@Marilouise, ik heb hier nog zat ongestreken/ongevouwen manden liggen. Dus als je je verveeld ben je altijd welkom @Lwal, ja ik merk ook wel dat je er deze maand wat relaxter in staat dan de vorige maand. Misschien is dat dan juist wel goed en blijk je nu je het niet verwacht in ene zwanger Zou wel bijzonder zijn. En je man dus afgevallen? hmmm normaal komen getrouwde mensen alleen nog maar aan hihihi. Veel kleding he!? Niet normaal! Ik hoef zelf denk niets te kopen, misschien alleen een leuk eerste pakje voor een jongen en voor een meisje. Daarnaast krijg je ook nog veel kleding in de kraamtijd, dus komt wel goed. En met het oog op het geslacht wel handig, kan ik tegen die tijd kijken wat ik nog nodig heb en alleen het nodige bijkopen, zodat ik niet voor niets geld hoef uit te geven aan kleertjes waar het kindje toch zo weer uit zal groeien.
@mammadoe kom maar op hoor , de was is nog net geen hobby van me ik was alleen in het weekend tenzij het niet anders kan doordeweeks. maar ik zit op vrijdag al helemaal van morgen is het zaterdag en dan ga ik in de avond al alles voorbereiden en op zaterdag morgen vroeg op en gelijk de was in de machine alles verschonen enzo. (ach zo heeft iedereen wel iets denk ik ik de was en de ramen ) ik heb het ook van niemand vreemds mijn oma net zo, we houden van schone nette kleding. (als ik dit lees denk ik spoor je niet over mezelf )
Wat een verchil met mij! Ik heb er zo een @#^$% hekel aan! Mijn vriend doet meestal de wassen, dit doen wij op zolder. Daarna gaat het allemaal op een grote stapel. En dan pluk ik daar de kleding uit die ik aan wil en strijk die voor ik wegga. Hahaha. Schande ik weet het. Hopelijk als ik straks een baby heb wordt dat huisvrouwtje in me wakker. Maar ben vandaag toch wel weer goed bezig. Verder gegaan de baby garderobekasten te vullen. Keuken schoongemaakt. Huis opgeruimd en wasje erin gedaan (jaja). Iedereen uitgenodigd voor mijn komende verjaardag. Ik heb zelfs mezelf aangekleed en opgemaakt, aangezien ik dat al dagen niet meer gedaan had. Straks vk.....spannend!
@ mammadoe hoe was het bij de vk? @ marilouise het is mijn hobby ook niet dat strijken.ik ben heel goed in strak opvouwen Hier gaan we straks ook the voice kijken maar eerst gtst
Zo, tis weer aardig druk geweest hier @Marilouise Nog gecondoleerd met je oudoom. En wat betreft strijken: ik strijk echt helemaal niets, maar dan ook echt niets. Heb er zo'n hekel aan! Alles droogt wel netjes op de waslijn hoor @Mammadoe Fijn dat je je langzaam aan toch wat beter begint te voelen. Toch goed dat je nog even thuis bent gebleven. Wat handig van die kleding zeg! Scheelt een hoop hoor. Zeker als je nog niet weet wat het word kun je toch nog niet zo heel veel leuks kopen. Hoe was het bij de vk? @Debby Een MA is een Missed Abortion. Dat betekend dat het niet goed is gegaan met de zwangerschap maar dat het er niet zoals bij een miskraam vanzelf uitkomt. Komen ze meestal ook pas achter met een echo. En een kloppend hartje volgende week is ook geen garantie dat het goed blijft gaan, maar wel even een geruststelling tot de volgende echo. Toch wel balen dat de test weer helemaal negatief is A.s. woensdag had je de controle echo toch? Wel fijn dat een collega op je werk er vanaf weet. Als het dan even niet zo lekker gaat snapt ze wel waarom. @Brondy Kapper is gelukt, hij heeft weer een lekker kort koppie . Lekker hoor, weekendje wintersport in Frankrijk. Je laat je schoonmoeder thuis? @Lwal Das wel lekker, maar 2x werken! Maar was denk ik ook wel lekker als je zelf niet helemaal lekker bent. Wel prettig dat je er deze maand niet zo veel mee bezig bent, hopelijk een goed teken Hier hebben we morgen sinterklaas op de crèche. Zien we ook eens alle ouders van de kindjes die bij de kleine op de groep zitten, wel leuk dus! Verder weinig plannen. Zou eigenlijk morgenmiddag samen met m'n schoonmoeder, schoonzus en tante van hun naar een high tea gaan en de mannen naar een jenever proeverij maar m'n zus zou oppassen en daar gaat het weer niet zo goed mee dus die zag het niet zitten om vanuit Zeeland even op en neer te rijden hierheen. Dus dan blijf ik maar thuis.
