Hier een druk weekend gehad. Vrijdag op kraamvisite geweest bij onze vrienden en de kleine Maud. Zaterdagmiddag op stap geweest voor de beebs. Eerst naar de prenatal voor uitleg over maxi-cosi's. We hadden er namelijk 1 op internet zien staan bij babypark.nl (aanrader!!) voor maar 71 euro. Dus wilden we even weten wat het verschil was met eentje van 140 euro. Daar hebben we ook maar gelijk de babyfoon besteld. Toen nog even naar de Babyplanet geweest. Van manlief alvast voor kerst een mooie grote luiertas gekregen. Toen nog langs de Hornbach en uiteindelijk de Praxis voor behang voor de babykamer. Gisteren met neefjes en nichtje de sint binnen gehaald, toen nog een verjaardag en daarna door naar mijn vriendin om bij te kletsen. @femmy: wat klo*te dat je toch ongi bent geworden. Balen:x @Brondy: Das toch best goed 3e! Voel de hummeltjes ook al goed bewegen alleen manlief voelt niks al ie z'n hand op mijn buik neerlegt... Jammer vind ik dat wel, wil het heel graag met hem delen. Maar komt vanzelf wel goed!
Goedemorgen, @Lwal, ja dat zijn zeker de hormonen! Heb sinds mijn kinderjaren niet meer gejankt zoals nu! Waarom heb je het vermoeden dat het weer niet raak is dan? @Femmy, wat vervelend dat jij ook weer ongesteld geworden bent. Kan me voorstellen dat je dan vraagtekens gaat zetten of het wel op de normale manier gaat lukken, maar zoals Brondy zegt, volgens de doktoren ben je nog niet lang bezig (ookal lijkt het vast al een eeuwigheid) en moet je nog even moed houden. Maar k.u.t. is het zeker voor je! *knuffel* @Brondy, dat is wel erg kort ja! Kan me indenken dat je gaat twijfelen of je toch niet moet testen....soms hoor je van die verhalen dat vrouwen toch gewoon ongesteld worden, ondanks dat ze zwanger zijn..... Mexicaan eten...hmmmm ben er dol op! En ik ben nog altijd niet beter nee Gister de hele dag op bed gelegen en deze morgen ook, maar heb om 2 uur een afspraak bij de fysio en daarna een korte opdracht in het ziekenhuis Dus ik zal wel even aan de slag moeten...... Maar morgen zou ik voor werk een dag naar de sauna gaan, maar denk dat ik die afspraak dan toch maar zal verzetten. Volgens mij was ik sowieso woensdag vrij, dus dan heb ik nog 2 dagen om goed uit te zieken. (Wat ben ik blij met de tv die we sinds kort op de slaapkamer hebben hangen , kitchen24 is trouwens echt leuk om te kijken als je ziek bent! Heerlijke kook-ideeën!) Wat wel jammer is, is dat ik vanavond met mijn zusje en 2 vriendinnen van ons een eet-afspraak had, maar zusje is ook ziek, dus moesten we afzeggen. Terwijl wij met z'n vieren er gemiddeld 3 maanden over doen om tot een afspraak te komen.......
@Jessie, jij bent echt goed bezig geweest dit weekend! Wel druk gehad als ik dat zo lees! Heb jij dat ook? Bij mij begint het nu in ene te irriteren dat die babykamer nog niet af is. Ik wil er nu een beetje vaart achter zetten, want voor je het weet is de baby er! En bij jou met een tweeling is de kans natuurlijk sowieso groot dat ze eerder komen. Hoe zit dat eigenlijk? Wat is een streven van de gyn?
