Ja klopt, en is ook anoniem gewoon, dat scheelt! Vandaag besteld, waarschijnlijk overmorgen in huis. Werkse allemaal!
Inderdaad lekker Linnie een nachtje weg! Lekker naar Brabant Ik kom zelf ook uit Brabant, dus weet Mierlo wel te liggen
De tering inderdaad! haha! Ik moest wel echt even veel bijlezen zeg! ik doe aan allebei maar meer op facebook. Heb nu geen tijd om onze vriendschappen te regelen, dat komt vanavond of morgen wel! Ankje: wat een lieverdje inderdaad! lijkt ze veel op jullie? Bij mij in mijn profiel staat ook een foto van mij en isa, hebben jullie van een voorproefje Ik heb een opgeblazen buik, niet normaal! De laatste dagen echt overdreven. Heb dat altijd wel een beetje maar nu wel extreem. Zou een een symptoom zijn, kan eigenlijk niet, hoop het wel! haha! ik ga vanavond weer eens lekker zitten voor het forum. Gister trouwens bevallingsverhalen gekeken, een drieling met keizersnee, lijkt me heftig, mag je minstens 10 nanny's in huis halen! haha! maar goed, ik moet nog een hoop doen! groetjes!
jaaa, die drieling gister. Pffff, moet er niet aan denken hoor. En ze willen allemaal aandacht. Doe dan maar liever 1 per keer, zodat ik die baby heeeel veeeel aandacht kan geven. Ooh 20 minuutjes van eindhoven is wel te doen toch. Ze hebben er vast ook wel lekkere tapas restaurantjes. En hopen op mooi weer. Moet ik alleen de lieve konijntjes al alleen laten. Heb vandaag het hok binnen gekregen en net in elkaar gezet. 2 verdiepingen, best wel groot. haha.
Even vraagje hoor. Vorige week verloor ik heel veel afscheiding. Toen verloor ik zondag die heele grote slijnprop zeg maar. Sorry, klinkt beetje vies. En nu verlies ik bijna niets meer. Zou het kunnen zijn dat het toen mijn vruchtbare dagen waren? De dagen voor mijn eisprong?
Ahh balen ik heb bevallingsverhalen gisteren gemist, eens zoeken of ik het ergens terug kan kijken! Isa: Wat een schatje is ze! Ik vind wel dat ze op je lijkt als ik het zo zie! Linnie27: Ja in Eindhoven kun je wel lekker eten! Tip: Dommelstraat heb je allerlei leuke restaurants en op de Grote Berg en Kleine Berg ook. De weersverwachtingen zijn nog niet zo denderend he? Hoop dat het mee valt! Wij zijn aan het kijken om het weekend erop (1/2 juli) een nachtje weg te gaan. Denk dat het schevingen wordt, want het weer lijkt best goed te worden!
Ooh echt, gaat het weer beter worden in juli? Lekker. Ben dit echt helemaal zat. Maar leuk hoor naar scheveningen. Aah goeie tip over die restaurantjes. Gaan we is ff kijken daar
Ja volgens mij kan dat best betekenen dat je toen je vruchtbare dagen had. Je schijnt dan meer afscheiding te hebben. Maarja, zoveel verstand heb ik er ook nog niet van Ja het weer schijnt vanaf volgende week iets beter te worden.. Nu maar hopen dat die voorspellingen ook kloppen!
Zou wel lekker zijn hoor, weer ff zon en warm weer. Het is nu ook zo moeilijk wat je moet aantrekken. Ja toch, dat zou kunnen he, heb wel gelezen, maar weet er ook niet veel van. Ik heb alles opgeschreven. Dan weet ik als ik ongi ben of het klopte die tijd. Ben benieuwd. ga zo maar weer is ff werken. Hoef pas half 3 te beginnen, tot 6. haha. Heerlijk dagje de dinsdag en donderdag. MOet alleen vanavond nog uurtje les geven, maar is goed voor me.
linnie, dat klopt volgens mij ook wel. Ook wel witte vloed genoemd. Dat kunnen idd je vruchtbare dagen zijn geweest! Ik hoef zeker niet te vragen of je toen geknuffeld heb? Haha, stelletje konijnen hier Leuk zo'n groot konijnen hok. 2 verdiepingen haha, ik wist niet dat je dat hebt! Lwal, scheveningen is leuk!!! zeker als het mooi weer is. Moet je eigenlijk s'avonds even afsluiten bij crazy piano's!
