Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hey meiden,

Wat is het hier rustig geweest! Nou ja, niet zoveel bij hoeven lezen dus.

@Debby Mijn naam begint met de E., weet niet of je het daar mee kunt vinden ;) Gezellig dag gehad met je nichtje? Ze vind de kittens zeker ook wel erg leuk? En ik had ook echt niet het gevoel dat het raak was, dus hopelijk zegt dat bij jou ook niets.

@Linnie Goed dat je het wat rustiger aan gaat doen. Het is belangrijk om naar je lichaam te luisteren. Leuk dat je haar ook al zo goed voelt!

@Brondy Het kan wel, maar het zou idd wel aan de late kant zijn. Hopelijk had het dan iets te maken met een innesteling :)

@Marilouise Leuk, jonge gezinne beurs. Ik ga dit jaar niet, ga het niet redden qua tijd jammer genoeg. De 2 jaren hiervoor wel geweest en het is altijd erg leuk.

@Viev Je maakt nu wel lange dagen, maar nu al weekend hebben is dan toch ook wel erg lekker.

@Shadow Balen dat je ook niet het gevoel hebt zwanger te zijn.

Vanmorgen belde manlief, auto startte niet meer. Hij zat al in Doorn voor z'n werk dus gelukkig is ie wel thuis gebracht door de pechhulp. Misschien is het de accu, maar in het slechtste geval is het de dynamo, duur geintje dus :( Maatje van manlief werkt in een garage en klust in de avonduren bij in z'n eigen garage dus die kijkt nu naar de auto. Bij de gewone garage had het ons zeker 500/600,- euro gekost, nu hopelijk een stuk minder. We zijn hem misschien alleen wel kwijt tot zondag, als het de accu niet is. Manlief kan morgen gelukkig wel een auto van z'n werk meenemen, dus hij kan wel gewoon op z'n werk komen. Ik zou alleen het weekend naar m'n familie in zeeland gaan, maar dat gaat nu dus misschien niet door :(

2. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Hej,

Hoe is het hier?
    @Poemi, irritant gezeur altijd als de auto stuk is! Wel fijn dat je nu nog eerder een echo kan krijgen :)
    @Marilouise, ik ga ook naar de jongegezinnen beurs dit weekend met mijn zus. Denk je dat het leuk is voor haar ondanks dat ze niet zwanger is, maar in adoptieverwachting?? En weet jij of iemand anders of je via via nog korting kan krijgen op kaartjes ofzo?
    @Lwal, heb jij hiervoor nog nooit ovutesten gebruikte dan?
    @Shadow, ja zeker zonde van het geld! Die krengen kunnen behoorlijk duur zijn, maar ken je wel al de site zwangerenkids.nl? Daar kan je eventueel ook goedkope testen kopen, maar die van de kruitvat 2v5euro zijn beter volgens mij.
    @Tamale, waarom ben ik fanatiek dan?
    @Debby, heerlijk he poezen? Als jij je toetsenbord interessant vindt gaan ze daar natuurlijk lekker overheen walsen! Zijn ze al lekker gewend in je huis?
    @Linnie, ik voel de baby nu ook in ene veel sterker dan een week terug! Niet normaal! Ik schrik er gewoon soms van, zo hard. Gister legde mijn vriend voor het eerst zijn hand op mijn buik om te voelen en gelijk kreeg ik de grootste schop tot dan toe. Ik had het nog niet zo sterk gevoeld als toen. Echt bizar, hij voelde het ook meteen!!

Vandaag ben ik met een vriendin naar de sauna geweest, spa zuiver in Amsterdam. Echt super relaxed daar! Ik was er nog nooit geweest. Heerlijk dagje gehad, maar toen ik weg ging en op mijn mobiel keek schrok ik me te pletter. Ik had blijkbaar een tolkopdracht, maar die had ik niet in mijn agenda geschreven. Dus mijn klant wist niet waar ik was en ik ben niet komen opdagen. Ik voel me zo vreselijk naar eronder!!! :(:(:( Ik heb dus net via internet geregeld dat er morgen een bos bloemen als excuus bezorgd gaat worden. Ze reageren ook niet op mijn whatsapp waarin ik uitlegde wat er gebeurd is, dus ik ben bang dat ze kwaad zijn... :(
    Maar dit soort gezijk heb ik nu steeds vaker. Die zwangerschap maakt me verstrooid!!! Ik kan dat echt niet gebruiken :x

Truste!

3. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Hoi dames,

Ben ik ook weer :) vrije dag gehad, dus lekker druk geweest. Nu ff tijd voor een berichtje.

@ Brondy, miss heb je gelijk en voel ik minder, maar heb ook het gewone 'vrouwelijke' instinct dat nu spreekt zeg maar.

@ MArilouise, leuk! De jonge gezinnenbeurs (denk ik;)) Veel plezier iig!

@ Viev, mijn banner klopt niet helemaal (ivm waarschijnlijk 38 dgn cyclus en die kun je niet kiezen;max 35 dgn) dus als het goed is ongeveer de 8e mijn NOD. Maar kan altijd eerder proberen natuurlijk.

@ Lwal,succes met het wachten en de ovu testen! Ben benieuwd hoe het je bevalt. Mij iig goed. Wie weet dan wel écht raak voor jullie :) ik duim!

@ Poemi, ik hoop dat je gelijk hebt en wij 'hetzelfde' zijn :) Mijn nichtje vindt indd de kittens geweldig. Die zijn haar gelukkig al gewend van bij mn schoonmoeder. Ze denkt bijna dat het poppen zijn haha!
    En wat een gedoe he, auto's! Succes ermee!

@ Mammadoe: jaaa, ze raken aardig gewend en zetten de boel goed op de kop haha. Hee, wat balen van de miscommunicatie!! Hopelijk accepteren ze die bloemen, goed dat je dat doet!!

Ik ga ff genieten met vriendje op de bank, die komt net binnen. Tot morgen! xxx

4. marilouise

marilouise Niet meer actief

@mammadoe, ik vindt het wel leuk omdat het niet alleen op baby's gericht is maar ook echt op kleine kinderen. dus denk voor je zusje ook wel hoor. Verder ik heb de kaartjes al een hele tijd geleden gekocht toen was het 2 voor 1 ik dacht wel dat als je ze online koopt je 3 euro korting per kaartje krijgt weet niet of dat nog is zou je even online moeten kijken.

@poemiIk ben vorig jaar niet geweest jaar ervoor wel, kleine gaat ook leuk mee is voor hem ook wel een keertje leuk.

vandaag oma jarig mijn mams komt me zo halen gaan we daarheen.
    manlief komt ons na zijn werk weer ophalen.

iedereen een fijne dag !

5. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Marilouise Veel plezier vandaag!

@Debby Ik was ook even vergeten dat je banner niet klopte, dus je zit nog wat langer voor je NOD. Kreeg je de vorige keer dan al zo vroeg symptomen, toen je zwanger was? Want anders kan het misschien nog komen? Ik duim voor je hoor!

@Mammadoe Dat verstrooide hoort idd wel bij een zwangerschap, maar wel heel vervelend dat je daardoor een opdracht bent vergeten. Hopelijk maakt de bos bloemen het weer een beetje goed. En de jonge gezinnen beurs is denk ik ook wel leuk voor je zus. Je krijgt gewoon heel veel informatie en allemaal leuke spulletjes en daar heeft zij denk ik zeker ook wel wat aan. Is er al bekend hoelang ze nog moet wachten ongeveer? Uit welke land wilt ze eigenlijk een kindje adopteren?

@Lwal Ben benieuwd of de ovu-testen kloppen met wat jij zelf voelde. Zal waarschijnlijk wel hoor.

