Hoi meiden, Fijne dage allemaal gehad? Linnie, ik ben idd ook van plan om in het ziekenhuis een kijkje te gaan nemen. Maar dan moet je geloof ik wel een minimum aantal weken zijn, zei een vriendin die daar pas bevallen is. Het leuke is, dat mijn vriend daar ook geboren is en het is echt 5 minuten van mijn huis vandaan. @Femmy, die vriend van jou is echt schattig hahaha @Jessie, wat fijn dat de echo goed was, ben heeeeeel benieuwd naar de foto's! Zo bijzonder een tweeling in je buik. @Poemi, stoer dat je gebeld had, ben benieuwd of ze het nu serieus gaan oppakken.... @Cinnepinnetje, nog 3,5 week wachten op zo iets leuks, dan gaat de tijd altijd langzaam. Ik ben vandaag naar de 2 nieuwe kittens van mijn zusje gaan kijken. Wat een heerlijke beestjes zeg! Helemaal niet bang of schuw, kwam gelijk bij me op mijn buik slapen. Anne Geddes had het allemaal niet schattiger kunnen verzinnen, een kitten op een baby Net ben ik nog even naar mijn (ex)sportschool gegaan. Vanaf morgen is mijn abonnement afgelopen, dus ik dacht ik ga nog even voor het laatst zwemmen, bubbelen en de sauna in Morgen weer een dagje werken op een basisschool. Slaap lekker!
Sorryy dames, ik zag dat ik perongeluk onder Tara heb gepost vanmorgen! Foutje! Poemie: Wat goed dat je even gebelt hebt!!! Lwal: Ja het was super gezellig en druk... weekend vliegt voorbij dan. Tara is helemaal happy met haar nieuwe speelgoed en ze slaapt als een os in haar nieuwe bed! Volgende week maandag hebben we de extra echo!! Heb er zin in. Wat irritant dat je nu toch weer wat verliest.. Wat heb jij trouwens een mooie cyclus!! Marilouise: haha net als mij dus! Ik weet zeker dat ik ga janken als we bij de intocht v Sinterklaas staan. Ik vind het zo leuk om te zien, al die gespannend kinderkopjes.. Dan denk ik weer terug aan hoe ik dat ervaarde als kind. geweldig!! Ik zet nu al vaak de Sinterklaas cd op voor Tara ze moet natuurlijk wel weten hoe de liedjes gaan he! Jessie: Had ook al gereageerd op facebook, maar helemaal super!! Fijn zeg. Viev: altijd leuk een boek en geld! Wat vreemd dat de uitslag er nog niet was... Succes met de cursus.. Pfff Femmy: hihih! Ook wel weer logisch! Debby: WOW! 700 euro, dan mieter je toch ook van je stoel. Fijn dat je nu 200 terug krijgt, dat zijn de betere berichten! Ooh wat fijn, gefeli dat je contract word verlengt! Super fijn.. Poemie: Dat is toevallig! Zag gister een stukje van peter r de vries. En toen filmden ze het huis van die man, toen dacht ik nog: Het zal je buurman maar zijn! Dan schrik je toch ook ff! Cinnepineetje: Wat leuk! Wat voor pup krijgen jullie? Mammadoe: Wat ben je fanatiek! Werkze alvast!
Alles was goed bij de vk! Had alleen weer de grootste chaggerijn van allemaal. Grr. 3e keer achter elkaar. Was 1 minuutje te laat , normaal moet ik altijd 10 minuten wachten en nu kreeg ik nog net niet de wind van voren. Maar ze liet goed merken dat ze het niet leuk vond. Pfff.. komop zeg. Kan gebeuren toch. Hele avond gepoetst voor de kijker morgen. Komt pas om 17:00.. Spannend weer. Slaap lekker iedereen! liefs
Goedemorgen we zijn pas net beneden @debby gelukkig inderdaad een foutje ! @poemi dat zeiden ze ook iemand had een verkeerd cijfertje ingetoetst, later een verkeerde inschatting gemaakt ik zo man menig bedrijf betaald nog niet zoveel. @cinnepinnetje ik zag geweldige foto's voorbij komen @mammadoe lekker gebubbeld en gesport? @tamale leuk he sinterklaas, ik heb ook vreselijk veel zin in de kerst, voor het eerst een kerstboom met rins, ben ook heel fout hoor onderin mag hij ook een gedeelte van zichzelf hangen heb al allemaal freubel spulletjes in huis om zelf papieren "kerstballen " te maken zo leuk ben ook zo benieuwd denk dat die oogje niet meer stoppen met glimmen. enne sinterklaas zo leuk. we gana 20 november bij mijn schoonzus en zwager sinterklaas vieren voor alleen de kindjes er komt een "echte" sint en piet zo leuk (denk wel dat het huilen wordt ) @debby ik leer voor pedicure heb zaterdag voor het eerst praktijk, lichtelijk toch wel nerveus. gisteren kwam een vriendinnetje met haar man samen eten zouden daarna gaan zwemmen, was ze haar tas vergeten dus zijn maar een flinke wandeling gaan maken gelijk even flink bijkletsen. was even gezellig. heb besloten vandaag en morgen lekker makkelijk te koken, vandaag hoef ik alleen rijst te koken en ik heb van mijn mams ragout gehad vol met groenten en kip heerlijk dus makkelijk en gezond. Nu gaan we lekker naar buiten de zon in!
