@Marilouise Vervelend dat je het nog niet echt met iemand kan delen. Wij hebben het wel aan onze naaste familie verteld, maar voor ons was het natuurlijk wel iets anders omdat ik geopereerd moest worden. Dat doe je niet stiekem vind ik. Wij hebben wel bij iedereen aangegeven een tijdje te wachten met zwanger worden door wat er gebeurd is, dus ze zitten nu niet echt op ons te wachten gelukkig. @Tamale Gefeliciteerd met Tara! Wat vond ze van d'r bedje?? @Shadow Wanneer mag jij eigenlijk testen? @Mammadoe Zoals Lwal al zegt, je moet nog 20 weken, dus goed aan jezelf denken! @Lwal Wat rot zeg, dat het niet is zoals jullie willen. Het wordt uiteindelijk dan misschien wel mooier maar het is allemaal totaal niet volgens afspraak. Wat jammer dat je daar dan zo veel geld voor moet betalen. @Linnie Je moeder is dus gelukkig al op de helft van de zware chemo's. Al zit er natuurlijk ook nog wel een zware tijd aan te komen. Hoe voel jij je onder alles? Ik ga even de ramen voor zemen nu. Afgelopen dinsdag hebben ze hier aan de overkant een ondergrondse vuilcontainer geplaatst en ik weet niet wat ze precies gedaan hebben, maar de voorkant van m'n huis zit onder de zandspetters :x En dat is al zo sinds dinsdag dus het word nu echt wel eens tijd
Hoi meiden, Poemi, ik bel maandag maar weer terug naar de vk, ze hebben alleen maandag, woensdag en donderdagochtend spreekkuur. Maar neem aan dat het dan wel bekend is En fijn dat je toch al 17 november een echo krijgt! Lwal, lekker cupcakes gebakken, jammie! En wel balen van dat trouwalbum! Wel fijn dat je nu zo'n mooi album krijgt maar wel vervelend dat het op deze manier moet. Linnie, wel vervelend dat je van die klachten hebt en dat het dan geen blaasonsteking is. Hopelijk ben je er snel weer vanaf. Fijn dat je moeder zich nu beter voelt dan na de eerste keer chemo! Tamale, wat leuk dat Tara vandaag jarig is! Tegelijk met mij En fijn dat je nu zoveel kijkers hebt! Hopelijk zit er 1tje tussen die het wil kopen! Marilouise, wat een lief smsje van je man! fijn om even te gaan feesten en je gedachten te verzetten Femmy, leuk dat ze in de november gaan starten met de bouw van jullie huis! Ik ben vandaag jarig en hebben vanmiddag al visite gehad en vanavond weer. Morgen gaan we bij babydump kijken die hebben koopzondag. Eens even rondsnuffelen
@ viev van harte gefeliciteerd met je verjaardag . @ poemi ik kan donderdag of vrijdag testen denk ik.( hopen dat het niet weer een cyclus van 43 dagen wordt ) @ linnie dan krijgt je moeder nog heel wat te verduren.hopen dat die chemo's aanslaan. @ mammadoe idd maar wat rustiger aan gaan doen denk ik. Je bent al op de helft maar je moet ook nog 2011 weken.
Nopg 2011 weken dat hoop ik toch niet Vandaag helaas weer niet al te rustig aan gedaan.....Wel eerst lekker uitgeslapen en daar knapte ik echt van op!!! Daarna de douche geschrobt, beneden schoongemaakt en gezogen. Naar mijn ouders hun auto teruggebracht, een kledingkast samen in elkaar gezet en deze gevuld met onze kleding, gekookt, boodschappen gedaan. En nu had ik dus weer vreselijke rugpijn waardoor ik echt waggelend door de supermarkt ging haha. Morgen weer een kans om het wat rustiger aan te doen. @Viev, gefeliciteerd!!! @Tamale, leuke dag geweest voor kleine Tara? @Shadow, bijna testen, spannend. Gebruik jij nou eigenlijk ovutesten of zie je wel waar het schip strand? @Poemi, ja een operatie doe je niet ff snel stiekem, gelukkig heb je ze om de tuin kunnen leiden, maar ze zullen vast niet verwachten dat je zo snel erna alweer zwanger bent Voelt het nu al beter dan de vorige x? @Lwal, wat een belachelijk mens is dat zeg! Kan me voorstellen dat je echt klaar met d'r bent! :x @Linnie, tsjah, dan moet je moeder nog wel een tijdje Ben je al over het eerste verdriet daarvan heen? Kan me voorstellen dat er nu toch wel veel op je bordje ligt..... Ik ga lekker slapen!