Even snel voordat the voice begint: Het was goed bij de vk. Groeit goed, hartje was mooi. Mijn bloeddruk was nu nog lager dan de vorige keer. De onderdruk was 40(!). Fijne avond allemaal!
@ mammadoe wat fijn dat alles goed was bij de vk. Heb er geen verstand van maar hoe lager de bloeddruk hoe beter toch? Wij hebben zometeen de verjaardag van ons neefje.hij wordt vier.en aansluitend de verjaardag van zijn vader.en morgen de verjaardag van mijn zus en haar vriend.dus eigenlijk vier verjaardagen maar gelukkig wordt het samen gevierd
Dat zijn wel heel veel verjaardagen haha. Beter laag dan hoog. Maar hij is wel erg laag waardoor ik flauw of draaierig zou kunnen worden enzo. Maar ook geen last van, dus zal wel goedkomen. Wij gaan nu op kraamvisite, voor het eerst dat ik zwanger ben een baby vasthouden! Zin in!
@mammdoe dat is echt laag wow, daar ga ik nooit aankomen heb standaard al een hoge bloeddruk. we zijn vanmiddag naar de intocht van sinterklaas geweest rins en ik samen was wel leuk manlief moest voetballen. Rins was helemaal onder de indruk van de pieten erg leuk we zijn niet mee naar het grote feest gegaan maar hebben een handje gegeven aan sinterklaas en aan de pieten en zijn lekker naar huis gegaan en meneer is gaan slapen. (zo druk daar heeft die toch niets aan mijn persoonlijke mening ) gisteren ons etentje was erg leuk. nog een lekkere bon gehad voor mijn verjaardag (douglas ) altijd goed. vanavond ga ik met mijn man op de bank hangen en niets doen heerlijk hoor ze een avondje !
Hoi meiden, Heb een paar drukke daagjes gehad, dus niet echt tijd voor internet. We hebben onze nieuwe auto opgehaald gisteren en vandaag naar de stad geweest, naar de kapper en wat huishoudelijke dingen. Dadelijk gaan we uiteten en daarna nog naar een feestje. Morgen lekker niks Jessie, dat is vervelend dat je zwangerschapsdiabetes hebt. Hopelijk dat je niet hoeft te gaan spuiten. Mammadoe, jeetje dat is wel apart dat je broer en je zus niet makkelijk kinderen kunnen krijgen en dat het bij jou zo snel is gegaan. Maar niet leuk voor je broer en je zus zeg.. En fijn dat het allemaal goed was bij de vk en dat je je weer wat beter voelt! Marilouise, gecondoleerd met je oudoom. Debby1, leuk weekendje voor de boeg zo te lezen. Wat fijn dat je van die lieve collega's hebt Brondy, leuk dat je gaat stappen en golfen, veel plezier! En leuk dat jullie een weekendje weg hebben geboekt! Lwal, is inderdaad wel een lekker weekje voor je met 2 dagen werken! En over 6 daagjes testen, spannend weer. Poemi, en hoe was het op de creche met Sinterklaas? Wel jammer dat je niet naar de hight tea kan.
Zie net Kate of eight op tlc. Krijg je eerst een tweeling, denk je voor nog een 3e te gaan, krijg je een zesling!!!!! Hahahaha Nooit eerder gezien, maar wel grappig!
Zo een zesling! Pfoe moet er niet aan denken hoor. @ viev lekker toch,een dagje niks. @ jessie dat lijkt me niet leuk zwangerschapsdiabetes.maar is dat na de zwangerschap dan ook meteen weer weg? Ik vind die sinterklaastijd stiekem toch wel leuk.ook al hebben we nog geen kinderen.iedereen nog een fijne avond toegewenst.
Goedemorgen meiden, Het is weer lekker rustig geweest hier. Scheelt weer een hoop bijlezen @Mammadoe Onderdruk van 40 is idd wel laag. Ik krijg daar wel altijd vrij snel last van, ben dan vooral draaierig bij te snel opstaan. Wel apart dat jij er dus verder geen last van hebt. Een zesling na een tweeling, wat lijkt me dat erg zeg! @Shadow Dat zijn een hoop verjaardagen zo achter elkaar. @Marilouise Ik vond sinterklaas idd ook wel erg druk voor de kleine, zeker omdat ze er toch nog niet super veel van snappen. Leuk dat je nog een Douglas bon heb gekregen, cadeautjes zijn nooit verkeerd @Viev Hoe bevalt de nieuwe auto? Sinterklaas op de crèche was vooral erg druk. 3 groepen bij elkaar. Cadeautje kregen ze wel op de eigen groep dus dat was gelukkig iets minder druk. Kleine was alleen maar bezig met de glijbaan en vooral niet met sinterklaas/zwarte piet Uiteindelijk toch nog mee geweest naar de high tea. Ze wilde om 15.00 uur vertrekken en toen was de kleine net wakker dus is ie gewoon meegegaan. Wel de helft van de tijd achter hem aan kunnen lopen want stil zitten kan ie niet echt Ik voelde me na 2 hapjes wel ineens best wel misselijk en heel m'n buik was opgeblazen, dus dat was wel wat minder.
