Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Hoi dames,

Kom even snel voorbij wippen, heb niet echt bijgelezen ben mega druk op mn werk. Maandag hebben we een Sales dag en moet veel voorbereiden.

Wou toch wel even iets kleins delen... Had net ineens een vette duizeling achter mn bureau. En ik had al gegeten... De laatste 2 ochtenden al om half 7 wakker (had ik vorige x ook) en mijn eerste ochtend sigaret gister en vandaag smaakte echt niet,... net mn vriend al gesmst... zou het dan misschien toch??? Ga mezelf iig niet gek maken (ahum)

Nog leuke plannen voor het weekend allemaal?

Ik ga morgen ff oma's opzoeken samen met vriend en broertje. Verder is vriend ook hele weekend vrij, komt niet vaak voor. Lekker genieten dus, hoop dat het weer zo blijft!!!

Tot later weer :) ga snel verder!

2. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    zo... had nu ff tijd....

@ Viev, leuk weekend voor de boeg :) lekker shoppen! Geniet ervan!

@ Mammadoe, leuk zulke dozen met kleding en zeker als het ook nog je smaak is! En wat een ^%#$( in die auto zeg! Meteen rij-ontzegging wat mij betreft!

@ Poemi, wat fijn dat je een knaltest hebt gehad! Nu lekker vol vetrouwen genieten! Maandag of dindsdag echo toch?!

@ Marilouise, lekker knuffelen dus! Succes! Maar doe jij ovu testen?

@ Lwal, wat een ellende he, die zwangeren :( hopelijk kun jij snel ook goed nieuws brengen aan hen. Goede vriendin? Dan is het ook nog lekker 'samen' zwanger zijn!

@ jessie, indd goed bezig die vent van je hahaha! En wat lekker vroeg al kaartje uitgezocht. Ben je niet bang dat je straks weer een andere zou willen? Of is het nog niet definitief?

@ Brondy, die borsten had ik de vorige x toen ik zwanger was ook. Denk je dat je nu nog meer 'kwaaltjes' hebt misschien? Die misselijkheid zegt ook wel wat ;) ik duim voor je.

3. marilouise

marilouise Niet meer actief

@debby, ik heb vorige maanden ovutesten gebruikt om te kijken of mijn gevoel klopte bij de testen zeg maar en het klopt inderdaad dat ik heel goed mijn eisprong aanvoel. Ik gebruik ze nu niet meer het maakte me ook heel onzeker en gestresst en dat wil ik echt niet meer.

Dames ben al de hele middag aan het lamballen komt niets uit mijn handen kleine man was om 01.15 vannacht gillend wakker en wilde zijn bed niet meer in we hebben hem tussenin gelegd en daar heeft die lekker geslapen maar ik niet meer aangezien die helemaal tegen mee aankroop!

4. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ debby
    Weet t eigenlijk niet, ben niet echt duizelig zoals velen van jullie wel hadden. Wat ik wel raar vind is dat ik nu weer reageer op appels. Eigenlijk ben ik er allergisch voor, althans tijdens het slikken van de pil. Toen ik stopte was dat helemaal weg en nu is het weer lichtelijk terug. En heb zo nu en dan een ongesteldheids gevoel. Normaal komt dat pas 1 dag voor NOD zeg maar. Ook vindt manlief dat ik de laatste dagen nogal kribbig ben.

5. marilouise

@brondy denk dat jij gewoon zwanger bent !!!

6. Jessie886

Jessie886 Actief lid

27 jun 2011
    227
    0
    0
    Receptioniste bij een fysiotherapeut en eigenaress
    Etten-Leur
    Ja goed he die man van mij!
    Nee ben niet bang dat we nog van gedachten veranderen qua kaartje. Kijk gewoon niet meer in de boeken, haha.

Vanmorgen had ik iets raars. Had gedouched en sta mijn make-up op te doen en ineens wordt ik misselijk, krijg ik het warm en wordt het zwart voor mijn ogen... Ik maar even mijn handen onder de koude kraan gehouden en even op bed gaan liggen. Schrok ik wel van!
    Nu hadden we vanmiddag op mijn werk een inloopmiddag voor diabetes en daar kon je je glucosegehalte laten prikken. En die was volgens de beste man iets te hoog.
    Heb toen toch maar even naar de gyneacoloog gebeld. Nou mag ik woensdag even langs komen voor een extra controle.

@brondy: volgens mij ben je zwanger hoor! Hoop het voor je!
    Onze buren zijn ook weer zwanger. Ik duim echt voor hun dat het goed blijft gaan, ze hebben al 2 miskramen gehad...

Voor het weekend weinig plannen. Verjaardag en even op visite bij opa.

