Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Hallo dames,

Kort berichtje, ben enorm druk op mn werk... Ik heb dus ook nog niet teruggelezen. Zag de eerste FB/Hyves uitnodigingen al, leuk! Ben erg benieuwd naar jullie :)

Zal straks ook nog ff een paar mensen mijn gegevens berichten!

Verder een leuke/relaxte dag allemaal?

Ik wordt hier gek van alle mensen die hier binnen komen wandelen en maar zo denken dat ik morgen een baan voor ze heb, pfff...

Nou, ik ga weer ff verder, tot vanavond!

2. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahah Mammadoe, die dromen van jou.. Hoop inderdaad dat het betekend dat je flink vruchtbaar bent ;)

Heb ook een paar dames mijn facebook gegevens gestuurd, maar weet niet of ik iedereen gehad heb. Dus als er nog iemand mijn facebook wil weten dan stuur maar een pb!

Ben ondertussen druk bezig om vanalles voor onze bruiloft te regelen. Over ruim 2 maanden is het al zover, dus begin nu een klein beetje gestresst te raken!!

3. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Halllooo,

zie al berichten staan over hyves en facebook. Leukleuk. Ga dr vanavond ff naar kijken, zo eerst nog les geven.

Enne, miss idd eisprong al gehad, hoewel ik nu last van mijn onderrug heb en lichte ongikrampen heb. Miss wel nu dus:)

4. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    @ Mammadoe: Natuurlijk is dat niet raar dat jij wel aan die testen doet! Vind het juist leuk om te zien/lezen hoe iedereen ermee om gaat en doet.
    Dus....blijven schrijven hoor!! Enne....wat houd die testen precies in? Ken het namelijk niet. (ben er niet zo in thuis).

Whahahaha, moest zo lachen om jou droom! Heb dat ook wel eens. Zo heerlijk om dan wakker te worden he! Hihihihi

@ Linnie: Ow leuk vooruitzicht dit weekend zeg! Hopelijk wordt het weer ook beter.

@ Isa: Jonna leek in het begin erg op Jeroen, maar begint nu steeds meer op mij te lijken. Maar het is goed gemixt hoor!
    Lekker he, die bevallingsverhalen. Vind het altijd wel mooi om te zien hoe wisselend een bevalling kan zijn. En het leukste....hoe overdreven sommige kunnen doen! Whahahaha.
    Spannend voor je meis! De eerste keer dat ik zwanger werd merkte ik het ook aan mijn buik. Een beetje een drukkend gevoel. Een week later bleek ik wel degelijk zwanger te zijn!
    Hopelijk voor jou goed nieuws binnen kort!

Jeroen en ik zijn 3 jaar geleden gestopt met roken. Dus had er gelukkig geen last van tijdens mijn zwangerschap. Drinken doe ik eigenlijk niet, maar pas op het moment dat ik weet dat ik zwanger ben. Ik drink eigenlijk zo ie zo bijna niet hoor.
    Vind het wel ontzettend knap dat je al minder bent gaan roken! Nu volhouden he!

Leuk huis heb je idd!

@ Linnie: Volgens de verhalen wel idd, maar ik verlies ze om de klipklap een beetje. Ik kan daar dus totaal niet vanuit gaan, dus ik zie het wel. Gewoon veel knuffelen! Whahaha

@ Facebook en Hyves: Heb ook een paar dames uitgenodigd/geaccepteerd. Ik hoor het wel als ik iemand ben vergeten.

Zo...heb aardig wat bij moeten lezen. Erg gezellig hier hoor!
    Vandaag heb ik gewerkt. Ik had er nog aan gedacht om hier even bij te lezen, maar ben veel te bang dat ze zien dat ik op zwangerschapspagina klets....en als het goed is krijg ik volgende maand mijn jaar contract (ben nu nog uitzendkracht). Dus ik vertel voorlopig niks tot ik een paar weken zwanger ben. Wel moeilijk hoor!

Jonna heeft haar dag niet zo vandaag. Erg hangerig en huilerig....tandje dat weer doorkomt denk ik. Lekker op tijd naar bed.

5. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Spannend Linnie!
    Ik had net weer een test gedaan, maar geen LH-piek te bekennen :( morgen officieel mijn vruchtbare dag....na ja...voor de zekerheid net voor het eten een lekkere knuffelsessie gehouden. Want ik van tot 22.00uur vanavond nog aan het werk. Heb een spannende tolkopdracht....
    Doeg!

6. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Jammer mammadoe! Maar blijven oefenen! :D

7. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    @ isa: ons huis staat nog niet te koop. Het gaat in der verkoop als de bouw van ons nieuwe huis echt is begonnen.

Verder vandaag tijdens het paardrijden van het paard gevallen, ik wilde links af en het paard ging rechts af en toen lag ik eraf;). Heb me geen pijn gedaan hoor, het was een zachte landing.
    Het was gelukkig in de bak waar ik les kreeg.
    Ik rijd sinds 2 maanden paard en het is de eerste keer dat ik eraf gevallen ben.

Vandaag toch de eerste ovulatietest gedaan, maar nog geen ld piek, ik verwacht de piek wel de komende dagen.

Verder nog geen 'pil afkick' verschijnselen. Hebben jullie nog ergens last van?

8. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    #568 claudi6a, 21 jun 2011
    Laatst bewerkt: 21 jun 2011
    Ik ben net even in de tuin bezig geweest en 1,5 uur gesport dus ga nu even douche en dan herhaling van bevalingsverhalen kijken hihih. en dan hoop ik morgen echt tijd te hebben om alles weer eens te lezen.
    ben ook erg benieuwd naar fb en hyves.

9. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Leuk zeg, al die gezichten via hyves/facebook! :D Ben al druk aan het spieken.

Mammadoe: NOg niet...... mm, zal je wel een late eisprong hebben. Zie je nog helemaal niks op het stripje?

Ankje, hier ook een meisje die vandaag niet zichzelf was.... ik snap niet wat ze had..
    Ik wil het op mijn werk ook strikt geheim houden hoor. iig tot de eerste echo en totdat ik mijn nieuwe contract voor 1 jaar kan ondertekenen!

Linnie, of je hebt je innesteling! Dat kan natuurlijk ook nog. SPANNEEND! :D

Lwal, nog 2 maand? Leuk zeg!!!

10. Steeph1985

Steeph1985 Actief lid

8 jun 2011
    182
    0
    0
    Kraamverzorgster
    Limburg
    Kom nog even kijken hoe gezellig het hier is na een drukke dag op mijn werk. Was thuis gekomen vanmiddag, nadat ik in een gezinnetje had gewerkt. Effetjes met de hond uit geweest, en toen ging de telefoon alweer. Een bavalling. Helaas niet echt in .de buurt, zat 40 min. In de auto... Nu nog ff wat aan de was doen onder de verzachtende omstandigheden van een filmpje.

Ja de hitsige dromen ken ik ja. Is pas echt de moeite waard als je je droom daarna kan voortzetten...

Femmy: wel super, strax in zo'n spiksplinternieuw huis, alles naar je eigen smaak, lekker fris en ongebruikt.

Lwal: de voorbereidingen voor je bruloft alleen al zijn zo leuk. Wilde dat ik het nog een keer over kn doen. Zo'n leuke tijd.

Heb trouwens nog geen last van ontpillingsverschijnselen. Al moet ik zeggen dat ik afgelopen zaterdag pas weer zou beginnen normaal gesproken. Nog vroeg voor ontwenningsverchijnselen denk ik.

11. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Tara, wat een poepie dat meisje van je :D

12. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    Nou als het goed is heb ik ovulatietesten besteld met gratis 3 zwangerschaps testen. Je kan maar voorbereid zijn! ahhaha. ben benieuwd wanneer ik ze binnen krijg.

13. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Tara: Je dochter is echt een knapperd zeg! Heb je goed gedaan!!

@Steeph: Je voorbereidingen zijn heel leuk, maar ben er nu wel een beetje klaar mee! Van mij mag het zover zijn.. Ben er al bijna een jaar naar uit aan het kijken!

@ Femmy79: Oh dan heb je geluk gehad met je paard! Je zou zomaar verkeerd terecht kunnen komen..

Ennn verder ben ik alweer vergeten wat jullie allemaal hebben getypt:D

14. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    zat trouwens ook te denken om zwangerschapstesten op internet te bestellen. Heb er nu die 2 voor 5 van de kruidvat liggen.. Maar kan maar beter een voorraadje hebben toch? Waar bestellen jullie ze? En welke zijn het beste?
    Of is het overbodig om die te bestellen?

15. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Steeph, wat lijkt me dat gaaf zeg om een bevalling van iemand anders mee te maken. Was je nog wel op tijd?

Debby, haha dankjewel! :D:D

Claudia, waar heb je die besteld dan? Altijd handigg

Lwal, Haha dankjewel! :D Goed geoefend he!
    Ik heb vanmiddag 15 zw.testen bestel voor 10 euro... Misschien overdreven veel, maar dan weet ik zeker dat ik er niet te weinig in huis heb. ;)
    Ik heb ze besteld bij: www.zwangerenkids.nl , super levering! Vanmiddag had ik ze rond 15:00 besteld en om 16:00 had ik een mailtje dat ze verzonden waren!!

16. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Lwal wie ben jij trouwens op hyves/facebook? Kan iedereen plaatsen , maar jou weet ik zo niet. Haha!

17. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Tara: Oh dat is een goede, ga ik ook eens kijken naar die site!
    Ik stuur je wel ff een pb met mijn naam ;)

18. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    @ Lwal, ik heb ze ook van zwangerenkids. De casette besteld 6 stuks. Heb gisteren besteld, vandaag in huis! Helemaal prima. Ik denk dat als ik straks een posi krijg, voor de zekerheid ook nog wel een CBlue haal ofzo. Of juist als ik denk dat ik positief ben, maar negatief test ofzo... ach... eerst nog ff blijven oefenen ;)

19. Steeph1985

Steeph1985 Actief lid

8 jun 2011
    182
    0
    0
    Kraamverzorgster
    Limburg
    Tara: nee, zoals vaak het geval is, was ik te laat. Wel jammer eigenlijk. Was een hele snelle bevalling. Bevallingen zijn altijd bijzonder. Fijn ook als je bij de bevalling bemt geweest en daarna de hele week bij het gezin blijft. Is ook zo leuk nu er steeds meer vriendinnen vragen of ik over een tijdje bij hun wil komen kraamzorgen.

20. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh balen datje niet bij de bevalling kon zijn! Lijkt me wel echt een hele leuke baan die je hebt!
    En inderdaad leuk als je bij vrienden mag komen.

Een vriendin van mij is bijna afgestudeerd als verloskundige, ze is nu op zoek naar een baan. Dus ik hoop dat ze hier in de buurt komt werken.. Lijkt me wel speciaal als zij ons kindje kan helpen! Maarja zij weet dus niet dat wij bezig zijn om zwanger te worden.

Deel Deze Pagina