Jeeeeetje, wat een drukte allemaal, even een nachtje geslapen en nu druk aan het werk en moet me weer helemaal inlezen hahaha maar wel gezellig! Ben het wel met jullie eens, seks moet wel spontaan blijven en er is voor ons van de ene kant ook niet heel veel haast. Maar nu we er mee bezig zijn houdt het je toch wel de hele dag bezig hihi Dus ik ben alles ook nog niet helemaal aan het uitrekenen enzo... En dat 'aliën' verhaal sluit ik me bij aan: toen ik van de week alles hier las, dacht ik ook "wow, ik heb nog errug weinig kennis"... ach joh, we slepen elkaar er wel door! Gewoon lekker vragen blijven stellen Mijn baan... ik werk als Intercedente, laat ook de naam van het bedrijf maar even achterwege anders blijf ik ook niet zo anoniem meer Ga weer even verder met mijn werk, spreek jullie later weer! Is het trouwens aan de andere kant van het land ook zo somber en koud weer? Bah! ps: over die tweelingen... lijkt me wel zwaar, maar ook wel weer geinig! Als ik de foto's van mijn vriend en zijn broer zie van vroeger, hilarisch!!!!
Het weer is hier wel beetje somber maar niet echt koud. ja seks moet spontaan blijven, maar stiekem ben ik er toch wel beetje mee bezig hoor . Toen ik stopte met de pil dacht ik ook van, we zien wel, maar onbewust ben je er dan toch meer mee bezig dan je denkt. hihi. Maar gezellig zo he, kunnen elkaar idd allemaal vragen stellen. Want ze komen hier soms met termen. Ik vind de normale taal ook wel goed hoor, begrijpen we elkaar iig, haha. Werkse Debby
Goedemorgen! Ja sorry hoor Linnie en ik zijn gisteren even los gegaan hier haha. Man wat heb ik een buikpijn! Pittig zeg! Veel erger dan normaal! Dus dat sporten sla ik wel even over vanmiddag! @Tara86, ja precies, ik had ergens anders al geschreven dat het een beetje voelt dat je ijsje wordt afgepakt op het moment dat je er een likje van wilt nemen haha. Het is wel een traag proces inderdaad! Maar gelukkig heb ik het erg druk met werk, ik ben nu flink aan het oppotten voor de zomer. Ik ben namelijk zelfstandige en als er van de zomer geen tolkopdrachten zijn, komt er ook geen geld binnen Babyboom is superleuk jah (net als teen mom, 16 and pregnant, bevallingsverhalen etc hahaha) maar als je het gemist heb, kan je gewoon terugkijken: Player omroep.nl @Linnie Ja natuurlijk ben je ermee bezig! Dat is logisch! Ik kan niet wachten tot ik straks hier ipv met mijn laptop met mijn kleine in bed lig
@ Mammadoe; Wij trouwen 27 augustus, duurt nog eventjes dus. Ik heb het een en ander op google uitgezocht over zwanger op reis. Ook moet je bijvoorbeeld rekening houden met welke malariapillen je slikt, maar ik denk niet dat jij die hoeft te slikken als je niet naar het noorden gaat toch? Ik maak me er gewoon niet zoveel zorgen over (naief?) Ik verwacht ook niet dat ik heel snel zwanger zal zijn, weet niet waarom eigenlijk.
Ooh dus je menstruatie heeft goed doorgezet dus, dat is mooi. Miss volgend jaar, liggen we in bed met de kleine en geen laptop Miss zitten we over 2 maanden wel onder het kopje, zwanger!! Dat is ook heel leuk. Maar ja al die programma's zijn idd heeel leuk. Als ik dan de bevalling zie word ik toch wel beetje bangig, hahaha. Maar daar moet ik nog maar niet aan denken, beetje bij beetje.
@Lwal: 27 Augustus! Dat schiet dan toch al aardig op! En heb je alles al geregeld? Spannend hoor! Ik zou ook wel willen, maar trouwen is zo duur!!! @linni: Ja best angstaanjagend van die schreeuwende vrouwen. Maar ze zeggen dat je bevalling een beetje zal verlopen zoals bij je moeder. En mijn moeder was supersnel, dus daar hoop ik dan maar op Ik heb net deze website gevonden: De menstruele cyclus [gezondheid.be] echt super duidelijke uitleg over je cyclus en zwanger worden! Snap er in ene een stuk meer van! Hebben jullie al bedacht wat jullie straks qua werk willen doen? Minderen met werk/kinderopvang/geld. Denk dat dat ook nog wel lastige keuzes zijn!
