Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Brondy, wat balen zeg! En ja, het is vervelend als je weer ongesteld wordt, maar nog vervelender als je niet weet of je lichaam wel werkt.
    @Lwal, ben nu aan het werk, ik kan op mijn telefoon de foto niet zien. Bij mij was hij maar een halve dag positief ofzo. Ik zal je foto thuis op de computer bekijken.

Ik was gisteravond wezen zwangerschapszwemmen. Ik trok mijn zwarte bh uit, zag ik in het midden van de cup een witte vlek.
    En mijn tepel was ook wat vochtig/glimmend. Hebben andere zwangeren hier ook al last van? Is dat normaal?

2. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Mammadoe Ik heb er zelf geen last van gehad, maar had ook niet echt super veel melk, maar m'n schoonzusje had er wel heel vaal last van. Dus ja, het is normaal :)

@Brondy Wat ontzettend balen zeg :( Had het zo voor je gehoopt. Dikke knuffel en even extra lief zijn voor jezelf.

@Femmy Wat leuk, een kitten erbij! Zou het af en toe ook wel graag willen maar vind het beetje sneu voor onze kat. Heeft al heel wat te stellen met die kleine van ons.

@Lwal Volgens mij hebben wel meer meiden meerdere dagen een positieve ovu-test. Denk dat je dan ook wel één keer per dag kunt testen. Je zult je piek niet zo gauw missen.

@Linnie Fijn dat alles goed was met de echo. Wel sneu van het konijntje, maar als ie al zo slapjes was was het misschien wel beter.

@Marilouise Goed dat je voor jezelf bent opgekomen. Als het niet leuk is voor jullie moet je er ook zeker niet aan mee doen.

@Jessie Vervelend dat je bloedsuikerspiegel toch niet helemaal goed was. Hopelijk valt het allemaal nog wel mee. Woensdag weet je dus meer.

@Debby Hoe gaat het met jou? Inmiddels nog een keer getest?

@Tamale Al wat gehoord over jullie huis? Dat wachten is echt zo vervelend!

Ik voel me een beetje beroerd. Ben al sinds begin deze week verkouden, en als ik goed verkouden ben, ben ik ook misselijk enzo. Gisteren al behoorlijk last van gehad, toen was ik gelukkig wel vrij, maar vandaag weer werken dus dat was wel lastig. Wilde eerst een middag vrij nemen maar er was iets last minute tussendoor gekomen wat ik zelf wel graag af wilde hebben. Uiteindelijk 2 uurtjes eerder naar huis gegaan. Was ook wel lekker.

3. marilouise

marilouise Niet meer actief

goedenavond dames, vandaag flinke steken in mijn liesstreek gehad. klapte even dubbel 2 keer heel kort.

Mannetje had vrij genomen vanmiddag en heeft me naar de kapper gestuurd echt even lekker genieten heerlijk.

morgen de hele dag visite,

Vandaag weer gebeld met de familie en wij moeten maar bijdraaien, ben best wel boos geworden ze willen dat we meedoen maar het moet op hun manier minimaal 6 cadeaus en heel groots. tevens lag het aan ons dat wij het gevoel hebben dat we erbij hangen, vandaar dat wij nooit ingelicht worden en er gezegd wordt als ze met 3 gezinnen samen zijn en er 1 gezin ontbreekt dat ze compleet zijn. ze zei ook ze heeft nu eenmaal meer met haar broertje en hij en mijn man hebben ruzie :( ons niet bekend? dus ze heeft voor hem gekozen. maar het ligt wel aan ons.

Wordt er moe van maar goed, vindt het ook wel moeilijk voor manlief. het is toch zijn familie en hetgeen ik niet wilde is nu wel gebeurd, en nu heb ik het gedaan. Maar het maakt me even niet meer uit het lucht zo op en heb ook gelijk gezegd morgen wordt er niet over gesproken niet alles draait om deze kant van de familie.

4. shadow85

shadow85 Niet meer actief

@ brondy wat jammer dat het heeft doorgezet:(
    @ marilouise ik zie dat vandaag je vruchtbare dag is dus misschien de eisprong:(

5. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Bah!! Ik heb ook in ene de griep! Maar moet morgen zo'n beetje de langste dag van de maand werken (incl 480km rijden....)
    @Femmy, nog niet gereageerd op jou, wat gaaf dat jullie ook een kitten erbij hebben. Veel poezenliefhebbers hier :)

Ik ga lekker the voice in bed kijken met een kruidentheetje.

6. marilouise

ow ja man heeft lang zal ze leven geoefend met de kleine, hij doet heel enthousiast meeklappen, en als je hieperdepiep zegt gaan allebei de armpjes omhoog en roept hij heel schattig Jaaaaah, zo lief.

