Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Hey meiden,

Hier ben ik ook weer even. Een erg druk weekend achter de rug, écht geen tijd gehad voor mn laptoppie. Nu lekker op de bank met een kop koffie en twee poepies van kittens die in dromenland zijn. Vanmiddag waren ze vrij actief maar ook nog erg onwennig en bangig als de deurbel ging ofzo. Maar het is wel errug gezellig.
    Gisteren zijn wij in Nijmegen geweest, daar woont mijn broertje. Ff geshopt, heerlijk geluncht en lekker rond gedwarreld door van die leuke Brocante winkeltjes enzo. Was écht genieten. Vandaag dus Pip en Guus opgehaald bij mn schoonmoeder. Trouwens, nog gelachen daar haha:
    Vriendin van mn schoonzussie was er en die had mn nichtje haar sleutels gegeven (ze is dol van sleutels proberen in een gat of slot te steken) en toen wilde die vriendin gaan: Sleutels weg!!! Had ons nichie nog nooit gedaan. Met 6 (!!) man zoeken, zoeken, zoeken, in de kast, tussen speelgoed, in de oven, in de banken écht overal (half uur lang).... Liggen ze in de koelkast hahahaha :)

@ Poemi, ja erg druk dus hier ;) Hoe is het nu met jou? Ik las over die testen? Zou me even niet zo druk maken, morgen ofzo gewoon ff met ochtendurine testen.
    @ Mammadoe: prachtige buik :D Lekker he, zon her-inrichting. Dat janken herken ik overigens ook wel ;) En misschien is het indd handig beetje rustig aan te gaan doen! Succes weer komende week! Ben overigens errrrrg nieuwsgierig naar die namen!
    @ Tamale, nog gefeliciteerd met Tara!
    @ Viev, jij ook nog gefeli met je b-day!
    @ Marilouise, dat dat vloeien voorbij is, is wel erg fijn. Herken ik heel erg. Iedere keer als je naar de WC gaat confronterend. Gebruik je wel verband? Ik normaal áltijd tampons, maar voor het 'schoon en leeg maken' van je lichaam is verband beter!
    @ Linnie, gelukkig wat stabieler met je moeder? Wat lijtk me dat naar... zo'n pruik enzo... :( Wat is nu eigenlijk een beetje de tussenstand dan? Ziet het er positief uit of zeggen ze daar nog niets over?

Ik ga ff lekker helemaal niks doen... Lekker languit! Kom straks nog wel ff spieken!

xxx

2. marilouise

marilouise Niet meer actief

@poemi hij was helemaal van slag gisteren wilde niet slapen en was vanmorgen om kwart voor 5 nieuwe tijd wakker dus ze hebben heerlijk genoten van hem.

@debby ik gebruik altijd tampons en moest het ook daarmee opvangen toen het bloeden begon had niet eens verband in huis. wel snel gehaald ben blij als het over is vindt dat zo vies.

3. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Maar goed dat mijn tomatensoep al achter de kiezen is als ik dit lees hahaha :p
    Ja, vijf dat dat vloeien over is, kan me voorstellen dat dat anders zal zijn dan bij een normale menstruatie.
    @Debby, leuk joh die poezen! Ze zullen in het begin altijd moeten wennen. Het beste is om ze in een kleine ruimte zoals het halletje ofzo te laten beginnen en vanuit daar steeds hun territorium een stukje groter te maken. Veel foto's/filmpjes maken hoor, want ze zijn maar heel kort zo klein en pluizig en schattig.
    Errrrg nieuwsgierig? Haha nou ja, zijn iig namen waarmee ze zonder het schaamrood op de kaken op de hockey zouden kunnen verschijnen haha.
    @Poemi, ja echt heerlijk dat ik het zelf kan plannen! Dat is straks ook, als die kleine er eenmaal is ook echt heerlijk! En kom ik geld tekort kan ik altijd nog een x een avondje of zaterdagje erbij doen, dus wat dat aangaat echt een topbaan! :) Afwachten is moeilijk ja, zeker die eerste weken, niet normaal. Ik vond de eerste weken zo ontzettend langzaam voorbij gaan en dan nu, vliegen de weken voorbij, niet normaal gewoon! Maar het lot zal jou toch niet 2x maal zoiets op je bordje geven...?

4. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @mammadoe: wow mooie buik hoor. Zie je echt al vet goed.
    Ik weet ook nog niet of ik van de yoga ben, haha, maar hoor er veel positieve verhalen over. En misschien een beetje ontspannen in deze tijd.
    Maarre, ja ik wil waarschijnlijk ook borstvoeding gaan geven en wilde ook naar zo'n avond. Maar dat moet ik nog allemaal uitzoeken. Nog niet mee bezig geweest. Want zo heeft het ziekenhuis amstelveen ook open dagen om te kijken. Wil ik eigenlijk misschien ook wel doen.
    Maar zo'n borstvoedingcursus lijkt me wel heeel handig. Weet je iig hoe je je kind moet voeden, haha.

@debby: aaah zo leuk 2 kittens.

5. marilouise

goedemorgen ik rechtop in bed kleine in slaap heerlijk, vandaag een dag vol boodschapjes, spelen met de kleine en leren heerlijk. !

6. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

Mammadoe: Nee doe ik ook niet, maar eigenlijk ook weer wel. Hij staat nu wel voor een spotprijs te koop en is helemaal af. Dus ik hoop toch echt dattie verkocht word. Ik had toen via een pendelaar op het forum in mei dit jaar gevraag wanneer we ons huis zouden verkopen. Ze stuurde toen terug: In november dit jaar verkoop je je huis. Haha das wel heel toevallig dat het net nu aan begint te trekken.
    Maar hoe dan ook, als we het nu niet verkopen en we krijgen geen kijkers meer, kan je mij opvegen, want dan word ik helemaal gek.
    Klinkt heel overdreven... Maar ik ben er zooooooo klaar mee en dit geeft toch hoop.
    Heb jij al lang last van je heup? Doe het rustig aan he!!

Lwal: Goh wat belachelijk zeg!! Als je op haar googled, krijg je dan ook rare verhalen? Of hebben jullie gewoon pech gehad? :( Vind het wel echt heel raar en lullig voor jullie.
    Zijn de meubels mooi geworden?

Marilouise: Ahh wat erg meid! :( Dat wist ik niet, sorry! Sterkte. Hoe gaat het nu met je?

Poemie; Fijn die spetters!
    Het bedje vond ze eerst niks aan, maar ze heeft heel goed geslapen!!

Viev: Oh wat leuk! Haha, gefeliciteerd!!:D Jij ook goed verwend?

Poemie: Ik word helemaal zenuwachtig van al je berichtjes. Lieve schat, je hebt een positieve test!! En door te blijven testen en blijven vergelijken word je alleen maar gestrester. Stress is super slecht in die eerste weken. Dus lijst de positieve test in en hou je daar aan vast!!! Je bent zwanger!!!! Je kan er toch niks aan doen als het eventueel mis zou gaan, of je nu iedere dag een test doet ja of nee. Zolang jij geen kramp hebt en bloedverlies is er niks aan de hand. Maak jezelf niet gek! :(

Ooh ik heb niet overal op gereageerd, maar ik moet opschieten nu. Moet over een half uur bij de verloskundige zijn en zit nog in de pyama. AAH! Tot zo.

7. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    vandaag lekker een dagje vrij. Maar genoeg te doen. Moet de papieren van de bank even goed doorlezen en ondertekenen (voor ons nieuwe huis) verder moet ik bekijken wat we aan meer en minder werk willen:$.
    Verder moet ik nog bedenken hoe we alles gaan vast leggen. Ik heb jullie volgens mij wel verteld dat mijn vriend niet wil trouwen, want hij houd er niet van om in de belangstelling te staan en hij vind het onzin om een hoop geld uit te geven om anderen een leuke dag te geven.
    Maar gisteren kwam hij opeens op het idee of we geen geregistreerd partnerschap kunnen gaan doen, of een samenlevenscontract.
    Omdat het huis op ons beide naam komt te staan is moet je wel wat vast leggen voor het geval dat.
    Ik zou zelf zeggen geregistreerd partnerschap, want dan heb je volgens mij bijna de zelfe rechten en plichten dan als je getrouwd bent.

@ mammadoe:
    mooie buikfoto
    @poemi: ik snap je onzekerheid hoor, maar probeer ook een beetje te genieten dat je zwanger bent.
    @ debby: heerlijk jonge katjes. Toen ik nog thuis woonde kregen wij ook een kitten en die viel ook vaak op schoot in slaap, zo lief en dan lag ze te dromen, want dan gingen die pootjes tekeer!

8. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Debby Zo leuk, van die kleine beestjes! En geen sleutels meer aan je nichtje geven dus :D

@Tara Dan heb je nog aardig moeten haasten vanmorgen! Was je nog wel op tijd? Frustrerend dat het allemaal zo lang duurt met je huis :( Hopelijk krijgt dat pendel gelijk.

@Femmy Geregistreerd partnerschap is idd bijna hetzelfde, alleen moet volgens mij de man dan nog wel eventuele kinderen erkennen, terwijl bij een huwelijk de man automatisch de vader is.

Nou, ik heb vanmorgen de kwaliteitsadviseur van het ziekenhuis gebeld. Het zat me nog steeds allemaal dwars van afgelopen donderdag dus heb daar even geklaagd. Barste gelijk in tranen uit :) zo hoog zat het me allemaal. Maar ze zou het doorspelen aan de afdeling gyneacologie en als het goed is word er dan contact met me opgenomen door de arts waar ik ook geweest ben. Kan ik daar even m'n twijfels uitspreken. Ben blij dat ik gebeld heb, heb nu even m'n hart kunnen luchten.

9. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    wat een geklets alweer...

@ femmy
    Wat poemi zei over geregistreerd partnerschap klopt. Het is wel veel makkelijker en goedkoper dan een samenlevingscontract. Samenlevingscontract moet bij de notaris en je bent zo 500 euro kwijt. Terwijl een geregistreerd partnerschap ook gratis kan ;) en (bij ons) kun je net als met trouwen in zo'n zaal zitten. Je hebt dan wel getuige nodig.
    Voordat wij trouwden hebben wij dat ook gedaan, omdat we het huis eerder hadden dan dat we trouwden en je weet maar nooit wat er gebeurt.

@ linnie
    fijn dat het beter gaat met je mams. Mijn moeder had geen pruik genomen. Ze had er wel 1 gereserveerd, maar uiteindelijk alleen met doekje op het hoofd gelopen. Jouw moeder heeft nog wel een lange weg te gaan zeg. Hopelijk slaan de eerste chemo's goed aan, dat zou voor jullie ook een rustiger gevoel geven.
    Mijn moeder verteld mij zelden wanneer ze weer voor controle moet, miss maar goed ook anders ga ik mij alleen maar zorgen maken. Maar ze vertelt mij altijd gelijk als ze is geweest wat de status is. Tot nu toe alleen maar schoon (zo'n 6 jaar later)

@ debby
    wat leuk kittens, vind ze zo schattig. Helaas ben ik er allergisch voor :( wil heel graag een hondje maar manlief zegt: nee eerst kids daarna pas een hondje.

10. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Jullie zijn al druk aan het kletsen zie ik.

Tara/Tamale: Tara een leuke verjaardag gehad? Op de foto's op facebookz ag ze er heel gelukkig uit! Nou spannend die kijkers weer voor jullie huisje. Hebben jullie ook al iets anders op het oog?
    Kreeg jij vandaag die extra echo?