Hallo Dames @brondy snap dat je twijfelt, je moet doen wat goed voelt. @mammadoe niet fit? beterschap. @claudia/viev wie was het sorry lekker frankrijk! @jessie leuk zeg zo voor de baby's shoppen @ik wil op iedereen reageren maar ben het even kwijt. Lieve dames, ik heb heel slecht nieuws wat een klote dag misschien hebben sommigen van jullie het al gelezen op facebook, onze hond gaat heel slecht. ze heeft sinds vorige week wat last van 1 poot maar was na 1 dag weer over en we konden niets vinden. ja het was toch over ze at wat slechter dat heeft ze vaker. Nu gisteren ben ik naar school geweest en kom terug man zegt gaat echt niet goed met haar , helemaal nagekeken en we hebben een mega bult ondekt toch even ene nachtje afgewacht zodat we naar onze eigen dierenarts konden (deze heeft voirg jaar op dezelfde schouder een enorme tumor weggehaald) kon gelijk terecht toen ik belde. en het is geen goed nieuws. er zijn nu kweken afgenomen, maar ze is er bijna 100%van overtuigd dat ze kanker heeft waarschijnlijk lymfeklierkanker en heeft gelijk verteld dat wat het ook is het is niet operatief weg te halen het zit heel diep. en is enorm groot naar binnen toe. Jullie snappen hoop ik wel dat dit een mega grote domper is. we zijn heel erg verdrietig en hebben net het besluit genomen dat we aanlijken hoeveel pijn ze heeft maar als de injectie uitwerkt vanavond en het gaat niet voor haar mogen we de dierenarts bellen en wordt ze vanavond ingeslapen, er is nu wel weefsel afgenomen en we hopen op een wonder. uiterlijk donderdag krijgen we de uitslag.
@Marilouise Wat vervelend van je hond Dat zijn toch altijd rot berichten. Veel sterkte. @Mammadoe Wat balen dat je nog steeds ziek bent. Idd verstandig om even goed uit te zieken, anders blijf je misschien rommelen. Helpt de fysio trouwens een beetje? Was voor je rug toch? @Jessie Druk weekend gehad dus. Jammer dat je man de kleintjes nog niet echt voelt. Heeft hier ook erg lang geduurd. @Brondy 3e is toch best goed! En heb je nog een testje in huis? Het is wel beetje apart dat je ongi maar zo kort was. @Femmy Wat ontzetten balen meid! Kan me voorstellen dat je op den duur gaat denken dat er wat mis is, maar een jaar is geloof ik nog normaal. Al hoop je natuurlijk dat het niet zo lang gaat duren. @Lwal Gelukkig worden de ovu-testen weer lichter. Klopt wel aardig met wat je verwacht had toch? Het moment van je ei. Waarom denk je eigenlijk dat het weer niet raak is? Ik had nog een mail gestuurd naar Wereldkind. Daar kan je zelf echo's laten maken. Had gevraagd of ze dat ook al met 7 weken doen, en dat kan dus! Ze hadden volgende week maandag/donderdag (mijn vrije dagen) ook nog plek dus moet nu gaan bellen voor een afspraak. Kan alleen tussen 09.00-13.00 dus was net te laat Had het ziekenhuis ook nog gebeld, want dat vocht dat ze hadden gezien op de echo zit met toch niet helemaal lekker maar het zou vanzelf weg moeten gaan, en als ik er niet al teveel last van heb kan het ook geen kwaad.
@ Jessie dat is niet duur en scheelt gewoon de helft! Jammer dat manlief de kleintjes nog niet voelt, komt vanzelf. @ marilouise wat zielig van je hond! Sterkte meis! *knuffel* @ poemi heb nog wel een test, maar stel dat het een late innesteling was dan ben ik nu toch nog te vroeg? Ik wacht gewoon tot het tijd is voor mijn ovu-testen. Heb er nog 4, heb maar 2 dagen een piek, dus als er bij allemaal 2 streepjes staan weet ik genoeg doe ik daarna wel een zw-test. @ mammadoe hoe ging het bij de fysio? heb je het nog vol kunnen houden?