OOh hoop zo dat dat waar is dat het hetzelfde gaat als je moeder. Mijn moeder vond het helemaal niet vervelend, dr weeen voelde ze bijna niet. Ze gaat liever bevallen dan naar de tandarts, haha, daar hoop ik dan ook maar op als het zover is. Ga denk ik ook ff op die site kijken, miss wel handig. Heb er wel over nagedacht hoe ik dat met werk wil gaan doen. En kinderopvang. Als ik eraan denk wat je allemaal moet regelen als het zover is word ik al gestressd, haha. Laat het maar gewoon op me afkomen dan denk ik. En we moeten beetje in huis gaan verbouwen, niet heel erg maar wel wat.
Haha liever naar de tandarts dan bevallen! Geweldig! Nou laten we het voor je hopen! Maar als ik jou was zou ik er toch wel vanuit gaan dat weeën pijn doen Ja ik laat het ook op me afkomen en hoop dat de oma's dan zo happy zijn met hun kleinkind, dat ze graaaag willen oppassen Verder ben ik niet verplicht om keuzes te maken, aangezien ik als ZZP-er mijn eigen agenda vul. Dus lekker flexibel Maar wat moet je verbouwen dan?? klinkt pittig! of valt het wel mee? Ik vind het al jammer dat ik mijn kamer, met kledingkasten, make-up tafel en strijkplank moet gaan opgeven..... Het is dat, of het kantoor.... Heb aan de andere kant nu al zin om het in te richten.....
Wij hebben het er hier ook wel over gehad hoe we het willen doen met werk/kinderopvang. Mijn vriend zou op vrijdag ouderschapsverlof opnemen. Ik werk nu 32 uur, maar wel onregelmatig, wat het dus wel latig maakt met kinderopvang, ik wil ook wel ietsje minder gaan werken. Mijn schoonmoeder is op woensdag altijd vrij en roept al jaren dat zij dan wel op wil passen. Mijn vriend werkt bij defensie, dus daar is de kinderopvang erg goed geregeld, dus dat is wel erg prettig! Een collega vertelde dat hij zelfs niets hoeft te betalen voor de kinderopvang (die zit bij de kazerne) maar dat moeten we nog even precies uitzoeken, anders is het sowieso maar een kleine bijdrage die we hoeven te betalen.
Goedemiddag, Wij zijn 26 mei gestopt met de pil! We vinden het erg spannend. Ik ben me er nu in het verdiepen hoe en wat. Ik hoop eigenlijk dat mijn lichaam het snel weer oppakt. Maar dat hoopt iedereen natuurlijk! Vind het wel fijn om jullie verhalen te lezen! Omdat ik dan een beetje hoor hoe het bij jullie gaat!
Linny, precies! Maar ach! Zolang de dagen een beetje gevuld zijn, gaan ze ook wat sneller. Ik ben bijna bij mijn eisprong, dus nog ff geduld! Gefeliciteerd met je man! Groot feest? En babyboom kun je direct na half 10 al terugkijken op www.babyboom.nl. Wanneer de herhaling op tv is, weet ik niet! Mamadoe: Haha, mooi vergeleken maar wel waar! Wij wouden eigenlijk in juli pas beginnen met zwanger worden. Maar ik hield het niet meer met die rot condooms en we willen allebei zo graag! Ik zei wel: Ach, het is echt niet zo dat het nu deze maand móét en we iedere dag even van bil gaan.. Maar het word met de dag erger en we hebben er ook gewoon zin in, dus het is niet dat sexen een 'moet' word! Bevalling: Is het mooiste wat er is! Ookal doet het gigantisch pijn ( ja , kan moeilijk liegen ), ookal heb je uitzonderingen lees ik bij Linny , het is het allemaal waard. Bij mijn eerste zijn maandag de weeen begonnen, en donderdagsavond vlak voor 00:00 is ze geboren. Maar het is geweldig! Oh mn kleine meid komt net thuis, nog even knuffelen en dan weer aan het werk! Fijne dag allemaal!