Hij komt nu ook steeds bij me zitten en kijkt me dan echt aan ,soms zelfs mijn hoofd vastpakken dat ik hem aan moet kijken (doe dit nooit;)) en dan gaat hij hele verhalen tegen me vertellen. Meestal na 3 keer is hij wel enorm kwaad als ik net nog niet snap maar als ik een heel verhaal hoor van blaaa bla bla bllaaa blaa auto tuut tuut, hing hing (tring tring =fiets) blaa bla blllaaa bla boot mama? dan snap ik het niet altijd gelijk ! (toch niet zo raar????:() maar soms als ik korte vragen stel zoals vanavond ga je naar bed ? zegt hij netjes ja lapen nou dat lukt nog wel. Of die hebben we ook als hij ondeugend is kijkt hij me aan mammie met een bigsmile!!!

dames het is super zo een dreumes!

7. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    Hoi dames,
    Ik schitter weer van afwezigheid. schandalig. Heb alles wel een beetje gevolgd maar niet gereageerd omdat ik het nu aardig druk heb ookal werk ik niet hiih. We zitten nu weer een paar daagjes in Frankrijk dus heb nu wat meer de tijd.
    Poemie: Weer zwanger!!! Super gefeliciteerd.
    Debby gelukkig ook weeer snel zwanger. Wat fijn.
    Linnie: Fijn dat de acho goed is zeg! en gezinsuitbreiding is altijd leuk.

Wij hebben dinsdag de 20 weken echo en vind het eigenlijk erg spannend. Ik heb alleen last van steken ik heb verder nog niks gevoeld. Linnie: Jij voelde toch al een paar weken terug al wat?

Jessie: Dat is wat zeg. Ach gelukkig hebben jullie al een andere naam. Hoe bevalt de auto?
    Hoe gaat het met jouw buikje? Groeit goed zeker.
    Tamale:Hoe voel jij je? op je irritatie naar de makelaar toe hihih. Voel je je de kleine vaak?
    Brondy: Balen van je ongesteldheid zeg! Dikke knuffel.
    Mammadoe: Hoe voel jij je?

Heb verder niet alles nog terug gelezen.:):):):) schaam schaam.

8. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Ziek :( Gelukkig de werkdag overleefd en net thuis. Staat mijn schoen er in ene met 2 cadeautjes en een mooi gedicht erin! 4 pagina's tellend gedicht met de meeste lieve woorden van mijn vriend. Met een chocoladeletter en een marsemijnen bedje met een babytje erin :) Wat een lieverd!

9. marilouise

zo hier een drukke maar leuke dag achter de rug flink verwend nu slapen

10. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Hoi meiden,

Wij hebben vrijdag het kamertje besteld, zijn er erg blij mee. Het is de bopita cobi geworden. En gisteren hebben we een andere auto gekocht, een station. Vrijdag mogen we hem al op gaan halen.
    Duur weekend dus ;)

Mammadoe, leuk dat jullie ook niet willen weten wat het wordt/is ;)
    Wel een verrassing straks bij de bevalling en dan zijn de jongens/meisjeskleertjes ook zo gekocht. Ik denk dat wij trouwens
    al 1 leuk setje kopen (jongens en meiden, dan zit er zeker een goede bij, haha)
    Wat een lief cadeautje van je vriend zeg!! En hopelijk ben je snel weer beter.

Jessie, dat is toevallig dat je achter die vrienden aanreed naar het ziekenhuis. Gelukkig dat jullie nog een andere leuke naam in gedachten hadden.

Lwal, bij mijn ovulatietesten heb ik maar 1 keer een positieve test gehad. Maar de piek kan geloof ik 24 tot 48 uur aanhouden. En volgens mij kan je dan wel meerdere positieve testen hebben.

Linnie, fijn dat de echo goed was! En nog 2 konijntjes over.
    Ben wel benieuwd naar een foto zodra het kan hoor :D

Femmy, wat leuk dat jullie een kitten erbij hebben!

Brondy, wat jammer dat je toch ongesteld bent geworden.

Poemi, ben je al een beetje opgeknapt?

Marilouise, balen van die familieproblemen zeg! En je moet toch zelf weten hoeveel geld je uitgeeft aan Sinterklaas voor je zoontje.
    En nog gefeliciteerd met je verjaardag he! Leuke cadeautjes gehad?

Claudi6a, succes dinsdag met de 20 weken echo! Willen jullie weten wat het wordt?

11. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hoi hoi.

@Viev Behoorlijk wat geld uitgegeven dus! Maar een station is echt heerlijk hoor met zo'n kleintje erbij!

@Marilouise Nog gefeliciteerd met je verjaardag!!!