Werkze Linnie!! Jij hebt inderdaad wel een zware dag zeg haha Ik heb ook zo'n konijnenhok gehad met 2 verdiepingen. Alleen vielen mijn konijnen elkaar altijd aan, dus heb ze toen altijd gescheiden moeten houden! Ja ik ben al een paar keer in Schevingen geweest, maar het blijft leuk! Lekker eten en chillen
Linnie, dat is inderdaad vaak een teken van vruchtbaarheid! Spannend! En leuk hoor een nachtje weg, ookal is het maar 1 nachtje , je bent toch even lekker weg!
Tara weet je al of je morgen gaat testen? Ik zit ook in dubio of ik zaterdag (festival) of pas volgende week zondag ga testen. Ik weet ook nog niet of ik wel of niet ga drinken/roken. Is iedereen ondertussen gestopt met roken? ik rook er nu nog 2 a 3 per dag, best wel trots op mezelf. Ik kom van 5 a 6. (haha, wat een verschil, maar goed, je moet ergens beginnen!) Drinken doe ik niet veel alleen met visite. zo'n 2 keer in de maand en dan glaasje of 4 /5. Dat doe ik sinds spiraal eruit is niet meer. Hooguit 2 glaasjes per maand. Maar op een feestje kan ik er wel van genieten. Wat zouden jullie doen?
@ Lwal: Schevingen, leuk. Ik woon zelf in Den Haag en we gaan regelmatig even naar Scheveningen. @ Linnie, het klinkt inderdaad als witte vloed, spannend. Komend weekend moeten we voor een verjaardag naar het zuiden van het land, hopelijk wordt het aardig weer, want de verjaardag wordt ip buiten gevierd. Vandaag de ovulatietesten binnen gekregen en idd netjes en discreet in de brievenbus. Het was een bruine envolop met mijn naam erop, verder helemaal niks. Ik rook niet, heb het jaren geleden wel gedaan, maar ik ben 5 jaar geleden gestopt. Verder drink ik eigenlijk bijna nooit alcohol, dus het valt bij niet op als ik op een feestje niet drink . Morgen eerst naar de makelaar en daarna een late dienst draaien. donderdag mag ik gelijk weer een vroege dienst draaien.
Isa, ik weet het nog niet. Het liefst wil ik wachten tot zaterdag! Dus ik denk dat dat ook gaat gebeuren! Heb trouwens wel wat testen erbij besteld net, en ook ovutesten...... ben ineens helemaal niet meer zo positief.. Stom he? Als ik toch zwanger blijk te zijn, stuur ik ze met alle liefde na 1 van jullie op En wat ik zou doen? Ik zou het liefst de bob zijn, of 1 of 2 glaasjes drinken, maar meer ook echt niet....
ga je je huis verkopen femmy? willen jullie mijn huis kopen? bekijken mag ook! als jullie nog iemand weten? Huis te koop: Cornelis Dirkszstraat 27 3554 VJ Utrecht [funda] Jammer dat er maar weinig foto's van isa's kamer op staan. Juist haar bedje vind ik zo gezellig. Maargoed.
Nou net terug van een tolkoprdracht. Even thuis als konijntjes tekeer gaan als mijn vriend thuiskomt over een paar minuten en dan even koken en vanavond weer aan het werk. Ik heb een paar toegevoegd nu op hyves en facebook....Knappe meiden hier !! Leuk huis heb je Isa! Ik ben alleen na mijn studie in Utrecht vorig jaar verhuisd naar omgeving Amsterdam. Vorig jaar deze dag was mijn laatste dag op mijn studentenkamer! Morgen 1 jaar samenwonend alweer. De tijd gaat hard! Vanmorgen in bed lag ik te slapen en was een partij hitsig in mijn droom!! Hahahahaha! Ik denk dat ik vruchtbaar begin te worden......Spannend! @Tara, lekker bob-en denk ik! Dé perfecte smoes om niet te drinken. Gevaar is wel dat ze gaan zeggen: a joh! Aan het begin van de avond kan je best een drankje drinken! Ik zou het anders afwegen in welke periode van je cyclus je bent. De laatste 2 weken zou ik niet drinken. @Linnie, ik denk wel dat je je eisprong dan gehad hebt! Leuk! Nu nog wachten tot het einde van de cyclus dat je mag testen.... Voor je konijnen zou je gewoon een buurmeisje moeten strikken die ze verzorgd als je met vakantie bent enzo. Dan stop je haar wat geld toe, is ze ook weer blij. Zo deed mijn broer dat met zijn konijnen...ideaal!