Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Mammadoe: Haha, wattan? Geen Fan van vampiers? :D ( ooh wat klinkt dat lekker fout: Vampiers! )
    Leuk! Ik ben benieuwd hoe het zal gaan met ons juni topic!
    Hopelijk zijn we allemaal snel kotsmisselijk en dik! ( op de zwangere manier dan he )

LWal: Gaaf! :D Dat maakt me heel nieuwschierig, haha! Wij hebben ons huis te koop staan en ben al druk bezig met andere ideeen opdoen voor een ander huisje.

Steeph: Mooi! Ben benieuwd hoe het word.
    Nee ik heb die film nog niet gezien, maar wel een trailer. Ik snap de naam niet zo goed en het klinkt een beetje fout. Maar als hij erin meespeelt kijk ik graag! ;) Draait nu nog in de bios toch?

2. Steeph1985

Steeph1985 Actief lid

8 jun 2011
    182
    0
    0
    Kraamverzorgster
    Limburg
    Hihi ja vampiers klnkt fout. Ik had altijd al een ruime fantasie. Dat van dat water slaat op dat hij (Rob) in eerste instantie wordt aangenomen als waterdrager voor de paarden in ht circus. Later wordt een olifanten-act toegevoegd aan de show. De olifant is trouwens echt leuk. Hij draait nog in de bios.

Kotsmisselijk is idd een goeie doelstellung voor komende maand. En zeker denken we positief! We zijn pas net begonnen! Laat die 'knuffels' maar komen

3. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Idd, ik hou niet van dat soort films, geesten, vampiers, heksen, vloeken etc
    Ja ik hoop zo dat we ook een beetje gelijk opgaan! Kotsmisselijk is dus het doel haha! Ik ga ervoor!!! Eitje kom maar op! Ik ga lekker slapen. Morgen gelukkig maar 3 uurtjes werken (wel een zware opdracht, een vergadering, daarom zijn we ook met z'n tweeën.)

Tot morgen, een volgende kans om te knuffelen :D

4. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ik hou echt helemaal niet van vampier films, of science fiction. Als het niet echt gebeurd kan zijn vind ik er weinig aan!

Jullie zijn zeker allemaal hard aan het werk? Ik verveel me echt dood!! Dit is de 6e dag dat ik thuis zit en ze zeggen dat er 2 weken voor staat.. Pff dat moet ik nog even!

5. isa091208

isa091208 Actief lid

29 jan 2011
    215
    0
    0
    doktersassistente
    utrecht
    shawshenks redemption vind ik ook erg mooi! Dat is een van de liefelingsfilms van mijn vriend.

Ik heb moonlight gelezen, erg goed! heel spannend. Normaal hou ik daar niet zo van, maar op aanraden van veel mensen toch gelezen!

waar is dat topic over babykamers? leuk leuk leuk! Zal binnenkort foto zoeken van isa's kamertje.

6. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Hallo meiden,

Ik wil ook graag mee kletsen, als dat mag :D
    Ik ben Anke en woon in Almere. Ik ben 3 jaar getrouwd en we hebben een dochter Jonna van 1,5 jaar.

Ik ben ook gestopt met de pil op 7 juni was mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie. We gaan nu dus voor een 2e.
    Dit wordt wel mijn 3e zwangerschap (als het allemaal lukt natuurlijk). De eerste zw. was een mk met 7 weken.

Ik wens iedereen erg veel succes!

7. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Hi Ladies,

Ben echt SUPER druk op mn werk... ff ontspannen nu en een berichtje tikken :) Jullie gaan weer lekker in een rap tempo.

Ankje, Welkom! Je gaat zeker verslaafd raken aan dit topic hihi ;) 't is hier erg gezellig! Leuk dat jullie voor een 2e gaan, spannend ook! Wel fijn ook weer iemand erbij met ervaring.