zo we zijn net terug en ik ben doodop. morgen meer nu echt te moe! ow ja kleine is bij oma wilde weer niet slapen, was om 22.00 uur nog wakker, maar man zei al als je hem nu gaat halen gaat hij nooit meer ergens anders slapen, dus met pijn in mijn hart, uiteindelijk een sms van mams dat ze haar bed gebarricadeerd had en hij daarin lag te slapen ! morgen vroeg komt die weer gelukkig !
@Mammadoe Hopelijk gaat het je vandaag wel lukken om een beetje rustig aan te doen. Moet je veel werken komende week? En het voelt nu opzich wel beter dan vorige keer. Heb natuurlijk niet van dat bloedverlies en pijn gehad rond de innesteling, dus hopelijk is dat al een goed teken. Heb ook niet zulke erge testdrang, maar misschien komt dat ook wel een beetje doordat ik eigenlijk helemaal niet wil weten of het fout zit @Marilouise Heb je ondanks alles nog wel een beetje leuke avond gehad? Gelukkig is je zoontje uiteindelijk toch gaan slapen, maar ik zou daar ook niet zo goed tegen kunnen hoor. Zouden jullie trouwens misschien in m'n fotoalbum willen kijken naar m'n testjes van 12DPO en 14DPO en zeggen wat jullie er van vinden?
Hier ben ik weer even. Moest gisterenavond werken en vanavond weer :x. Wij zijn natuurlijk erg blij dat ze het huis gaan bouwen. In november wordt eerst de grond bouwrijp gemaakt en als het allemaal mee zit gaan voor het nieuwe jaar de heipalen erin en duurt het zeker nog een jaar voordat het klaar is, want ons huis wordt als 1 van de laatste opgeleverd. @ Viev: een dagje te laat, maar alsnog gefeliciteerd! @ shadow: spannend! @ lwal: wat vervelend van je trouwalbum, dat je zover moet rijden. Maar hopelijk wordt het album zo mooi dat je dat straks weer allemaal bent vergeten. @ Marilouise: dikke knuffel voor jouw! @ poemi: volgens mij is de testlijn op je foto wat donkerder geworden. @ linnie: nog last van je blaasonsteking? naar alle anderen zwaai ik even. gisteren een knalpositieve test! dus we hebben gisterenochtend en vanacht nog geknuffeld. Maar hoe zit het nu met het slijm (lekker hoor op de vroege morgen) gisteren verloor ik een soort slijmprop (was helder maar wel best taai)
@femmy: Die slijmprop heb ik ook verloren. En dat was dus waarschijnlijk mijn eisprong. Dat dacht ik toen al, en 2 weken later was ik zwanger. Is volgens mij vruchtbaar slijm. Is idd heel taai. @poemi: Ik snap wel dat je wil testen hoor. Heb je na je nod nog getest? @mammadoe: doe maar lekker rustig aan vandaag. @poemi en mammadoe: Ben er nu wel rustiger onder met mijn moeder hoor. Hoewel het toch in je hoofd zit. Als ze zich goed voelt ben ik rustiger, maar als ze zich niet goed voelt ben ik wat onrustiger, net als wanneer ze een chemo krijgt. Gister had ze dr pruik af en dan zie je dat ze echt kaal aan het worden is, dat is wel confronterend.
@ mammadoe ik gebruik nog geen ovu testen.we zien nog wel hoe het loopt voor nu. @ poemi rechts zie ik al een vaag streepje en links een hele duidelijke streep
Poemi: die test van 14 dpo is wel een stuk donkerder hoor Linnie: heftige tijd gaat je moeder nog tegemoed dus! En jij ook natuurlijk..lijkt me wel erg moeilijk ja om je moeder zo te zien! Femmy: nou hopen dat hij raak geschoten heeft Mammadoe: vandaag lekker rustig aan dan! Ik ben druk geweest met het schilderen van onze meubels! Verder zijn vrienden komen gourmetten. Verder vandaag lekker rustig aan!