@ Debby Wow dat is veel, gelukkig maar dat het een foutje was. Super dat je je baan houdt, dat is toch wel fijn he. @ marilouise hahah, ja inderdaad. Snap niet dat ze het zelf niet door hadden. Lekker een wandeling gemaakt.. @ Tamale Vervelend dat je een chagerijnig iemand had, maar gelukkig is alles nog steeds goed. Spannend vanavond hopelijk zijn deze kijkers ook enthousiast. @ cinnepinnetje leuk hoor een puppy, zou t ook wel willen @ poemi dat verwacht je ook niet jeetje. Gelukkig is hij opgepakt. Ik heb sinds gister (overdags) ontzettende pijn in mijn linker lies spierpijnachtig gevoel, echt super vervelend. Gisteren nog naar de kapster geweest (bij mijn ouders thuis), zij is ook al zwanger, nu zo'n 14 weken. Bij hun zat het ook al wel eerder in de planning dan bij ons. Dus ach en ik gun het haar ook echt, ze heeft gister ook nog wel de echo's laten zien, echt super leuk.
Hallo dames, Brondy: nou hoop voor je dat die pijn iets te maken heeft met een bevrucht eitje!! Ja onze bruiloft is wel duurder uitgevallen dan gepland, voornamelijk mijn schuld want ik wilde alles perfect geregeld hebben! De jurk heb ik gelukkig van mijn moeder gekregen. Ik zie trouwens ook ineens overal mensen die ik ken zwanger worden! Poemi: ja dat op de bank springen is nog een klein verbeter puntje Ik heb Peter r. de Vries niet gezien. Maar wat een eng idee! Cinnepinnetje: Hoe gaat je pup heten? Tamale: Irritant dat je zo'n chagrijnig persoon had! En hoop ook voor je dat de kijkers vanavond enthousiast zijn. Ik heb idd een regelmatige cyclus, dat is op zich wel prettig! Mammadoe: lekker gebubbeld? Hier nog even wat schilderen en vanavond slaapdienst.. Verder weinig nieuws!
@lwal zo herkenbaar iedereen om me heen lijkt wel zwanger, kan er het ene moment beter tegen dan het andere.
Hoi meiden, De vk belde vanochtend al om 8.45u om te zeggen dat de combinatietest helemaal goed was! Ben weer blij dus Debby1, dat is zeker beter nieuws van de Nuon! En wat fijn dat je contract gewoon wordt verlengd, gefeliciteerd!! Cinnepinnetje, wel wat foto's van je pup showen he! Bij welke fokker komt hij/zij vandaan? Poemi, wij hebben ook een stukje van Peter r de Vries gekeken. Toevallig dat die man bij jullie in de buurt woont! Tamale, spannend met de kijker vandaag! En ook stom dat de vk zo chagerijnig was! Bij ons in er momenteel ook echt een babyboom. Echt zo ontzettend veel mensen die zwanger zijn of die nog maar net kinderen hebben. Wel erg leuk vind ik.
hallo allemaal, daar ben ik weer even. Ik zou bijna schrik krijgen van de verlogskundigen. Als ik al die verhalen zo lees, is het merendeel niet vriendelijk! Ik hoop dat wij toch een leuke hebben tegen die tijd. @ poemi, lekker dan zo'n figuur die vlakbij je woont. gelukkig issie opgepakt. @ brondy , hopelijk betekend die bij goed nieuws! hier lijkt ook ineens iedereen zwanger te zijn. maar komt natuurlijk ook omdat je er nu meer op let.maar is niet altijd leuk.
