Ik had even een vraagje: Hebben jullie wel eens gehoord van 1 a 2 dagen ongesteld zijn.... Ik heb het gevoel of het bij mij alweer op zijn einde loopt. terwijl ik het altijd rond de 5 dagen was.
Het is bij mij nog niet voorgekomen. Maar volgens mij kan het wel. Zou anders voor de zekerheid de ha even bellen, die kunnen dat vast over de telefoon wel vertellen.
Tara, wat goed!!!! GEFELICITEERD Ben heel blij voor jullie! En voel je je al helemaal anders? Had jij nou ook al last van kwaaltjes? Echt fijn voor je dat het zo snel raak is, bij Tara was je ook 'ineens' zwanger toch? Je bent gewoon super vruchtbaar Nou ik hoop dat wij allemaal snel een voorbeeld aan je mogen nemen! Enne.. Je moet wel bij dit clubje blijven kletsen he? Dan kun jij ons mooi vanalles vertellen!
TARA!!!! GEFELICITEERD!!! Wat goed zeg, harstikke leuk en wat zijn jullie inderdaad vruchtbaar haha Ik zou me om je werk niet te druk maken, is vast niet goed voor het inimini wezentje dat nu in je leeft! Idd wel hier blijven kletsen he! Feliciteer je mannetje ook ff @ ankje, Grey's volg ik niet echt... kijk ut af en toe. Al die series zijn verslavend weet ik wel! Keek die tijdens mijn studietijd ook (Sex& City etc... Net5 haha!) Maar heb altijd in de horeca gewerkt en was dan 's avonds nooit thuis. Maar dit is voor mij al ronde 5 ofzo van het begin van Gooische Vrouwen begin iedere keer na een paar maanden weer bij afl. 1 seizoen 1! Ik ben vandaag lekker alleen op mn werk. Het is rustig qua telefoon en inloop dus kan ff lekker aan mijn administratie werken. Ben zoooooo benieuwd wie de volgende is met positief nieuws! Tara, succes met je mond houden haha!
Hahaha. Zo heb ik dus Charmed, House, NCIS gevolgd hahahaha Werkse! Dat gevoel in mijn buik wordt toch wel duidelijker....zou het echt? Kan je het al zo snel merken? Maar goed....even 2 weken afwachten.
Tara, GEFELICITEERDDDDDDDDDDDDDDDDDDD!!!! Wow zo snel al de eerste zwanger! Wat ontzettend gaaf! Echt super! Spannend zeg. Dan ben jij zeg maar onze pionier. Heb niet alles kunnen bijlezen.....Net terug van tolkoprdacht in het ziekenhuis, moet nu gaan factureren, en straks weer een of ander bedrijfspraatje tolken. Daarna boodschapjes doen voor de BBQ morgen en vanavond hopelijk ook nog een baby maken (gister was niet gelukt tip: Niet aan je vent vertellen dat je vruchtbaar bent hihi). Ik lees later bij!!! Maar echt GEFELICITEERD!!!!
Hahahah ja dat had ik ook al door! dat ga ik ook zeker niet vertellen als het zover is! ik laat hem een paar dagen wachten en dan wilt ie wel hahaha
tis inderdaad spannend alleen voel ik me alles behalve zwanger zwemmen was weer een drama. Ik geloof dat ik dat maar niet meer doe, terwijl de zwemjuf zegt dat ik door moet zetten. Dit wordt weer minstens een half jaar krijsend in het bad. Dan voel ik me zo opgelaten tegenover al die andere moeders waarvan die kindjes heerlijk op hun ruggetje willen drijven. Isa klamt zich aan me vast en roept alleen maar ' ik wil daarheen' of 'ik wil nu uit!' Tis gewoon zielig. Maargoed. Volgende week proefles peutergym! Daar heb ik wel heel veel zin in! Nu druk in huis! Gaan isa vanavond naar breda ikea brengen, daar gaan we dan met schoonouders eten. En die nemen haar dan mee. Terwijl we morgen pas naar dat festival gaan. Blijft lastig!! Als ze thuis is denk ik goh, een middagje oppas zou ik wel lekker vinden maar als ik dan iets geregeld heb voelt het zo verkeerd! Maargoed, nu 1 weekendje nog en dan komende tijd niet meer. Vakantie gaan we nu ook lekker met zijn drietjes doen! en tara: heb je al een buikie? Ik vond dat zo heerlijk een buik! Jij ook?
Super, wat geweldig Tara! Gefeliciteerd. Idd de eerste van ons clubje. Moge de rest snel volgen. Pff ik dacht dat ik de enige in Nederland was die Charmed zo leuk vond... Ben nu verslingerd aan Grey's anatomy, Bones en Criminal Minds, eigenlijk al vanaf het begin.
