[FONT="]even ego-berichtje hoor.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Niet zon goed nieuws gekregen net.[/FONT] [FONT="]Mijn schoonvader ligt in het zkh. Hij heeft een herseninfarct gehad .[/FONT] [FONT="]Vorige week kwam hij te vallen met zijn achterhoofd op de lepels van de heftruck. Flinke snee (6 hechtingen). Door die val is schijnbaar die bloedprop gaan schuiven en dat veroorzaakte de herseninfarct. Gelukkig niet zo heel ernstig, maar hij gebruikt ook bloedverdunners dus ze gaan morgen alles nakijken.[/FONT] [FONT="]De schrik zit er hier weer goed in.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Morgen gaan we naar het zkh.[/FONT]
Lwal: Ik weet het al! Steeph, dat is jammer! En het lijkt me helemaal super om bij een vriendin te werken. Heb je al veel bevallingen meegemaakt?
Halloo, Nou jullie zijn weer druk aan het praten zie ik. @ankje:Wat erg. Daar schrik je zeker van zeg. Hoop dat het allemaal goed gaat. Sterkte, Ik heb iedereen die me een bericht hebben gestuurd aangemeld op facebook en hyves en alles. Leukleukleuk. Heb nog niet iedereen dus ga ook nog ff berichtjes sturen. Wel leuk hoor, dat je er nu gezichten bij ziet. Morgen de konijntjesssss, joepieeeeeeee. Eigenlijk moeten we nog ff konijntjes spelen vandaag. Als cyclus net als vorige keer 29 dagen is, dan is vandaag mijn eisprong. Maar miss heb ik het ook al gehad. Heb wel wat meer last van mijn buik en rug vandaag, dus zou kunnen. Ennnn, sorry vieze praat, heb niet veel afscheiding meer, maarrrr, je kan er heele kleine draadjes van trekken. hahha. En dat kan ook beteken dat je vruchtbaar bent
Lwal, die heb ik niet genomen. Omdat de andere testen ook al 4 dagen voor de nod te gebruiken zijn.. t scheelt maar 2 dagen maar wel wat meer geld.. Linnie, veel plezier met het ophalen van de konijntjes morgen! Leuuuk! En have fun vanavond!
haha, grappig zo op twee plaatsen met elkaar praten. Moet niet in de war raken nu hoor. Jaaa, morgen, hoe blij kan je zij he, met konijnen. haha. Moet je nagaan als je een kind krijgt
Ankje, sorry ik had je bericht helemaal gemist! Sterkte met je sv, hopelijk istie snel weer de oude!!
So ik heb echt moeite om alles hier bij te houden Haha kan duidelijk niet teveel dingen tegelijk.. Maar Linnie, veel plezier morgen! Lekker spelen met de konijntjes.. Plaats je ff een foto als je ze hebt? Willen degenen die ik nog neit op facebook heb mij ff een pbtje sturen om toe te voegen? Want ik weet het allemaal niet meer wie ik wel/niet heb met al die namen.. Hahah wordt tijd om te gaan slapen denken ik!
haha, dat heb ik ook. heb niet echt overzicht meer wie ik nou wel en niet heb op facebook/hyves. Maar komt wel goed. Jaa ga zeker foto plaatsen van de konijntjes. Woezel en pip. ahaha. Heeft mijn vriend verzonnen hoor.
Ankje: wat erg van je schoonvader. Das idd schrikken. Hoop dat hij weer de oude wordt. Linnie: jij gaat morgen vast en zeker de hele dag knuffelen met je schatjes. We willen idd wel echt een foto zien! Weet niet helemaal hoeveel bevalingen ik heb gezien. Denk zo rond de 30. Lijkt me echt raar als ik over een tijd zelf in mijn bedje lig met een kraamverzorgende collega om me heen. Wel lekker als ik eerlijk ben. Even geen gedoe met huishouden en lekker verwend worden, na al die tijd anderen verwend te hebben.