7. shadow85

shadow85 Niet meer actief

@ brondy hopelijk komen die tekenen van een zwangerschap
    @ Jessie goed bezig die man van Jou!
    @ lwal dat is wel dichtbij dan.kan me voorstellen dat zo'n telefoontje ook best moeilijk is.je wil zelf ook zo graag.
    @ Debby ik hoop dat die duizeligheid een teken is

8. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Zo meiden, ik ben echt kapot.... Gelukkig weekend dus kan een paar dagen bijkomen.

@Jessie Dat is wel even schrikken. Hopelijk is het niets ernstigs. Fijn dat je wat eerder op controle kan nu. En je man is zeker goed bezig :)

@Brondy Duizelig hoef je niet te zijn hoor, om zwanger te zijn! En je hebt wel wat andere dingetjes die er wel op zouden kunnen wijzen. Ik durf niet meer zo goed te zeggen dat je nu zwanger bent, want de vorige keer zaten we ook fout :(, maar.. I keep my fingers crossed!

@Linnie Het word nog spannend met je konijntjes dus! :D Straks misschien een hoop baby's in huis. Goed dat je even langs de fysio gaat. Ik ben rond dat termijn ook geweest, had ook ontzettend last van m'n stuitje, en met wat oefeningen ging het al stukken beter.

@Lwal Dat komt dan wel even dichtbij. En je bent geen bitch hoor, als je je zo voelt. Volgens mij vrij normaal. Hopelijk is het komende ronde ook jullie ronde! Dan hoef je je niet meer zo te voelen :)

@Marilouise Hahaha, dat werkt dus ook niet meer! :D Vervelend dat Rins zo slecht geslapen heeft. Komt me bekend voor, zal het aan het weer liggen??

@Debby Oh meid, wat maak je het spannend! Ben echt heel erg hard aan het duimen voor je! Misschien gelijk een goed moment om weer te stoppen met roken? En als het toch niet smaakt ;)

Net bij m'n schoonouders gegeten, heel gezellig ;) Manlief moet werken van 18.00-06.00 uur, dus kleine was nog even bij ze vanmiddag en dan is het net zo handig om daar te eten, hoef ik niet meer te koken. Maar schoonmoeders en ik liggen elkaar weer eens niet. Afgelopen woensdag was ze hier toen ik thuis kwam uit mn werk en was ook beetje chaos thuis, dus toen was ik een beetje kattig tegen d'r. Is ze dus boos weg gegaan, en geloof dat ze me het nog niet vergeven heeft ;) Hormonen spelen daar ook wel een aardige rol in want normaal kan ik mezelf nog wel redelijk inhouden als zij er is, maar nu dus niet :D

9. Tamale

Tamale Niet meer actief

Marilouise: haha dat word vast janken idd! :D Ik ben zó benieuwd hoe Tara op sint en piet gaat reageren!

Brondy: Dat gevoel ken ik ook! Alleen dan wel vanaf mn zwangerschap!? Misschien wel een teken voor jou??
    ( de pijn in je lies)

Viev: wat onzettend fijn dat de combi test goed was! :) Kun je nu 200% genieten.

Shadow: Wij hebben gelukkig wel meer verloskundigen. Normaal hoor je iedere afspraak een andere te krijgen. Maar ik heb nu al drie keer deze gehad. ;) Gelukkig krijg ik de volgende keer een ander!
    Er zijn ook heeeele lieve leuke vk's gelukkig.

Jessie: Wat een leuke naam, Lieke! Die naam wouden wij eigenlijk voor ons meisje. :D Maar nu is het heeeel iets anders geworden.

Poemie: Ooh dat meen je neit? NOu fijn zo'n vk!!
    Kijkers waren bij de 2e bezichtiging ook heeel positief. Dus het word afwachten! 2 potentiele kopers..... Ik hoop zo hard dat er iig iets uitkomt..
    Wat goed dat je toch eerder mag komen zeg! Maar is er met 5 weken en een beetje al wel wat te zien? Dat je straks niet bang bent? Wel fijn dat ze je serieus nam. Die telefoniste moet ook een schop in dr hol krijgen.
    Kloten van jullie auto!!!!

Debby: Iedere zwangerschap is anders, dus hou de moed erin! Spannend!Schattig zeg jou katjes. Doen ze het goed??

Linnie: Heel goed dat je een stapje terug doet! Ik ben ook bang dat ik de 34 weken tot verlof niet vol kan maken. we zullen zien!
    Een echte schopperd dus, leuuk! :D Haha . Ik voel de kleine ook erg goed de laatste weken. Ze is best druk.

Shadow: Wow al wel 3 dagen over tijd??