@Mammadoe Wat ontzettend lief van je vriend! Wel balen dat je zo ziek bent, en dan ook nog zo'n zware werkdag..

@Claudia Spannend, dinsdag de 20-weken echo. Wel lekker dat je je zo kunt bezig houden, anders gaat het echt heel langzaam allemaal.

Hoe gaat het met de rest van de meiden?? Het is hier erg rustig de laatste paar dagen.

Ik ben inmiddels al weer opgeknapt. Ook geen last van misselijkheid meer dus. Kan me daar dan ook wel weer druk om maken, zit alles nog wel goed??? Gisteren met de kleine naar de intocht van sinterklaas geweest, hij vond het paard nog wel het leukst :D

12. shadow85

@ marilouise alsnog gefeliciteerd met je verjaardag.

@ viev leuk het kamertje besteld en een nieuwe auto gekocht.een behoorlijke uitgave dus. maar het is voor het goede doel.

@ mammadoe wat lief van je vriend die cadeautjes en zo'n mooi gedicht.voel je je weer wat beter?

@ claudia ik had je nog niet eerder hier gezien geloof ik. ik zit hier zelf nog maar net namelijk. succes dinsdag met de 20 weken echo.

@ poemi gelukkig is die misselijkheid gezakt. en niet druk maken,het zit vast goed:)

Hier een rustig weekendje. gisteren nog gewerkt en vandaag helemaal niks.

13. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Hoiiii,

Wat is het hier rustig zeg.

@poemi: wat lekker dat je niet misselijk meer bent. Kan me voorstellen dat je er onzeker van wordt, maar er zijn er zo veel die er snel vanaf zijn. En het zegt niet altijd wat. Misschien krijg je het volgende week weer terug. Ik heb het op het begin gehad en toen even niet, en met 7 weken ongeveer kwam het weer heel hevig terug.

@viev: wat leuk de kinderkamer, de cobi vond ik ook heel leuk. Maar het wordt toch een andere. Ik moet het nog steeds bestellen, de babykamer is nog niet eens leeg:)

@mammadoe: aaaah wat lief van je vriend.

@claudia: spannend de 20 weken echo. Maar ik begon echt te voelen met 18 weken ongeveer. En nu voel ik het echt een heel stuk beter.
    Maar je hebt nog niets gevoeld? Kan hoor, sommige voelen het pas heel laat. Misschien ligt je placenta voor. Mijne ligt linksvoor, aan de linkerkant voelde ik het eerst ook nog niet, nu wel.

14. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    @Viev: Nee we willen niet weten wat het wordt dus dat blijft de enigste verrassing. Jij alweer 15 weken zeg! wat gaat het snel. Hoe voel je je? Willen jullie weten wat het wordt?
    @Poemie:Fijn dat je niet meer misselijk bent!!! Ja echt heerlijk zo. niet druk hoeven maken over me werk en gewoon betaald krijgen. Verder volop genieten van me zwangerschap al merk en voel ik nog steeds niks dus dat begint nu wel irritant te worden hihih. Wat leuk met de kleine naar Sinterklaas. Hihih volgend jaar kan ik er ook gaan staan.
    @Shadow85: Thanks vindt het erg spannend allemaal. Ik praat eigenlijk al vanaf het begin mee dus dat is al een tijdje. Leuk dat je er ook bent. Spannend jou ei komt er bijna weer aan.
    @Linnie: Nee nog helemaal niks! baal er beetje van want dan ga ik gelijk rare dingen denken ook omdat ik helemaal nergens last van heb op wat steken in mijn buik na. Heb jij dat ook of heb je nooit steken gehad? Vind het echt supper spannend.
    Gelukkig zitten we nu nog in frankrijk en rijden we morgenochtend naar huis en dan zijn we morgenavond pas thuis en dinsdag om half 9 hebben we de echo al dus kan niet heel veel meer nadenken dan hihih. Me moerder en stiefvader gaan ook mee dus dat is fijn. Pfff wou dat het dinsdag half 10 was hihi. Wat fijn dat jij je kleine meisje al wel voelt joh. Zeker wel een appart gevoel?

15. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Viev, leuke babykamer! Wanneer krijg je hem geleverd? En ook een nieuwe auto! Wat heerlijk zeg! Dus jij koopt gewoon een setje jongens en 1 meisjes......hmm had ik niet eens aan gedacht. Ik heb al wat newborn kleertje gekregen en dat ik dan unisex. Ik zie het wel, moet nog aardig wat inkopen doen op textiel gebied :) Maar had afgelopen tijd zoveel gekocht, dat ik dacht, ik wacht maar weer even. Gelukkig hebben we wel de grotere uitgaven al achter de rug.
    @Linnie, ja super rustig hier. Maar in de weekenden meestal wel.
    @Claudia, Het is heel normaal dat je het nu nog niet voelt hoor. Ik voelde het voor het eerst met 19,1weken tijdens de 20 weken echo, omdat die vrouw zo hard met dat apparaat in mijn buik zat te drukken, schopte de baby terug en kon ik het voelen.
    Nu voel ik het een heel stuk duidelijker. Ik kan het het beste voelen als ik na een drukke dag op mijn rug ga liggen. Als jij rust neemt, wordt de baby soms wakker omdat het niet meer heen en weer geschommeld wordt :)

Hier maar mijn oude friends dvd box van zolder gerukt, en ziek in bed friends kijken. Wat is dat toch een heerlijke serie!

