Hier ook een emo dag. Wordt gek van die hormonen. Zit me ook van alles dwars. Voel me erg in de steek gelaten door mijn vriendinnen. Hoor maar weinig van ze en nu er plannen worden gemaakt voor de sinterklaas voel ik me aan de kant gezet. Alles is al besloten zonder mij. Ik weet ik woon niet meer in de buurt maar moet ik dan altijd maar die kant op komen??? Daar gaan ze blijkbaar wel vanuit. En ik hoor verder ook niks van ze. Komen nooit spontaan langs en als ze gaan stappen of uitgaan hoor ik niks van ze, ook al gaan ze dan bij mij in de buurt uit. Weet gewoon effe niet wat ik er mee aan moet. @debby: wat goed zeg. Gefeliciteerd!!!!
Debby: wat heeeerlijk!! Gefeliciteerd, ben heel blij voor je! Wat leuk dat je mannetje er nu ook zo mee bezig is! Tamale: ik werk op een behandelgroep met moeilijk opvoedbare kinderen. Daar moet 'snachts ook begeleiding zijn, maar gelukkig mag ik dan dus wel slapen! Jessie: wat vervelend van je vriendinnen! Kan je het niet een x eerlijk ter sprake brengen? Misschien kan dat helpen? Femmy: goed dat je er wat minder mee bezig bent, zou willen dat ik dat ook kon! Wel leuk nog een kat erbij.. Hier een gezellig avondje met vrienden..
Dank jullie meiden! @ Marilouise, misschien voor de zekerheid vandaag ook nog ff aan de slag?? @ Tamale, Gelukkig voel je je iets beter! @ Lwal, fijne avond met de vrienden! @ Jessie, dat kan zooooooooon kut gevoel geven he! Ik zou het ook proberen te sprake te brengen, maja... vrouwen.... als ze dan één tegen allen gaan is ook niet leuk.... lastig!!!! @ Femmy, mijn schoonmoeder heeft nu alle kittens weg... anders had je er daar 1 kunnen ophalen Maar wel leuker voor jullie kat die nu alleen is toch? En idd; 3 ook primaaaa Wij hebben zo verjaardag. Gelukkig moet ik rijden hahaha! Tot morgen en fijne avond allemaal!
Zo, net klaar met werken eten en douchen en nu lekker weekend @ tamale beterschap,gelukkig gaat het alweer iets beter. @ Jessie dat is niet echt leuk van je vriendinnen.misschien toch een keer een gesprek aangaan? @ femmy leuk nog een kat.maar wat zielig van die andere kat joh. Is die weggelopen? @ Debby GEFELICITEERD!! Wat goed joh.lekker van genieten
@ shadow: 1 van onze katten is opeens verdwenen. We zijn binnen 1 uur gaan zoeken, maar geen resultaat. Hij is gechiped, maar dat heeft tot nu geen resultaat opgeleverd. We gaan er ook van uit dat hij niet meer terug komt
@Debby, Gefeliciteerd!!!! Wat goed zeg! En wat test je snel positief! Bizar! Wel fijn dat je gelijk weer zwanger bent na je vlindertje! @Tara, ik ga morgen ook naar de jonge gezinnen beurs, wie weet zien we elkaar in ene lopen, hoe bizar zou dat zijn! @Shadow, balen dat je ongi geworden bent @Jessie, wat eng dat je je in ene zo voelde.....Heb je de vk al gebeld om te vragen? En van die vrienden, irritant is dat. Ik heb ook sommige mensen die me nu tegenvallen...Vrienden zijn vergankelijk. @Linnie, irritant dat stuitje hè?! Ik heb er ook al tijden last van :x Hier alles goed. Vandaag een nieuwe vaatwasser gekocht, want de onze ging kapot en ik werd helemaal gek van het afwassen. Gisteravond en vandaag even familie op bezoek gehad, altijd gezellig. Leuke cadeautjes en bloemen gekregen van iedereen. Dus heb nu 4(!) bossen bloemen staan haha. Ik merk wel dat mijn lijf steeds sneller moe aanvoelt! Ben vandaag echt niet druk geweest, maar mijn benen voelen aan alsof ik de hele dag op mijn benen gestaan heb en moe!!!! Ben benieuwd hoe ik met morgen zal voelen na een dag lang zwalken langs de stands op de beurs...... Fijn weekend allemaal verder.
