Viev: Fijn dat het weer beter met je gaat! Mammadoe: Wat leuk die schopjes!! lijkt me echt speciaal.. Vervelend dat je zo ziek blijft zeg! toch maar een paar dagen te bed dan? Linnie: Ahh leuk die konijntjes! Laat binnenkort maar eens wat foto's zien! Kan me voorstellen dat je er veel mee bezig bent, kun je wel lekker je gedachten verzetten! Marilouise: Fijn dat je hond de nacht goed is doorgekomen. Hoop echt voor je dat het mee valt! Niks zo verdrietig om iets of iemand pijn te zien lijden! Brondy; Knap hoor dat je jezelf zo kan beheersen! Maar het is niet altijd zo dat je het aan je ovu testen kunt zien als je zwanger bent.. Dus daar moet je niet vanuit gaan! Poemi; Nou 37 euro voor een echo is niet veel! Wat fijn dat je zo een keertje extra kan kijken! Had vanmorgen nog steeds knallende hoofdpijn, denk dat het iets van migraine was, kon echt niks verdragen. Toch maar uit bed gegaan om wat te eten.. Nou toen werd ik me toch misselijk (ik denk door de hoofdpijn)! Kreeg geen hap door mijn keel! Maar de hond moest nog uitgelaten worden dus mezelf maar naar buiten gesleept en dat heeft me wel goed gedaan.. Voel me nu een stuk beter! Manlief zei net meteen.. Misschien ben je wel gewoon zwanger omdat je zo misselijk was. Haha, zo schattig! Uitgelegd dat ik dat nu nog niet echt zo zou kunnen voelen..
Hey dames, Ben er ff voor gaan zitten om alles een paar pagina's terug te lezen, zoals beloofd haha! Duurt ff, maar dan heb je ook wat @ Viev, duur weekend! Auto ivm de gezinsuitbreiding? Luxe hoor een station! En een kamertje besteld leuk! @ Poemi, hoe is het nu met jou? Van de misselijkheid af las ik? Da's vlot misschien komt het nog terug? Voor jou hoop ik van niet! Hoe voel je je verder? @ Claudia, las op FB of hyves dat je echo goed was! Super! @ Mammadoe, hoe is het met je emoties? En voel je je al minder grieperig? Wat jammer van je cursus zeg... is er niet iets soortelijks nog te vinden? En wat fijn dat je nu stabiel bent qua fysio! Da's beter nieuws! @ Femmy, leuk een kitten! Wat voor een en hoe heet ie? Wat balen dat je weer ongi bent geworden zeg.. bah! @ Brondy hoe is het nu? De 2 dgn is wel erg weinig, heb je nog een test gedaan? @ Marilouise, wat ontzettend naar van jullie hond... ook een deel van het gezin... hoe is het er nu mee? @ Viev, wat handig dat ze voor zwangeren speciaal pufje hebben! Dat wist ik niet eens... @ Lwal, opnieuw duim ik voor jou hoor! @ Linnie, ik zag de nijntjes al op FB!! Echt zooo liefff Hier gaat het redelijk goed. Het bloeden is aardig weg nu. Vlgd week woensdag een echo, we zien dan wel weer hoe het verder gaat verlopen. Vindt het wel erg jammer allemaal, had zo graag op mn 25e zwanger willen zijn maar januari komt nu wel in beeld. Op zich voel ik me nu verder wel beter dan de vorige MK, minder erge buikpijn, dus beter de verdragen. Vanavond gaan mn ouders weer naar oma, hoefde nu niet mee. Gister een hoop gedaan dus loop nu anders toch maar in de weg en ja, is toch weer een half uur rijden. Even weinig doen vanavond ein-de-lijk! Lekker ff douchen en tutten en dan lekker op de bank.... Fijne avond allemaal!
Haaai dames, De echo was helemaal goed! Me placenta ligt voor de beeb dus vandaar dat ik nog niks voel! Was echt super om zo'n klein prulleke te zien met alles erop en eraan. Nu lekker groeien hihih. @Debby: Wat balen voor je meis! Fijn dat je je wat beter voelt! Lekker tutten en een fijne avond! @Mammadoe: Wat leuk dat je de schopjes voelt! Ik ben vandaag met me moeder naar de Prenetal geweest om het goede nieuws te vieren hihih. Me moeder is helemaal los gegaan dus ik hoef niet veel mee te kopen! Echt super fijn. Maandag krijgen we de babykamer dus kan ik het echt in gaan richten!