Zag dat jij ook eind mei gestopt bent met de pil! Dan gaan we gelijk op ik ben de 26ste gestopt! Erg spannend. En leuk om er over te kunnen praten.
Nou Lwal, daar heb je geluk mee! Ik werk dus ook altijd onregelmatig, maar ik zie het wel. Sowieso ook minder werken dan nu. @claudia; welkom bij de club. Erg spannend allemaal he?! We zitten hier allemaal beetje in dezelfde fase en dat is erg leuk! @Tara, zo hé en heb je echt van maandag tot en met donderdag weeën gehad, of ging het na verloop van tijd weer weg? Ik heb in het verleden een spiraaltje gehad, en dat plaatsen is zo über pijnlijk. Weet jij of dat pijn-gevoel een beetje hetzelfde is als weeën (en weeën dan dus nog 10x erger)?
Hoi hoi, Thanks. Ja heel erg spannend allemaal. Ja het is erg leuk dat we idd in dezelfde fase zitten. Ik slik ook al een tijdje foliumzuur. Al vergeet ik het soms wel een half jaar geleden ben ik midden in de strip mijn pil gestopt omdat ik hem vergeten was op vakantie (lekker slim) Maar toen heb ik er erg veel last van gehad. Zelfs uitstrijkje moeten maken omdat het niet goed zat en had overal last van! Nu heb ik mijn pil afgemaakt en tot op heden geen klachten Hopen dat het zo blijft.
Wordt gezellig druk op dit forum. Leuk hoor. Had even niet gekeken en er zijn alweer zo veel berichten geplaatst. haha. @mammadoe: Ja ga er ook zeker vanuit dat het pijn gaat doen, ben ook best een schijtbak daarin hoor. haha. Maar dat is lekker dat je zelfstandige bent. Kan je alles zelf bepalen. Nou de kamer die we over hebben wordt de babykamer, maar daat staat nu de droger en de kledingkast. Die kledingkast moet uitelkaar en dan moeten we planken en alles gaan ophangen in de soort van inloopkast. We hebben anders niet genoeg ruimte voor ozne kleding en alles. En beneden gaan we de woonkamer anders inrichten waardoor het ruimer lijkt. Maar je kent mannen, altijd met apparatuur bezig. Dus moet van alles opnieuw aangesloten worden en draden die te kort zijn, gaten in de muur van de tv, waardoor er opnieuw behangen moet worden. hahah. Op zich valt het wel mee, maar mijn vriend is zooo precies, die is overal 10x langer mee bezig. Maar wel moeilijk he, je dingen opgeven, haha, heb ik ook. Maar het liefst wil ik ook alles al gaan verbouwen hoor. @lwal: Wel lekker dat de kinderopvang bij defensie goed geregeld is. En dat je niet zoveel hoeft te betalen. En altijd handig die oma's toch. Die vinden het helemaal leuk. @claudia: Welkom bij de groep, het is heeel gezellig hier. Lekker kletsen. maar spannend he. @tara86: Dankje wel, nou niet echt een heel groot feest. Komen wel wat mensen hoor. En lekker taart, hmmmm. Zo nog ff boodschappen doen, is wat minder, maar ja, moet ook gebeuren. Wow, dan heb je ook lang weeen gehad. Volgens mij ben je dan bekaf op een gegeven moment, rustig slapen kan dan zeker ook niet. Aaah, lekker ff je kleine knuffelen.
@ claudia: ja he, haha. We gaan gewoon voor iedereen duimen. En hopen dat het allemaal een beetje vlot gaat.
@ Linnie27: Ja daar gaan we voor!! Me vriend kan er nu ook niet meer over ophouden dus dat is erg leuk! Maar het gaat gewoon te langzaam hahah
Leuk hoor, dat je vriend het ook zo leuk vindt. De mijne ook. Die is iedereen al aan het showen welke kinderwagen we showen. haha. Ja duurt lang allemaal he. Dat wachten tot je eisprong is en dan nog wachten of je ongi gaat worden