Hoi meiden, Hoe is het met jullie allemaal? Ik heb dit weekend schandalig geschitterd van afwezigheid, sorry. Vrijdag was mama jarig en zaterdag hele dag Utrecht, Miss Saigon geweest en heerlijk genoten samen. Verder gisteren concert met muziekver. gehad. Verder is het een chaos in onze familie, een hoop gedoe omtrent mijn oma. Daar gaat het niet zo goed mee en ze moet nu al voor de 3e keer verhuizen dit jaar, echt sneu. Verder heb ik slecht nieuws. Helaas is het vrijdag wéér misgegaan Ben nu dus weer 'ongesteld' Ik baal er zoooo ontzettend van. Ik moet zeggen dat ik er nu wel heel anders mee omging dan de vorige keer, heel vreemd. Ik had ook een vaag voorgevoel omdat ik me helemaal niet zo zwanger voelde... maar wat een ellende is dit! Vlgd week woe hebben we een echo, en dan gaan we bespreken hoe nu verder. Waarschijnlijk naar de gyneacoloog, wat ik wel balen vind, wil gewoon dat het ons meezit en spontaan goed is. Ik wilde jullie graag even op de hoogte brengen, heb verder niet bijgelezen omdat het gekkenhuis is op t werk. Heb zo ook nog 2 afspraken buiten de deur, dus moet weer gaan. Sorry voor dit ego gedrag. Ik moet vanavond naar mn oma, maar hoop morgen even alles bij te kunnen lezen.... fijne dag allemaal verder. @ Mammadoe, ik zag op FB dat je ziek bent, beterschap meid!
Hoi meiden, Zit vandaag een dagje ziek thuis. Was gisteren erg benauwd (allergisch voor katten en we hadden een feestje bij iemand die een kat heeft) en heb heel de nacht niet kunnen slapen. Ik heb zo'n inhalator, maar die mag ik niet gebruiken tijdens mijn zwangerschap. Gelukkig vandaag bij de dokter een andere gekregen, dus het gaat al een stuk beter Poemi, fijn dat je weer opgeknapt bent! Shadow, rustig weekendje gehad. Linnie, wat grappig dat jij de cobi ook leuk vond! Welke gaan jullie nemen? En leuk dat je je kindje met 18 weken voelde, dat is al over 3 weken bij mij.. Hoop dat ik het dan ook al kan voelen, zou ik echt wel gaaf vinden Claudi6a, wij willen ook niet weten wat het wordt! Wel spannend straks, met de bevalling En alvast succes morgen met de echo! Mammadoe, fijn dat je de grotere uitgaven al achter de rug hebt! Voor de baby krijgen wij de grootste dingen van (schoon)ouders, dus echt superfijn! Het kamertje wordt al rond week 52 geleverd. Vond ik nog aardig snel. Denk dat de kamer dan nog niet af is, haha. Maar dan zetten we het nog wel eventjes weg. Het kan er maar vast zijn Hihi, ja ik dacht: als ik nou 1 superleuk jongenssetje en 1 superleuk meisjessetje koop, heb ik altijd wat leuks, haha. En de andere die ik niet nodig heb, kan ik vast wel cadeau aan iemand geven Maar die setjes moeten we nog kopen. Lwal, je eisprong geweest dus. Hopelijk is het raak! Femmy, balen dat je ongesteld bent geworden zeg! Brondy, rustig weekendje gehad en lekker uiteten geweest. Fijn zeg! Wel apart dat je maar 2 dagen ongesteld bent geweest. Als het rood bloed is, zal het denk ik wel geen innesteling zijn, helaas.