@debby: gelukkig minder buikpijn, maar verlies wordt er niet minder van. Ga je onderzoeken krijgen of iets? Of wordt je bij de volgende zwangerschap nu extra in de gaten gehouden? @claudia: gefeliciteerd, al had ik je al gesproken op facebook. Lekker genieten nu. @mammadoe: ik doe bij amstelring in amstelveen, maar de yoga, en dat wil je niet zei je toen.
@debby, de hond is heel down maar heeft door de medicatie weinig tot geen pijn nu, vindt het erg moeilijk hoop stiekem op een wonder. Maar kan me ook echt niet voorstellen dat ze er niet meer zou zijn, vorig jaar de andere kwijt en nu dan zij en ze is nog best wel jong, bah wil er nog niet aan denken. verder ben ik momenteel erg druk met leren dus ik verwaarloos jullie een beetje volgende week zaterdag de 1e 2 examens erg spannend.
@ Linnie, dat horen we woensdag. Had het al wel gevraagd, maar de ass gaf aan dat we dan woensdag zullen bespreken. Waarschijnlijk (verwacht ik ivm een nicht van F. heeft het ook gehad) door naar de gyneacoloog. Verder heb ik er geen idee van, we horen het wel. @ Claudi6a, wat fijn dat alles goed is, meid! En je zult vast binnenkort wel wat voelen hihi! Lekker genieten nu en idd goed groeien! @ Marilouise, wat een ellende... zeker zo kort op elkaar. Veel succes met leren & je examens!!
@Debby Wel fijn dat het nu allemaal iets beter gaat met je dan de vorige keer en dat het iets minder heftig is, maar het blijft natuurlijk ontzettend klote Ik dacht ook dat ze na 2 miskramen een paar onderzoeken kunnen doen, maar na 3x gaan ze geloof ik uitgebreider onderzoeken. Hopelijk gaat het natuurlijk niet zo ver komen! Hier gaat alles wel prima. Merk nog weinig van het zwanger zijn, op wat sneller moe zijn na dan. Die extra echo vind ik dus wel geruststellend want je leest vaak zat over MA waar ze pas met 10/11 weken achter komen. @Marilouise Gelukkig is jullie hond de nacht wel goed doorgekomen. Hopelijk valt de uitslag mee en mag ze nog een tijdje bij jullie blijven! En dan ook nog examens in het vooruitzicht, veel succes met leren, hopelijk kun je je hoofd er een beetje bij houden. @Linnie Wat een schattige konijntjes zeg! Wij hebben in de flat ook 2 konijntjes gehad en vind ze ook echt wel leuk, maar ze gingen best wel stinken. Hebben jullie daar geen last van? @Claudia Fijn dat alles goed was! En dat er dus een verklaring is dat je de beeb niet zo goed voelt. Is ook wel geruststellend voor je zeker? @Mammadoe Vervelend dat je nog steeds zo ziek bent. En balen dat die cursus niet door gaat. Is echt wel leuk zoiets en je krijgt een hoop info. Zo'n verkorte cursus lijkt mij ook niet veel. @Lwal Wat lief dat je man er ook zo mee bezig is! Gelukkig heeft de buitenlucht je goed gedaan. @Brondy Dan hoop ik maar dat je straks 4 vet positieve ovu-testen hebt! En van die echo's, doen ze geloof ik wel op meer locaties, maar niet overal zo vroeg al. Sommige is pas vanaf een week of 11/12. Maar dat zijn meer geslachtbepalende echo's en pretecho's. Het is me eindelijk gelukt om een afspraak te maken! Volgende week donderdag, 24 november, om 11.30 uur. Ze raden eigenlijk aan om vanaf 8 weken een echo te laten maken, dus dat zou de maandag erop zijn, maar dan heb ik al een afspraak bij de vk staan. Nu ben ik dan met de echo volgens m'n eigen berekening 7w5d en volgens het zkh 7w2d. Denk dat ze dan in ieder geval wel het hartje moeten kunnen zien. Het is namelijk wel een uitwendige echo. Vandaag op locatie geweest met een collega. Stonden we binnen en ik rook best wel een sterke geur van waar ze mee bezig waren in een andere ruimte. Denk niet dat het schadelijk kan zijn, maar maakte me er wel even druk om. Hun weten natuurlijk nog van niets dus kon er moeilijk wat van zeggen