16. shadow85

Dat lijkt me zo'n mooi moment als je voor het eerst je kindje voelt.volgens mij zou ik keihard gaan janken van blijdschap:D.
    En mammadoe veel plezier met friends.ik heb ook de hele serie op dvd en al zo vaak gezien maar blijft leuk.ik lig dan in mijn eentje helemaal in een deuk:)

17. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Ja, leuk hè?! Je weet welke grap er komt en toch lig je weer helemaal dubbel :)
    Kan iemand me trouwens vertellen waarom ik bij het minste of geringste als een klein meisje aan het huilen ben???? Wordt gek van mezelf, maar kan het niet tegenhouden.....

18. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mammadoe: balen dat je ziek bent! Maar wel heel lief van je mannetje zeg! Wat kunnen mannen ons toch blij maken met kleine dingen he.. Dat huilen zal wel komen door de hormonen?

Claudia: spannend dinsdag! Maar wel heel lekker dat je nu nog in Frankrijk zit, dan is het idd zo dinsdag!

Viev: Leuke kinderkamer en een nieuwe auto! Lekker veel geld uitgegeven dus ;)

Linnie: hoe is het met de konijntjes?

Poemi: Fijn dat je misselijkheid minder is!! Hoop voor je dat het zo blijft

Marilouise: nog gefeliciteerd met je verjaardag!

Tamale: nog iets van de potentiele koper gehoord?

Hier een rustig maar leuk weekend gehad. Gisteren verjaardag van schoonmams en schoonzusje, vandaag thee middagje met heeeel veel eten met vriendinnen gehad. Nu lekker in bed tv kijken, heerlijk!
    Gisteren was de streep van mijn ovu test weer een stuk lichter, dus nu maar afwachten ;) Heb zo'n vermoeden dat het deze maand weer niet raak is..

19. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    Hallo allemaal, ik ben afgelopen weekend helaas weer ongesteld geworden. Ik baal er best van, had wel gehoopt dat het nu wel raak zou zijn. Ik ga steeds meer twijfelen of het wel van zelf gaat.

Verder afgelopen weekend gewerkt en vandaag een dagje vrij. vanmiddag met de kitten naar de dierenarts voor controle van zijn oren.
    De kitten geeft gelukkig veel afleiding. Hij is zo leuk en lief!

20. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ femmy
    Dat meen je niet :( dikke knuffel voor jou!!
    Zo dacht ik ook, maar we zijn nog niet zolang bezig, dus moeten nog even moed blijven houden.

@ lwal
    het streepje is nu wel lichter? spannend nu dan he. Blijf je doortesten zoals Viev? of wacht je nu gewoon af?
    Ik heb nog 4 ovu-testen, denk dat ik die op maak en daarna niet meer bestel.

@ claudia
    lekker in Frankrijk, jaloers ;) daar zal het nog wel lekker weer zijn of niet?? En alweer 20 weken, tijd gaat hard. Spannend, morgen de echo...

@ poemi
    was je bij de 1e wel veel misselijk dan??
    Miss komt het nog, zoals Linnie al zei..

@ mammadoe
    Alweer beter??

@ viev
    Dat is slim, gewoon 1 setje van beide ;)
    Leuk dat je geslaagd bent voor een kamer en fijn een grotere auto!

Verder weet ik niet meer wat er allemaal gezegt is :(

Hier een rustig weekend gehad.
    Vrijdag lekker met manlief uit eten geweest in ons favo mexicaans restaurant ;) zaterdag heb ik een wedstrijd gehad en ben 3e geworden, wat ik best knap vond van mijzelf :)
    Zondag niet zoveel gedaan, de toekomstige babykamer een beetje opgeruimd enzo en 's avonds dansles gehad.
    Vanavond krijgen wij visite, dus moet de boel wel een klein beetje op orde zijn ;)

Oja, deze x ben ik echt heel licht ongesteld geweest. En alleen 2 dagen, dat lijkt mij niet echt normaal :$ testen lijkt mij niet echt nodig want was wel rood bloed (met donker, sorry voor de details)

Deel Deze Pagina