Hier vannacht weer een erg slechte nacht gehad. Kleine man werd vanaf 00.00 uur elk half uur wel huilend wakker. Even uit bed, weer terug in bed, half uur later weer even uit bed, weer terug in bed, enz... Nou, geloof me, dan slaap je dus niet.... Om half 3 wilden we hem eens even laten huilen, kijken of ie misschien zelf in slaap viel, maar om 3 uur huilde hij nog steeds dus toen maar bij mij in bed genomen. Slaap je ook niet echt lekker, maar we konden iig wel slapen. Om 7 uur werd ie wakker, verschoond, en hij was nog zo moe, hebben we hem in z'n eigen bedje terug gelegd en nu slaapt ie nog steeds. Arm mannetje (en arme wij.... ;))

6. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Ow Poemi! Wat een rotnacht. Ik krijg knikkende knieën als ik het lees haha. Mijn zus adopteerd een kindje uit zuid-Afrika. Zo jong mogelijk en wellicht een special need kindje, want alle gezonde kinderen kunnen veelal in het land zelf geplaatst worden. Hoelang het nog zal duren is de grote vraag waar geen antwoord op is. Kwestie van heel geduldig wachten....
    @Marilouise, ja had het gezien van die 3€ korting, ik dacht, misschien ergens anders nog iets beters :)
    @Debby, heerlijk van die kleine speelse dingen. Toen mijn vriend die van mijn zus zag zei hij, kom dan laten we onze katten inslapen en kopen we weer 2 kittens haha.

7. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ debby
    Miss kun jij je banner nu aanpassen? Zet je hem een paar dagen later ;)

@ poemi
    jeetje wat een nacht :$
    Vervelend van de auto zeg. Hebben wij gehad tijdens de vakantie, wilde de bus niet starten op de berg, waar niets te doen was. Gelukkig kregen ze hem aan door vooruit te trekken met een andere auto. Dezelfde dag kregen we ook nog een klapband.
    Hopelijk vallen de kosten mee.
    Ik hoop niet dat mijn ei zo laat was, want hebben in het weekend maar 1x geklust ;) als het deze ronde niet gelukt is ga ik denk ik over op het temperaturen.

@ mammadoe
    Dat kun je inderdaad niet gebruiken nee, hopelijk maakt het bloemetje het weer goed.
    Leuk hoor een kindje uit zuid-afrika. Wij hebben altijd gezegt: mocht het niet lukken op de natuurlijke manier dan adopteren we een kindje uit Indonesie (als dat mogelijk is natuurlijk)

@ marilouise
    Gezellig naar de jongegezinnenbeurs... Vriendin van mij gaat ook, wilde ook wel gaan, maar heeft weinig nut als je nog niet zwanger bent/geen kinderen hebt he ;) beetje voorbarig (of hoe noem je dat)
    Gefeliciteerd met je oma, hoe oud is ze geworden?

@ linnie
    leuk he zelf kaarten ontwerpen?
    Mijn man heeft gestudeerd voor industieel product ontwerper, doet er nu niets meer mee, maar is erg goed in het maken van posters en dergelijke. Dus toen wij gingen trouwen heb ik ook gezegt: jij moet ons trouwkaartje maken, want iedereen verwacht dat. En natuurlijk is hij geworden zoals wij wilden en ook nog goedkoper ook ;)
    Hij heeft voor een goede vriend ook al 2x het geboorte kaartje moeten maken. Dus dat zal tzt ook wel voor onszelf gebeuren.

8. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Hoi meiden,

Zo, nog een middagje werken en dan lekker weekend :D
    We gaan van het weekend wat rondneuzen bij babywinkels. Morgenochtend ga ik bij een vriendin op visite die in februari een kleine krijgt, de babykamer bekijken. En zaterdag ga ik met 2 andere vriendinnen lunchen en shoppen. Wel leuk weekendje dus :)

Shadow, die cursussen zijn via het werk. Ik heb een opleiding gedaan tot belastingadviseur en om dan je titel te mogen behouden moet je van de actualiteiten op de hoogte zijn. En dat gaat dmv cursussen enzo.
    15 dagen overtijd dat is nogal wat ja! Mijn eerste cyclus was 24 dagen en de tweede toen 38 dagen. Toen had ik ook al 2x getest ;)
    Maar is wel vervelend zeg!