Femmy: ja dan is een geregistreerd partnerschap wel handig. Wij hadden een samenlevingscontract voordat we trouwden.

Debby: klinkt gezellig die kittens! Je zult je handen er wel vol mee hebben/krijgen. Kun je alvast oefenen voor als het straks ooit zover is!
    Toen wij onze hond kregen zei ik ook.. Eerst oefenen met deze opvoeden, en als dat lukt beginnen we aan kinderen. haha

Mammadoe: Mooie buik hoor!! En inderdaad ideaal dat je zelf je tijd kan inplannen.
    Meubels zijn mooi geworden, ben nog niet helemaal klaar. ik heb nu op zolder geverfd, want buiten vliegen er steeds beestjes in heb ik gemerkt!

Poemi; Goed dat je je hart hebt gelucht als het nog zo dwars zat.

Viev; nog gefeliciteerd, sorry was ik helemaal vergeten te zeggen!

Hier leek mijn ongi over in het weekend. Maar nu toch weer wat bruin/roze afscheiding. Ik ben er wel weer klaar mee!

11. marilouise

Zo kleine man en ik zijn al bij de action geweest, gelijk wat kleinigheidjes voor in de schoen meegenomen, mama vindt het volgens mij leuker dan rins.

Ik zit hier hele dagen te lachen met die kleine hij wordt nu echt met de dag wijzer, vanmorgen ook met aankleden zo schattig als die probeert te helpen en zijn sokken op zijn voeten legt in plaats van aandoet.

vanmorgen alweer flink gedanst met hem .

Nu gaan we even naar de supermarkt wandelen even kip halen voor vanavond vrienden komen eten.

12. Jessie886

Jessie886 Actief lid

27 jun 2011
    227
    0
    0
    Receptioniste bij een fysiotherapeut en eigenaress
    Etten-Leur
    Hallo dames,

Wij zijn weer terug van een weekje vakantie en wat zie ik??? Poemi zwanger!!:D Wow meid van harte gefeliciteerd! Wat moet dat een lekker gevoel zijn!
    Zijn er verder nog nieuwtjes? Heb niet helemaal bijgelezen...sorry

Wij hebben de 20 weken echo gehad en alles was goed met beide baby's.
    Alles zat erop en eraan en ze zijn nu al eigenwijs. Ze gingen beiden zo liggen dat ze niet helemaal optimaal bekeken konden worden...
    Verder hebben we een leuke maar drukke vakantie achter de rug. Mooi weer gehad maar met z'n 13en in 1 huisje is best druk!!!

Zal zo snel mogelijk een echo foto plaatsen!

13. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Hoi meiden,

Bedankt allemaal voor de felicitaties! :D

Femmy, je eisprong gehad.. hopelijk is het raak deze maand!

Mammadoe, druk weekendje gehad! Gelukkig dat je het deze week wat rustiger hebt op je werk. En leuk dat je een jongens en meisjesnaam hebt!
    En mooie buik zeg!!

Debby, leuk zeg die kittens! Ze zullen vast snel gewend zijn :)

Tara, heb vooral centjes gehad en van mijn man een boek: mama manual. Wel leuk hoor! :D

Poemi, toch fijn dat je even het ziekenhuis gebeld hebt en even je hart hebt kunnen luchten!

Jessie, leuke vakantie gehad zo te lezen! En fijn dat de 20 weken echo goed is!

Vanochtend weer de verloskundige gebeld voor uitslag van de combinatietest, maar er was nog steeds niet binnen. Ze ging naar het ziekenhuis bellen, maar heb nog niets gehoord. Wordt er zomaar zenuwachtig van :( Hopelijk belt ze vandaag nog terug.
    Heb straks ook nog cursus en ben vanavond dan pas rond 22.00u thuis, blehh. Woensdag ook weer cursus en dan weer zo laat thuis, niks aan, haha.

14. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    Nog een leuke actie van mijn vriend.
    Ik had dus een ovulatietest gedaan en hij wilde het resultaat wel even zien. Maar het uiteinde van de test is dus groen van kleur en hij keek alleen naar de kleur en niet naar de streepjes (was dus positief) dus hij zegt gewoon doodleuk, dus we hebben groen licht! Ik snapte het in eerste instantie niet, maar toen ik vroeg of hij de 2 streepjes zag, begreep hij mij weer niet. Hij keek dus naar de kleur! Mannen :D

15. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Sorry, 1e x niet gereageerd op iedereen, moest snel wat doen hier.

@ Lwal
    Wat een raar mens zeg, die fotograve van jullie. Hopelijk is het wel een super mooi album geworden.
    Haha was de bruiloft duurder uitgevallen dan de bedoeling was?? Bij mij vooral de jurk :$

@ viev
    2 dagen te laat maar nog gefeliciteerd met jouw verjaardag.

@ Tamale
    Tara moest vast wennen dat ze een ander bedje kreeg, maar fijn dat ze wel goed geslapen heeft.

@ femmy
    wat hilarisch, hahah. Mijn man kan het helaas niet zoveel schelen. Soms laat ik de test expres liggen zodat hij hem ziet. Maar ach dat heeft zelfs geen nut. Gelukkig wel op mijn vruchtbaarste dagen (2) flink geknuffeld, hopelijk goed genoeg ;)

@ jessie
    dat geloof ik graag met z'n 13en.
    Ik zit bij een damesdispuut en wij gaan ook jaarlijks met z'n allen een weekendje weg. Vaak zijn we met z'n 10en, ja alleen maar dames, wat een gekibbeld soms.

16. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Goedemiddag ladies,

Ik kom ook weer ff om het hoekie kijken...
    @ Marilouise, is indd vies, maandverband, vind ik ook! Maar is dus wel even beter... Ik gebruik het normaal ook nie, had t ook niet in huis. Maar gebeurde bij mn moeder en die had het wel.
    @ Mammadoe, het is indd erg leuk en gezellig! Maar ze lopen nu ook alleen rond in ons woongedeelte. Ging best goed gisteren. Hoe is het nu met jouw weekplanning? ;) al wat rustiger?
    @ Tamale, hoe was het bij de VK?
    @ Femmy, zo herkenbaar!! Wij hebben het in 2009 allemaal gehad. Ger. partnerschap is indd 'hetzelfde' als trouwen. Wij hebben een samenlevingsovereenkomst bij de notaris laten opstellen (voor als we ooit nog gaan trouwen ;)) en dat is prima. En meer-en-minder werk is echt lastig. Als je financiele middelen het toelaten: 1. meteen kiezen voor uitbouw! heerlijk! 2. dakkapel oid is in verhouding erg duur, kun je beter later doen 3. dakraam hebben wij niet op zolder (hebben hoek, dus al een raam aan zijkant) maar als je tussenwoning hebt, zou ik daar ook voor kiezen. Haha, weet niet of je erop zat te wachten, maar hierbij wat tips ;) enne, leuke actie van je vriend haha!
    @ Jessie, welkom terug :) benieuwd naar je echo foto!

Hier loopt alles lekker vandaag. Heb niet verteld volgens mij, maar wij kregen vorige week de jaarrek. van de Nuon ruim 700 euro bijbetalen!!! :eek:
    Maar... toen bleek dat de beginstand op 0 stond. Heel raar, want ook al is het nieuwbouw, is er al wel het een en ander verbruikt en dat hebbenw e toen ook opgegeven. Toen ik van de week belde, klopte dat dus ook en zou het opnieuw ingeregeld worden. Nu werd ik straks gebeld en.... we krijgen gewoon 200 euro terug! Woehoeeee :) Beter nieuws :D

