnie leuke namen woezel en pip.gelukkig was de operatie goed gegaan. @ lwal nog steeds een kans,hoop dat het raak is. Hier knuffelen we wanneer we zin hebben.we gebruiken ook nog geen ovu testen.
Zo! Ik kom een dag niet kijken en kan een boekwerk lezen @Linnie, alleen tijdens de 20 weken echo denk ik iets gevoeld te hebben. En soms thuis twijfel ik of ik nou iets voelde of niet. Het is dus nog niet overduidelijk. Heb je het een beetje kunnen doorstaan met je konijntje?? Wij hadden het kindje ook vorige week erkend. Maar vond het best wel vreemd dat je helemaal geen bewijs nodig hebt, je kan gewoon een zwangerschap verzinnen...? Maar ja, waarom zou je dat doen? Euhm....nu ik hieronder verder aan het schrijven bent begint de baby in ene zwaar in mijn buik te prikken..Ik voel het echt!!! :-D @Poemi en Marilouise, las vandaag in een boekje een wekker is een speciaal apparaat voor mensen die geen kinderen hebben :-D @Brondy, als zo'n ander stel dan zwanger is, is het wel even slikken denk ik ja. @Marilousi, nou duidelijke test hoor! Die pilletjes van de etos hebben hun werk wel gedaan Dat je afraad om vroeg een test te doen verschilt misschien per persoon. Ik testte op mijn NOD met kruitvat en het was binnen no time super duidelijk. @Debby, lache die droom! Stel je voor een oranje babykamer! Maar zou dan wel snel voor de bakker zijn als je nu alweer zwanger bent, ik hoop het voor je!! Je krijgt in ieder geval twee schattige kittens om je gedachten eens even af te leiden :-D @Cinnepinnetje, wat jammer dat je ongi geworden bent zeg! @Lwal, ik zit zo voor je te duimen!!! Volgens mij ben jij helemaal gek aan het worden van de onzekerheid! Hopelijk straks snel duidelijkheid en graag op een positieve manier Ik ben aan het lezen in het boekje van Daphne Dekkers, wel een leuk boekje is dat. Verder druk met werk en een beetje moe. Dus net even een middagdutje gedaan. Soms ben ik zo bang voor de toekomst en het slaapgebrek wat bij kinderen komt kijken. Ik ben dan echt niets waard en voel me dan gewoon ziek....
Hallo dames, Mijn man en ik hebben besloten om voorlopig te stoppen met onze kinderwens... Dit is om persoonlijke reden, als het goed is gaan we volgend jaar maart/april weer verder... Ik ga niet weer de pil slikken dus als het raak is in tussen dan is het zo en is het heel erg welkom, maar we gaan nu niet meer gepland klussen... Ik zou het wel leuk vinden om hier op het forum nog mee te kunnen lezen want ik vind het super spannend hoe het verder met jullie gaat...
Echt waar joh? Dat moet een pittige beslissinge geweest zijn! Staan jullie er wel beiden achter? Wel een beetje een teleurstelling voor je of ben je juist content met je beslissing?
We waren het er alle twee overeens dat we beter kunnen wachten... Maar dat ik dan niet weer aan de pil ga, want wanneer we er wel weer voor de 100 procent voor gaan hoef ik niet eerst weer te ontpillen... We willen alle twee heel graag een kindje, ik wil het kind alles kunnen bieden. En dat lukt nu niet... Dus daarom wachten we een half jaartje... Ook is het voor mijzelf beter, ik ben redelijk aan de zware kant en dan is het ook niet verstandig om zwanger te raken, dus eerst afvallen...
@Cinnipinnetje Dat is een grote beslissing zeg, maar als jullie beide er achter staan is het wel beter. Hopelijk hebben je pendels voor april 2012 dan gelijk! Je bent hier altijd van harte welkom hoor, of je nu bezig bent met zwanger worden of niet. @Mammadoe Nou, dan is mijn wekker kapot hoor, hij gaat heel de week al om de raarste tijden af. Eens kijken of ik het bonnetje nog kan vinden En zolang het nog kan lekker van je rust genieten.
