Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Steeph1985

Steeph1985 Actief lid

8 jun 2011
    182
    0
    0
    Kraamverzorgster
    Limburg
    Met Leonardo Dicaprio. Speelt zich af en de 50iger jaren als ik me niet vergis. Op een eiland met geesteszieke mensen. Klinkt spannend.

2. Steeph1985

Steeph1985 Actief lid

8 jun 2011
    182
    0
    0
    Kraamverzorgster
    Limburg
    Sorry ben ik weer. Ik spreek jullie morgen weer.

3. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ankje: Wat een schatje zeg!! :D

Taarten: Pfff, ik ben weer wat aangekomen en wil dat er echt vanaf. De komende weken dus geen taart voor mij. ( zeg ik terwijl ik er net nog 1 op een verjaardag heb gehad ) Haha.

Testen, ik wou eigenlijk pas zaterdag testen. Maar ik moet zeggen dat het verrekte verleidelijk is om woensdag al te testen............................................... zucht, wat moet ik nou? ;)

Annoniem: Willen jullie allemaal anoniem blijven, of gaan we ook nog een keertje hyves delen? :D ( zolang de zwanger worden verhalen hier maar blijven ;))

4. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm ik ken die film volgens mij ook niet..

5. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Oooh ja, die ken ik idd. Heb ik ook gezien. Volgens mij kan je van het einde een beetje zelf denken wat je wilt.

6. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @ tara, ja kan me voorstellen dat je weer wilt testen. Weet ook niet of ik tot zaterdag zou kunnen wachten. Maar miss is de test dan wel beter.

Maarre, ik hoef niet perse anoniem te blijven hoor. Zolang de verhalen idd niet op krabbels worden gezet. hahhaha.

7. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik kan me ook voorstellen dat je niet tot zaterdag kunt wachten! Op je banner staat dat je nog 8 dagen moet wachten? Dus weet niet of woensdag dan te vroeg is?

Ik hoef ook niet perse anoniem te blijven, alhoewel op dit forum wel voor het geval dat er spontaan bekenden rondkijken!
    Maar ik doe alleen niets met hyves, ben van de facebook

8. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Ik heb allebei. hyves en facebook. Begin steeds meer met facebook te doen. merk ook dat heel veel van hyves afgaan. Maar vind het allebei wel leuk.

9. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    Heerlijk al die vakantiebestemmingen.
    Onze vakantie gaat dit jaar naar Canada, ook omdat mijn zus, die 2 wkn geleden in Nederland is getrouwd met een canadees en ook daar gaat wonen, in canada ook nog een feest geeft.
    We maken dan ook een rondreis
    Ik ben ook blij dat ik volgende week geopereerd kan worden, want als we op vakantie gaan en dat is al begin augustus, dan is het, als het goed is, allemaal genezen.

Ik heb ook gehoord dat om de dag seks hebben beter is, ook vanwege de zaad kwaliteit.
    Maar afgelopen 3 dgn hebben we ook seks gehad, dus morgen maar een dagje rust;)

En Tara, het blijft spannend voor je! Hopelijk geeft je gevoel je gelijk.

@ Ankje: wat een schatje

@ Steeph: heerlijk vanuit je bed tv kijken! wij hebben eigenlijk bewust geen tv op de kamer en ik mis het ook niet, maar ik denk als we ons andere huis hebben dat er wel een tv in de slaap komt.

Maar ik ga zo lekker slapen. Spreek jullie morgen weer.

10. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Leuk hoor naar canada.

Wij hebben wel een tv op de slaapkamer, waar ik soms wel spijt van heb. Ik ben bij mijn vriend ingetrokken en had net een nieuwe tv, dus hebben we die maar op de slaapkamer gehangen. Alleen elke avond zet hij die stomme tv aan, uit gewoonte. Soms heel irritant.

11. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja die neiging heeft mijn vriend ook wel ooit. Om doodleuk tv te gaan kijken terwijl ik wil slapen, ik kan dan echt niet in slaap komen..

Ik ga zo ook lekker slapen!! Tot morgen weer..

12. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Hahha, ja irritant he. Ik ga gewoon altijd heel boos en chaggie doen. Dan doet hij het vaak uit. hahha.

Slaap lekker

13. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Zo hey meiden! Moet ineens 2 pagina's lezen!! Wat een gezellige boel!!
    Bedankt voor jullie leuk reacties! Het is een echte dondersteen.

