Nou, net gebeld, wat een dom wijf zeg! Ik vertelde dat ik 5 weken geleden ben geopereerd aan een bbz en nu weer zwanger ben en dat ik van de arts dan een vroege echo mocht. Zegt zei: even overleggen met mijn collega hoor. Komt ze weer terug. Ja mevrouw, de termijnecho kunnen wij pas maken over 8 weken. Heeft ze dan helemaal niet zitten luisteren naar wat ik vertelde?? Toen kwam ze met 15 december. Ik dus: dan ben ik al 10 weken ofzo. Zegt ze: O, heb ik niet goed zitten tellen dan? Wat een *** zeg! Nu is het nog pas 22 november. Duurt nog steeds heel erg lang en het zit me ook helemaal niet lekker
kun je niet weer bellen? in de hoop dat je een ander aan de lijn krijgt? Oja en ik zit toch te denken om te gaan temperaturen. heb nog wel wat ovu-testjes maar lees vaak dat temperaturen beter werkt Poemi, ik zit nu op die site, maar snap er nog niet zo heel veel van
Volgens mij zit er daar maar eentje aan de telefoon, dus dat gaat niet werken. Ik ga maandag nog eens proberen. Zeg ik wel dat ik heel het weekend ervan heb wakker gelegen (wat ik hopelijk niet ga doen ) en dan vraag ik wel of het echt niet eerder kan. Bel ik ook gelijk de vk wel, misschien heeft die er nog iets zinnigs over te zeggen. En ik ben nu natuurlijk nog niet overtijd, en dat heb ik ook verteld aan de telefoon, heel dom. Had gewoon moeten zeggen dat ik niet wist hoe ver ik was, dan zou ik volgens haar al 5 weken zijn geweest. Daar had ik eerder aan moeten denken, wat stom zeg!
@ Poemi, ik denk dat 22 nov. zo gek nog niet is hoor... ik heb namelijk hetzelfde na de MK. dan mag je met ongeveer 7 wkn komen. Eerder heeft geen zin, dan kunnen ze weinig zien én geen hartje horen begreep ik. En als je dat berekent; 22 nov, dan ben je toch ongeveer 7 wkn?
@ poemi, jij dacht toch dat ik een normale cyclus had nu? ik snap er zelf ff niks van... wilde een nieuwe banner. Iemand die er iets van weet? 2 okt MK 25/26 okt. eisprong ..... thanks!
@Debby Je hebt je ei waarschijnlijk gehad op cd 24/25, dus dan heb je een cyclus van zo'n 38/39 dagen. NOD is dus 8/9 november. Je hebt al eens eerder een cyclus gehad van 38 dagen, dus daar past het dan wel een beetje bij toch? Ik ga dan wel uit van een lf van 14 dagen. Officieel op de wachtbank nu, das mooi toch? En wat die echo betreft, dan zou ik 7,5 week zijn. Ik weet dat ze met 6/6,5 week niet met zekerheid het hartje kunnen zien, maar ik vind het momenteel belangrijker om te weten of het uberhaupt wel in m'n baarmoeder zit. Daarna ga ik me wel druk maken over een hartje...
@ Brondy, heb m nu op 35 staan... da's het maximale wat je kan kiezen @ Poemi thanks... die 14 dagen 'lf' is toch de periode tussen eisprong en NOD? Ik begrijp je wel hoor! Dan zou ik indd maandag nog een telefoontje eraan wagen!
@ debby oke, ik zou denk ik gewoon aannemen wat poemi zei. Als je eerder ongesteld wordt valt het mee en als je niet ongesteld wordt dan test je niet veel te voreg @ poemi dat is begrijpelijk. je wilt natuurlijk niet weer hebben dat het verkeerd zit.
@Debby Heb toch vanmiddag al gebeld en ik mag nu op 17 november. Dat is dan met 6w5d. Nog maar 3 weekjes wachten dus.. En bij lilypie kun je trouwens wel banners kiezen met een langere cyclus duur.
Poemi, GEFELICITEERD! En fijn dat je nu toch al redelijk snel een echo mag. @Marilouise, wat erg zeg! Had je moederinstinct toch gelijk! @diegene die aan het ovetesten was (femmy als ik me niet vergis) als je een licht streepje hebt is de test gewoon negatief. Zegt niets over of je ei eraan komt of niet. Hij kan in ene gelijk van intesiteit zijn en dan moet je de dag erna van bil gaan @Linnie, fijn dat de echo redelijk goed was. Wel jammer van die groei, maar dat zal denk ik nog wel bijtrekken of maak je je nu toch erg veel zorgen? Moet je dan naar VU voor het vervolg? heb je een leuke echo van het koppie? Ben ik wel benieuwd of je dan echt al verschil kan zien in uiterlijkheden Wie vroeg nou over lang blijven liggen na de seks? Ik deed een kussen onder mijn kont en was 15-30min blijven liggen denk ik en ik was zelfs een x op mijn handen gaan staan, maar was meer om mijn vriend aan het lachen te krijgen Nou ik moet er vandoor naar zwangerschapszwemmen en daarna lekker in bed de Expeditie kijken!!!!