Lwal/tara; wij hebben dezelfde smaak haha! Tara, die kamer klinkt superrr :) wij hebben die stijl riviere maison ook in huis en wil ik voor de babykamer ook. Ook met die hartjes enzo, weet precies wat je bedoelt! Wij willen het namelijk niet weten, dus moet neutraal. Bij een meisje kunnen we het uitbreiden met roze en bij een jongen met blauw. PIP= super :D:D

Enne.... Carpaccio, heerlijk! Ook ik ga dat missen, net als filet americain, haringen, lekker beifstukkie rood gebakken etc.... maar ach, 't is voor het goede doel!

Nu toch maar weer ff aan het werk, fijne dag nog en tot later maar weer :)

Liefs

8. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ankje, Welkom! Zie dat jij al een ervaren forum member bent ;)

Debby1, ja we hebben inerdaad dezelfde smaak! Ik vind PIP ook geweldig! Ben nu bezig om een servies bij elkaar te sparen. Vind de textiel van PIP alleen zo duur :(

Ik heb net ook even het topic over de babykamers gelezen, leuk! Het staat bij het onderwerp zwanger en dan bij baby uitzet of zoiets.
    Bij ons zal een meisjes kamer ook roze worden, ik zeg nu al heel vaak als ik leuke spulletjes zie. Ooohh dat wil ik op een meisjes babykamer!
    Bij een jongetje wil ik fel blauw met grijs. Een meisjes kamer lijkt me wel makkelijker!

9. isa091208

isa091208 Actief lid

29 jan 2011
    215
    0
    0
    doktersassistente
    utrecht
    Hoi Ankje en andere dames!

Welkom! Tis hier inderdaad zoals debby zegt erg gezellig!
    Ik heb vandaag besloten om toch ook onder werk tijd hier te kijken :D haha, en kan het dan niet laten om te reageren!

Spannend voor een 2e! Ik ook! Zie gelijk dat je aan de slag mag vanavond :p. Ik had gister mijn eisprong dus we lopen net als vele hier best wel gelijk! Leuk!

Al die berichten over carpaccio, heb er echt zin in . Ga manlief maar eens verrassen met een uitetentje! haha! Ff oppas regelen en lekker carpaccio, en kei rode biefstuk bestellen!

Ik heb tussen de middag sushi gegeten, ook zoo lekker!

Nu gauw naar huis!

10. Steeph1985

Steeph1985 Actief lid

8 jun 2011
    182
    0
    0
    Kraamverzorgster
    Limburg
    Welkom Ankje. Je gaat het hier vast gezellig vinden.

Verder heb ik niet zo veel spannends te melden. Strax lekker een bankavondje met mijn manneke. Vandaag maar iets saais eten, aardappels met vlees en groente. Is ook es af en toe lekker.

11. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    Ankje: welkom!

Ik heb ook de twilight boeken gelezen, hou zelf ook niet zo van sience fiction, maar deze boeken had ik zo uitgelezen!

Was vandaag een dagje vrij, moest vandaag even langs de KNO poli kliniek. Ik ben vanaf mijn 12e al heel vaak verkouden, maar de laatste 2 jaar is het eigenlijk chronisch. En de chirurg wil me nu gaan opereren. Mijn neustussenschot wordt rechtgezet en de slijmvliezen in de neus worden kleiner gemaakt.
    Ik kan volgende week al terecht! alles is geregeld, zowel op mijn werk als voor de operatie. Aan de ene kant ben ik blij dat het zo snel kan, zie er wel als een berg tegen op, maar dan ben ik er van af.
    Volgens de assistent moet ik de eerste 2 dagen rustig aan doen en daarna mag ik eigenlijk alles weer doen.

Ga zo eerst even sporten en dan samen met vriend thuis eten, dit keer gewoon koken hoor.

12. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Dag ovulerende forum-genoten :)
    En welkom Anke! Idd, wat ervaring hier tussen al die 25/26-jarige wannebe-mamma's is niet gek ;)
    Ik heb weer een leuke werkdag gehad. Daarna heerlijk indiaas gekookt! Super heet was het! Hou ik van! Heeft me aan het denken gezet....was er niet iets met zwanger/kinderen en heet eten???? :( Haha. nou dat wordt wat in Thailand :D
    Net mijn derde ovu-test gedaan en neejjjjj, nog steeds geen ei in aantocht, maar op zich klopt dat wel, morgen zou hij wel in ene donkerder kunnen zijn. Misschien beeld ik het me in, maar het streepje lijkt al iets donkerder. Flink wat afknuffelen komende dagen! :p Eerst was ik het van plan om tijdens vruchtbare dagen het om de dag te doen. Maar wil eigenlijk geen kans laten liggen, dus dan toch maar even dagelijks! Hoef ik ook niet meer naar de sportschool hahaha :D
    Vanavond met mijn broer en zus en alle aanhang samenkomen om zo'n vreselijk 'stukje' in elkaar te flansen voor de bruiloft van ons jongste zusje :)

@Femmie: Joh! Wat irritant zeg! En wat snel! Het is wel afdeling KNO hier hè?! Maar als je daarna er geen last meer van hebt, zou wel een grote verbetering zijn dan....En 2 dagen is te overzien toch!? Als het maar niet je vruchtbare zijn ;)

@Lwal. Ja.....duurt langer dan je denkt he!? Anders haal je de zwangerschapsbijbel bij de Prenatal...heb je wat te doen hihi :cool:

Nou fijne avond, misschien ben ik er vanavond nog en anders tot morgen!

13. isa091208

isa091208 Actief lid

29 jan 2011
    215
    0
    0
    doktersassistente
    utrecht
    spannend femmy! ik ben benieuwd hoe je dat gaat ervaren, vriendinnetje van mij krijgt in juli precies dezelfde operatie.

kook jij elke dag steeph? Ik bijna wel, maar vandaag broodje knakworst. Heerlijk! Is zo lekker makkelijk en weinig afwas erna.

wat voor indiaas heb jij gekookt mammadoe? recept? Ik ben de laatste tijd zo heerlijk inspiratieloos. Vindt dit ook wel een leuke plek om erover te hebben, aangezien we elkaar toch veel spreken.

En de rest, echte keukenprinsesjes?

14. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Haalloo allemaal, na een lange dag werken eindelijk op de bank, en kom er niet meer vanaf.

@femmy: Wat spannend dat je geopereerd wordt. Ik lijk al vanaf dat ik weet verkouden. Iedereen denkt het ook, heb weinig lucht ook. Iedereen zegt dat ik naar de dokter moet maar ik durf niet. Ben benieuwd of de operatie werkt, miss dat ik dan ook eens de stap durf te wagen.

Heb vandaag als het goed is mijn eisprong:). Heb gister en eergister al geknuffeld, miss vanavond nog maar een keer voor de zekerheid, en de komende dagen;). Je weet het maar nooit natuurlijk.

15. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    @ Debby: Hahahaha. Ik heb ook hier op zw.pagina gekletst bij de jan. 2010 mama's. Erg verslavend....maar ik vond het zo heerlijk om lekker al mijn frustraties en iritaties te uiten (lekker hoor die hormonen). Vrouwen onder elkaar begrijpen elkaar toch veel beter dan man en vrouw hahahaha.

@ Lwal:
    Hahaha. Je hebt me al goed onderzocht zie ik? Hahahaha.
    Ik chat idd al een tijdje op zw.pagina.
    Alleen de afgelopen maanden niet meer, omdat de jan. 2010 mama's nu een gesloten forum hebben.

@ Isa:
    Whahaha. Ik let daar niet zo op hoor. We hebben sex wanneer wij dat willen en niet omdat ik zwanger moet worden. We zien wel wanneer het komt.
    Moet zeggen dat ik ook niet bang ben dat het zo lang op zich laat wachten hoor.
    Nov. 2008 gestopt met de pil.
    Jan. 2009 zwanger
    begin maart helaas mk.
    April weer zwanger en Jonna geboren op 19 jan. 2010.