@shadow Dat hoop ik ook. En hoe is het bij jou? al verschijnselen van of zwanger of ongi?? wanneer ga je testen?? @ viev Fijn dat de test goed is, dat is vast een hele opluchting. @ lwal hahah dat ken ik wel. Gelukkig kreeg ik uiteindelijk ook wel de jurk van mijn ouders, maar wilde eigenlijk onder de 1000 euro blijven. Toch hebben wij wel wat dingen moeten schrappen helaas. @ all tja wat shadow al zei, je bent nu veel meer bezig met het zwanger worden, dus lijken er ook zoveel dames om je heen zwanger te worden. Ik ken nou sowieso 5 stellen die zwanger zijn (afgezien van de dames hier )
Hier ook veel zwangere hoor, afgezien van ons zelf! Gisteren zag ik dat bij onze achterburen de baby is geboren. Een meisje Lieke. Voor onze vakantie zag ik toevallig bij onze nieuwe buren een blauw kratje buiten staan ( van MvM) dus ook die zijn zwanger. Gisteren heeft onze andere buurvrouw zich aangemeld bij onze praktijk omdat ze weer last heeft van haar bekken. Voor hen hoop ik echt dat het deze keer lukt, Zij hebben al 2 miskramen gehad... Heeft van jullie al eens bellypainting gedaan? Ik denk er over na omdat te gaan doen. Lijkt me een mooie herinnering voor later en misschien dat we een mooie foto gebruiken voor het geboortekaartje. Vind namelijk dat er maar weinig leuke kaarten zijn voor een tweeling. @Shadow: spannende dagen voor jou!!! Duim voor je dat het raak is. Eigenlijk voor iedereen deze maand, kunnen we volgend jaar afspreken en onze baby's showen!
@Cinnepinnetje Wat fijn dat de pup er al zo snel is. Beetje afleiding van de uitgestelde kinderwens. Kan je eerst de hond opvoeden voordat je aan een kind begint @Tamale Hoe is het met de kijkers gegaan vandaag? En wij hadden ook zo'n verloskundige waar ik echt niet mee overweg kon. Zat alleen maar d'r tieten onder m'n mans neus te duwen :x en er kwam geen zinnig woord uit... @Debby Vind het ook heel apart hoor! Die vent is hier vorig jaar komen wonen, heel z'n huis verbouwd. We weten nu wel waarom @Brondy Kan het niet iets met de eisprong te maken hebben? Wanneer had je een positieve ovu-test? @Viev Wat fijn dat je eindelijk nieuws hebt gehad, en dan ook nog eens goed nieuws!! @Shadow Over het algemeen zijn verloskundige volgens mij wel vriendelijk, maar er zit ook wel eens een rotte appel tussen @Jessie Nooit aan bellypainting gedaan, maar is volgens mij wel een helel leuke herinnering! Origineel ook voor op het kaartje! Ik mag toch eerder komen voor een echo! Volgende week dinsdag al, om 09.45 uur. Vanmorgen was ik nog steeds niet gebeld door het zkh, dus om 11.30 uur zelf maar een keer gebeld. Pff... kreeg weer zo'n lekker opmerking van die telefoniste: mevrouw, u kunt zoiets toch echt niet afdwingen hoor! Nou ja zeg!!! Alsof ik het doe omdat ik niets beters te doen heb... Met veel pijn en moeite mocht ik uiteindelijk een verpleegkundige spreken en die was gelijk echt super vriendelijk. Ze dacht tenminste ook mee met me. Nu dus nog maar een weekje wachten. Gelijk ook een telefoonnummer gekregen voor noodgevallen 's nachts, en voor telefoonnummer overdag zou ze een kaartje opsturen want ik had geen pen bij de hand en 2 nummers onthouden lukte me niet
Hoi hoi, Nou ik ga nu voor de 3e keer mn tekst proberen te typen. Die 2 donderstralen lopen telkens over het toesenbord. Nu liggen ze heerlijk op me en tegen me aan @ Viev, wat een fijn nieuws moet je nu nog meer testen? Of was dit het? @ Shadow, zie nog 1 dag tot testen? Wanneer ga je testen? @ Poemi, fijn dat je dan al mag komen, ik duim voor je dat alles goed is! Heb ik jou eigenlijkop FB/hyves? Ja toch? Begint jouw naam met een J.? Je hebt 1 kindje toch? Haha, soms haal ik het nog door elkaar... :S Ik denk trouwens niet dat het deze keer raak is bij ons. Gevoel.... vorige keer had ik zulke zere borsten!!! Dat heb ik nu niet. Verder wel een beetje moe, maar dat komt door wintertijd/weer denk ik. Nou, Ik ga ff opruimen en dan lekker TV avondje. Vanmiddag belde schoonzus, die zitten nog midden in verbouwing. Of ik morgenmiddag ff wil oppassen en ja hoor, dat wil ik mijn vrije woensdag is 1x in de 2 weken. Dus morgen ff snel de stad in en daarna gezellge middag met mn nichtje