@mammadoe: nee heb niet echt een leuke foto van dr koppie. Ze werkte echt niet mee en zat heeel laag met dr hoofd. Maar ik maak me geen zorgen hoor over de groei, zie het over 2 weken wel. Ik was ook een kleine baby. @poemi: ooh gelukkig dat je eerder mag. Begrijp wel dat je snel wilt weten of het kindje uberhaupt in de baarmoeder zit. Heb vandaag me urine laten controleren op blaasontsteking. Heb al een tijdje last van het gevoel dat ik continu moet plassen, een heeele gevoelige onderbuik, kan er ook niet op drukken. Tijdens plassen verkrampt het helemaal en doet het pijn. Als ik opsta kan ik eerst bijna niet lopen, dan heb ik echt pijn en bij elke stap heb ik het idee dat mijn blaas eruit komt zetten zeg maar. Maarr, ik heb geen blaasonsteking. Heb de vk gebeld en die zegt ook dat ik echt alle symptomen heb van een blaasontsteking en dat ik volgende week nog een keer urine moet laten controleren. Is het dan nog steeds geen blaasontsteking dan moet ik weer contact opnemen en willen ze me zien.
Mammadoe: Hahah, heel grappig dat je op je handen tegen de muur hebt gestaan! Zou dat kussen onder de kont dan toch echt werken? Dacht dat het onzin was, maar denk dat ik het toch maar ga proberen deze maand Linnie: Fijn dat de echo goed was!! En dat het nog steeds een meisje is natuurlijk Nouja, dat haar beentjes extra bekeken moeten worden is vervelend.. Maar wel weer een extra echo toch! Zou me nu ook nog niet teveel zorgen maken! Wel vreemd dat er geen blaasontsteking uit is gekomen! Poemi: Fijn dat je nu toch iets eerder kunt komen! Maar kan me voorstellen dat het nu nog wel heel ver weg lijkt Debby: Jij mag weer lekker gaan wachten.. Rot van je konijn!! Zijn hele gevoelige beesten, ik heb er ook een paar gehad en zijn geen van allen oud geworden! Ik ben inmiddels weer een beetje over de teleurstelling van gisteren heen. We gaan er deze maand weer volop voor! Heb die tarwekiemolie pillen gehaald en ga zo ovu testen bestellen.. Verder vandaag de huisvrouw uitgehangen, het hele huis gepoetst en cupcakes gebakken
@lwal: gelukkig dat je je weer wat beter voelt. En lekkerrr, cupcakes. Haha, ja, wel weer een extra echo @debby: was helemaal vergeten op je te reageren. Maar wat erg van je konijntje. Was ie nog niet zo oud?
@ Debby ,balen van het konijntje.dan heeft ie toch iets onder de leden gehad.ik kan je niet helpen met je cyclus,ik snap al niks van mijn eigen cyclus. @ poemi wat fijn dat je toch nog eerder terecht kunt @ lwal gelukkig gaat het weer wat beter met je.en cupcakes,lekker!
@Linnie, Ze is dus wel helemaal in verhouding alleen wat aan de kleinere kant? Als jij ook zo klein was, dan zal dat wel goed zitten En hopelijk kan je dan over twee weken een mooie echo van d'r koppie krijgen! Wel irritant die blaasontsteking-achtige klachten. @Lwal, misschien is het ook onzin maar het was bij mij natuurlijk wel raak.....dus wie weet heeft het toch meer geholpen dan ik dacht.....maar ja, kan natuurlijk ook zware onzin zijn. Gelukkig dat je alweer wat positiever ben na gisteren. @Debby, oeps ik had ook helemaal niet gereageerd op je konijntje....niet leuk....en ik zou me niet schuldig voelen t.o.v. die vriendin want je hebt verder toch niets verkeerd gedaan...? Zwemmen was weer heerlijk! Het enige moment van de week dat mijn rug kan ontspannen! Ook leuk om buiken te kijken/vergelijken
Helloo, Ik kom ook weer eens om t hoekje kijken. We zijn zo mega druk met van alles en nog wat, dat ik de tijd niet kan vinden om hier nog actief mee te kletsen en te reageren. Maar ik ga mijn best weer doen! HOe is het met iedereen? Shadow= nieuw?? Leuk, welkom! Lwal: Toch ongesteld geworden? Balen zeg. NOuja, op naar de volgende ronde ! Poemie: Waat, je bent weer zwanger! Wat goeddd. Gefeliciteerd meid!!!!!
Ik heb maar een kort stukje terug gelezen sorry. Hier gaat het redelijk. Wel veel last van mijn rug/lies en bekken. Druk bezig met school, veel verslagen en werk erbij. Ineens komen er kijkers, helemaal super maar ook dat kost veel tijd. Veel afspraken en Tara is jarig zaterdag! Heb er zin in. Ik voel de kleine nu echt flink schoppen en ik vind het heerlijk! 7 november hebben we een extra geslachtsbepaling. De echoscopiste zei met de 20 weken echo : ik denk 90% een meisje. Normaal zeggen ze vaak 99% en het was zo'n kort moment dat de beeb het liet zien, dat ik het gewoon nog even zeker wil weten. Verder weinig te melden.. We zijn al een week lang de familie zeehond. We blaffen ( hoesten ) alles bij elkaar, echt verschrikkelijk. Slaap lekker iedereen en tot morgen!!!