Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ankje: hopelijk gaat het snel beter met hem!!

Mammadoe: WOEHOEEE KETSEN!! :D Ik zou er gewoon alle dagen voor doen. Want ze zeggen als jou man niet bekend is met vruchtbaarheids problemen, het geen probleem moet zijn iedere dag!

Claudia: YEEEEY! Tampontijd!!!!
    Lekker gevoel dan he, om ongesteld te worden. Haha!

Steeph, volgens mij heb ik iets gemist... wat ben jij aan het testen ? Ook je ei?

2. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Linnie, woezel en pip zijn echt schatjes! Zag ik nou goed dat de ene hangoren heeft en de andere niet? Haha!

Claudia, heeeeerlijk! Al bijna vakantie! :D

3. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0

Ja echt heerlijk! Ik geniet er gewoon van hahaha

4. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Zooo, dames! Was erg druk op mn werk vandaag, niet eens tijd om ff op zwp te kieken ;)

Heb wel het een en ander net ff bijgelezen. Dus hierbij een paar reacties.

Als eerst: dank voor de felicitaties :) ik moet nu alleen nog een officieel SEU examen(stichting examen uitzend branche). Er staat 9 mnd voor, maar ben nu 5 mnd in dienst dus ben met 6 mnd als het goed is klaar. Wel fijn :)

Mijn vriend is restaurant manager en binnen het bedrijf is het nu van april - sept. hoogseizoen. In de winter werkt hij minder en nu extra veel. Ik ga zijn bedrijf even niet uitleggen, dan wordt het wel erg duidelijk wie ik ben haha! Dus hij is niet van huis, maar we zien lkaar alleen met de ogen dicht nu! Gelukkig is hij dit weekend vrij en woensdag zijn we ook samen vrij! (SAUNAAA) Dus weer ff bijkletsen en knuffelen :D:D:D Als het goed is, komt ie ook zo al thuis, dus....

@ Claudi6a, ik wil je niet ontmoedigen in je enthousiasme dat je nu ongi bent... maar dat had ik ook! En de keer erop was het mis.. toen 34 dagen ertussen. Vanaf die dag ben ik officieel gaan tellen (en banner) dus ik hoop dat het nu op de rit is. Heb m ook gewoon op 28 dgn gezet.

Mammadoe, jij weet het ook nog niet zeker he?

Ankje: Balen dat het nog slecht met je sv gaat zeg... niet echt goed nieuws dus... Hoop voor je dat je snel opknapt!

Linnie, leuk hoor! Woezel en pip :D hihi!

Nou, ik ga ff wat thee zettn... tot later!

5. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Ik reageer even kort.
    Heb wel een beetje bijgelezen, maar geen puf om te reageren. Ik voel me totaal niet lekker. Dus duik ook zo mijn bed in.

Met mijn sv gaat het vandaag al een stuk beter. Morgen krijgt hij een onderzoek. Hij krijgt dan vloeistof in zijn aderen en dan kunnen ze zien of hij een opstopping heeft en waar.
    Heb hem lekker getrateerd op kibbeling. Dat ging er wel in!

Ik wens iedereen onzettend veel succes. En een hele dikke knuffel.
    Ga nu lekker mijn bedje in. Ben verkouden en alles doet me zeer.

6. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0

Ach ja ik zie het maar zo! mijn lichaam pakt het ieder geval weer zelf op! was bang dat er bv 4 maanden overheen zou gaan voordat ik ongesteld zou worden. we zien het wel.

fijne avond ik ga heerlijk douche en lezen in bed! mannetje is klussen dus duurt nog wel even voordat hij thuis is

7. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @ankje: beterschap en rust maar lekker uit. En gelukkig gaat het al iets beter met je sv.

@tara: jaaa ze zijn liefff. Ja klopt eentje heeft al hangoren en de ander nog niet. Als het goed is gaan ze wel hangen hoor:)

@debby: ik ben er dus ook nu heeel benieuwd of ik weer een cyclus van 29 dagen heb. Hoor idd wel vaker dat het de eerste keer goed kan zijn en daarna ineens onregelmatig wordt.

8. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Claudia, nou dan wil ik je even moed in praten! ;) Want vaak gaat het gewoon goed hoor met de cyclus!
    Ik las ook de rotste dingen over een uber lange cyclus, maar het is goed gekomen! En idd: Je ziet het wel! =D

9. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ankje, beterschap meid! Lief dat je wat voor je sv hebt meegenomen. Hopelijk istie snel beter.

10. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    ;) We hopen gewoon met zun allen dat iedereen het snel op orde heeft en we binnen 1 of 2 maanden voor iedereen goed nieuws hebben :D
    Ben van de week weer opnieuw begonnen met de series van Gooische vrouwen :D:D hihi! Zit nu in de afleveringen dat Cheryl zwanger is :) (van Tom)
    Hartstikke leuk, lekker fantaseren ook!

11. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0

Thanks hihihih 1ste stap is positief.

12. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0

Daar gaan we gewoon voor! ben benieuwd!!

Gooise vrouwen is ook zo leuk! Moet nog steeds naar de film...

13. isa091208

isa091208 Actief lid

29 jan 2011
    215
    0
    0
    doktersassistente
    utrecht
    mammadoe: gefeliciteerd met je ei! Leuk!
    claudia: jij ook gefeliciteerd met je ongi-gebeuren! hihi! En idd nu voor het eggie deze maand!

Chaggereinige bui is weer voorbij hoor dames. Ben carpaccio wezen eten, viel vies tegen maargoed. Daarna lekker wezen shoppen voor een outfit voor awakeningsfestival zaterdag en ben goed geslaagd!

Morgen typ ik verder, manlief ligt te slapen en wil hem niet wakker maken!

14. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo dames, ik heb weer een beetje bijgelezen.
    Ik ben eindelijk weer eens buiten de deur geweest! Heb een overleg gehad met collega's, we gaan namelijk over een maandje met de kids van het werk op kamp.. Was wel gezellig!

Ik hoop ook echt dat we allemaal snel onze cyclus op orde hebben en heeeeel snel zwanger mogen raken! Ben heel benieuwd wie hier de eerste is..

15. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @lwal: lekker dat je weer ff eruit bent geweest. Nog veel pijn?

Nou ik ga lekker slapen.

Welterusten allemaal. Sweet dreams:)

16. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dames.... ik moet jullie wat vertellen..:$

IK BEN ZWANGERRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!
    :D

Ooooh ik ben zóóóó blij! ik had gistermiddag al een hele lichte positieve test. Maar ik durfde het hier nog niet te posten! Nu net weer 3 testen gedaan en ze waren sneller en duidelijker posi dan gister! :D
    YESSS! Ik probeer ze op de foto te krijgen, maar zo duidelijk als dat ze zijn, krijg ik ze er niet op. Want macro weet niet hoe ik dat in moet stellen:) is een nieuwe camera.

DUS!! :D Ooh ik ben zo blij, ik kan het wel van de daken schreeuwen, maar ik moet toch echt nog 8 weken mijn mond dichthouden! ;)

Gisteravond wel rot nieuws gehad, want het is niet zeker of ik mijn werk volgend schooljaar nog heb. :( ivm de slechte resultaten in de kdv.. een enorme terugloop.... Dat was wel heel dubbel, een posi test, en dit! Als mijn loon af valt..... nouja! Ik blijf positief en hopen dat ik err gewoon kan blijven werken!

Sorry voor mijn enorme ego bericht, maar ik wou het jullie toch laten weten!:)
    Ik ga meteen mijn banner aanpassen! HAha!

17. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    #697 claudi6a, 24 jun 2011
    Laatst bewerkt: 24 jun 2011
    @Tara86: GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D:D:D

Wat leuk voor jullie! geniet ervan. en nu nog even je mond houden hahahah. Ik ben jaloers:p op een positieve manier dan

Wel balen van je baan maar dat gaat vast en zeker ook allemaal goed komen.

Is het bij jullie spontaan geweest of ben je bezig geweest met testen??

18. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    @ Debby: Ik volg momenteel Grace anatomy. Ook erg leuk en verslavend.

@ Isa: Wat fijn dat je goed geslaagd met voor awakenings. Heel veel plezier morgen!

@ Tara: Heeey!! Wat goed zeg! Gefeliciteerd!!!!!
    Kan me voorstellen dat je het van het dak wil afschreeuwen! Ga je het vertellen als je 12 weken bent?
    Wat vervelend van je werk zeg! Maar idd, alles komt altijd goed.

@ Hier:
    Ik heb me voor vandaag ziek gemeld. Ik voel me helemaal niet lekker. Dus maar even lekker uitzieken.
    Jonna is bij mijn schoonzusje en mijn broertje, dus heb lekker alle tijd voor mezelf.

19. isa091208

isa091208 Actief lid

29 jan 2011
    215
    0
    0
    doktersassistente
    utrecht
    tara! wat goed! gefeliciteerd meid! Je vent natuurlijk ook! Echt leuk! Lekker van gaan genieten!!!!! Nou voelt het wel 'echt' nu de eerste in het clubje zwanger is!!! Zo leuk! *maakt een hupsje.

Hoeveel dagen was je dan nu nog officieel te vroeg met testen?

Ow ik hoop zo dat ik over een week ook positief test!!

Ik ga ff zwemmen met isa! de groetjes!

20. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Voor jou wordt het nu ook spannend zeg!
    Ik moet nog 2 weken wachten.

Ik heb wel weer een raar gevoel in mijn buik. Dat had ik ook toen ik de eerste keer zwanger was. Toen dacht ik ook dat ik zwanger was voordat ik de test deed. En ik was toen ook zwanger.
    Maar ja, nu ik ziek ben kan het ook daar aan liggen. ;)

Veel plezier met zwemmen!

Deel Deze Pagina