Hii allemaal, @debby: aah zoo leuk die kittens he, behalve dat je tot 3x toe de tekst moet schrijven, maar lekker dat ze bij je liggen. @poemi: wat goed dat je volgende week al kan komen voor een echo. Hoop dat je dan een beetje gerustgesteld bent. @jessie: heb er niet over nagedacht, wil waarschijnlijk wel een fotoshoot gaan doen in mijn verlof. Ik ben eigenlijk nog niet echt voor kaartjes aan het kijken. Mijn vriend wil het graag zelf ontwerpen, hij is grafisch ontwerper. Dan krijg je iig wel een uniek kaartje. @shadow: spannendd, bijna kan je testen. Of wacht je nog even af? Hier gaat het wel goed. Ben gestopt met les geven, zag het echt niet meer zitten, heb nu wel wat kwaaltjes. Lopen doet pijn, pijn in rug en stuitje. Word al helemaal stijf en met pijn wakker. En die pijn in onderbuik steeds. Tijd om het rustiger aan te gaan doen. Ben ook al op mijn werk teruggefloten door mijn vestigingsmanager. Verder voel ik de kleine meid heel veel de laatste dagen. Dennis heeft het ook al gevoeld en gezien. ZOo leuk. Ze trapt alleen heeeel vaak recht naar beneden, dat is wat minder, niet zo'n heel lekker gevoel, lijkt soms of ze dr voetje gewoon uit mij schopt
Ik denk niet dat het raak is deze maand.had vandaag al beetje ongi-gevoel.ik ga ook nog niet testen.mijn lichaam heeft me vorige maand 15 dagen laten wachten en heb verschillende keren getest.steeds weer teleurgesteld. En zonde van het geld. @ Debby leuk he kittens @ poemi fijn dat je eerder terecht kan.
Goedemorgen @ linnie wel leuk dat je de kleine meid al zo goed voelt. En verstandig dat je gestopt bent met lesgeven. @ poemi vorige week woensdag en donderdag had ik een positieve ovu-test, vrijdag was hij omo-wit. Lijkt mij een beetje laat voor de ovulatie of niet?? (maandag/dinsdag) Beter dat je eerder mag komen, wel vervelend dat die telefonistes zo moeilijk doen zeg @ debby hahah, ze zijn nog zo speels wel lekkere afleiding zeker. Eneuh miss voel je deze x wel minder.
goedemorgen dames was al om 6.45 aan het ramen zemen, en heb geen nesteldrang. was meer noodzaak zag alleen maar strepen was helemaal nijdig al 4 keer buiten gezeemd zegt man misschien binnen een keer doen. was hard nodig zeg maar. nu lekker wandelen met uk en dan gaan we strijken! Ik ga morgen naar de jonge gezinnenbeurs met mijn mams, anders zouden we zondag moeten gaan en dat is onze enige vrije dag deze week.
Hoi meiden, Vanmiddag/vanavond nog een cursus en dan ben ik er vanaf, voor deze week dan Heb nu al zin in het weekend zeg. Shadow, spannend nu voor jou zeg! Heb je al getest? Lees nu dat je nog even wacht. Heb je een onregelmatige cyclus? Poemi, wat fijn dat je volgende week dinsdag al een echo hebt! Hoe voel je je verder? Last van kwaaltjes? Debby1, dit was het idd met de testen. Gelukkig Bij jou nog maar 4 daagjes wachten, schiet ook al op! Wanneer ga je testen denk je? Linnie, wat leuk dat jullie zelf de kaartjes willen ontwerpen! En grappig dat je de kleine nu zoveel voelt!
@ marilouise nou dan was je al vroeg in de weer. hier moeten de ramen ook nodig gebeuren. we hebben twee katten en de voorramen zitten helemaal onder de pootjes en snoetjes hihi. maar vind het zo'n rotwerk @ viev. vorige maand was ik 15 dagen overtijd dus ik ga nu echt niet meer zo vroeg testen.Wat voor cursus doe je? dat heb ik denk ik even gemist
Hallo dames, Het is hier rustig geweest vandaag! Linnie: leuk dat je haar al zo goed voelt!! Lijkt me zo speciaal.. En slim dat je gestopt bent met les geven! Ik had niet in de gaten dat je dat nog steeds doet. Shadow: Vervelend zo'n cyclus! Voel je wel iets? Poemi: Fijn dat je volgende week al mag komen! Zo zie je maar, de aanhouder wint! Voel je je al een beetje zwanger? Viev: Fijn dat de uitslag goed was! Nu lekker onbezorgd genieten Tamale: Hoe is het gegaan met de kijkers? Debby: Hihi klinkt gezellig met de kittens! Nou ik hoop toch voor je dat het raak is, mischien voel je je borsten nu gewoon niet. Verder weet ik even niet meer wat iedereen precies heeft gezegd. Ik heb mijn ovu testen binnen, dus ga van het weekend denk ik maar beginnen met testen. Ben benieuwd! Wat duurt dit gedeelte van de cyclus toch altijd lang zeg