Lwal, succes met je ovulatietesten!

Poemi, dat is wel balen dat jullie stukken hebben met de auto! Zul je altijd zien dat dat net gebeurd als je eigenlijk weg moet. Hopelijk is het snel gemaakt en kan je alsnog van het weekend naar Zeeland.

Mammadoe, wat gaaf dat jij en je vriend de kleine al zo goed voelen!
    En wat vervelend dat je die opdracht bent vergeten. Wel netjes dat je een bos bloemen laat bezorgen!

Marilouise, gefeliciteerd met je oma!

Brondy, wat leuk dat jouw vriend zo goed dingen kan ontwerpen! Dan heb je tzt wel een origineel geboortekaartje :)

9. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Viev, waar ga je naar op zoek? Heb je al dingentjes gekocht of nog niets? Ik kreeg net hier op mijn tolkopdracht van een docent een hele doos vol met kinder/babykleding :) en nog leuk ook! handig!

10. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Rustig hier!
    Ik was helemaal gek geworden net!
    Ik rij op de snelweg en er is file, we rijden met z'n allen 70 ofzo en af en toe wordt er flink geremd. Dus ik houd afstand op mijn voorganger. Zit er iemand achter mij te lichten en zijn middelvinger op te steken en zijn handen in de lucht te gooien! Er staat file! Wat is zijn probleem?!?! Dus ik steek mijn middelvinger terug op en ben er klaar mee. Haalt hij me rechts in, links van mij is een betonnen vangrail zonder bufferzone ertussen. Gaat hij echt met zijn auto mij klemrijden en naar me insturen. Ik zat nog helemaal na te shaken. Mongolen tegenwoordig op de weg!

11. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Mammadoe :$ Wat een eikel zeg! Gelukkig niets gebeurt maar dat is zeker even flink schrikken. Zulke mensen moeten ze gelijk het rijbewijs van afpakken. En over dat slechte slapen, toen ie eenmaal bij ons in bed lag en gelijk ging slapen is ook echt wel een fijn gevoel. Dat ie gewoon zo graag bij je wilt zijn en je helemaal vertrouwt dat ie gelijk rustig is. Dan smelt je wel een beetje hoor, ook al lig je al de halve nacht wakker.

@Brondy Jullie hadden dus ook flinke pech op vakantie met de auto. Die dingen zijn af en toe heel handig, maar het kost ook een hoop geld! Hopelijk is het niet nodig, maar met temperaturen weet je echt zeker wanneer je ei is geweest, dat is wel prettig.

Ik heb vandaag nog een kruidvat test gedaan, vanmiddag, echt een knaltest! Ik ben helemaal blij dus nu. Teststreep werd donkerder dan de controlestreep. Vorige keer is ie niet zo donker geworden dus dat stelt me nu wel weer wat meer gerust.

12. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @mammadoe: jaa leuk he die schopjes. Ik zie ook mijn buik elke keer klein beetje op en neer gaan, echt zooo leuk. Vind het gewoon verslavend. haha.
    Maar wat een debielen op de weg he. Ik kan daar ook altijd heel kwaad om worden.

@poemi: wat goed, een knaltest. En dan dinsdag ook nog echo, hoop dat je dan echt kan genieten.

@brondy: ja is wel leuk kaart zelf ontwerpen. Nu doe ik er niet heel veel aan hoor, maar je weet iig dat je wel een uniek kaartje hebt.

