Rins werd goedgekeurd door de kno arts, hij moet eerst heel veel ontstekingen krijgen voor hij wat gaat doen, wordt er een beetje moe van dat zei de huisarts ook en toen de kinderarts vervolgens dragen ze het an elkaar over is hij ook echt 5 maanden onafgebroken ziek groeit niet meer eet niet meer, en dan krijg je nu van de kno te horen dat die eerst weer ziek moet worden, zei al tegen hem zal ik maar gelijk een afspraak maken voor eind januari als die in januari naar de peuterspeelzaal gaat is het toch weer bal. Ja zegt die ik snap je maar het is ons beleid, ik sta er ook niet achter nou fijn heb ik niets aan dus. Maar als hij weer zo ziek wordt mag ik bellen en er tussen zodat ze so nel mogelijk kunnen handelen dan. ik ga zo maar even plat ben zo vreselijk moe
@ poemi wat fijn dat het kindje goed zit! @ debby fijn dat je een vroege echo krijgt. @ marilouise wat een rare regeling zeg. moet het jochie eerst heel vaak ziek worden voor ze er iets aan gaan doen.
@Lwal Er is ook niet veel aan te snappen hoor, is nog vrij weinig te zien Ik ben vanmiddag gebeld door het zkh, door iemand die over de afdeling gyneacologie ging, n.a.v. mijn klacht vorige week maandag. Ze was echt heel vriendelijk, vond de toon/manier waarop ik ben aangesproken ook echt niet kunnen. De secretaresses zijn er allemaal op aangesproken en het beleid is nu dat als er iemand belt die bezorgd is of zich ergens druk over maakt gelijk wordt doorverbonden met een verpleegkundige van de afdeling. Dus het heeft geholpen Ik weet niet of ik al verteld had dat we gisteren naar de Ikea zijn geweest. Ik had m'n eerste officiele hartverzakkings momentje want we ware de kleine kwijt. Manlief ging ergens kijken, kleine er achter aan, en ik ging ergens anders kijken, 2 stellingen verderop ofzo. Loop ik terug naar manlief, zie ik die kleine nergens. Dus ik tegen hem: D. was bij jou toch?? Hij: Ik dacht dat hij bij jou was? Hij stond gelukkig aan de andere kant van de stelling dus we hadden hem wel gelijk weer gevonden, maar wat een hel zeg, als je je kind nergens ziet
@ Poemi, oohh ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt! Ik zal jou trouwens een pb-tje sturen of ik je wel op facebook en hyves heb?? Ben benieuwd naar je ventje. Of houd je dat liever privé?
@Debby Je hebt pb terug hoor Op facebook staat geloof ik een recentere foto van de kleine dan op hyves. Houd het allebei niet heel erg bij
@Poemi, gefeliciteerd! Nu ben je echt zwanger op de goede plek! Nu lekker genieten en hopen dat het een plakbabytje is! Bijzonder toch, zo'n echo zie ik als leek helemaal niets, gewoon een lege baarmoeder en een paar weken later zit er een volledig functionerend mensje in. Blijft toch altijd weer een wonder! En wat goed dat jouw klacht echt serieus is genomen! Ik vind ook dat je voor een vrouw zoals ik jouw situatie wel begrip moet opbrengen als je bezorgd belt. Iemand zo afwimpelen is ook geen stijl en zeker niet door iemand die geen medische kennis heeft.... @Marilouise, wat een vervelend gedoe met Rins zeg! En ook met je schoonfamilie. Zou wel fijn zijn als ze wat vaker voor je klaar kunnen staan.... @Shadow, hoe gaat het eigenlijk met jou en het proberen...? @Viev, o wil jij het ook niet weten? Leuk! Zullen we hier dus pas in 2012 kunnen melden @Debby, lekker ff