Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessie886

Jessie886 Actief lid

27 jun 2011
    227
    0
    0
    Receptioniste bij een fysiotherapeut en eigenaress
    Etten-Leur
    Ja we hebben toen tegelijk met de babykamer ook een kinderwagen besteld.
    Vind hem zelf best leuk en flitsend. Lime met Armygroen.

2. cinnepinnetje

cinnepinnetje Actief lid

27 jul 2011
    204
    0
    0
    Overijssel
    Debby Gefeliciteerd je bent zwanger, wat goed om te lezen!!! Geniet van je zwangerschap.

3. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Hi!
    Ik ben weer terug van de jonge gezinnen beurs en helemaal verrot. Al dat lopen en sjouwen met tassen is toch wel zwaar als je zwanger bent! Maar het was wel een gezellig en leuk dagje. En rara wie ik tegen het lijf loop......? Tamale! Hahaha, ik herkende haar door facebook, dus ik zei haar gedag en ze keek me echt aan van....ken ik jou.....:( Hahaha. Wel grappig!
    Paar leuke dingetjes gekocht en een ton gratis tijdschriften en spulletjes. Verder was het wel wat kleiner dan ik had verwacht, maar wel leuk.

@Linnie, herkenbare klachten.....irritant hè?! Maar dat jij helemaal niet aankomt....! :$ Wel lekker voor je, hoef je het straks ook allemaal niet weer kwijt te raken.

@Lwal, bijna altijd heb je wel een lichtere streep en die zegt helemaal niets over je ei, hij is dan gewoon negatief. Pas als de strepen even donker zijn is het een positieve test.

@Jessie, baby 1 is behoorlijk flexibel zeg haha :) leuk.

@Poemi,. idd, zonder vaatwasser werd ik helemaal gek! Is tegenwoordig niet meer een luxeproduct maar een must have :p

4. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @jessie: leuke foto's. De eerste dacht zeker ff aan gymnastiek te doen ofzo:).

@lwal: miss zit je nu wel tegen je ovulatie aan. Hopen dat het raak is deze maand.

@mammadoe: Wat grappig dat je tamale tegen kwam.
    Ja gek he dat ik niet aankom. Ik zei nog tegen de vk van, nou zal vast wel aangekomen zijn, niet dus. Maar buik is nu ook weer minder lijkt wel. Denk dat de meeste niet verwachten dat ik nu 22 weken zwanger ben, maar als het bescheiden blijft hoeft er idd ook niet zo veel af. haha. Maar de groei kan miss straks in een keer komen. Maar zo stom, heb weinig buik, en toch die rug klachten. Maar ja, kindje groeit natuurlijk wel door.
    Heb je nog veel gekocht?

5. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    @ Jessie, heerlijk zo'n dagje en mooie foto's!! Wilden jullie nu eigenlijk weten wat het wordt?

@ Lwal, ja we mogen met 7 wkn voor een echo. Ik ga deze week even bellen hoe of wat. Wbt de ovu testen; wachten op de knallerrrrr :D maar indd goed dat je al begonnen bent met testen, je weet nooit. Ineens is ie er haha!

@ Mammadoe, ooohhh leuk!!! Tassenvol haha :) en wat toevallig dat je haar tegen kwam. Nav facebook zou ik jou ook wel herkennen denk ik ;)
    Waar was het eigenlijk?

Ik ben net in slaap gevallen een uurtje op de bank. Wel lekker hoor. Daarna lekker rode kool met kaneel gegeten en nu lekker met de kittens en vriendje op de bank. Heerlijk kopje koffie erbij.
    Nog half uurtje studio sport en dan Obese kijken....
    @

6. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Hoi meiden,

Mammadoe & Brondy, van het weekend hebben we een box + boxkleed gekocht en nog naar kamertjes gekeken. We hebben al een leuke gezien die we waarschijnlijk volgende week gaan bestellen. Nog even met de staffelkorting van Prenatal ;)

Brondy, wanneer wil je gaan testen?

Mammadoe, wat leuk dat jij van je docent een doos met babykleding hebt gekregen!
    En wat een idioot op de weg zeg! Levensgevaarlijk zulke dingen..
    Grappig dat je Tamale bent tegengekomen!

Poemi, gaaf dat je een knaltest had!

Linnie, spannend van je konijntje of ze zwanger is of niet.

Lwal, kan me voorstellen dat je wel een beetje jaloers bent op de beste vriend van je man. Of iig op zijn vriendin. Zou leuk zijn als je nu ook zwanger wordt, kun je een beetje samen zwangeren :)
    Bij mij gaf de ovutest nooit een 2de streepje, behalve bij mijn eisprong en toen ik zwanger was. Maar sommige hebben altijd een 2de (vaag) streepje.