@ debby Jeetje alweer! Wat ontzettend k*t! Veel sterkte. @ mammadoe leuk dat je de schopjes nu kunt zien. @ linnie wat lief die kleine konijntjes @ marilouise sterkte met de hond.ik hoop dat het goedkomt. De rest ben ik ff kwijt,sorry
@ linnie Wat een schattige konijntjes zeg! @ debby Heb nog niet getest, wil toch gewoon afwachten. Heb ook een bericht gestuurd naar de vk op dit forum. Maar zij konden ook geen verklaring geven dat mijn menstruatie steeds korter wordt. Fijn dat jij je wel beter voelt. Hopelijk kunnen ze je volgende week meer vertellen. En voor je 25e zwanger zijn kan toch nog? Of ben jij zeer binnenkort jarig? @ poemi Haha dat hoop ik ook, maar Lwal zei al dat een ovu-test niet altijd op een zwangerschap reageert dus ben benieuwd. @ marilouise Wel fijn dat de hond de nacht is doorgekomen. Maar kan mij heel goed voorstellen. Dat je het vervelend vindt. Sterkte en hopelijk komt ze/hij er gauw weer bovenop. Succes met leren! @ mammadoe Wat balen van de cursus, kun je niet ergens anders terecht? @ Claudia Goed om te horen dat de echo goed was. Gaat nu wel hard zeker? Gisteren was ik met een buurvrouw naar Tuinland, daar hadden ze Ladies Night. Erg leuk. Vanavond gaan wij naar de Ladies night van deIntratuin. Maar gister vertelde zij dat een andere buurvrouw zwanger is, wij dachten dat al omdat zij alcohol vrij bier dronk op een verjaardag. Zij was snelle zwanger dan verwacht/ gepland. Dus ben best wel jaloers Ach ja mijn tijd komt ook nog wel
Goedemorgen dames, Ik ben in een super stemming, heb net de dierenarts gesproken en het is niet kwaadaardig sterker nog, het gaat om een kneuzing die een enorme verdikking heeft gegeven. We gaan nu voor 2 weken aan de antibiotica en pijnstillers, en dan hopelijk weg zo niet dan wordt er opnieuw geprikt. ben er zo blij mee.
Hoi meiden, Linnie, ahhh wat een schatjes!! Lief zeg! Debby1, idd station vanwege de gezinsuitbreiding. En we hebben ook een hond, dus een station leek me wel het handigst FIjn dat het weer redelijk goed met je gaat. Ik vind het zo jammer voor jullie dat het zo loopt. Claudi6a, wat fijn dat de echo goed was! En maandag al de babykamer, leuk zeg! Marilouise, succes met leren! En wat een goed nieuws van de hond! Poemi, fijn dat je een afspraak hebt kunnen maken voor de echo! Brondy, kan me voorstellen dat je wat jaloers bent op je buurvrouw. Hopelijk is het bij jullie nu ook snel raak
