Zo, ik heb een beetje bij kunnen lezen, moest wel aardig wat pagina's doorspitten. @ Satire: Welkom bij de club @ Linnie: Heerlijk hoor een weekendje weg! Geniet ervan @ Ankje: wat vervelend voor je schoonvader. Het verhaal klinkt inderdaad als een aneurysma. Tegenwoordig zijn er goede operatie technieken. Het kan wel lang duren voordat iemand opknapt na een herseninfarct. Verder gisteren een leuke dag gehad. We hebben aardig wat inspiratie voor de nieuwe keuken. De verjaardag was gezellig En voor het slapen gaan nog lekker geknuffeld met vriendlief. Hopelijk wordt het ei goed benut deze maand! Staks even snel boodschappen doen en dan denk toch richting strand. Mijn familie woont vlak bij het strand.
haaai allemaal, ik ga nu weer weg dus niet veel tijd om bij te lezen. Maar Defqon was helemaal super. toen wij aankwamen regende het niet echt meer. maar ik had een poncho bij dus het had mij nog niet uitgemaakt. hihih op naar het volgende feestje waar ik waarschijnlijk nuchter blij. ik ga vanmiddag weer bij lezen.
Debby, veel plezier vandaag he! Claudia, mooi! Hadden jullie even geluk dat het niet meer regende! haha Femmy , ooh heerlijk! Veel plezier vandaag. Ankje, het blijft dus nog even spannend met je sv. Naar hoor! Hoe is je vriend eronder?
Mammadoe, die luxere weet ik niet hoe die werken! Heb je de midstream of de casette?? En spannend he! Haha, zo zenuwslopend als je nog niet mag testen! Wij zijn vandaag lekker alleen het luieren. Straks als mn dochtertje wakker is gaan we even langs mijn schoonouders ofzo, we zullen zien! Heb mijn banner aangepast! Als ik via de calculator hier op zp uitreken, ben ik vandaag 4 weken zwanger. En euh... ik kon het niet laten om vanmorgen de laatste 2 testen onbenut te laten! Mag ik ze nog een keertje spammen? Hopelijk vinden jullie he tniet vervelend.. Maar jullie volgen vast snel! De kvtest is niet met ochtendurine en in het echt een stukje duidelijker maar die van cb kan niet duidelijker he?? Heel gek misschien, maar als je het zo op een schermpje ziet staan, ben je echt meteen overtuigd!!
Leuke banner!!! van mij mag je het er allemaal opzetten hihih hopen dat wij snel volgen. hoop dat het over 10 dagen raar is.
Haha Tara, natuurlijk mag je het erop zetten! Vind het alleen maar leuk om mee te kijken! Hoe is je vriend eronder? @Ankie, wat moet dat spannend zijn voor julie! Hoop dat hij zo snel mogelijk geholpen kan worden! @ Debby, ben benieuwd wat die steekjes inhoudden!! @ Femmy, oh lekker naar het strand! Schijnt de zon bij jullie inmiddels al? Hier is het nog steeds bewolkt Had me voorgenomen om vanmiddag lekker in de zon te gaan liggen en vanavond gaan we bbq-en.. @ Claudia, fijn dat het weer mee viel! Hier heeft het de hele dag geregend! @ Femmy,
Hallo meiden! Ik ben thuis na een dag werken en mijn sm en zwager komen nog even langs om de restjes van de bqq van gister op te maken Gister waren de vrienden van mijn vriend op visite, omdat hij jarig is als we met vakantie zijn en om ons nieuwe huis te bekijken. Iedereen vond het mooi en ze zaten gelijk, nou en wanneer komt er dan uitbreiding?? Haha, little do they know @Tara, spam maar zoveel je wil, alleen maar leuk!! 4 weken klopt en dat je test 2 aangeeft klopt ook. Eigenlijk is een vrouw maar 38 weken zwanger. Er worden 2 weken bijgerekend (vanaf de eisprong ofzo). Ik moet snel het huis opruimen voor mijn sm komt. Doei!
Hoi allemaal, Allemaal een leuk weekend (gehad)? Ik ben nu weer thuis, was wel ff lekker hoor. Gister gesteengrilld bij het hotel en daarna gebowld. @tara: tuurlijk mag je ons spammen, wil weten hoe het allemaal gaat hoor. Je bent niet zomaar van ons af En hopelijk volgen we idd snel. Maar nu ben je toch wel echt overtuigd dat het zo is toch? haha. Na al die testen. @mammadoe: lekker, alweer bbquen. Hadden we ook wel kunnen doen. Denk dat het pizzaatje wordt ofzo, lekker makkelijk. Begin het langzaam toch wel spannend te vinden, moet maandag over een week officieel ongi worden. En hoe meer ik erbij nadenk hoe spannender ik het vind.