naar center parcs. Wij willen eigenlijk ook nog even een weekendje weg ofzo voordat ik een tientonner ben. Hou er alleen niet zo van om mijn lieve poezen achter te moeten laten...erg he!? Maar misschien toch maar iets leuks zoeken Ik heb vandaag weer op een basisschool gewerkt en dan krijg ik toch zo een zin om te weten wat voor kindje ons kind zal worden. Er zitten van die hele schattige leuke meiden en jongens en dan hoop ik dat ze daar op zullen lijken De hele dag door voelde ik de baby schopjes geven. Heerlijk! Morgen ga ik wéér naar de sauna, dit keer met mijn zusje. Ik moet zaterdag werken dus had mezelf op woensdag een vrije dag gegeven, dus ga weer lekker ontspannen, heerlijk! Net nog even mijn administratie gedaan. Kom ik erachter dat ik gewoon nog flinke euro's moet krijgen van het UWV. Werk wat ik op 1 September gedaan heb, nog altijd niet uitbetaald gekregen. En ik maar denken dat ik rood stond omdat ik een gat in mijn hand heb....niet dus! (of allebei )
Hii allemaal, Even niet geweest maar was ff heel druk. Veel werk en afspraken, ennn pip is bevallen van 4 konijntjes gisterochtend. Vandaag nog een nestcontrole gedaan en eentje was er dood. Zooo zielig, maar er waren gister 2 hele kleine die niet veel bewogen en 2 die heel bewegelijk waren en er goed uitzagen. Net 3 dicht bij elkaar en heel beweeglijk en de dode konden we niet goed vinden dus ff naar moeten zoeken. Maar ze zijn zoooo schattig en klein. Nog geen zwangere of andere bijzonderheden gebeurd?
@ Mammadoe, ja ik zag je berichtje al op fb! Jezus,da's ook niet netjes van het UWV! Center Parcs is indd wel ff lekker. Jammer, maar maar denk ik niet in de wilwaterbaan? En daar had ik zooooo'n zin in Mijn broertje komt dan ff een weekje in ons huisje voor de kittens. Omdat ze nog zo jong zijn... anders zo zielig vind ik. Heb je op die basisscholen eigenlijk nog leuke ideeen voor namen ofzo opgedaan?
Hoi dames, Linnie: Ik las het ja van je konijntjes op facebook, wat leuk!! Gezellig druk dus bij jullie in huis? Mammadoe: nou dat is fraai dan van het uwv! Maar wel een fijne gedachte dat je nog geld tegoed hebt!! Poemi: Erg netjes dat ze nog terug hebben gebeld en er ook nog iets mee gaan doen! Maar wel een beetje jammer dat er eerst een klacht moet komen.. Jeetje dat zal wel schrikken geweest dan in de ikea! Dat was vroeger als kind mijn grootste angst, dat ik mijn ouders zou kwijt raken in een winkel! Debby: lekker nog even naar center parks! Ik vind dat altijd zo gezellig in de winter! Hier een dagje schoonmoeder achter de rug Ze belde vanmiddag dat ze onze hond wilde komen halen, maar ik wilde zelf al met hem naar het bos gaan. Dus zijn we maar samen gegaan.. Vervolgens is ze de hele middag blijven hangen. en we hadden al afgesproken om daar vanavond te gaan eten, dus ben maar meteen weer mee gegaan. Ben net thuis, had het wel weer gehad daar!!
Dat is wel weer ff genoeg schoonmoeder dan ja @Linnie, zo!!! Wat snel dan?! Zijn konijnen echt zo kort zwanger??? Wel zielig van die dode Volgens mij geen zwangeren of bijzonderheden. Poemi heeft echo gehad en is goed. @Debby, ja echt irritant, morgen maar eens bellen hoe het zit. Wildwaterbaan? Op welke manier ga je daar doorheen dan? Zwemmend zou dat toch best mogen? Of even de vk vragen. Wie weet mag het gewoon...