Debby: wat ontzettend klote zeg! Dat verwacht je toch niet.. Wel fijn dat ze straks dan misschien verder gaan kijken! Dikke knuffel Marilouise: wat zielig voor je hond! Wij hebben onze vorige hond 2 jaar geleden ook zo moeten laten inslapen omdat hij ineens vol kanker zat. Zo'n dier doet toch wel heel veel met je! Viev: Bah dat is vervelend dat je zo benauwd was! Nu lekker een dagje uitzieken dus. Voel je je wel al iets beter? Brondy: hmm.. Wel apart dat je maar 2 dagen ongesteld bent geweest! Ik zou misschien toch wel even testen als ik jou was.. Je kunt altijd een bloeding krijgen toch? Heb je ook buikkrampen gehad? Mammadoe: verstandig om even uit te zieken ja.. Anders blijf je er straks zo mee rond lopen! Poemi: fijn die extra echo!! Moet je die dan zelf betalen of hoe werkt dat? Jessie: lekker geshopt dus, leuk Ik weet niet waarom ik denk dat het deze maand niet raak is.. Voelt gewoon zo! Maarja vorige maand dacht ik dat het wel raak was.. Dus het zegt niks! Hier zit mijn werkdag er bijna op.. Voel me ook niet super fit. Al een paar dagen hoofdpijn. Van die irritante hoofdpijn die met een paracetamol niet weg gaat! Zo na mijn werk even bij mijn moeder langs en dan lekker plat op de bank greys anatomy kijken
@Debby, gatfer wat een rotnieuws! Dat is niet leuk om 2x achter elkaar mee te moeten maken. Veel sterkte met het verwerken ervan.... En van je oma vind ik toch ook erg zielig. Toen we mijn oma verhuisden wat jaartjes terug zei ze: "oude bomen moet je niet verplaatsen". @Marilouise, ook al slecht nieuws. Dat zijn hele nare dingen. Hopelijk kan hij nog een tijdje pijnloos door.... Ons hondje zat vaak helemaal onder, maar had geen pijn en heeft nog een heel tijdje doorgeleefd. Maar lymfeklier is niet al te best veel sterkte. @Viev en Lwal, ook al niet helemaal lekker. Het heerst hoor. Nadeel van mijn werk is dat ik in al die verschillende scholen, kantoren en ziekenhuizen etc. kom en dat een virusje snel zijn weg naar mij vindt. Was vorige winter 5x ziek, net als de winter ervoor.... @Viev, goed idee om dan het andere setje aan iemand cadeau te doen! Ik ga hetzelfde doen, slim! Heb ik in ieder geval 1 super schattig setje voor de eerste dag/foto's @fysio, ik ging eigenlijk altijd al voor mijn rsi, nu dus ook voor mijn rug/bekken. Maar nu hoef ik 1 maand niet te komen, want ik ben stabiel.
@Debby Oh nee, wat ontzettend klote zeg! 2x achter elkaar . Had zo gehoopt voor je dat nu alles goed zou gaan. En dan ook nog dat gedoe met je oma erbij, het zit je ook niet mee. Wat sneu dat ze nu weer moet verhuizen. Dat is altijd al zo ingrijpend voor die oude mensjes. Heel veel sterkte en een dikke knuffel. @Viev Wat vervelend dat je zo benauwd bent geweest, en helemaal als je dan ook nog niets mag gebruiken ervoor. Heb je nu ander spul gekregen dan? Hopelijk ben je vandaag weer een beetje opgeknapt. @Lwal Vervelend dat jij ook al niet helemaal lekker bent. Klinkt als een hele irritante hoofdpijn, als paracetemol niet helpt. Die echo moeten we zelf betalen. Dacht dat het 37,- kostte ofzo, dus vind dat nog wel gaan, voor 15 minuten. @Brondy Wat heb je toch een zelf beheersing met testen! Ik heb dat nooit gehad Maar je hebt wel gelijk, dus misschien beter even wachten.
@Debby: Wat ontzettend klote zeg. Dikke knuffel voor jou!!! @Mammadoe: Heb nog niet echt het gevoel van was ie maar af die kamer. Hebben tijd zat. Maar wel lekker dat manlief er al zo mee bezig is. Vanavond is ie begonnen met de muren! Volgens mij heeft ie nesteldrang Ze gaan ervan uit dat tweelingen bij 37 weken geboren worden en dat is dan goed alles wat ze daarvoor geboren worden moeten ze in de couveuse. Er valt weinig over te zeggen. De ene verteld dat ze al bij 33 weken is bevallen en de volgende verteld dat ze het tot 38 weken heeft volgehouden. Wachten maar gewoon af. @Marilouise: Veel sterkte met jullie hond. Hoop dat ze niet teveel pijn heeft.