Jessie, druk bezig geweest met verbouwen. Goed bezig hoor!
    En leuk dat jullie het kaartje al hebben uitgezocht!
    Dat is niet leuk zeg, van je vriendinnen. Ben je laatst verhuisd dan?
    Anders misschien wat leuke vriendinnen in de buurt opzoeken?
    Mooie echo's!

Tamale, zou fijn zijn als je huis verkocht wordt!

Shadow, ongesteld geworden. Hopelijk heb je deze ronde een kortere cyclus. (of hopelijk ben je zwanger natuurlijk ;))

Debby1, wat een gaaf nieuws!!!! Weer zwanger!!! Super gefeliciteerd!

7. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Debby, kaneel? Is dat een lekkere combi. Ik ben idd beter in gezichten dan in namen.
    @Linnie, is niet eens zozeer het gewicht van je kindje, maar onder invloed van hormoon, wordt je kraakbeen zachter en dit kan klachten veroorzaken.

8. Tamale

Tamale Niet meer actief

GOeiemorgen!

Mammadoe: Haha als ik nou eerst hier had gelezen, had ik kunnen weten dat ik je tegen zou kunnen komen! :D Hahah volgens mij keek ik heel dom. Maar ik dacht echt: WIE tikt mij hier in godsnaam op de schouder terwijl ik niks geks doe? Hahah. Had je verder nog veel gekocht? Ik vast wat zwitsal producten, Tara en de naam van de beeb in houten letters voor aan de muur. Pakken pap voor Tara etc.
    Vond het ook kleiner dan ik had verwacht, maar ik was echt kapot!! Toen ik jou tegenkwam liepen we er al een hele tijd, was er helemaal klaar mee. Zere rug pff.

Snap trouwens niet dat er zoooveel kinderen waren. Die hebben toch niks aan een beurs? Oudere kinderen van 4/5 wel, die konden naar he tpodium. Maar alll die baby's etc. pff. Was zó blij dat ik Tara nniet mee had.

Is er verder hier niemand naar die beurs toe geweest?

Linnie: Maar jij bent ook wel heel tenger van jezelf ofniet?
    Ik val weer af? Snap er niks van. Ben nu 2,7 kilo aangekomen in 23 weken tijd.. Niks te klagen natuurlijk, maar t valt me heel erg mee. Want ik eet echt niet te weinig.
    Vk zei er verder niks over bij jou?

Lwal: Dat is apart zeg! Dattie dat dan ook zomaar durft te vragen?

Jessie: Wat een gave echo foto's!

En verder,... ben ik het alweer vergeten! :(

Ik moet om 11 u bij de dokter zijn voor mijn gehoest. Moet er elke keer van kokhalzen. Nu al bijna 2 weken lang!
    En hij gaat mijn moedervlekken nakijken want die vertrouw ik ook niet helemaal.
    Gisterochtend schopte madam in mn buik me elke keer wakker. Wat was ze druk! Zelfs de hik voel ik al! Wel weer een heerlijk gevoel.

9. Tamale

Tamale Niet meer actief

Oh en de beurs was trouwens erg leuk!! Wel wat kleiner dan verwacht idd, maargoed. dan nog hebben we er lang zat doorheen kunnen lopen!
    Toen we net binnen kwamen , kreeg ik een uitleg over de nieuwe fles van vaculess. En toen ben ik gewoon 3 keer bijna van mn stokje gegaan. Al het geluid om me heen viel weg, suis in mn oren en het werd voor mn ogen zwart. Achteraf bleek het dat het kwam omdat ik moest eten. Maar ik had ( net zoals de afgelopen tijd ) helemaal geen honger?? Heel raar. Heb bijna geen trek, geen hongergevoel, maar word wel snel heel flauw.

Vrouw van de vacules was erg lief, kreeg meteen water en een trolley voor mn zware tas. haha.
    Was wel een beetje jammer om de dag zo te beginnen! ;)

10. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    Gisteren een drukke dag gehad, want we hebben toen mijn verjaardag gevierd. Vandaag ben ik echt jarig. Maar ben goed verwend! Vandaag komt mijn moeder nog en gaan we lekker even shoppen. En vanavond ga ij met mijn vriend uiteten.
    Nu nog en beetje het huis opruimen.
    ik heb ook een tablet gehad en daarmee ben ik nu even mee aan het experimenteren, wel leuk hoor zo'n ding. En wat kan het veel.

11. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Zo heb eindelijk de 2 pagina's bij gelezen.

Debby, GEFELICITEERD!!!
    Wat ontzettend leuk dat je gelijk weer zwanger bent :)

@ tamale
    je moet niet vergeten te eten. Hopelijk is er niks mis met de moedervlekken, worden ze groter??
    Heb sinds vandaag weer last van mijn linker lies, alsof je flinke spierpijn hebt.