Lwal: erg he! Nog een paar daagjes en dan kunnen jullie weer gezellig doen! ;) Spannend met de ovu testen. ben benieuwd naar de uitkomst. Wat leuk van de vriendin van je man's vriend.. maar ook wel weer zuur!! Snap heel goed dat je er moeite voor moet doen hoor! :(

Mammadoe: oeii dat is balen. Hopelijk accepteren ze je bloemen.
    Waarom ben jij fanatiek?? Ik weet niet eens wanneer ik dat heb getypt. Zal zo eens terug lezen.
    En wat een lul op de snelweg!!! :x Dat zijn echt van die aso's die zelf alles denken te mogen, zoals schelden, vloeken en gebaren. Maar zogauw iemand dat terug doet, worden ze woest. Aso's!

Jessie: he bah!! Fijn dat je direct op controle mag komen!
    Hopelijk is het niets bijzonders.

10. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ik ben vandaag ziek naar huis gegaan vanaf school. Voelde me echt mega slecht.
    Gaat nu alweer stukken beter, dus of het misschien ook met de spanning van de kijkers te maken heeft??!
    Kijkers waren allebei vandaag en gister erg positief!!

Druk weekend voor de boeg. Zondag ook nog naar de jonge gezinnenbeurs. Ben benieuwd!

Nu lekker gtst kijken en tvoh.
    Fijne avond iedereen!

11. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik ben druk aan het werk maar heb ff tijd om te reageren!

Tamale: vervelend dat je je zo beroerd voelt! En super spannend van de kijkers, hoop voor je dat er iets uit gaat komen!
    Ik vind Lieke ook een hele leuke naam ;)

Brondy/ spannend hoor bij jou!! Hoop dat het allemaal iets betekend!

Debby: bij jou ook spannend!!

Jessie: nou dat zal wel schrikken zijn geweest, goed dat je op controle mag komen!

Poemi: vervelend als het zo moet met je schoonmoeder.. Ik heb er ook zo een!

Hier weinig nieuws! Vanmiddag op kraamvisite geweest bij een collega, suuuuper schattige baby! Meteen een cadeautje gekocht voor die vrienden die zwanger zijn.. Hoop ook echt dat we straks samen zwanger mogen zijn! Andere vrienden van ons zijn ook bezig, met haar ga ik veel om, dus zou helemaal leuk zijn als we straks allemaal met kinderen rondlopen.. Achja, beetje dromen mag!

Ik heb nu een slaapdienst, zo die kids te bed jagen en dan ik ook te bed!

12. shadow85

shadow85 Niet meer actief

Vanochtend ongi geworden. Nu op naar de volgende ronde.heb net de hele site afgezocht om mijn banner te veranderen maar weet niet meer hoe het moet

13. marilouise

goedemiddag dames,

Ik heb vanmorgen eerst uit mogen slapen van mijn mannen, kleine sliep nog en man werd pas om kwart voor 8 wakker. en manlief was wandelen met de hond.

Daarna lekker ontbijtje gehad en vervolgens naar de stad geweest voor mijn verjaardag cadeautjes wordt flink verwend door mijn mannen. En heb eindelijk mijn nieuwe ring gehad vorig jaar is mijn trouwring gesneuveld was van titanium en moest doorgezaagd worden helaas niet meer te maken nu eindelijk een nieuwe uitgezocht weer titanium alleen helemaal glad, ja ik hou ervan vindt dit echt mooi zo strak. verder ook een nieuwe telefoon gehad voor mijn verjaardag maar mag hem nu alvast gebruiken!

gisterenavond mega veel slijm verloren, en veel dikke draden dus we hebben er maar gebruik van gemaakt. we zien wel bene r veel rustiger onder nu !

14. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    Even snel reageren, ben druk. Morgen vier ik mijn verjaardag (ben maandag officieel jarig). dus boodschappen doen, huis opruimen enz. vriend heeft zelfs slingers voor me gehaald!

voor brondy en debby wordt het spannend!

en shadow in toch ongesteld geworden.

Hier eigenlijk weinig te melden, denk niet dat het deze maand raak is, heb er zelfs over gedroomd dat ik niet zwanger was:(

15. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    @ Brondy, die duizelingen had ik een beetje, achteraf gezien eigenlijk.... en dat kribbige herken ik ook wel. Maarja... veel kwaaltjes zijn ook ongi kwaaltjes, dus dat maakt het dan weer lastig! Ik duim voor je :D:D:D

@ Jessie, jeetje daar schrik je indd van, je wilt niet vallen met 2 van die kleintjes in je buik!! Succes ermee, rustig aan doen!!!