Nou hier gaat alles goed. Moet van mijn fysio bij hem langs. Mijn zusje was daar vandaag en vertelde dat ik zo'n pijn heb in mijn onderrug/stuitje.
    Hij vind dat ik nu echt een keer moet leren om niet meer te tillen en alles, hij is ook heel blij dat ik gestopt ben met lesgeven. Ik ben wel vaker terggeroepen door hem, zijn vriendin is ook goede vriendin van mij.
    En verder werd mijn konijn pip vanochtend een beetje hol. Ze heeft een nestje gemaakt, hooi en stro was niet aan te slepen. We dachten dat we geluk hadden en de gok goed was gegaan. maar miss dus toch wel zwanger geraakt 2 of 3 weken geleden, toen was woezel nog vruchtbaar. Nu dus goed in de gaten houden, kan ook schijnzwanger zijn, alleen hij was vruchtbaar dus ook een grote kans dat ze echt zwanger is. Alle vrouwtjes in dit huis zijn zwanger, gezellig, haha.

13. marilouise

Goedenavond.

Allereerst mijn oma is 71 geworden dank voor de felicitaties. ze vierde het niet meer vandaag omdat we laatst al waren wezen brunchen maar op mijn schoonzusje na waren we er allemaal ook leuk.

De jonge gezinnenbeurs was leuk, goed te doen. Rins allemaal klappen en vond alle aandacht erg leuk.

Nu heb ik vandaag te horen gekregen dat mijn eerste les pas volgende week zondag is in plaats van zaterdag dus dat wordt niet borrelen op mijn verjaardag.

Ow enne dames mijn eisprong nadert volgens mij krijg steeds dikker en kleveriger slijm, (sorry ) dus we gaan maar aan het klussen.

14. shadow85

shadow85 Niet meer actief

@ viev .das wel belangrijk dan die cursussen om die titel te behouden.
    @ mammadoe fijn zo'n enkel op de weg.levensgevaarlijk. dank je voor de tip,ik kende de site nog niet.die

15. shadow85

shadow85 Niet meer actief

Foutje was nog niet klaar met typen haha.die van sensitest zijn ook goedkoop. Heb het idee dat de ongi eraan zit te komen.dat het maar snel is dan kunnen we weer verder

16. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Mammdoe: wat een gek zeg!! Kan me voorstellen dat je flink geschrokken was!
    Ik heb nog geen ovutesten gebruikt, dus ga er deze maand voor!

Shadow: nou hoop voor je dat het niet de ongi is die je voelt!

Marilouise: dat zou dan al snel je eisprong weer zijn of niet?

Poemi: wat fijn die knaltest! En dinsdag je echo alweer..

Linnie: hihi dat zou wel grappig zijn als je konijn ook zwanger blijkt te zijn! Kun je alvast oegenen ;) Of zit je er helemaal niet op te wachten?
    Nou misschien moet je idd maar rustiger aan doen!

Viev: leuk babykamers kijken!!!

Hier kregen we net een telefoontje van de beste vriend van mijn man.. Dat zijn vriendin zwanger is!! Ben super blij voor ze.. Maar ook zo ontzettend jaloers. Moest wel een beetje mijn best doen om enthousiast te klinken. Voel me echt een bitch dat ik me zo voel!

Verder lig ik lekker in bed expeditie robinson te kijken. Ben echt helemaal kapot!

17. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @shadow: zolang je nog niet ongi bent is er nog hoop toch? Zo niet, laat dan idd maar snel komen en op naar de volgende ronde.

@lwal: Dat is wel dichtbij dan als het de beste vriend van je man is. Kan jij met haar ook goed opschieten? Kan me wel voorstellen dat je dan jaloers bent.
    We wisten dat een risico namen door ze niet apart te zetten 3 maanden geleden. Dus als het zo is dan is het zo en is het natuurlijk wel heel leuk.
    Maar als het schijn is vind ik het ook niet erg hoor. Het is natuurlijk ook wel weer een hoop gedoe. We zien het wel. Moeten nu goed elke dag dat nest gaan checken om te kijken of er kleintjes in liggen.

