ja dat is idd lastig, merk dat ik nu weer ga twijfelen aan mijn eigen lichaam. en ik wil nog niet met ovulatie testen beginnen. Ik ken mezelf, dan ga ik veel te veel focussen op die eisprong en op het zwanger worden.Heb het idee dat dat bij mij alleen maar averechts werkt. lastig, zo'n vrouwenlichaam @ femmy , fijn dat het zo goed bevallen is op ( misschien ) je toekomstige werkplek. en ook fijn dat ze laten merken dat ze je graag erbij willen hebben. @ linnie, arme konijntjes, ze zijn een beetje van slag af denk ik.Veel aandacht geven en troetelen,misschien is het dan snel weer over
@Lwal Tuurlijk laat ik het gelijk weten, maar ga nu maar uit van een negatieve test. Had trouwens net ineens wat dik slijm bij het afvegen, best vreemd. Gisteren al een paar hele kleine slijm propjes. Geen idee wat ik daar van moet denken Zit trouwens nog te twijfelen of ik met sensitest of met kruidvat ga testen, heb nog 2 sensitest en 1 kruidvat test in huis.
Zo! Berichten explosie! Ben veel te moe en verrot om op iedereen te reageren.....sorry! @Poemi, ow dat valt qua slapen dan wel weer mee Ik bereid me maar gewoon voor op het ergste dan kan het alleen nog maar meevallen. @Shadow irritant als je nu weer zo'n lange cyclus zou hebben.....zou het misschien ook iets met een innesteling te maken kunnen hebben? @Linnie, hmm vervelend voor de knijntjes, hopelijk snel weer de oude.... @iedereen, welteruste! Morgen moet ik er alweeeeer vroeg uit en alweeeer een lange dag. Ik trek dit niet lang meer. Ben echt zo verrot ondanks dat ik vorige week vakantie gehad heb......Misschien al ietsjes rustiger aan gaan doen qua werk....
Goedemorgen dames, Ik kom jullie even vertellen dat het hier wel is misgegaan! Achteraf mijn voorgevoel dus wel juist geweest. Gisterenavond kreeg ik al krampen met wat slijm met vers bloed en vannacht namen de krampen flink toe! paar keer wakker geweest en vanmorgen voelde ik het al krampen en bij het tempen kwam ik erachter temp was nu al 0,3 graden gezakt en alles zat onder het bloed, veel krampen en bloed met stolsels. Weten jullie ik had vanaf het begin het idee van het is niet goed, misschien dat ik mijn gevoel wel meer had moeten volgen. In ieder geval wij gaan er weer voor! liefs
@Marilouise Ach meid, wat balen zeg Dacht de arts trouwens niet dat je de vorige ronde misschien ook wel een vmk had gehad, omdat je toen wat later was en ook veel bloed verloor? Echt ontzettend k*t. Waarom moet dat stomme gevoel van ons ook altijd gelijk krijgen?? Heel veel sterkte meid, dikke knuffel.
Meiden, ik vind het eigenlijk een beetje lullig om mijn berichtje nu hier te plaatsen, maar ik ben weer ZWANGER!!! Ik vind het doodeng, maar ben ook wel weer heel blij. Ik heb nu niet van dat rare bloedverlies gehad, dus ik hoop dat dat een goed teken is. Maar het blijft wel spannend hoor... Manlief ligt nog te slapen en die weet nog van niets dus ik zit hier een beetje in m'n eentje te stuiteren nu.
poemi gefeliciteerd Bij mij was het de 1e ronde mis gegaan! maar daar heb ik zelf verder weinig van meegekregen, ik hoop gewoon dat het snel weer raak is bij ons!
@lieve poemi, je hoeft je niet vervelend te voelen over het goede nieuws. Ik ben oprecht blij voor jullie. het besef begint nu pas een beetje te komen, althans de tranen, het was zo welkom.