@ Seeph: Oh lekker!! Waar woon je...dan kom ik een stuk halen! Whahahaha

@ Linnie en Tara: Wanneer zouden jullie testen? Als je 28 dagen niet meer ongi bent geweest?
    Ik heb toen met 4 weken getest en nog een weekje later. Beide waren toen positief.
    Spannend hoor voor jullie.

ik heb ook hyves en facebook. Maar wil het niet hier open en bloot vermelden. Zouden jullie mij willen pb-en?
    En idd....dat zwanger worden etc niet vermelden op facebook en hyves.

Ik ga afsluiten meiden!
    Morgen weer werken. Misschien kom ik op mijn werk wel even online. Anders heb ik aardig wat te lezen morgen. Hihihi
    Slaap lekker allemaal!!

14. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    ja miss degene die hyves of facebook willen delen even naar elkaar een pb-tje sturen.
    Is wel leuk als we eindelijk gezichten zien bij onze namen.

Werkse morgen Ankje.

15. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    De tering! Wat heb ik veel gemist hahaha! Even een avondje weg zeg!
    Teveel om op in te haken...had ik er maar bij moeten zijn!
    Ik ben ook actiever op Facebook dan op hyves tegenwoordig.
    Ik ben beter in gezichten onthouden dan namen. Misschien wordt het dan idd wat makkelijker om te onthouden welk verhaal bij wie hoort en wie wat heeft gezegd, want daar heb ik om eerlijk te zijn soms wat moeite mee :)
    Ik ben dus wel al aan de ovu-testen (schande!!!! Hahaha) mag ik jullie wel op de hoogte houden?? Ik vind het gewoon leuk dat ik al iets kan doen buiten al dat geknuffel om....
    Vandaag houd ik een rustdag, morgen weer knuffelen en dan hopelijk de dag erna mijn eisprong :) maar zou wel toevallig zijn als het precies zo loopt als het moet lopen.
    Nou ik ga slapen...morgen ben ik ook druk ik werk tot een uur of 22.00 :( mijn Facebook stuur ik jullie later (leuk!!)

Truste kwebbeltantes!

16. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Poeh hee! (om maar ff te starten met termen van Sesamstraat whahaha) Wat een hoop weer bij te lezen. Maaarrr... heb mun album nu eindelijk af! Morgen nog even alle teksten doorlopen (heb mn bril op mn werk laten liggen... :S) en dan kan ie opgestuurd!

Mexico was indd erg prachtig! We hebben een rondreis gemaakt "de vele gezichten van Mexico" en zijn geeindigd in Playa del Carmen voor 3 dagen all-inn om bij te komen. Ik kan de reis iedereen aanraden! Cultuur, natuur, prachtige mensen... geweldig!! En dan ook ff afsluiten aan het heerlijke strand en even lekker duiken en/of snorkelen.

Ik hoef niet anoniem te blijven, hyves & facebook zijn aanwezig bij mij, ik doe eigenlijk nog het meeste hyven (zooooo 2010;)) gaan wel ff pb-en ja! EN NEE -> geen zwangerschapsverhalen aub hahaha :D strikt geheim!!!!!!!

Linnie, ik heb ook een konijntje, zal binnenkort ff een foto maken hahaha!

Anke, wat een moppie je meisje :D:D:D

Tara: ik duim voor je!!!

Ik ga zo ook lekker mn nestje in... tot morgen maar weer!

17. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    Niet normaal hoeveel ik gemist heb zeg!!! Heb het even super druk dus hoop morgen avond weer even bij te kunnen lezen.
    Ik heb ook fb en hyves.

Had nog een vraagje: Kunnen die ovulatietesten door de brievenbus?? Of moet je daar thuis voor zijn kwa afleveren?

Werkse allemaal

18. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    Goedemorgen, ik zit ook op Hyves en Facebook. Hyves gebruik ik meer dan de facebook. idd geen praatjes of zwanger worden op hyves en facebook.

@ claudi: de ovulatie testen kunnen gewoon door de brievenbus in een gewone envolop.

19. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    @Femmy79: Idd geen praatjes op hyves of fb kwa zwangerschap hahaha.
    Oke bedankt! dan denk ik dat ik ze binnenkort maar eens ga bestellen.

20. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @mammadoe: Tuurlijk mag (moet) je ons op de hoogte houden. haha. Iedereen moet doen waar ze zich goed bij voelen toch?

Ga dit weekend een nachtje weg. Had ik nog van vakantieveilingen. Klinkt wel leuk, bij mierlo. Nog nooit van gehoord.haha. Maar zit ook zwembad bij, en sauna en alles. heerlijk ontspannen. Kunnen die zaadjes zich goed innestelen;)hihihih.

Deel Deze Pagina