Hellow! Nou ben niet helemaal rustig geweest, maar ik moest ook gewoon nog wat dingen doen, omdat we in een halve verbouwing zaten, met kasten en kinderkamer enzo. De 1e verdieping moesten we gewoon aanpakken. Dus vandaag kleding in kasten geruimd, mijn vriend even geholpen een andere kast op zolder te zetten, ramen gelapt, gezogen etc. Maar het rusultaat mag er nu zeker wel wezen! Onze babykamer is nu zo goed als leeg, dus alle spulletjes staan er in. Nu moeten we daar de boel gaan opmeten en behang gaan bestellen. En onze slaapkamer heeft een make over gehad! Echt super blij mee. Het is nu meer een huis voor volwassen mensen hahaha. Nu even kort op bed bijkomen en dan straks mijn broer en schoonzus gezellig op visite! @Poemi, die streep wordt idd donkerder en je gevoel is ook allemaal beter, dus dan hoop ik dat het deze x helemaal goed komt en dat dit echt het begin mag zijn van een heerlijke 9 maanden zwangerschap (alhoewel dat heerlijk af en toe natuurlijk compleet niet opgaat haha ) Deze week qua werk gelukkig een stukje rustiger dan afgelopen week, ik ga ervoor waken dat ik niet meer zoveel hooi op mijn vork neem qua werk! @Linnie, ja dan ziet iemand er meteen ook ziek uit zonder haar. Dat zal dan best wel confronterend zijn.... Heb jij je trouwens al opgegeven voor zwangerschapscursus, of ga je wat anders doen? Ik ga bij Amstelring @Lwal, en? Zijn de meubels goed gelukt? Schilder je ze dan buiten of in een schuurtje ofzo? Ik wil eigenlijk ook nog wat dingentjes schilderen....En gourmetten mmmmm is het nu echt weer de tijd voor, heerlijk! @Femmy, de theorie is, als je je slijm met de mespunten uit elkaar kan trekken en het niet 'kapot' gaat maar aan elkaar blijft, dat je dan vruchtbaar bent, hihi, dus 2 messen even op het toilet leggen Hopelijk heeft het klussen zijn werk gedaan
Nou, mijn goede gevoel is met de test van net naar een dieptepunt gedaald. Bijna geen verschil te zien met de test van gisterenochtend (zie fotoalbum). Hoe ging dat bij de andere zwangere? Hadden jullie gelijk een knaltest? Ik maak me weer helemaal druk, echt verschrikkelijk Zou het dan weer fout zitten??? Sorry voor m'n ego berichtje Morgenochtend maar weer kijken, of het met ochtendurine beter is.
lieve lieve poemi, ik snap je onzekerheid, en helaas bij mij geen goed nieuws natuurlijk maar je hcg verdubbelt per 2 dagen he! en gisteren morgen was met ochtendurine, nu midden op de dag meer gedronken. ik zou me nog niet al te druk maken en toch proberen even 1 dag extra over te slaan met testen snap het wel. maar hopelijk heb je dan duidelijk verschil denk dat je jezelf nu alleen maar drukker maakt. hier heerlijk grieks aan het koken, gyros, aardappels uit de oven tzatziki, en baklava alles zelf gemaakt het ruikt hier heerlijk. man super nijdig zit feyenoord te kijken. Wij hebben gisteren wel een leuke avond gehad eten was niet zo lekker wel leuk een avondje, maar man is de jongste van het team dus je merkt wel een generatieverschil. Maar ach was leuk zo. lekker een wijntje op en heerlijk wat langer kunnen slapen vanmorgen lekker gewandeld met de hond ook even lekker zonder buggy. en even het hele huis schoongemaakt ramen gezeemd. toen was ik blij dat mijn kleine man er weer was! en hij is zo moe !
@ poemi, is het niet zo dat elke 2 a 3 dagen je hcg toeneemt? Als je gisterochtend hebt getest en vanmiddag weer dan is misschien je hcg nog niet toegenomen. Maar je hebt beide keren ( 3 als je de eerste test ook meetelt ) een tweede streep. Gezien je geschiedenis begrijp ik dat je twijfelt. En dat wil ik ook niet wegpraten.Maar op dit moment ben je echt zwanger. Ik duim voor je dat dit goed mag blijven gaan.