En... a.s. donderdag zouden mijn collega en ik ieders een individueel gesprek hebben over de toekomst van onze vestiging. Het gaat niet goed en zoals het er nu uit zag zou er 1 fte moeten verdwijnen. Spannende tijd dus. Maar ik heb de laatste tijd veel posi berichten gehad over mijn functioneren, maar toch, ben wel als laatste in dienst.
    Vanmorgen heeft mijn collega zijn ontslag per 1 jan. ingediend. Hij voelde het denk ik wel branden. Toen heeft mijn manager vooruitgaande op a.s. donderdag aangegeven dat hij ook degene zou zijn die moest vertrekken. In januari wordt mijn contract dus gewoon verlengd! YES :D:D:D Sorry, maar moest het ff kwijt...
    Nog wel spannende tijden, maar ik ben wel weer voor een (half) jaar verzekerd van een baan!

17. marilouise

@debby, Hier ook leuke dingen met de nuon we zijn overgestapt van eneco naar nuon sinds 1 oktober moest er dus nieuwe prijs bepaald worden alles netjes ingediend ruim 250 euro terug van eneco krijg ik van de nuon een brief maand bedrag gas 476 euro ik bellen nee was een grove fout werd 75 euro, van de week online kijken naar de stroom staat ide gewoon op 1273 euro per maand ik weer bellen en flink nijdig nu gaan we alles samen 125 euro per maand betalen lijkt me beter.

ik heb flink geleerd vanmiddag, ben kapot. kan nu dromen over celopbouw en celdeling, kan gelukkig wel weer mijn hoofd erbij houden en vindt het ook echt leuk zaterdag voor het eerst praktijk.

18. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    @ Marilouise, wat een gedoe he. Maar ik moet wel zeggen, de service is dan wel beleefd, inlevend en zeer snel. Verder wel tevreden moet ik zeggen. Wat deed je ook alweer voor studie/opleiding?

19. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Lwal Balen dat je er nog steeds niet helemaal vanaf bent. Duurt het normaal gesproken ook zo lang? Dat jullie trouwens al aan kinderen beginnen, terwijl de hond nog steeds op de bank kruipt, is dat goed opgevoed?? :D ;)

@Viev Vervelend dat je nog steeds geen uitslag hebt gekregen. Niet te veel druk om gaan maken, zal heus niets slechts betekenen hoor!

@Femmy Hahaha, leuk zeg van je vriend. Moet je de volgende keer de ovu-test rood kleuren, als ie negatief is :D

@Jessie Fijn dat alles goed was bij de 20-weken echo. Met z'n 13-en in een huisje is zeker wel druk!

@Debby Dat was zeker even spannend dan, maar gelukkig mocht je toch al blijven. Toch ook wel een fijn idee. Hij voelde het zeker al aankomen. En € 700,- :$ Dat is zeker een flink bedrag. Gelukkig dat zij een foutje hebben gemaakt.

@Marilouise Van jullie waren ook flinke bedragen. Bij jullie gelukkig ook een foutje. Zit maar een klein verschil in ;)

Kijken jullie trouwens wel eens Peter R. de Vries? Gisteren ging het over één of andere wapenhandelaar, vent woont 3 straten achter ons, naast een maatje van m'n man. :$ Raar hoor! Hij is inmiddels al wel opgepakt.

Ik ben nog niet gebeld door het ziekenhuis, zal ook wel niet meer gebeuren vandaag. Hopelijk morgen of woensdag, al moet ik dan wel werken en zijn zulke gesprekken toch wat lastiger.

20. cinnepinnetje

cinnepinnetje Actief lid

27 jul 2011
    204
    0
    0
    Overijssel
    Hallo,

@Poemi, Gefeliciteerd je bent zwanger... K snap het wel dat je het spannend vind... Hopelijk wordt je snel gebeld door het ziekenhuis...

@mari-louise wat k*t dat je een miskraam hebt gehad... Hoe voel je je nu?

Voor ons duurt het nog maar 3 en halve week voor onze pup komt, we kijken er zo naar uit...

Deel Deze Pagina