@ Femmy:
    Spannend voor je volgende week zeg! Wel erg fijn dat je al zo snel terrecht kan. Heb je het ook gelijk achter de rug.
    Alvast erg veel sterkte!

@ Mammadoe:
    Je hebt gelijk! Iedere dag is een kans he hahahahaha.
    Wanneer gaat jouw zusje trouwen? Wij moeten toevallig ook een stuk inelkaar flansen. Mijn broertje gaat 16 Juli trouwen.
    O en kwa heet eten betreft. Kleine kinderen mogen idd niet zo heet eten (kan het maagje nog niet aan).
    Maar als je zwanger bent wel hoor....tenminste dat heb ik gewoon gedaan. Ik geloof zelf niet zo in die 'verhalen'.
    Mijn vorige zwangerschap was ik gek op komkommer. At er zo'n 2 op een dag. En dan met sambal! Heerlijk joh! WHahahaha.

@ Linnie:
    Veel plezier met knuffelen!!!

@ Hier:
    Jonna ligt lekker op bed, en nu is het mama-tijd. Ff lekker op de pc hangen.
    Morgen moet ik weer werken. Heb net een weekje vakantie gehad.

16. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @anke: thanx:). Maar jij was dan snel zwanger van je eerste kindje. Wat erg dat je een miskraam hebt gekregen. Lijkt me verschrikkelijk.
    Maar gezellig dat je mee komt kletsen met ons.

17. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    @ Lwal, Pip is indd wel duur ja! Ik heb alleen een theeservies van Oilily, voor de rest moet ik nog ff kijken wat ik wil. Ben met dat dure van Oilily of Pip wel bang dat ik misschien over een jaar uitgekeken ben en tja, dan heb je zoveel betaald!! Dus denk dat ik het overige maar lekker neutraal hou. Mijn Oilily staat prachtig in een buffetkast :D

@ Anke, snel zwanger geworden joh :) dat geeft je voor nu vast een goed gevoel en wat rust. Ook goed dat je geen haast hebt... Wel erg moeilijk lijkt me zo'n miskraam. Denk dat je je wel al snel hecht of niet?

@ Femmy, veel succes gewenst voor volgende week! fijn dat het zo snel kan indd... dan heb je het ook maar lekker meteen gehad en.... kun je je mooi op je (toekomstige) zwangerschap gaan richten. Heb je die stress tenminste niet ;)

@ Isa, lekker gegeten?? Carpaccio & rode biefstuk?? Hahaha, jammiejjjjj :D:D:D

Ik ga ff lekker aan de slag met vakantiefoto's (Mexico) ben fan van de HEMA albums :) dus ga ff klungelen....

tot later

18. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Ankje: Ik zag bij je naam staan dat je een vip member bent, dus vandaar! Je bent inderdaad snel zwanger geraakt. wel verschrikkelijk dat je een miskraam hebt gehad!

@ Femmy: oh spannend die operatie! Het klinkt best pittig, maar als je dan inderdaad al na 2 dagen weer aan de slag kunt.. Dan is het even doorbijten!

@ Mammadoe: het duurt inderdaad lang, bah! De zwangerschapsbijbel? Die ken ik nog niet, zal ik eens uit gaan zoeken!

19. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @debby: wat leuk dat je naar mexico bent geweest. Ik ben er in november ook geweest. Was wel de 4e keer. En heb ook via hema zo'n fotoboek gemaakt erover. Echt helemaal leuk.

20. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Debby: ja slim! Ik heb ook nog een neutraal servies en het PIP servies staat ook heel leuk op de aanrecht haha!

Ik ben ook 2 keer in Mexico geweest, wat een geweldig land is dat toch!!!

Deel Deze Pagina