@ Poemi, wat een ellende soms he, schoonmoeders :p ach, die van mij valt reuze mee hoor... maar soms.... ;) enne, die hormonen lekker hun gang laten gaan!

@ Tamale, gaat goed met de kittens. Spannend de Sint!! Wanneer komt ie bij jullie? Waarom ziek naar huis, grieperig of ivm de zwangerschap? Beterschap en lekker rustig aan doen meid!

@ Lwal, die dromen worden vast snel (deze maand!!!) werkelijkheid voor je, houd de moed erin!!!

@ Femmy, waar zit jij nu in je cyclus dan?

@

16. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Zooo... ik dacht ik reageer eerst ff op jullie en dan ga ik even over mezelf verder. Heb gister vriendlief gesmst over die duizeling etc wat ik vertelde. Dus hij: oh, morgen testje dan toch maar? Dus ikke: nee, da's te vroeg joh, komende week pas. Maarja, dan staren die testen je aan op de badkamer en dacht ik vanmorgen: ach... kan er best 1 doen, is ie negatief doe ik het van de week nog een x.... en jullie raden het nooit......

2 streepjes!!!!!!!!!!!!! whaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!! We zijn dus direct opnieuw ZWANGER!!!

Het is nog wel ff wennen en ik vind het heeeeeel erg spannend. Vriend ook, dat merk ik. Hij wil voor de zekerheid maandag nog een testje doen. Maar echt, de streep staat er :D:D:D:D
    Maar voor de goede orde doe ik er maandag nog wel 1! Moest net dus wel mn kwaak houden tegen mn ouders en broertje en tja, ik wil het wel uitchreeuwen. Ik werd vanmorgen ook echt SUPER emotioneel... janken, janken,... maar die tekenen waren er dus wel.

Gister hadden we een verjaardag en ik had wel nog even met een zwangere gepraat (vriendin van schoonzus) die nu 27 wk is en hiervoor 2 MK heeft gehad. Heb het van ons ook verteld en kon het even delen met iemand die er alles van weet (maar zij moest medicijnen en curretage enzo) heel schattig had vriend aan haar vriend ook gevraagd hoe het bij hun na de MK was verlopen etc... (en mijne is echt geeeeeen prater, dus daar stond ik wel (positief) versteld van).

Goed, nu genoeg over mij... ik ga zo even koken. En meiden die dicht tegen hun NOD aanzitten: ik hoop dat jullie Poemi en mij voor deze maand snel zullen volgen!!!! IK DUIM VOOR JULLIE !!!

17. marilouise

@debby cool he!!! gefeliciteerd!

Ik ben vandaag weer even een emo bommetje, denk dat gisteren mijn eisprong is geweest. Nu namelijk geen zeurderig gevoel meer in mijn buik.

we hebben ons best gedaan en zullen zien.

vanmiddag even voetbal wezen kijken was geen bal aan wel lekker weer !

18. Tamale

Tamale Niet meer actief

Debby: Jeeeeej! Gefeliciteerd meid!!! :D Helemaal super!! Het is jullie gegunt.
    En nu proberen te genieten!

19. Tamale

Tamale Niet meer actief

Lwal: Wat voor werk doe jij?
    NOg nooit gehoord van een slaap dienst? :)

Shadow: Balen meid! Op naar de volgende ronde!

Marilouise: Dussss, thanks voor de informatie over draden etc!;)
    Wat lief die nieuwe ring.

Debby: Ziek naar huis omdat ik niet lekker ben. Veel hoesten en erg misselijk. Gaat nu al iets beter gelukkig.

20. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    Debby: gefeliciteerd!! helemaal super voor jullie.
    Ik heb het van me afgezet hoelang het nog duurt voor mijn NOD. Ik weet wel ongeveer wanneer ik verwacht ongesteld te worden.
    Ik probeer er minder mee bezig te zijn, maar of het lukt :(. Nu zie ik niet meer hoeveel dagen het duurt voor ik evt kan testen en dat geeft voor mij wel een stukje rust.

Verder ben ik erg moe, afgelopen 2 dagen nachtdienst gehad, gelukkig hoef ik de rest van deze maand ip geen nachtdienst meer te draaien.
    Verder hebben we besloten dat we binnenkort een andere kat erbij nemen. De andere kat is nog steeds niet terug en ik verwacht ook niet dat hij ooit nog terug komt. Vandaag naar het asiel geweest, maar het was zo druk, dus ik ga van de week zelf. Mijn vriend wil graag een kitten, maar ik zou liever een 'volwassen' kat nemen.
    En als evt de andere kat toch ooit gevonden wordt (nog steeds een stille hoop) vinden we het niet erg als we 3 katten hebben.

Deel Deze Pagina