@cinnepinnetje: als jullie er allebei achter staan is het een goede beslissing toch. En tuurlijk mag je blijven kletsen, gezellig toch. @mammadoe: ooh dat slaapgebrek zie ik nu ook al tegenop. Nu kan ik in de middag ook nog lekker liggen, dat moet je straks maar afwachten. Maarrr, we krijgen er wel iets moois voor terug. Wat super, dat je de baby nu ook gevoeld hebt. Apart gevoel he. Vanochtend was ze heeel druk in me buik. Bleef maar schopjes geven ofzo. @shadow: ook wel lekker om het niet verplicht te knuffelen he. Ik ben ook zo iemand hoor. Als het bij mij verplicht moet dan kom ik er gewoon niet in op de een of andere manier, haha. Met woezel gaat het wel goed volgens mij. Hij was heel levendig toen ie thuis kwam. Hij moet nu alleen even wennen denk ik aan de kooi. Ze hebben 2 vediepingen, alleen nu zit hij even boven en pip beneden. En beneden plassen en poepen ze normaal, maar nu moet ie boven, hij heeft nog geen keutel gelaten en niet geplast, dus denk dat hij nog even moet wennen. Ach, een paar daagjes en dan gaat de trap weer in de kooi, kunnen ze weer naar elkaar toe.
Cinnepinnetje: Heftige beslissing! Maar wel heel knap dat jullie hier samen een eerlijke keuze in hebben kunnen maken. Gezellig dat je nog gewoon blijft kletsen Linnie: Fijn dat het goed gaat met Woezel! Mammadoe: Leuk dat je haar nu ook hebt gevoelt! Heb je al een vermoeden welk geslacht het wordt? Ik denk dat jij een meisje krijgt.. Geen idee waarom haha! En jep.. Word inderdaad een beetje gek van onzekerheid! Poemi: Heb nog steeds een beetje bruinverlies.. Heeft verder nog niet doorgezet dus! Ik heb me voorgenomen om te wachten met testen tot donderdag.. Maarr of ik me morgen in kan houden weet ik nog niet Ik was mijn moeder vanmiddag een beetje aan het uithoren over haar zwangerschappen. Toen zei ze dat het bij haar heel lang duurde voordat ze positief teste, het hcg werd heel langzaam aangemaakt. Dus toen dacht ik.. Wie weet heb ik dat ook wel. Haha we zullen zien!
Let's hope so Lwal! Ik wil je geen valse hoop geven, maar ik heb stiekem al de hele tijd het gevoel dat dit jouw maand is.....Je wil zo graag, ik gun het je ook zo! Je denkt dat ik een meisje krijg haha wat leuk! Ik zou dat wel erg leuk vinden. Ik heb geen idee. Ik gok maar wat en als ik moet gokken, gok ik een jongentje. @Linne, klinkt misschien een beetje stom, maar ik vind dat gerommel in mijn buik maar een naar gevoel, alsof ik niet goed en gezond gegeten heb en mijn buik aan het rommelen is. Gelukkig gaat het goed met het konijntje @Cinnepinnetje, Nou ja, dan is dat voor jullie de beste keuzen en als dat geen stok achter de deur is om af te vallen Ik wist helemaal niet dat dat zo ongezond was trouwens.... Ik moet jou nog pb over het kinderdagverblijd maar het komt er steeds niet van en nu ga ik ook slapen, want ben helemaal verrot! Ik denk de herfstblues ofzo en morgen moet ik al om 6(!)uur op! AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH wat erg!!!! bah! Wel hier gezellig blijven kletsen hoor affin, ben jij straks in ene de eerste die zwanger is, juist omdat je er niet zo mee bezig bent Truste iedereen!
O ja, vandaag is de laatste dag van mijn eerste helft van de zwangerschap :-D Morgen 20 weken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@mammadoe: ja is soms echt een raar gevoel. Voelt bij mij meestal als een op hol geslagen spier die maar blijft schokken, haha. Wat jij schreef over cinnepinnetje, dat dacht ik, dat ze nu ineens zwanger wordt juist omdat ze er niet zo mee bezig is. @lwal: ja ik had dus ook deze maand een heel goed gevoel bij jou. Maarr, geen bloed betekent nog hoop toch. Heeft het potje huilen wel geholpen vanochtend? Voel je je alweer iets beter? @poemi: ooh jij hebt ook bruin verlies. Hopen dat het iets positiefs betekent.