Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
  2. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Brondy: ahh.. Dus toch echt negatief! Jammer! Maar nu weet je dan wel zeker waar je aan toe bent! Leuk weekend gehad dus!

Mammadoe: hahah lekker ritme heb jij idd! En goed bezig dat je alvast een nieuw topic geopend hebt! Hebben we toch knap gedaan al eentje vol gekletst..
    Duim maar flink voor mij ja ;) Want het mag nou onderhand wel zover zijn!

Ik heb het idee dat ik Linnie hier al een tijdje niet meer heb gezien? En Tamale?

Hier hard aan het werk, de tijd vliegt tot nu toe voorbij!

3. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Hoi hoi!

Ooeeehhh bijna nieuw topic :) stelletje kakelende kippen die wij zijn haha, vooral in het begin!

@ Brondy, nou, laten wij dan november, uiterlijk december hopelijk ons geluk hebben zodat jij op je 26e en ik op mn 25e nog gelukkig ben :D En lekker zeg die vakantie!

@ Mammdoe, ik heb juist altijd zo'n leuke grote familie gewild :D veel broertjes en zusjes, gezellig! Als je een meisje krijgt, kun je beter een extra kledingkast aanschaffen haha! Kun je die jongenskleren weer bewaren voor de volgende!

@ Lwal, ik duim voor je!!!!!

@ Poemi, thnx voor de uitleg. hoe is het nu met jou? Heb indd woensdag de echo, hoop dat het goed is. Wel spannend wat er nu gaat gebeuren dan... we zien het wel. Ik sta er open in. Hoop alleen niet op nóg een MK. Wat jammer dat je de high tea moest missen... wel leuke dag gehad verder?

@ Femmy, hoest nou? Beterschap!!!

@ strijken ;) mijn vent moet altijd blouses aan. Gelukkig krijgt hij ze van de baas (via Piet Zoomers :)) en hebben ze een dame die daar om 07.00 uur altijd de dag begint op het werk met wassen en strijken van alle kleding!!! Die blouses mis ik dus lekker thuis :p Verder ben ik voorstander van zo min mogelijk strijkwerk hahaha. Vriend kan dat beter dan ik, dus die is altijd de gelukkige.

@ Brondy, ik ben ook meer fan van Kerst dan Sint hoor! Inderdaad: de boom. Maar ook alle kaarsjes, versieringen... kerstmuizke op Skyradio hahaha :D

@ allen: fijne maandag verder!!

4. marilouise

marilouise Niet meer actief

hebben we goed gedaan zo bijna vol gekletst!

5. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
  6. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Oh... ik wist niet dat jullie al over waren?

Deel Deze Pagina