Hey meiden, even snel een berichtje van mij. Zit zelf een beetje in de lappenmand. Mijn keel doet pijn en voel me gewoon niet lekker. Onze jongste kat is ook ziek, heeft toch niesziekte, krijgt antibiotica. Mijn vriend is druk bezig met een verstopping in de keukrn, maar waarschijnlijk moet er een loodgieter bijkomen. Vandaag doe ik maar rustig aan even genieten van een dagje rust.
@Femmy, dat is dan allemaal net iets teveel! Dan heb je hetzelfde virus als ik te pakken denk ik.... Mijn keel blijft ook maar zeer doen! Duurt allemaal echt te lang! Gelukkig maandag maar 1 uurtje werken op het programma, dus dat komt vast goed. Veel beterschap meid! @Poemi, ja dat lijkt mij ook erg druk met al die kinderen bij elkaar! Enne die misselijkheid, het is erg verrot, maar in jouw situatie nu wel even fijn, want misselijkheid is vaak een teken dat alles goed zit
Hallo dames, Mammadoe: Nog steeds niet fit? Duurt wel lang zeg.. Ik keek dat eerst ook altijd van die zesling, heftig he!! Fijn dat alles goed was bij de VK! Femmy: Mmm.. lekker zo alles bij elkaar! Idd lekker rustig aan dan maar! Poemi: leuk sinterklaas op de creche!! Het is hier weer rustig geweest! Ik heb lekker een dagje thuis, we gaan zo even friet eten bij schoonouders en dan lekker op tijd naar bed denk ik! nog een paar dagen geduld en dan weet ik of het deze maand raak is of niet.. Ben er alleen nog niet helemaal uit wanneer en of ik ga testen!
@ femmy beterschap!even lekker rustig aan doen. @ lwal spannend,nog maar een paar daagjes.wat zegt je gevoel?
@ strijken Hahah, hier nog zo'n dame die daar geen zin in heeft manlief heeft vele blousen, moet hij altijd aan voor werk. Dus ik hang ze gewoon in de kast en mag hij ze zelk strijken. @ lwal nou ik heb dus toch getest, zaterdag. Leek mij wel verstandig aangezien we lekker gingen stappen en ik niet hoefde te rijden helaas negatief. Ben dus van plan om maar eens anders te gaan eten en meer te gaan sporten @ viev ja hoe bevalt de nieuwe auto??? Goed bezig geweest zo te zien. @ femmy Hoe gaat het nu met je?? @ poemi fijn dat je toch mee kon. En wat mammadoe al zei: in jouw geval miss wel prettig dat je dan toch misselijk wordt wanneer heb je ook alweer de volgende echo? Hahahah, ja deze keer laat ik mijn schoonmoeder thuis, gelukkig @ mammadoe Gaat het al wat beter met je?? Sinterklaas: ik ben er niet zo van, maar dat komt vast wel zo gauw we kids hebben. Ik ben echt veel meer van de kerst, komt vast door de boom Hier gaat het verder best goed. Beetje moe nog van zaterdag, waren om 5 uur pas thuis en moest om 11 uur er weer uit. Gister ook niet al te vroeg naar bed, wilden persee Fringe kijken. En moesten ook nog wat brieven de deur uit (uitnodiging voor een kerstgala). Het golfen was trouwens wel erg relaxt, vooral als je toch lichtelijk brak bent, haha.
@Lwal, spannend! Ik zal komende dagen voor je duimen! @Brondy, gezonder eten en meer sporten.....wel een goed voornemen, maar de maand December komt eraan....... haha Ik ben omdat ik afgelopen week niet echt gewerkt hebt, helemaal uit mijn ritme. Ik ga nu steeds pas half 2 slapen en wordt rond het middaguur wakker..... niet echt een goed patroon haha. Maar ja. Nog altijd een zere keel in de nacht en in de ochtend bij het wakker worden. Gisteren een wat actievere dag. Feestje, uit eten met vriend en daarna samen een filmpje in bed gekeken, ik was helemaal bekaf! Maar ja, ik zal er maar weer aan moeten geloven. @Femmy, jij ook nog steeds ziekjes? @Linnie, ik zal jouw buik in het maart buiken topic, maar die is de afgelopen tijd echt flink gegroeid zeg! Goede week iedereen.