18. Jessie886

Jessie886 Actief lid

27 jun 2011
    227
    0
    0
    Receptioniste bij een fysiotherapeut en eigenaress
    Etten-Leur
    Hier zijn we begonnen met "verbouwen". Manlief is van de week op zolder begonnen. Daar stonden nog een 1-persoonsbed en kast. Bed staat nu achter het schot en kast naar grofvuil. Had ie gisteren al het 2-persoonsbed vanaf de logeerkamer naar zolder verplaatst!!!
    Vandaag heeft ie de kledingkast naar zolder verplaatst... Goed bezig he die man van mij??
    Ook hebben we het kaartje al uitgezocht! Was ook niet veel keus in tweelingkaartjes.

@Mamadoe: wat een gedoe zeg met die vergeten afspraak..Maar ja je bent ook maar een mens he! We vergeten allemaal wel eens iets. Hopen dat ze de bloemen en je excuses accepteren!
    En wat gekken heb je toch op de weg!!:x

Nog 1 dag werken en dan is het weer weekend. Zaterdag een verjaardag van ons nichtje. Wordt alweer 2!
    Morgenavond gaan we misschien even naar mijn opa. Is van de week voor 4 weken opgenomen in een verzorgingstehuis. Lang verhaal.

Slaap lekker allemaal en ik zal zo snel mogelijk een foto van de twins plaatsen!

19. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ mammadoe
    Jeetje wat een gestoorde gast :x die moeten ze idd gelijk van de weg halen.
    Wat handig van al die baby kleertjes..

@ viev
    Nog leuke dingen gekocht??

@ Poemi
    fijn dat je nu toch een knaltest hebt. Kan me voorstellen dat je dan wat rustiger bent.
    Ja inderdaad, gelukkig was het bij ons niet onze auto. Hopelijk vallen de kosten voor jullie mee en heb je hem gauw weer terug.

@ lwal
    Dat kan ik mij heel goed voorstellen hoor en het zit nu ook zo dicht bij. Hopelijk is het bij jullie deze ronde ook raak.

@ linnie
    Had het gelezen op je facebook, moest wel lachen. Maar wist niet dat konijnen ook schijnzwanger konden zijn.
    Ik doe het zelf ook niet veel hoor, manlief wel. Enige wat ik hoef te doen is goedkeuren ;)

@ jessie
    zo, die man van jou was inderdaad goed bezig zeg!
    Zijn er zo weinig kaartjes voor 2-lingen dan?? dat is jammer.

@ marilouise
    Nou dat wordt dan klussen komend weekend ;)

Begin weer last te krijgen van mijn borsten, maar weet niet goed wat ik ervan moet denken. Soms heb ik ook een misselijk gevoel maar dan denk ik dat het vast tussen mijn oren zal zitten. pffff wat duurt wachten weer lang zeg :( nog 9 dagen. Wil niet meer te vroeg testen, aangezien ik elke x stipt de 30e dag ongesteld werd.

20. marilouise

Goedemorgen dames,

lwal . dat idee heb ik ook dat het snel is maar verlies vandaag mega vruchtbaar slijm dus gaan maar even aan de slag komende dagen en heb ook echt het gevoel dat mijn eisprong eraan komt ik krijg altijd een aanhoudend zeurend gevoel links of rechts in mijn onderbuik beetje stekend vorige maand rechts en nu zit het links heel irritant, dus we gaan flink klussen zullen het zien.

ik deed steeds tellen voor de kleine man en deed dit ook als ik hem waarschuwde dan zei ik rins 1......2,3, gisteren deed ik dit dus ook en meneer deed na mijn 1 gelijk tee, die zeggen ofwel 2,3 mijn moeder opa en oma kwamen niet meer bij dus helaas maakt al geen indruk meer man kwam thuis die lag ook helemaal in een deuk toen die het weer deed.

let niet op mijn taal maar mijn kleine man heeft net iets gedaan op de computer nu zijn al mijn instellingen veranderd mijn leestekens zitten overal en nergens. fijn.

we gaan nu even lekker naar de markt !

enne lwal vervelend he dat gevoel dat je zelf ook zo graag wil heb ik ook heel erg heb best wel moeite met mijn vriendin nu, ze blijkt trouwens veel verder te zijn dat vindt ik wel wat fijner!

Deel Deze Pagina