@Marilouise Lief van je dat je dat zegt, maar vind het wel erg klote voor jullie dat het zo gelopen is Laat die tranen maar lekker komen hoor meid. Het was je ook zo gegund, en dan loopt het weer zo af. Al wist je de vorige keer niet dat je zwanger was, het is waarschijnlijk toch de tweede keer al en dat is echt niet niets hoor!
Marilouise: wat ontzettend klote zeg!!! Ik had zo gehoopt voor je dat het allemaal goed zou gaan.. Dan was je dus niet voor niets zo onzeker, typisch hoe je dat dan aan kunt voelen. Sterkt meid, het is niet niks Poemi: gefeliciteerd!!! Ben blij voor je.. Heb je dus al kwaaltjes niet voor niets gevoeld! Je hoeft je niet schuldig te voelen joh, lekker genieten! En onze tijd komt vast nog wel.. Heb je het je man al verteld??
Zo even 1,5 dag niet gekeken en er is behoorlijk wat bijgekletst. Als eerst Poemi, GEFELICITEERD meid, wat fijn dat je toch alweer zwanger bent.. @ marilouise Jeetje, wat balen! Dikke knuffel voor jou! Je gevoel had het helaas toch goed @ mammadoe 20 weken alweer, wat gaat de tijd toch hard. @ Lwal He toch weer ongesteld. @ cinnepinnetje Wat een moeilijke keuze moet dat zijn geweest, knap hoor!! En wat de anderen al zeiden, nu ben je er minder mee bezig en zul je zien dat je snel zwanger bent en natuurlijk ben je ook dan welkom! Dinsdagavond hadden we een 'feestje' in Enschede, een vriendin is nu 21 weken zwanger en ze liet even wat echo's zien. Erg leuk Vroeg ze aan manlief of wij niet al bezig zijn. Heeft hij gezegt, nou gezien mijn werksituatie lijkt mij dat niet zo verstandig. Enigzinds klopt dat ook wel, het gaat niet zo goed op zijn werk. Maar daarom knuffelen wij niet minder hoor Gisteren lekker vrij geweest, even weer op bezoek bij een goede vriendin die een kleintje heeft van 8 maanden. Was erg gezellig. Had voordat ik weg ging een mooie positieve ovu-test dus 's avonds lekker geknuffeld. Miss een rare vraag, maar zwangere dames, bleven jullie na de daad lang liggen??
@Lwal Dank je! Manlief weet het inmiddels ook. Reageerde weer overenthausiast (ahum), net als de vorige keer. Hij vind het wel leuk en is ook wel blij, maar het leeft allemaal niet zo bij hem. Komt pas als de kleine 1,5 jaar oud is denk ik @Brondy Ook bedankt! Mooi dat je al weer een positieve ovu-test hebt. Netjes op tijd ook als ik naar je banner kijkt. En ik blijf nooit echt lang liggen, na een kwartiertje ben ik het al wel weer zat Ik zit een beetje te twijfelen wanneer ik de gyn ga bellen. Zou eigenlijk vandaag gelijk wel willen bellen, maar heb wel iets te vroeg getest natuurlijk. Dus misschien beter maandag, maar ik wil eigenlijk niet zo lang wachten. Wat zouden jullie doen?
Ik zou gewoon bellen Poemi! De situatie voorleggen.. Kan me voorstellen dat je zo snel mogelijk wil weten of het nu wel goed zit! Ik neem aan dat de vk hier ook ervaring mee heeft! Maar je mannetje reageerde dus niet zo enthousiast, dat is wel jammer!