@Debby, Wat ben jij sterk zeg! Vind dat je echt sterk met de situatie omgaat. Gelukkig heb je nu minder last/pijn dan de vorige keer. Ach ja die emoties horen erbij. Gaat wel goed hoor. Ja echt balen van de cursus! Ik kan dan wel een verkorte cursus volgen daar van 2 of 3x ofzo. Sprak net mijn moeder en ze zei dat ze zelf nooit zo'n cursus gevolgd heeft en de verloskundige bij de bevalling je prima kan vertellen wat je moet doen en dat het dan ook prima gaat. @Claudia, vandaar dat je de baby nog niet voelt! Maar fijn dat alles helemaal goed gaat met de zwangerschap! En wat heb je dan allemaal van je moeder gehad? Lekker zeg! Scheelt jullie veel centen. Ik heb van mijn ouders tot nu toe alleen maar een tutdoekje gehad hihi. Maar ja, het gaat om het idee en mijn schoonmoeder is er 1 die ook maar blijft kopen haha. @Linnie, ja Amstelring had ik me ook bij opgegeven. Denk dat yoga tegenwoordig populairder is ofzo....maar daar ben ik inderdaad niet voor. Wil echt een rechttoe rechtaan pufcursus @Marilouise, succes met studeren en met de hond, wat fijn dat het toch allemaal veel minder ernstig blijkt te zijn. @Poemi, waren ze aan het verfen dan ofzo?? Dat zijn inderdaad lastige dingen dan. Had ik ook in het begin. Gaan ze naast je staan roken.....tsjah, wat doe je dan, als je er normaal geen probleem van maakt. Gaat opvallen Waarom kunnen ze die echo dan niet inwendig doen, dan zien ze alles toch net even beter??? @brondy, lady's night bij thuinland? haha en wie moet de boel dan voor je sjouwen?? Hier nog ALTIJD ZIEK GRRRR Wordt er echt niet goed van. Vrees dat ik het weekje rond ga maken. Ik was eingelijk van plan om morgen weer aan het werk te gaan, maar dat gaat hem niet worden. Dus ik moet dan hard op zoek naar iemand anders die mij kan vervangen. En nu twijfel ik wat ik vrijdag zal doen, of ik dan weer kan werken of niet, anders kan ik daar maar beter ook vandaag een vervanger voor regelen. Dan kan ik gewoon vanaf maandag weer aan de slag. Maar ja, betekend in mijn geval dus ook geen geld....Maar ja, mijn gezondheid en kindje zijn belangrijker. Maar eens kijken of ik naar de dokter kan ofzo, want het duurt me te lang. Misschien wat neusdruppels ofzo tegen de verkoudheid die ik mag gebruiken.....
O trouwens, voor de meiden die druk bezig zijn met inkopen doen voor de baby, ik raad jullie echt de Belly babywarmer aan. Dan hoef je geen 2 kruiken te kopen en kruikzakken enzo. Je stopt hem in het stopkontact en met 3 minuten is hij warm voor 4 uur! Echt een heerlijk ding, waar ik nu ook de hele dag mee in mijn bed lig!
@Mammadoe Misschien idd beter even goed uitzieken. Anders blijf je misschien kwakkelen. Hopelijk kan de huisarts je ergens mee helpen want het duurt nu al wel best wel lang. Ik dacht eigenlijk dat de echo uitwendig is, dat is meestal zo bij van die echobureau's, maar heb gisteren toevallig een mail gehad dat ik er wel rekening mee moet houden dat de echo eventueel inwendig is. Ben daar wel blij mee, want als ze het uitwendig niet goed kunnen zien hebben ze dus wel de mogelijkheid voor een inwendige echo. En ze waren op locatie een ruimte aan het decontamineren. Geen idee of dat schadelijk is. Het was ook niet echt het spul zelf wat ik rook maar de lucht die van de apparatuur vandaan kwam die buiten de ruimte stond. Denk dus dat dat niet echt schadelijk is. @Marilouise Wat fijn dat alles dus toch meevalt voor de hond! @Brondy Mijn ovu-test was echt knal toen ik zwanger was. Zelfs met m'n ei werd ie niet zo donker. HCG schijnt voor een deel hetzelfde te zijn als LH. Collega van me had het gisteren toevallig ook over de ladies night bij een tuincentrum. Ik kon me er niet veel bij voorstellen, maar het is dus echt wel leuk? Had er echt nog nooit van gehoord (tot gisteren dan ).