Goeiemorgen! Lwal: Had nog helemaal niet gereageerd op jou werk. Maar wat heb jij leuk/pittig werk zeg!! Mammadoe: Ja deze 3D echo's kregen we er gratis bij. Eigenlijk was het 30 euro voor alleen een geslachtsbepaling met 10 foto's. En de actie was, geslachtsbepaling met 3 foto's uitgeprint. 32 foto's op cd-rom. En gratis 3D echo's erbij. Anders hadden we nu nog geen 3D Gedaan hoor. Marilouise: Fijn zeg, zo'n schoonfamilie. Je blijft er mee bezig..Raar zeg van de arts! Brondy: Heel fijn was het niet. Hij brande ze weg. De kleintjes waren wel te doen. Maar ik had ook 1 grotere en die moestie heel vaak aanstippen. Je word gewoon verbrand op sommige stukjes, dus zo voelt het. En stinken joh, die vebrande huid. Blegh. Spannend je mag al bijna testen! Debby: Super dat ze daar zo lief zijn! Hopelijk vliegt de tijd voor jullie !! Poemie: Ooh jeej! Wat fijn!!!!!!! Ben je toch weer een stuk geruster ofniet! Super dat ze er wat mee doen op het zkh. Dat kon ook neit zo! En ik ken je gevoel! Toen wij laatst bij de ikea waren, lieten we Tara heel even uit de winkelwagen, net 1 onbedachtzaam moment. En weg was ze! Het was ook nog eens knetterdruk. En het rotte is: je weet niet waar je moet kijken!! Als je links loopt, moet je misschien naar rechts, rechtdoor of naar achter.. Ik liep daar echt rond met de gedachte: voor hetzelfde geld loop ik nu alleen maar verder bij haar vandaan. We bleven redelijk rustig en madam kwam er gelukkig ook zo weer aangelopen met een big smile. Maar je schrikt je rot!!!! Mammadoe: Ik wist niet eens dat je de sauna in mocht tijdens zwangerschap. Nou have fun! Vind sauna's echt vreselijk. Dat gezweet. Heb je al achter het uwv aan gebelt? Linnie: Zielig van je konijntje zeg, had het al op facebook gelezen. Hoe voel jij je verder? Lwal: Leuk!!? . Ik hoop dat je een gezellige schoonmoeder hebt. Haha. Moest zo lachen om de foto van je hond. Wat een lekkerding!
Wij zijn aan het onderhandelen over het huis! De alleenstaande man heeft een bod gedaan. Maar voor ons te laag, dus druk aan de onderhandel. ben benieuwd wanneer ze reageren op ons tegen bod. Zit nog ziek thuis van het werk. Ik kokhals al zonder al die poepluiers en snotneuzen, dus het lijkt me een verstandige keuze. Morgen misschien maar weer eens een half dagje proberen. De kleine in mn buik vind het steeds leuker om mama snachts af en toe lekker wakker te schoppen als ik ook maar íéts schuin op mn buik lig. Oke sorryyy, rol gelijk weer op mn zij of rug.
Tamale: Wat spannend dat je aan het onderhandelen bent!! Hopen dat hij wil stijgen in de prijs dan! Mijn werk is idd pittig en vooral vermoeiend.. Heb een tijd gekeken naar een andere baan, maar ook in de zorg is het crisis! Dus maar besloten om te blijven, heb nu een vast contract, en dat is toch wel erg prettig! Grappig he onze hond.. Ik weet niet wat hij heeft, maar hij wordt echt met de dag gekker! Vervelend dat je nog steeds ziek bent, wat had de dokter daar eigenlijk over gezegd? Linnie: Wat ga je eigenlijk met de konijntjes doen?? Viev: Heb jij eigenlijk al een buikje? Daar heb ik je volgens mij nog niet over gehoord.. Ik moet om 2uur weer beginnen met werken, deze week maar 3 dagen heeeerlijk! En volgende week zelfs maar 2 dagen
@ tamale kan me voorstellen dat dat geen lekker luchtje is Ja mag bijna testen, pffff, wilde eigenlijk morgen testen met de gevoelige test. Maar manlief is 's avonds niet thuis dus dan kunnen we het niet vieren of kan ik niet bij hem uithuilen. Dus wacht toch maar tot vrijdag. Wat fijn dat er iemand een bod gedaan heeft nou hopen dat hij op jullie bod ingaat. @ linnie aaah wat schattig. wel zielig dat er toch 1 dood is. Maar inderdaad, hoe kort zijn konijntjes zwanger? @ lwal wat relaxt zeg, ondanks dat het anders wel intensief werk is. Ik moet er niet aan denken zoveel tijd op 1 dag met m'n smoeder door te brengen, wij gingen samen op wintersport wat een ramp. De allereerste x dat ik mee ging kon ik er natuurlijk nog niets van. En zij doet altijd uber vrolijk, maar als het mij niet wil lukken wordt ik een beetje sjaggie dus dat ging echt niet goed. En dan zit je een week lang bij elkaar op de lip in 1 huisje dat deden we dus niet weer. @ debby lekker weekendje? center parcs Moet je al snel je kittens 'alleen' achter laten. Kan me voorstellen dat je dat zielig vindt, vooral omdat ze nog zo jong/klein zijn.