@poemi: ik weet niet meer hoe het bij mij was, maar na een paar dagen iig wel donkerder. Gewoon morgen of overmorgen nog een keer proberen. Maar snap wel dat je heel onzeker bent hoor. Frustrerend dat je nu niets anders kan doen dan wachten he. Hoop dat je morgen misschien wat meer gerustgesteld bent. @marilouise: hmm klinkt lekker allemaal. @mammadoe: goed bezig dus jullie Ik ga ook bij amstelring, alleen doe ik de yoga. Heb ik veel goede verhalen over gehoord, en wat mindere dingen over de gym. Zie het wel, begint 1 december.
@Poemi, Snap dat je liever een super knaltest voor je wil zien.....Maar er is denk ik echt nog geen man overboord. @Linnie, ik ben niet zo van de yoga, dus ik ga gewoon aan de standaard zwangerschapscursus, maar ik wil ook in Januari ofzo die borstvoedingsavond bijwonen. Ben jij eigenlijk van plan om borstvoeding te geven en je daar in te verdiepen? Moet bij yoga je partner geen van de keren mee zeker? Krijg je dan wel genoeg voorbereiding op je bevalling? @Marilouise, hmmm bij jou dus beter voor elkaar met eten dan hier. Wij hadden gepland om spinazie te maken, met aardappeltjes en een stukje vlees uit de vriezer te halen. We zijn vergeten de spinazie te kopen en zijn vergeten het vlees uit de vriezer te halen haha. Dus heb gelukkig gister nog eigengemaakte tomatensoep uit de vriezer gehaald, dus gaan we dat eten. Ook erg lekker hoor. Net mijn broer en schoonzus uitgezwaaid, ze hadden ons geholpen met het bedenken van namen voor de baby. Daarna samen even op bed gaan liggen en binnen no time hadden we in ene een jongens en een meisjesnaam! Ik hou hem wel voor mijzelf Maar ik ben zo blij!!! Ik vond het namelijk nogal een opgave om een naam voor iemand te verzinnen die er de rest van zijn leven mee moet doen.... Vanavond denk ik de wii weer eens aansluiten en een partijtje mario-en @kittens, zijn de kittens al gearriveerd? En gaat het goed? Mijn zusje krijgt vanavond ook 10 weken oude kittens. Ik ga morgen gelijk kijken!!! Zo leuk!!! O ja iemand vroeg laatst naar mijn buik, zal er ff een fotootje opzetten van afgelopen week.
Die foto met de bloementjes is 's avonds, bij 20.2 weken en die andere is in de ochtens met 20.3 weken. Krijg nu steeds van mensen te horen dat ik verder nog niet op andere plekken aangekomen ben, dus daar ben ik al erg blij mee!!!
@mammadoe wow wat een mooie buik al. enne tomatensoep lekker hoor man lust geen tomaat dus zo vaak eet ik het niet laat staan lekker zelf vers maken is hier bijna altijd kippensoep. het eten was echt heerlijk. Net mams uitgezwaaid, heb het niet verteld tegen haar nu hebben vanmorgen besloten dat pas over een paar weken te doen. als ze iets meer in het ritme zit van haar nieuwe werk en wij het voor onszelf een plekje hebben kunnen geven. Gelukkig is het bloeden nu ook bijna over waardoor we er niet meer steeds mee geconfronteerd worden. hier net even een grappig momentje de kat zat in een plastic zak en zat met haar koppie en voorlijfje door het hengsel en ging wandelen en de andere kat er achteraan was erg grappig. hebben even flink gelachen maar haar toch maar snel bevrijd ow ja mijn mams moet haar kat in laten slapen volgende week ze is heel oud en heel zwaar dement, dit is het laatste wat ze heeft wat va mijn papa was dus wel heel triest, ze wil heel graag een nieuwe kat maar heel graag een ragdoll dus ben nu aan het zoeken voor haar misschien kunnen mijn broertje en ik wat samen doen.
Bedankt voor de lieve reacties. Ik ben gewoon heeeeel erg slecht in afwachten en super onzeker. Maar goed, er zit idd niets anders op dan afwachten dus dat gaan we dan maar zo goed mogelijk doen.. @Mammadoe Goed van je dat je het iets rustiger aan gaat doen met je werk. Wel prettig dat je het zelf kunt plannen. Mooi buikje trouwens! @Marilouise Fijn dat het bloeden al bijna over is. Lekker je kleine mannetje ook weer thuis. Heeft ie geen last gehad van het uurtje terug van de klok? Al zullen jullie daar niet veel last van hebben gehad omdat ie uit logeren was @Debby Hoe gaat het met de kittens? Zal wel druk zijn zo in huis!