Whaaaa!!!!!! Debby!! Wat geweldig meid!!! GEFELICITEERD!!!!! En ook al zo vroeg positief getest, super hoor! Zo, nu de rest nog even terug lezen @Jessie Balen van je vriendinnen. Het is niet leuk als je ineens niets meer van ze hoort en alles maar van jou uit moet komen @Tamale Wat fijn dat de kijkers positief waren. Hopelijk wilt er dan ook ééntje jullie huis echt kopen! Vervelend trouwens dat je je weer niet zo goed voelt. Hopelijk ben je snel weer opgeknapt. Zou goed kunnen zijn dat het door de spanning komt. @Lwal Ook zo'n lastige schoonmoeder dus? Helaas kun je die niet uitzoeken.. @Shadow Balen van je ongi Zo te zien is je banner wel gelukt. @Marlilouise Fijn dat je een keertje uit hebt kunnen slapen. Ei waarschijnlijk ook al gehad. Wel vroeg of niet? @Femmy Hopelijk is je gevoel niet goed. Had je de vorige keer juist niet het gevoel wel zwanger te zijn? Misschien ben je het nu dus juist wel! Als wij er nog een kat bij zouden nemen zouden we juist voor een kitten gaan, zo schattig! Of wil je liever een kat die al een beetje opgevoed is? Vanmorgen is de kleine man opgehaald door m'n zus. Hij logeert een nachtje bij m'n broer en schoonzus. Heeft het reuze naar z'n zin met z'n grote nicht. Zo leuk, hij riep haar naam thuis al de hele tijd! Wij wilden eerst uit eten gaan, maar ben zo moe dat we maar gewoon pizza hebben besteld . Was ook lekker. Nog citroenijs na Auto viel gelukkig wel mee. Het was toch de accu, maar we hebben nu wel een accu van 150,-. Ik wist niet dat die krengen zo duur waren Nou, grote man wilt ook nog een beetje aandacht, is al weer veel te lang geleden voor hem dus ga er maar weer vandoor. Hij zei laatst al tegen me: de buit is zeker binnen? Oh ja, vanmorgen toch nog een test met indicator gedaan en die zei 2-3 weken. Ben vandaag precies 5 weken dus het klopt wel aardig!
@ femmy dan denk ik ook niet dat de kat nog terugkomt.zou haast denken dat iemand er verantwoordelijk voor is geweest voor de verdwijning. @ tara en mammadoe veel plezier morgen op de beurs
Goedemorgennn @ Mammadoe, wat leuk is dat al die bloemen! Ik vind het altijd geweldig (behalve gele) en koop ook iedere week zelf wel een bosje om ons huis op te fleuren. Leuke cadeaus voor de beeb gekregen? Wat balen dat je sneller moe bent, gewoon lekker rustig aan doen! @ Poemi, kan ook echt heeeeerlijk zijn, pizza hebben wij vrijdag ook gedaan! Prima toch? De buit binnen herken ik....! Na de ovu testen stond het hier op een wat lager pitje de afgelopen weken haha (vooral door werk en langs elkaar heen leven)! Maar gisteravond na het eten voor de verjaard even een heerlijk dutje gedaan en toch nog geknuffeld! Nu ik me nog goed voel, moet ie het er ff van nemen hahaha. Neeee, ik geniet er net zo goed van
Was vanmorgen vroeg op vriend wegbrengen naar voetbal. Ben echt kapot van die 2 verjaardagen 2x om 2uur in bed. Dus nu ff haartjes kleuren en dan misschien nog heeeeel even uurtje plat. Tot later!
Jij bent ook veel te goed voor je vriend om op je vrije dag hem naar voetbal te brengen. Die van mij is vandaag naar Utrecht-Ajax. Ik ga me nu lekker klaar maken voor de jonge gezinnen beurs, ben benieuwd! Ik had een rompertje, een pyjamatje zo'n leuke capuchon-handdoek en zo'n troeteldoekje ofzo gekregen. Erg schattig allemaal. Allemaal een relaxte zondag gewenst!
@ Mammadoe, leuke kadootjes! Veel plezier op de beurs Ach, vriendje moet anders 40 minuten fietsen... dus gelijk ff koffie bij mn schoonouders gedaan!
@Mammadoe Je zit goed in de bloemen nu dus. Ook nog leuke cadeautjes gehad, en een nieuwe vaatwasser gekocht! Ik zou echt niet meer zonder dat ding kunnen hoor! Veel plezier op de beurs! @Debby Lief van je dat je je vriend zo vroeg hebt weg gebracht! En ook al zo moe zo te lezen? Ik had vanmorgen toen ik m'n bed net uit was al moeite om m'n ogen open te houden Ga je het binnenkort trouwens al vertellen aan je familie of wacht je nu wat langer? Ondanks dat de kleine uit logeren was, werd ik toch om 06.45 uur. Ben goed verkouden, flink aan het hoesten, last van slijm. Dus toen ik wakker werd kon ik niet meer slapen en ben er maar uit gegaan. Vanmorgen al wel goed bezig geweest. Heel de zolder gestoft en gedweild. Moet alleen de ramen nog doen, die zijn nogal stoffig van de verbouwind nog. Eerste verdieping gestoft en de badkamer en kamer van de kleine gedweild, en nu nog even de zin zien te vinden om beneden te dweilen. Best wel productief vind ik zelf. Zo nog even de stad in en dan richting Zeeland, kleine man weer ophalen!