Goedemorgennn, @ Linnie, wat jammer van dat ene konijntje! Hopelijk gaat het met de rest allemaal goed komen leuk hoor! Wordt wel een koude tijd nu... @ Lwal, lekker lange dag dus met je schoonmama! En trouwens leuke foto op fb van jullie doggie hahah! Lekker zo weinig dagen werken zeg, kun je mooi genieten van frisse, maar toch lekkere weer! Werkze! @ Tamale, spannend die onderhandelingen! Succes! Hoop dat jullie er iets moois uithalen hebben jullie al een ander huis op het oog eigenlijk? Misschien heb je het al verteld, maar...? Leuk dat die kleine zo lekker beweeglijk is, goed teken! Hoe pakt Tara het allemaal op? Beseft ze het een beetje? @ Mammdoe, geen idee eigenlijk, kan het indd wel ff vragen aan de VK. Volgens mij gaat het er toch altijd wel aardig hard aan toe, wat ik me van vroeger herinner in zo'n wildwaterbaan. Maarja, toen was ik nog maar een klein meisje haha!
Goedemorgen dames, ik weet even niet wat er precies allemaal gezegd is ben een beetje een vergiet. Nog steeds niet fit. ik zag wel even snel een geweldige foto van een zeer ondeugende hond voorbij komen @lwal? is die altijd zo ondernemend. hier vanmorgen gewandeld met mijn kanjertje nu lekker broodje eten en dan kleine slapen mama hard aan de poets. even de keuken doen hachee opzetten en vast botercreme maken scheelt vrijdag weer een hoop stress doe het trouwens wel in de andere volgorde daarna nog even strijken. Dan kan ik ook met de voetjes omhoog denk dat de kleine dan alweer op is !
Hoi meiden, Poemi, wel goed van het ziekenhuis dat ze serieus iets met je klacht doen! En je kleine even kwijt in de Ikea, ojee. Gelukkig weer snel gevonden! Mammadoe, wilde jij nou wel weten of het een jongen of meisje wordt? Ben het vergeten Linnie, gefeliciteerd met je konijntjes! Jammer dat er 1tje dood is. Doe je een keertje foto's maken? Lwal, hihi dagje schoonmoeder achter de rug. Klinkt wel als een lang dagje zo Mijn buikje begint nu wel te komen idd! Vind het zelf lastig om te zien omdat ik van mezelf al een beetje een buikje had. Maar mijn man en een collega kunnen het al wel zien Vind het wel leuk Lekker dat je deze week maar 3 dagen en volgende week 2 dagen hoeft te werken!! Tamale, spannend met de onderhandelingen van je huis! Hopelijk komen jullie eruit!
hey allemaal, heb hier lekker een vrije dag.zometeen bij mijn zus op de koffie/thee. @ poemi, dat was even schrikken in de ikea lijkt me @ gefeliciteerd met het nestje konijntjes. Wel zielig dat er eentje dood is. houden jullie ze zelf? @ viev, leuk dat je al een buikje krijgt. Nog even en dan kan je er lekker mee showen haha @ Tamale, succes met de onderhandelingen. Ik begreep dat het al even te koop stond toch? Hopelijk gaat het nu lukken. @ lwal, leuk zo'n dag je schoonmoeder,maar klinkt idd wel als een lange dag.
Nou vanmorgen even voor extra controle geweest ivm dat mijn suiker toch iets te hoog was vrijdag. Nou mag ik morgen glucoseprikken. Eerst nuchter en dan krijg ik zo'n vies glucose drankje en dan mag ik 2 uur later weer prikken. Gewoon om er zeker van te zijn dat ik geen zwangerschapsdiabetes heb. @Linnie: leuk babykonijntjes!!! @Viev: leuk dat je een buikje krijgt nu! Die van mij groeit hard. 7 januari laat ik em beschilderen en er foto's van maken.