oooo, dat is best lang dan nog. Ik had gedacht dat ze dan toch een paar weken eerder geboren worden. Ik heb net een lekker frans kaasje met een alcoholvrije witte wijn op. Wel redelijk te doen, alleen wat waterig, maar ja, ik dacht ik probeer het gewoon eens. Kan ik met de kerst bijvoorbeeld ook een "wijntje" meedrinken. @Poemi, 37,- is goed te doen. Als je daar extra rust door kan krijgen.....toch?! Ik heb net wat positiekleding gekocht via Wehkamp.nl, is toch wat meer keuze dan in de winkels. Hopelijk gaat het allemaal passen en is het leuk
@ Debby Nee niet weer Dikke knuffel voor jou!! Wat vervelend ook voor je oma, zo vaak verhuizen. @ Poemi hahah, nu hou ik mij groot hoor. Het gaat best goed, totdat ik dus vlak voor mijn NOD zit, dan wil ik het lieft zsm testen, maar weet dat ik beter kan wachten na al die keren te vroeg en negatief getest te hebben Valt nog mee de kosten van de extra echo. Kun je dat bij meerdere instanties doen?? @ Lwal Ik wacht toch even. Heb nog ovu-testen die ik deze ronde nog ga gebruiken. En aangezien ik de vorige 2 rondes maar 2 dagen een piek had, weet ik gewoon dat als ik nu langer een piek heb, ik maar even een zw-test moet doen @ mammadoe Mooi dat je nu stabiel bent, kun je lekker een maandje overslaan. Aha ze hebben dus alcoholvrije witte wijn, dat wist ik niet @ jessie hahah een man met nesteldrang, zie je niet vaak @ ziekige dames Beterschap!! Het heerst inderdaad.
goedemorgen dames. @brondy respect hoor zo sterk zijn met testen. @alle zieke dames, hier ook niet fit. Erg verkouden en ben al voor de 2e dag mijn stem kwijt maar gelukkig geen keelpijn. @Poemi, ik heb daar inderdaad weleens over gehoord van mijn schoonzus heeft daar ook meerdere echo's laten maken. Onze hond is de nacht goed doorgekomen en ze heeft nu echt een stuk minder pijn vanmorgen goed gegeten, maar ze is echt heel erg suf. als ze staat en schud met haar kop valt ze ook om. Heb vannacht gedroomd dat ze "gewoon" een ontsteking had en dit erg goed te behandelen was en ik s'morgens op kwma en de plek weg was. hopelijk krijgen we dit morgen te horen blijf duimen draaien
@Marilouise, gelukkig is de hond de nacht doorgekomen. @Brondy, ja van altijd maar te vroeg testen wordt je ook niet wijzer. Ik ben nog steeds ziek :x Vannacht steeds wakker met een enorm zere keel en een potdichte neus. Beetje jammer, want ik dacht gister wel aan de betere hand te zijn, maar voel me nu weer slechter dan gisteren. Ik kreeg net een email dat mijn zwangerschapscursus niet doorgaat ivm te weinig aanmeldingen Vind ik echt zo jammer! Nu kan ik me alleen nog opgeven voor ene verkorte cursus van 3 avonden....Echt irritant.
O ja! Gisteravond zag ik overduidelijk de schopjes van de baby in mijn buik! Echt bizar! Mijn vriend kon ze gelukkig ook zien! Bijzonder hoor!!
@debby: dat meen je niet, weer. Dikke knuffel. @mammadoe: Beterschap!. Wanneer zou je beginnen met de cusrus? Ik begin 1 december, heb van de week brief binnen gekregen wanneer en waar het is. Ik zit in een groep van 8 mensen. Heb het druk de laatste week, vandaar dat ik niet zo veel reageer. Met de bunny's gaat het wel goed volgens mij. Gister weer ff in het nestje gekeken, wat een droppies. En nu al echt hele kleine konijntjes. Vacht hebben ze ook al, oogjes zijn nog dicht. Kan niet wachten tot ze gaan lopen, kan ik lekker knuffelen met ze. Ben meer met de konijntjes bezig dan met mezelf, haha. De tijd gaat wel heeel snel op deze manier hoor.
Hoi meiden, Debby1, jeetje meid, wat ontzettend kl*te dat het weer is misgegaan.. Heel veel sterkte!! Lwal, heb nu andere medicijnen en voel me alweer beter, gelukkig Balen van je hoofdpijn! Marilouise, wat verdrietig van jullie hond zeg! Veel sterkte! Hopelijk krijgen jullie nog goed nieuws. Poemi, wel fijn dat je volgende week een extra echo kunt laten maken! Ik heb nu idd ander spul gekregen, dus het gaat weer prima Mammadoe, nog steeds ziek, beterschap!! Wel jammer dat de zwangerschapscursus niet doorgaat zeg! En gaaf die schopjes!!