Isa, kan me voorstellen dat het echt niet leuk is! Niet alleen tegenover de moeders, ook gewoon je mama gevoel bij je zelf of niet? Dat je denkt: "Juf, !@#$% met je "blijven proberen", mijn kind wil dit gewoon niet!!!" of niet? Wij hebben trouwens gisteren wel weer even fijn gesext moeten we de komende dagen maar even volhouden, hihi! Wie weet is het dan ook raak hoop het zoooo erg! Mijn vriend vindt het juist wel leuk om te horen dat het het juiste moment is. Maar gelukkig blijft het nog wel liefdevolle en spontane seks Heb vanavond een bruiloft, dus ik ga BOB-ben. Hoef ik neit te drinken (Ok, misschien 1tje) en dan valt het niet op!! Nou, ik ga weer ff verder werken, tot later
Wat grappig! Gisteravond schreef iemand, ben benieuwd wie als eerste is, volgende ochten: ik ben zwanger!!! hihi. Leuk hoor! Van dat zwemmen, zielig jah! Mijn zusje was vroeger ook niet te vinden als ze moest zwemmen. Uiteindelijk heeft mijn vader het haar zelf geleerd op vakantie in een rivier in Frankrijk Nou ik moet er vandoor om nog even te werken Bah! Geen zin! Veel te eng deze opdracht. Tot vanavond!
I love mijn iPad. Ik lig gewoon lekker in bad te genieten en check het forum af en toe, terwijl ik een boek lees. Heerlijk zo'n vrije middag. Na een ontspannen middag ben ik dan ook nog wel over te halen voor een 'knuffel'partij. Wie weet... Mammadoe: heb je je ovu test al gedaan vandaag? Was ie nog positief? Isa: och je meisje gaat zwemmen over een tijdje wel leuk vinden. Wel rot met zo'n zwemjuf... Zou toch lruk moeten blihven voor de kindjes.
Taarraaaaa, gefelicteerd. Wat super. Je hebt het dus goed gevoeld. Leukeukleuk. Ga er lekker van genieten. Wel balen van je werk idd. Zal miss moeilijker worden om een baan te vinden als je zwanger bent. Maarrr, voor alles komt een oplossing toch. Ik moet nog ff wachten voor ik iets weet. Heb wel heele gevoelige tepels. Soort van pijn. En nu lekker weekend. Jeeeh. Zo nog naar en verjaardag, daarna dansen. Morgen lekker nachtje weg. Nou nu hopen dat het bij iedereen net zo snel gaat als tara
spannend linnie! wie weet test jij ook wel positief binnenkort! Ja ik geloof dat ik net besloten heb maar niet meer te gaan, althans niet in groepsverband! Dat zorgt ook voor meer druk bij haar en ik denk dat het grootste probleem de juf zelf is. Die duwt haar onderwater en ik denk dat ze een serieus trauma heeft opgelopen. Ooit begon ik ermee omdat ze niet meer durfde te douchen of in bad wilde. Met man en macht moest dat dan. NOg steeds vind ze haren wassen echt niet leuk maar het gaat beter. Als het gewoon een pierebadje is of thuis kan ze uren met water spelen. En als ik ga vrijzwemmen met haar, wil ze liever niet in het diepe maar het kan zonder huilen en achteraf zegt ze dat ze het wel heel leuk vind maar spannend! Nu ik dit typ heb ik definitief besloten. Geen zwemles meer voor isa. Ik heb gister trouwens lekker door zitten googlen, heb een balletschool gevonden! Lijkt me zooo cool! Verplicht haar opgestoken en alles er op en eraan! Alleen is het nu zomer en zijn net alle semesters afgelopen. Ach, we zien wel. Dan maar lekker samen vrij zwemmen. Iedereen lekker aan het knuffelen, haha. Onze geilheid was ver te zoeken afgelopen dagen . Wie weet vanavond of morgen ochtend weer es! Nog wilde plannen voor het weekend dames? Tara, komt goed hoor met je werk, je hebt nog even. En ook nog even om het niet vertellen aan je eventueel nieuwe werkgever! sommige vrouwen komen er met 30 weken pas achter. *oeps! Hint.
@ Isa: Kan me ontzettend goed voorstellen dat je je zo voelt in het zwembad! Jonna kan er soms ook wat van (al is het een waterrat). Als Isa echt niet van water houd zou ik zeggen....niet dwingen, maar gewoon later nog een keertje proberen. @ Steeph: Dan kunnen we rustig met elkaar gaan kijken, vind die series ook ontzettend leuk. Neem ook altijd Bones op op maandag. Enne....hoezo verslaafd aan dit forum? @ Debby: Erg veel plezier vanavond!!
@ Isa: wat sneu als je meisje zo bang is voor het zwemmen. Kan me voorstelen dat je gaat stoppen. Voordat ze straks helemaal bang wordt voor water. @ Linnie: ik had dat vorige week ook, heel gevoelige tepels. Weet ook niet zo goed wat dat betekend! Fijn weekend allemaal! Hier nog niet zoveel plannen.. Ik wil heel graag vanalles gaan doen, omdat ik me weer stukken beter voel! Maar durf het niet zo goed omdat ik ziekteverlof heb, zou lullig zijn als ik dan collega's tegen kom! Zondag gaan we hier lekker bbqen met wat vrienden..
Iedereen een heel fijn weekend!! heb allemaal feestjes en aangezien ik nog steeds ongesteld ben ga ik dat vol op vieren met wat drankjes. Volgens mij blijft het hier wel een beetje rustig aan al jullie plannen te zien dan hoef ik zondagaaf niet zo veel bij te lezen hihih.
Was een soort toespraak van de leidinggevenden naar het personeel in een bedrijf. Hele grote groep voor me..... Allemaal van die engelse buisnesstermen waar je gek van wordt :x En het grappige was, ik was bezig en ik kijk rond, zie ik in ene een bekende zitten haha Wist helemaal niet dat hij daar werkte!