Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mammadoe en Linnie: Ik hoop zoooo dat jullie gelijk hebben! Had zelf ook het gevoel dat het deze maand wel eens zover zou kunnen zijn.. Maar toch is mijn hoop ineens veel minder!
    En het potje janken heeft heerlijk geholpen :)

Mammadoe: Jeeej, mag je gaan aftellen ;) Nou ik ben heel benieuwd wat het wordt!

2. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Hoihoi,

Zoooo... hier eindelijk weer thuis van onze avond meeting. Erg leuk, dat wel. Cijfers uiteraard, maar stond voornamelijk in het teken van Social Media. Erg interessant. En ik werd ook nog even genoemd, wel lief. Beetje in het zonnetje gezet voor de contacten die ik vanuit onze vestiging leg met andere vestigingen. Compliment dus!

@ Brondy, als ik het zo lees, valt het wel mee dan hoeveel je er mee bezig bent ;)

@ Lwal, hmmm geen ongi! Volhouden meid tot morgen, ben erg benieuwd! Oh en van je moeder: dochters lijken toch op hun moeder?? ;)

@ Poemi, omdat ik zon drukke en lange werkdag had niet getest (doe ik altijd thuis) en tja, uiteraard kan ik nu weer eens niet plassen hahaha

@ Mammadoe, haha ja indd druk met de kittens denk ik,maar wel gezellig, zeker omdat ik 's avonds vaak alleen ben. Beetje gezelschap :) Welk boekje van Daphne Dekkers? Enne, op naar de tweede rondeeee!!!! :D

@ Cinnepinntje, jeetje, lastige beslissing lijkt me. Maar vooral doen waar je je goed bij voelt!! Wel lief dat je ons wilt blijven volgen :)

@ Linnie, fijn dat Woezeltje zich beter voelt nu...

3. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Lwal En en en en en?????????????

@Linnie Is Woezel inmiddels al gewend aan z'n plekje? Ze mogen dus een tijdje niet bij elkaar?

@Mammadoe Gefeliciteerd met je 20-weken :). Alweer op de helft, lekker gevoel of niet?

@Debby Leuk dat je gisteren nog een complimentje heb gekregen voor je werk!

Hier nog weinig veranderd. Vannacht eindelijk wel een keer redelijk kunnen slapen, van 12 tot 6 aan één stuk door, dus dat is al heel wat! Temp was vanmorgen hoog, vorige keer was ie nu al wel flink gezakt. Maar misschien kwam dat juist ook wel omdat het dus niet goed zat, ik hoop het maar ;).

4. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het heeft doorgezet.. En flink ook :(
    Bah, ben echt teleurgesteld! Wanneer zou het dan wel een keer gaan lukken?

5. marilouise

marilouise Niet meer actief

goedemorgen dames,

@lwal balen zeg, weet even niet wat ik moet zeggen.

Hier ben ik enorm bang, dat het niet goed gaat, niets wijst erop maar het zit tussen mijn oren, maar goed. Daar moet ik mee overweg zien te kunnen gaan, lukt nu alleen nog niet helemaal.

6. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Lwal Nee toch! Wat ontzettend kut zeg :( Had het zo voor je gehoopt.

@Marilouise Wanneer ben je van plan weer een testje te doen? Ik denk dat als je binnenkort een knal test hebt de onzekerheid wel wat minder zal worden.

7. marilouise

mijn man heeft de testen in de auto gelegd en ik mag pas het weekend weer testen,

Nu heb ik daasrtraks de testen van de afgelopen dagen naast elkaar gelegd en dan is die van gisteren nu die echt helemaal ingedroogd is gewoon de duidelijkste, maar ik zie toch al snel beren op de weg, Bij rins heb ik nooit een 200%knal test gehad maar was ik er ook veel minder mee bezig. Nu wordt ik een beetje gek van mezelf maar voel me ook echt zwanger, opgezette buik, enorme gevoelige en grotere borsten, kots misselijk, noem maar op.

maar goed onzekerheid he!

8. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Good morning!
    Wat was 6 uur vroeg zeg :$ Maar ja, ik ben weer bezig geld voor mijn zwangerschapsverlof bij elkaar te schrapen en vandaag heb ik het makkelijk, beetje boekje lezen, internetten en kletsen en ja, af en toe moet ik een klein beetje vertalen :) Ideaal! Vandaag hier voor het laatst omdat ze op stage gaan, wel jammer.
    @Linnie, ja een schokkende spier kan je het idd wel mee vergelijken ja.
    @Lwal, wat klote zeg! :x Al dat wachten maar op je grote droom is toch een behoorlijke opgave zeg! Is je man dan ook erg teleurgesteld of gaat hij er op zo'n irritant nuchtere mannenmanier mee om?
    @Debby, altijd leuk toch een veer in je kont op het werk :D maar ja...liever een opslag natuurlijk ;)
    Het boekje heet 'De geboorte van een gezin-over opvoeden en afzien' ik zit er met plezier in te lezen, ondanks dat ik haar zelf bij Hollands next topmodel een ontzettend gemaakt wijf vindt.
    @Poemi, kijk dat vind ik dus enge verhalen, jij als moeder die blij is met een nacht van 12 tot 6. Voor mij zou dat een nachtmerrie zijn haha. Maar fijn voor je dat jij binnen jouw kaders een topnacht gehad hebt ;) Dat je temp hoog is dat beloofd wat!! Zou wel super voor je zijn na die narigheid! En ja heerlijk gevoel nu 20 weken te zijn, heb eindelijk het gevoel dat ik echt zwanger ben en erover mee mag praten ofzo. Als je nog geen buik hebt dat heb je het gevoel dat je nog geen recht van spreken hebt :(
    @Marilouise, man heeft de testen verstopt hihi. Hij snapt hopelijk toch zelf ook wel dat als jij het in je kop krijgt dat even naar de winkel een testje halen geen probleem voor je is?!?! En als bij Rins die test nooit knal was, dan klinkt het heel logisch dat dat het nu ook niet doet. Misschien kan je nog om je laatste stukje onzekerheid weg te nemen komend weekend (of eerder) een clearblue met weekaanduiding doen...

9. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Hoi dames,

Lwal, wat een K* nieuws zeg, bah bah! Jeetje, wat balen en wat jammer... Het komt vast goed meid, je bent nu 4 mnd bezig. Ik was in de 4e ronde zwager en zit dus nu ook al in de 6e mnd... het komt echt wel voor jullie, toevallig hier veel meiden heel snel, maar dat is echt niet het gemiddelde. Misschien dat je je daar een beetje aan kunt vasthouden?

Poemi, temp hoog = goed teken toch?

Marilouise, die spanning is juist niet goed.... probeer lekker te genieten joh :)

Hier weer lekker aan de bak, pfff, halve dag alweer voorbij! Ik ga nu duimen voor mezelf... helaas had vriendlief gisteren helemaal zijn energie op en dus absoluut niet in de mood voor een knuffelpartijetje. Heb gister nog ff een ovu testje gedaan, was nog niet lichter.... dus mischien vanavond nog ff een poging doen ;)

10. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Hoi meiden,

Linnie, ahh Woezel en Pip, echt leuk! Ik vind die hondjes ook zo leuk, misschien dat we daar wat mee gaan doen in de kinderkamer :)
    Leuk compliment van de dierenarts!

Debby, wat leuk dat je zondag de kittens krijgt!
    En hopelijk is het deze ronde raak! Succes vanavond :p

Brondy, volgens mij zijn de resultaten van het bloedonderzoek deze week wel bekend. Ik ga morgenochtend eventjes bellen naar de vk of ze de uitslag misschien al hebben.

Poemi, nog maar 2 daagjes totdat je kan testen zie ik. Echt spannend. Hoop zo dat het raak is voor je!

Cinnepinnetje, lijkt me een lastige beslissing, maar goed over nagedacht zo te lezen. En je bent hier natuurlijk altijd welkom! :)

Mammadoe, vandaag 20 weken zwanger, gefeliciteerd! ;):D

Lwal, jee wat balen zeg!!

11. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mammadoe: 6 uur vind ik ook onmenselijk vroeg hoor! Nog even genieten van de tijd dat je nu kan uitslapen!
    Mijn man is ook teleurgesteld, hij heeft heel de maand geroepen dat hij dacht dat het raak was! Maar hij is super lief!

Debby: Dankje, lief! Ik begin nu ook al aan ronde 6. Als ik nuchter na denk weet ik ook wel dat het echt nog niet lang is. Maar mijn gevoel zegt wat anders.. En dan helpen die fijne ongesteldheids emoties niet echt bij!
    Jij mag vanavond dus weer aan de slag ;) Hoop voor je dat het deze maand weer raak mag zijn!