@ viev
    al wel leuke dingen gekocht en uitgezocht dus..
    nou ik denk dat ik zondag pas ga testen. vrijdag is voor mij nog te vroeg want als ik wel ongesteld wordt kan het natuurlijk ook 's avonds pas op gang komen ;) en zaterdag heb ik een wedstrijd en moet dan ontzettend vroeg uit m'n bed. moet om 8 uur al in Oss zijn.

@ linnie
    wel fijn dat je niet aankomt toch?
    En zoland de vk er niets van zegt en de kleine goed groeit.

@ jessie
    dat is zeker wel een filtende kinderwagen, leuk hoor.

@ lwal
    bij mij werd de ovu-test nooit licht, altijd gelijk knal (2 dagen) laatste x wel de dag erna licht. Maar hadden op de dagen van de knaltesten wel flink geknuffeld ;)
    haha, ja dat vraag ik mij ook wel eens af.. staat het op mijn voorhoofd??

@ poemi
    wel fijn dat de kosten van de auto toch meevielen.
    we wachten gewoon af, vind het ook wel lastig om aan de hand van de klachten vast te stellen of ik (of iemand anders) zwanger ben (is). Miss zit het ook wel allemaal tussen mijn oren hoor ;)

Verder weet ik niet meer wat er gezegt is :(

Wij hebben weer een druk weekend achter de rug. Vrijdag eigenlijk dansles, maar hadden beide geen zin dus hebben snel een filmpje gehuurd, hahah. Zaterdag eerst trainen en daarna het huis geboend en 's avonds met mijn zusje en paps/mams uiteten geweest. Gister ff de stad in, was koopzondag bij ons en 's avonds uit eten met de hele familie (naja met z'n 5en). Nog omdat mijn ouders 2 weken geleden 26 jaar getrouwd waren. Was erg gezellig en duurde lekker lang, van 5 tot 8, hahah. Heb voor de verandering het hele weekend niet gedacht aan testen :$ vond het wel erg knap van mij. Nu nog volhouden tot zondag.

12. Tamale

Tamale Niet meer actief

Femmy, lekker verwend dus? leuk hoor zo'n tablet!

Brondy: Ik heb het idee van wel, en er komen er ook meer bij.
    Zag vorige week een stukje over huidkanker en heb toen de 'verdachte' moeder vlekken opgezocht via internet. En sommige van mij lijken er op. Maargoed, eerst maar eens afwachten wat de dokter zegt. Vind het zelf wel eng!

13. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ femmy
    GEFELICITEERD met jouw verjaardag!!
    Leukhe zo'n tablet, wij hebben er ook 1, gekocht vlak voordat wij op huwelijksreis gingen.

@ tamale
    Dan is het maar goed dat je ze na laat kijken. Hopelijk heb je dan gelijk wat meer duidelijkheid. Lijkt me wel naar als je ze toch wel weg moet laten halen :$

14. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Femmy: Gefeliciteerd met je verjaardag! Lekker verwend dus! En leuk zo'n tablet, zou ik ook wel eentje willen!

Tamale: Hmm.. kan me voorstellen dat je dan een beetje zorgen maakt om die moedervlekken. Ben benieuwd wat de dokter erover zegt!
    Grappig dat jij Mammadoe niet herkende, maar wel leuk dat jullie elkaar nu een keer in real life gezien hebben! Wat raar dat je dan geen honger hebt, maar wel flauw wordt!

Brondy: Druk weekend gehad dus! Knap als je kunt wachten met testen tot zondag!! Hoop echt voor je dat je zwanger bent!

Viev: leuke spulletjes gekocht dus! Wat voor kamertje heb je gezien?

Ik heb vandaag lekker een dagje vrij, heerlijk! Heb 7 dagen aan een stuk gewerkt, dus kan het wel even gebruiken! Zit ook nog lekker in mijn pyjama op de bank. Vandaag zijn mannetje en ik 7 jaar samen, is toch wel anders nu we getrouwd zijn! Dus we hebben weinig speciaals in de planning

15. marilouise

marilouise Niet meer actief

@femmy gefeliciteerd,

@tamale jeetje zeg eng dat je opeens flauw wordt, hopelijk viel het meet bij de dokter, ik moet ieder jaar voor mijn moedervlekken om te laten controleren

@brondy fijn he dat je er niet zoveel mee bezig bent als je druk bent.

@lwal gefeliciteerd met jullie 7 jarig jubileum wij zijn volgende maand 4 jaar samen. enne lekker in pyama blijven hoor ben je al buien geweest geen aanrader.

Hier eigenlijk gewoon niet in orde, en erg druk geweest het hele weekend. wel kunnen hobbyen. :)
    Nu ook een drukke week en moet nog veel doen voor mijn verjaardag!

ben al sinds donderdag enorm verkouden alles zit dicht. steeds niet helemaal fit heb het zaterdag enorm koud gehad. echt heel erg koud zat echt te klappertanden op de bank en man liep het zweet van zijn voorhoofd had de kachel op 21 graden gezet.

16. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Hoi meiden,

Ben net terug van de vk en alles was goed! Het hartje kon ze gelukkig al snel vinden. Over 4 weken weer terug voor een controle en de 20 weken echo heb ik op 22 december. Leuk allemaal :D

Femmy, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!

Tamale, das minder dat je gisteren bijna 3 keer van je stokje bent gegaan. Maar wel wat leuke dingetjes gekocht :)
    En succes bij de dokter.

Brondy, wordt voor jou dus een spannende tijd tot zondag! Ben erg benieuwd!

Lwal, we hebben een kamertje van Bopita gezien, wit met zilveren greepjes. De commode is met aan de linkerkant 3 laadjes en rechts een deurtje.
    Jij een lekker vrij dagje vandaag, heerlijk! En gefeliciteerd met jullie 7 jarig samenzijn!

17. Tamale

Tamale Niet meer actief

Brondy: Hij heeft er een paar weggebrand. Maar vond ze er verder gelukkig goed uitzien! Dat branden was niet heel fijn. En wat een lucht! Gadver. Verbrand vlees, brr.

Femmy: Oeps sorry! Gefeliciteerd met je verjaardag!!!

Lwal: ja raar he? Heb er onder het kopje zwangerschap al een topic over geopend. Ben toch wel benieuwd. Ben het gewoon helemaal vergeten te vragen aan de dokter vanmorgen. Hoe dom kan je zijn!
    Gefeliciteerd met jullie 7 jaar samen zijn. haha ik kan me voorstellen dat het anders is. Je gaat je nu wat meer richten op de trouwdagen denk ik.

Marilouisee: Ook veel moedervlekken dus? Ik heb er jaren geleden al 1 weg moeten laten halen op mn been, zo n hele grote. Gewoon in de operatiekamer, heel vaag voor zn dom moedervlekje.
    Bah! Hopelijk ben je snel van je verkoudheid af. Ik loop ook al 2 maand te snotteren. Ik zit ook aan de neusspray die je eigenlijk maar 1 week mag gebruiken, maar t gaat maar niet weg.

18. Tamale

Tamale Niet meer actief

Viev., gelukkig maar weer! :)
    Nog even wachten op de 20 weken echo dus!

19. marilouise

marilouise Niet meer actief

@tamale ik heb er niet zo heel veel en ook geen hele lichte huid eigenlijk maar mijn vader is overleden aan een zeldzame vorm van huidkanker en na onderzoeken is gebleken dat wij erfelijk belast zijn. Dus vandaar de controles. moet er eigenlijk ieder jaar wel 1 of 2 weg laten halen en soms ook met spoed zoals 2 jaar geleden was er 1 achter mijn oor binnen 1 week van een zwart puntje naar een hele grote moedervlek die hebben ze toen ook heel snel weggehaald kreeg toen 14 hechtingen achter mijn oor bleek dus om inderdaad fout weefsel te gaan maar na onderzoek was dat het enige .

20. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    @ Mammadoe, ja met kaneel is lekker! Moet alleen niet overheersen. Maar het maakt het minder zuur en het geeft zo'n lekker 'herfstig' tintje vind ik :)

@ Tamale, hoe was het bij de dokter?

@ Femmy, happy birthday!!!

@ Brondy, thanks! Ben nog wel aan het wennen hoor! Waarom ga jij pas zondag testen eigenlijk? Ben je bang voor een teleurstelling of..?
    Hoe voel je je eigenlijk? Ik moet zeggen dat ik minder 'voel' dan de vorige keer, dus zegt niets!

@ Lwal, gefeli met jullie 7 jaar ;) op naar 7 jaar man en vrouw! Wat lekker na 7 dgn werken eindelijk vrij! Ben zooo blij dat ik dat niet meer heb (voorheen horeca) maar nu gewoon lekker weekend...

@ Marilouise, hmmm, misschien griepje op komst? Heerst wel he!

@ Viev, fijn dat alles goed is!! Op naar de 20 weken echo :)

Ik ga vanavond even naar orkest. Geen zin, ben moe van vandaag. Onze salesweek is begonnen, dus ik moest de deur uit de hele dag. Pfff... Maar goed, dan sla ik donderdag de generale wel over (dan moet ik bij een andere vestiging sales-en, dus veel later thuis). Want zondag hebben we concert. Moet toch mezelf ook een beetje rust gunnen vind ik. Ik ben normaal bijna iedere dag wel weg. Heb trouwens vanmorgen nóg een test gedaan whahaha! Hij is nu nog donkerder, maar nog niet zo donker als de C streep... misschien van het weekend nog eens??

Fijne avond allen!!! xxx

Deel Deze Pagina