Ennnn wederom een boekwerk bij te lezen als ik thuis kom! haha Werk ging echt lekker. Moest voor het eerst na mijn afstuderen spreken/tolken voor een hele zaal! Maar ik vertaalde alles goed, dus dat was ook weer een opluchting! @Anke, wat een klotenieuws zeg! Hou je ons op de hoogte? En veel sterkte ook voor je vriend/man. Heeft hij zijn moeder nog? @de rest....euhm....teveel gelezen, geen idee wie wat nou heeft gezegd haha Maar die droom....ja jammer dat je dan wakker wordt in een leeg bed! Maar vanmiddag hebben we het dus ingehaald Nog geen ei te bekennen hier nee. Misschien heb ik wel een periode van 60 dagen (dat lees je hier op het forum regelmatig...) Vroeger was ik ook heel onregelmatig, voordat aan de anticoncenptie begon.... Linnie, ben benieuwd hoe het bij jou nou allemaal zit, maar fijn dat je ons op de hoogte houd van de dikte van je afscheiding whahahaha En geniet van je konijntjes morgen @Lwal, eindelijk snap ik die naam....Ik heb ook die gevoeligere testen van zwangerenkids. Dat betekend dus dat ik 6 dagen voor mijn NOD kan testen??? (heb de bijsluiten nog niet gelezen...) @Steeph, lijkt mij wel vreemd om een vreemde in huis te hebben lopen die in mijn huis rondloopt.... Voor mijn gevoel beetje inbreuk op mijn privacy.....alsof je dan niet helemaal jezelf kan zijn (lees, bloot in bed liggen, al scheten latend....)
Mammadoe: pff moest er niet an denken, een hele zaal! Kan me idd voorstellen dat zo'n vreemde even wennen is. Maar ik merk dat het vaak tch snel vertrouwd is. En als kersverse moeder ben je blij met de hulp. Je voelt je de eerste dagen zo'n beetje alsof je bent overreden, heb ik me laten vertellen. Lwal: ik wordt nieuwschierig naar je naam... Ga nog fftjes met mijn schat knuffelen en dan leker slapen. Waarschijnlijk tot morgen! P.s. Heb trouwens zoveel vrouwelijk bloot gezien, ik kijk nergens meer van op.
@Steeph, dat is misschien ook wel zo. Door een auto overreden....heb er nu al zin in @Linnie, in jouw woonplaats sport ik......echt te grappig! Geef je daar les???? Leuk leuk leuk het is 12 uur geweest. Mijn banner staat nu officieel op ovulatie Morgen een vrije dag....dusse...alle tijd Ik ga slapen.....jullie doen het al. doei!
We wonen zeker om de hoek. Haha wat grappig. Ja geef in uithoorn les. Sport je bij amstelhof of plux? Ik plux. Net nog maar ff voor alle zekerheid geknuffeld. Maar deed echt pijn. Heb beetje pijn in mijn buik. Tijdens knuffelen deed het pijn aan de rechterkant, echt steken. Maybe eisprong.
Ik heb ze bij babyboomschop.nl besteld! en starterspakket hahahah 30 ovulatietesten en 6 zwangerschapstesten. Ben benieuwd.
Mogguh Mammadoe: Lekker tekeer blijven gaan zou ik zeggen! Kraamzorg: Ik dacht van te voren ook: Jeetje lijkt me niks aan ( had zelfs minder uren genomen omdat het me niks leek ) een vreemd iemand in je huis, die je dingen moet laten doen etc... NOu ik stond met tranen in mijn ogen toen ze weg ging! Ik voelde me helemaal niet ongemakkelijk en vond het heeeerlijk om uit te kunnen en vooral uit te MOETEN rusten. Het went echt heel snel. En hoe je je na de bevalling voelt? Ik voelde me KUT! Maar ik heb ook een postnatale depressie gehad na de bevalling. ( nooit bevestigd door de dokter, die stuurde me weg terwijl ik daar huilend zat te vertellen dat ik soms niet eens van mijn dochter kon houden en waar ik aan begonnen was ) hij zei doodleuk: Tja, wat verwacht je nu van mij? Dat ik een pilletje heb die jou beter maakt? DIe heb ik dus niet, zoek jij maar eerst eens werk en dan pas mag je weer bellen als het niet beter word. Echt kloten dat hij mij niet gehoord heeft, want er is zat mee te doen. En je voelt je nog kutter als je niet gehoord word, je gaat dan echt aan jezelf twijfelen. Ik ben er grotendeels uitgekomen hoor! Alhoewel ik heel soms bijvoorbeeld wanneer mijn dochter HEEEEEEEL vervelend is geweest en ik niet lekker ben, me toch weer even zo voel. Maar qua lichamelijk na de bevalling... ik had helemaal geen inhoudt meer in mijn longen. Haha, de dag na de bevalling wou ik kaarsjes uitblazen, dat lukte me niet eens. Ben wel veel bloed verloren tijdens de bevalling dus was ook heeel duizelig en misselijk. Zal ik maar ophouden?? Haha! Van mij niet echt positieve verhalen. Mijn bevallingsverhaal staat hier ook wel op zp! Als iemand die wil lezen dan stuur ik wel een pb met daarin de link! (sorry voor het enorme verhaal ) Baahh ik moet straks om 11 uur werken, begin liever vroeg dan op dit soort tijden. Werk tot 17:00, dus dat is wel lekker.