@marilouise: ooh wat erg. En je gevoel zei het idd al. Veel sterkte. @poemi: gefeliciteerd. Wat super. En zo snel meteen alweer he. Ik heb net de 20 weken echo gehad. Alles was goed, moet alleen wel over 2 weken terugkomen om het bovenbeentje weer op te meten. Alle metingen waren iets onder gemiddeld. Alleen bovenbeentje zat op de onderste lijn, en als het eronder zit word je doorgestuurd. Ze wil nu eerst over 2 weken weer kijken hoe de groei is gegaan, en dan kijken of ik doorgetsuurd moet worden of niet. En iets met de placenta, ze kon volgens mij niet helemaal zien hoever die doorliep en of het nou voor de opening lag. Maar daar ging ze het met de vk over hebben. Maar de kleine werkte echt niet mee. En ze lag heeel laag met dr hoofdje, ze kon er ook niet bijkomen eerst, heb ik voor moeten springen, schudden en lopen. Enn, het is nog steeds een meisje, haha.
@ marilouise: wat balen zeg. toch een goed voorgevoel! Kan je alleen maar sterkte wensen. dikke knuffel voor jouw. @ poemi: dus toch raak! gefeliciteerd! Gisteren begonnen met ovulatietesten. er is al een licht streepje te zien, dus dat wordt de komende dagen flink knuffelen. Straks weer werken, ben vanavond pas laat thuis.
@ marilouse wat ontzettend balen!!! was je gevoel toch goed geweest helaas.Heel veel sterkte toegewenst meis. @ poemi jullie van harte gefeliciteerd met de zwangerschap
@Linnie Fijn dat het nog steeds een meisje is Ze is nu al lekker koppig, leuk hoor! Wel jammer dat de metingen niet helemaal goed waren. Maak je je er zelf zorgen om of geloof je er gewoon in dat alles goed is? Hopelijk is het over 2 weekjes netjes bijgetrokken. @Femmy Wat goed dat er al een streepje te zien is! Hopelijk snel een knal test. Werk ze nog vanavond. Hier net weer een testje gedaan. Streepje was natuurlijk nog precies hetzelfde als vanmorgen Ach, zal de komende dagen nog wel vaker gaan testen Tot hoelang hebben de andere zwangere eigenlijk doorgetest?
Hey meiden, Heb niet alles bijgelezen, ff snel overheen gescrold, maar 2 dingen vielen me op: Marilouise, meid wat ontzettend klote voor je! indd je gevoel dus toch goed sterkte! Poemi, wauw! Goed hoor en van harte uiteraard! Ik zou gewoon even contact opnemen. Was dit nu meteen de nieuwe ronde eigenlijk bij jou? Of ben je tussendoor nog 1 x ongi geworden? Ik kreeg net een telefoontje van mn vriend. Ons konijn Mo is dood... zo sneu! Heb m van een vriendin overgenomen, hoe ik dat haar nou ga vertellen.... (ze was allergisch voor hem) Weet echt niet hoe het kan? Misschien had ie iets onder de leden...
Hoi meiden, Lwal, vindt het best spannend idd van het bloedonderzoek. Heb vanochtend gebeld naar de vk, maar ze waren nog niet binnen. En dan lees ik hier weer op de site verhalen van mensen waarbij het niet goed zat. Dat kan ik beter niet doen Shadow, idd vervelend met een onregelmatige cyclus. Regelmatig klussen dus Marilouise, jeetje meid, wat ontzettend balen! Heel veel sterkte! Poemi, jeeee, wat gaaf!! Weer ZWANGER! Gefeliciteerd!! Linnie, fijn dat alles goed was met de 20weken echo en dat het nog steeds een meisje is Debby1, jeetje sneu van je konijntje zeg!
@Debby Dank je! Dit is nog de eerste ronde. Heb alleen paar dagen bloedverlies gehad rond en net na de operatie, maar dat is ook alles geweest. Hopelijk voor jou dus ook gelijk weer raak! Wat sneu trouwens van je konijntje! Hoe oud was ie dan? Denk dat ie idd ziek is geweest, maar dat merk je volgens mij niet echt aan een konijn, dus jij kan er niets aan doen hoor! @Viev Thnx! Kun je nu later vandaag nog een keer bellen voor de uitslag, of morgen pas weer? Ik ga zo maar eens bellen, vind het gewoon spannend