Viev: Toch ook wel spannen die uitslagen van het bloedonderzoek of niet?

Marilouise: Haha de testen verstopt! Idd wat Mammadoe zegt, als je echt wil testen lukt het je toch wel. Maar ik vind het ook wel slim om zo'n clearblue test te doen. Of als je echt twijfelt bij de dokter een bloedonderzoek laten doen!

Ik moet straks nog een slaapdienst gaan werken, totaal geen zin in! Daarna heb ik wel lekker weekend..

12. shadow85

shadow85 Niet meer actief

er is weer flink wat gekletst joh!

@ lwal super balen dat het toch heeft doorgezet.Is absoluut niet leuk!

@ marilouise positief blijven he? je bent gewoon zwanger en het kindje blijft lekker plakken;)

@ cinnepinnetje dat is geen makkelijke keuze maar als jullie er beiden achter staan dan is het goed. gewoon lekker hier mee blijven kletsen en net wat de rest zegt, zul je zien dat je als eerste zwanger bent haha. gewoon omdat je er dan juist niet mee bezig bent.

@ mammadoe gefeliciteerd met je 20 weken zwangerschap:)

13. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames,

Heb nog even een vraagje. Ik ga komende maand ovu testen gebruiken om te kijken of ik mijn eisprong wel echt goed voel. Maar hoeveel moet ik er dan bestellen? En wanneer begin je ermee in je cylus? En doen/deden jullie 1 of 2 testen per dag? Ik heb me hier voorheen nog helemaal niet in verdiept..

14. marilouise

@mammadoe en lwal.

Wij hebben hier alleen dorpssuper waar iedereen elkaar kent voor de dichstbijzijnde drogist moet ik een dik half uur heen en een goed half uur terug fietsen, met rins en deze wind zo door de polder weet die dat ik dat niet doe, dus eigenlijk is het wel slim hij weet ook dat ik het geheim wil houden en als ik hier ga weet binnen een half uur mijn schoonmoeder het. en die wil ik echt pas later het nieuws vertellen (zeker dan mijn eigen mams);) dus eigenlijk is hij wel slim.

We gaan een zaterdag de laatste test doen die we hebben.
    en maandag moet ik zoiezo naar de dokter. en kan ik waarschijnlijk gelijk de gyn. bellen.

Misschien van het weekend even een met zwangerschapsindicator halen. maar dat zien we wel, we gaan uit van een mooie positieve test ik zit me zelf helemaal gek te maken, maar ondertussen loop ik jankend de hond uit te laten omdat de bomen hun bladeren verliezen en de vogels samen vliegen, de warmte aanvallen vliegen me om de oren en ik ren de hele dag voor de wc. dus vertel het maar.

Bij deze ik ga genieten, heb net al lekker zitten leren ging eigenlijk best lekker en ben nu helemaal relaxt.

15. shadow85

shadow85 Niet meer actief

mmm ik ben even in de war.
    ik ben uitgegaan van een cyclus van 28 dagen dus zou ik over ca. 7 dagen kunnen testen.
    Nu had ik net slijm alsof de eisprong er aan zit te komen:(. Ik zal de details besparen , jullie weten vast wel wat ik bedoel;).
    Maar dit is dus heel verwarrend!
    Al zou het wel kunnen dat mijn cyclus langer duurt,want de vorige maand was deze zelfs 43 dagen. Vanavond toch maar even knuffelen denk ik:)

16. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @lwal: neeee, wat balen. Lijkt ook wel of iedereen er bij jou een goed gevoel over had deze maand. wat een teleurstelling dan:x
    Maar nu dus maar aan de ovu testen?

@mammadoe: gefeliciteerd met je 20 weken.

@poemi: ooh jij ook bijna testen. Zegt je gevoel nog steeds dat het niet zo is? Woezel gaat wel. Pip heeft meer moeite. Die zit nu beneden en woezel boven. Alleen pip eet niet, gooit alles om, trekt dr plasbak eruit. Dr etensbakje heeft ze omgegooid. En woezel eet wel, niet heel veel, maar drinkt heel weinig. Heeft ook sinds hij gister thuis is gekomen nog niet geplast:(. Ga maar komkommer geven ofzo, krijgt ie iig vocht binnen.

17. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @shadow: ja dat zou ik dan idd maar even doen. Miss heb je nu idd weer een langere cyclus.

18. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Linnie Arme konijntjes zeg. Hopelijk gaat het weer beter als ze weer samen mogen.

@Shadow Ik zou dat voor de zekerheid ook maar even doen, is geen straf toch? ;) Je gebruikt dus nog geen ovu-testen o.i.d.? En dat slijm heb je nog niet eerder gehad deze ronde?

@Marilouise Goed dat je man de testen heeft verstopt, kun je ook niet in de verleiding komen. En zo te lezen kan je er ook niet makkelijk aankomen, dus dat heeft ie goed geregeld dan :) En je klinkt behoorlijk zwanger, dus niet te veel druk maken en lekker genieten.

@Lwal Ik deed 1 test per dag totdat ie wat donkerder werd, toen ben ik 2x per dag gaan testen, maar ik heb dan ook wel een vrij korte LH piek. Als je de testen besteld zit er meestal wel een overzichtje bij op welke dag je moet beginnen, maar bij een cyclus van 29 dagen is het geloof ik op dag 11 van je cyclus. Ik heb er laatst 24 besteld, maar aan 12 zou je één ronde ook wel genoeg moeten hebben.

@Debby Als je het om de dag doet moet je ook wel goed zitten hoor. Ik duim met je mee!

@Mammadoe Nou, deze keer sliep ik dus niet slecht door de kleine, maar door manlief die laat naar bed kwam, vervolgens werd ik wakker van het huilende buurmeisje, dacht haast dat m'n eigen kind huilde zo goed hoorde ik het... Dus ik heb effectief van 12 tot 6 echt goed geslapen. De kleine zelf heeft geslapen van 19.00 - 06.30 uur, dus dat valt wel mee toch??

Ik denk dat ik morgen een testje ga wagen. Zal vast wel negatief zijn, maar kan het toch niet laten ;)

19. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    Zo, hier is aardig weer wat gekletst.

@ cinnepinnetje: Geen gemakkelijke keuze, maar als jullie er beide achter staan is het goed. Ik ben zelf ook wat te zwaar, maar dat ip geen zwangerschap in de weg. Ik heb op mijn werk vrouwen gezien die het dubbele wegen wat ik weeg en gewoon spontaan zwanger zijn geworden.

@ Shadow: misschien een ovulatietest doen?

@ mammadoe: alweer 20 weken, wat gaat de tijd ook hard!

@ marilouise: ik begrijp je onzekerheid, maar je lichaam laat duidelijk merken dat je zwanger bent, dus hopelijk kan je er ook van genieten.

@ lwal: balen meid! dikke knuffel voor jouw! ik weet hoe jij je voelt, zo voelde ik me vorige week. Je vraagd je af wat doen we fout? Maar het blijft een teleurstelling!
    Mijn vriend had afgelopen keer ook wel verwacht dat het wel raak zou zijn, maar helaas.
    Maar hopelijk is de maand november voor ons de maand! ( en voor de anderen die nog niet zwanger zijn)

@ debby: hahaha, mijn vriend is soms ook niet in de mood om te gaan te knuffelen, maar een beetje lief kijken helpt hem wel opweg.
    Maar wie weet is het nu al raak.

Hier druk met van alles. vandaag weer naar de kapper geweest, was weer hard nodig.
    gisteren een dagje meegelopen in het ziekenhuis waar ik evt wil gaan solliciteren. het was erg leuk en ik denk wel dat ik het gaat doen. Tijdens een kort gesprekje met de leidinggevende lieten ze wel merken dat ze me graag willen hebben, dus wie weet.

20. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Poemi; Bedankt voor de uitleg!! Ga ze morgen meteen bestellen.
    Spannend morgen zeg!! Ik hoop zo voor je dat het voor jou wel raak is! Laat je het hier meteen even weten?

Femmy: Ja ik merk dat het elke maand moeilijk wordt als het niet raak is! Maar wat fijn dat het dagje meelopen zo leuk was en dat ze zo positief zijn! Wanneer zou je kunne beginnen?

Shadow: Ja ik zou ook nog maar een x aan de slag gaan dan, je weet maar nooit ;) Lastig als je zo'n onduidelijke cyclus hebt!

Deel Deze Pagina