@ marilouise Wat fijn dat het allemaal mee viel met de hond wat een opluchting voor jullie. @ mammadoe hahah, ja dat is waar. Nu moesten we het zelf doen maar heb niet de hele winkel leeg gekocht @ poemi Oke dat is goed om te weten. Weet dat mijn piek 2 dagen eerder begint dan de calculator van hier aangeeft. Heb er nog maar 4, begin denk ik dinsdag. Maar verwacht er niet veel van, dan kan het alleen maar meevallen. Ben niet bezig met temperaturen, had geen goede thermometer. Heb wel een maansteen besteld, iemand van ons hier ervaring mee?? Ladies Night Bij de intratuin ben ik nu 2 of 3x geweest, ging altijd met mijn moeder. Is wel leuk, krijg je extra kortingen en er zijn vele standjes. Je krijgt natuurlijk ook een welkomst drankje en er worden hapjes geserveerd. Gister was dus Tuinland, voor het eerst daar geweest. Was best leuk, maar denk dat de Intratuin leuker is
@Marilouise: wat fijn dat het meevalt met de hond! Hier een bevestigend telefoontje gehad van dat wat ik al vermoedde. Ik heb zwangerschapsdiabetes. Nu moet ik door naar de diƫtiste om te kijken of er iets valt te veranderen aan mijn eetpatroon waardoor het glucosegehalte naar beneden gaat en anders als het echt tegenzit moet ik de rest van de zwangerschap insuline gaan spuiten... Maar ja alles voor gezonde baby's en verder een gezonde zwangerschap.
Linnie:wat een superschattige konijntjes!! Echt leuk! Mammadoe: hmm.. Nog steeds ziek! Misschien toch maar de dokter een bezoekje brengen idd! En vooral lekker rustig aan! Maarja wel shit dat je dan ook geen salaris hebt! Marilouise: gelukkig valt het dus mee met je hond! Jessie: dus toch! Wat vervelend zeg.. Hoop dat je het met een dieet onder controle kunt krijgen! Brondy: klinkt goed zo'n ladiesnight! Ik vind de kershow bij intratuin ook altijd heel leuk! Hier nog niet helemaal fit.. Ben ook niet ziek, maar gewoon slapjes ofzo! Maar morgen nog een dagje werken en dan heb ik weekend! Vanmiddag even met mijn moeder wezen lunchen en stadten.. Wel gezellig maar heel vermoeiend!
@Jessie, wat vervelend! Hopelijk is het dan met een dieet aanpassing alleen te veranderen en hoef je niet te gaan spuiten....Maar waarom krijgt de een dat wel en de ander dat niet? Kan ik dat ook hebben/krijgen (met al mijn snoepbuien zal mij dat niet verbazen). @Poemi, o gelukkig, als ze het dan niet goed kunnen zien dan kunnen ze altijd nog even binnen een kijkje nemen Hoe voel jij je nu overigens verder in de zwangerschap? Al klachten of voel je je lekker? Stiekem nog af en toe aan het testen? @Lwal, Nog leuke dingen gekocht? Hopelijk krijg je ook niet de griep. Op facebook zie ik al dat heel veel mensen er last van hebben. Het heerst wel flink volgens mij. Ik heb vandaag de dokter aan de lijn gehad en ze zei dat je als zwangere sowieso vatbaarder bent en dat het langer duurt voordat je van je griep af bent. Dus dat het wel normaal is dat ik nu al zo'n 6 dagen ziek ben. Ik moest af en toe buiten een beetje luchten en mijn neus spoelen met een zoutwateroplossing (RANZIG!!!) en ze had nog een of ander middeltje geadviseerd voor het geval ik bloedarmoede heb. En gewoon rustig aan doen en mijn tijd nemen. Dus ik heb mijn werk voor de rest van de week afgezegd, maandag zijn ze weer de eersten Geeft wel een stukje rust dat ik daar dan niet meer over hoef in te zitten. Dan nog ander nieuws van mijn familie. Jullie weten dat mijn zus maar niet zwanger werd en dat die al 8 jaar bezig zijn en nu met adoptie bezig zijn. Net hoorde ik het volgende via mijn zusje: Mijn broer en zijn vrouw blijken al een jaar geleden gestopt te zijn met de pil en zij krijgt helemaal geen natuurlijke menstruatie en dus ook geen ei......dus bij hen wil het ook al niet lukken. Hoe bizar is dat! 2 uit 1 familie en ik juist met een poep en een scheet zwanger! Straks kan ik er met niemand uit mijn familie meer over praten, want dan is het voor iedereen een bittere pil......Maar echt zielig voor ze.