@debby: gefeliciteerd! Wat goed, meteen weer raak. @shadow: aah jammer dat je ongi bent geworden. Maar was dit keer niet zo'n superlange cyclus toch? Op naar de volgende ronde. @poemi: goed bezig Hier gaat alles zijn gangetje. Veel last van mijn onderrug wat doortrekt naar mijn bil/been. Vrijdag naar de fysio. Dit is wel iets wat ik vaker heb hoor., maar als ik nu buk kom ik bijna niet omhoog. Net een oud vrouwtje af en toe, hahah. Donderdag naar de vk geweest en alles was goed. Woog nog steeds hetzelfde als de 2 controles hiervoor, en mijn buik was heel netjes. Nog steeds beschaafd. Ze gaat steeds meer bewegen, echt zo leuk. De laatste week voel ik haar de hele dag door, gaat geen uur voorbij of ze heeft iig wel een trapje gegeven. MOeten nog steeds alles doen voor de babykamer, alles kopen en bestellen. Maar ik ben met alles van het laatste moment hoor. Ik kan niet zo goed vooruit werken. Verder vandaag een lekker chill dag.
@ linnie had een cyclus van 31 dagen dus dat is netjes.die pijn lijkt me niet zo leuk.gelukkig is er de fysio. @ poemi.goed bezig,het lijkt wel een voorjaarsschoonmaak.denk je wel een beetje aan jezelf? @ mammadoe wat leuk al die cadeautjes.
Hallo dames! Poemi: ja mijn schoonmoeder kan wel lastig zijn.. Ze is erg bemoeierig en denkt alles beter te weten! Zo flink aan de poets jij, en dat op een zondag Debby: goed bezig zo vroeg je mannetje al weg brengen! Linnie: vervelend dat je zo'n last hebt! Hopen dat het snel beter gaat met fysio! Heb je wel al een babykamer gezien? En ach.. Je hebt nog 17 weken he Shadow: wel fijn dat je nu een nette cyclus hebt! Nu hopen dat het deze ronde raak mag zijn! Tamale en Mammadoe: veel plezier op de beurs! Zou grappig zijn als jullie elkaar tegen komen.. Ik ben weer aan het werk tot 22.00 uur! Net zei een collega, waar we vrijdag op kraambezoek zijn geweest, dat zijn vrouw dacht dat wij bezig zijn om zwanger te worden, dat kon ze aan me zien! Heel apart.. Ik heb haar 2x gezien en zij hij heeft mij man nog nooit gezien! Maar goed, ik werd dus ontzettend rood toen hij dit zei.. Dus ben bang dat hij wel iets in de gaten heeft! Ik heb het wel volop ontkent!
@ poemi, mijn vriend wil eigenlijk eerst de echo afwachten, maar vrijdag is mijn moeder jarig. Ik weet zeker dat ze achter hun oren krabben als ik geen wijntje neem en daarbij zijn onze ouders ook zooo medelevend,lief en begripvol geweest met de MK, dat ik ze dit eigenlijk niet wil onthouden. Alleen broers en zussen ff wachten tot na de echo. Indd ben ik ook wel moe, maar we hadden ook druk weekend. Heb dezelfde klusjes gedaan vandaag haha! Nu lekker op de bank! @ Linnie, wat een narigheid... hopelijk heeft de fysio snel resultaat! @ Lwal, lastig is dat he, als mensen erover beginnen. Dat heb ik ook altijd..: Halloooo, staat het op ons voorhoofd geschreven?! Heb vanmorgen nog een test gedaan en die was alweer wat donkerder . Vriendje heeft nu net een film aangezet dus we gaan lekker ff genieten van ons avondje. Fijne zondag nog allemaal!!
Hier een rustig dagje gehad. Lekker uitgeslapen. Daarna is manlief weer met verbouwen begonnen. De gehele a.s. babykamer is nu ontdaan van kasten en bed. Nu alleen nog de carnavalskleding uitzoeken en in een doos doen dan is die kamer leeg. Zelf vanmiddag even naar de prenatal gereden voor een kadootje voor onze vrienden. Kon het natuurlijk niet laten om ook wat voor onze spruiten te kopen!! Voor beiden een jasje. Verder lekker de hele middag op de bank gehangen met wat lekkers te snakken. Ik had nog beloofd om even een fotootje te plaatsen van de 20-weken echo: De bovenste is kindje 1 en de onderste kindje 2.
Debby: idd, ik vraag me ook geregeld af op het op mijn voorhoofd staat! Kan me voorstellen dat je het graag met je ouders wil delen.. Mag je nu ook eigenlijk ook eerder de verloskundige bellen? Jessie: leuk die echo's!! Kan me voorstellen dat je ook wat voor jezelf hebt gekocht! Al die spulletjes zijn ook zoooo leuk! Hebben jullie eigenlijk al een kinderwagen? Zijn die er een beetje leuke te vinden? Heb gisteravond trouwens nog een ovu test gedaan. Had nogal gevoelige borsten, dus was bang dat het mijn eisprong al was.. Maar de test gaf alleen een lichte streep aan. Waren allebei super moe dus maar gewoon gaan slapen haha! Geeft een ovu test eigenlijk altijd een lichte teststreep? Die gevoelige borsten heb ik nu nog steeds..