Het strand was heerlijk. Het was bij ons thuis bewolkt, maar mijn broer belde en hij vertelde dat het bij hun zonnig was. Toen we rond 1400 op het strand kwamen was het inderdaad strak blauwe lucht en een heerlijke tempretuur. Mijn vriend en ik hebben zelf even in zee gezwommen. Morgen weer aan de arbeid en dan dinsdag onder het mes:x
Ooh lekker hoor, naar het strand. Zelfs gezwommen? Was het water niet heeel koud. Ja jammer he morgen werken, terwijl het zoooo mooi weer wordt. Succes dinsdag
Claudia: Gaaf he! Echt leuk om iedere week te kunnen lezen hoe de ontwikkeling van het kindje verloopt! Lwal: Hij begint steeds hyperder te worden! Haha, hij stond 5 min geleden nog naast me met de cb test: Had jij dit nou verwacht zegtie? NOu zegtie heel wijs: Ik wist het al toen we deze maand begonnen! En ik heb ook heeeeel sterk het idee dat het een jongetje word, dus dat zal ik dan ook wel gelijk hebben! ( hij slaat meteen een beetje door ) Mammadoe: Haha leuk he! HOe reageerde je? Gisteren was ik iets vergeten, zegt mijn moeder: Wedden dat je zwanger bent! Uhh.... nouja Ze meende het niet dus hoefde me niet te verantwoorden, haha! Ja dat is waar van de testen! Maar als ik mijn cyclus invul hier bij de calculator, kom ik uit dat ik 4 weken en 1 dag zwanger ben vandaag. Maar als ik dezelfde datum bij www.baby-gaga.com invul, komtie op 1 dag minder te staan. Maar het licht gaat nu ineens branden, want de tijd is daar natuurlijk anders.. Ik ga eens even kijken of dat verschilt. Linnie: Jaaa, nu ben ik er van overtuigd! Haha! Wel wennen, net stond er lekker brie op tafel, hmm maar dat mag dus niet ..... Spannend hoor, over een week! Ga je alleen op je nod testen? femmy, klinkt heeerlijk! Dagje aan het strand. Ben je zenuwachtig voor dinsdag?
@tara: hahha, wat grappig je vriend. Is kijken of hij idd ook gelijk heeft met dat het een jongetje wordt. En je moeder voelt het gewoon aan, haha. Moeders weten alles Maarre ik denk dat ik gewoon ongi word hoor. Heb niet het gevoel dat ik zwanger ben, en ze zeggen toch dat je dat altijd wel voelt toch? NU is dat bij iedereen anders. Maar ik ga er niet vanuit. Weet niet wanneer ik zou gaan testen. Mijn vorige cyclus was 29 dagen, dus zou iig tot dan wachten denk ik.
Ooohhh wat heerlijk om te lezen, dagje strand!! Helaas wonen wij aan de andere kant vh land en is het niet echt naast de deur, maar ach wij hebben hier de Veluwe ook mooi hahaha! En ik heb vanmiddag lekker in het zonnetje muziek gemaakt, ook leuk! Daarna met mijn lieve nichtje (1 jaar) gespeeld in de zandbak en de 'pas' gedaan (= de was) (mijn schoonmoedr heeft de wasm op de begane grond) en telkens met de sleutels naar de tauto (=auto) gelopen en met de beebie (pop) geknuffeld (jaja, écht knuffelen, niet ons knuffelen) 't is zo'n mooi meisje!!! ben benieuwd of ze binnenkort een neefje of nichtje (of tweeling) mag verwachten, daar denk ik dan wel aan als ik met dr in de tuin ben, zooo spannend allemaal! Fijn dat het niet regende op Defqon, zeg! Scheelt weer... en maakt het toch wat leuker dan in een poncho toch? Tara, die test zegt alles! Hoop dat ik en de rest er ook snel zo één op kunnen zetten Mijn dag is vandaag whihiiiii straks ff lekker knuffelen (gisteren ook al, dus ik ben benieuwd) Is er nu iemand die die steekjes herkent als eisprong o.i.d.? Nou, ik ga weer ff verder met Gooische Vrouwen en thee zetten, houd de laptop bij de hand, dus klets straks wel weer mee! Verder iedereen ook een leuke dag gehad?
@debby: aaah leuk hoor, met je nichtje spelen. Maarre, spannend, je eisprong. Ik heb niet echt steekjes als ik eisprong heb volgens mij. Heb het als het goed is nu 2x gehad, maar niet echt gevoeld. Had alleen wel last van mijn onderrug in die tijd. En ik heb het gevoel dat de slijmprop die ik verloor te maken had met mijn eisprong. Ook omdat ik het de maand ervoor ook had. En heb gelezen dat het vaak ongeveer een dag voor je eisprong is. Heb de datum opgeschreven dus ben benieuwd of dat idd klopt.
Heerlijk idd het strand. Hier is de zon pas laat in de middag gaan schijnen, al was het al de hele dag warm. Heb een erg lui middagdutje gedaan daarstrax, ook heerlijk... Heb wel het excuus dat ik er vannacht nog een kleine 2 uurtjes uit ben geweest om te werken. Heb vandaag een beetje de twijfels over mijn ovu test. Had wel 2 streepjes, maar helaas was het streepje in het testscherm ietsiepietsie lichter. Maar het was nauwelijks zichtbaar minder dus vraag ik me af of ik dan toch mag hopen op een eisprong? Wat denken jullie?
@steeph. Heerlijk toch een middagslaapje. Doe ik ook heeel vaak. Heerlijk is dat. Maar ik weet niet of die streepjes goed zijn. lijkt mij als je heel weinig verschil ziet het wel positief is. Hoort het ook nu te zijn? Zou iig het zekere voor het onzekere nemen, en gewoon lekker gaan knuffelen
@Debby, Lekker hè strand? Ik was vandaag voor werk in Katwijk, dus kon de zee al ruiken, maar die werd wreed verstoord door de geur van het bejaardetehuis was ik even moest tolken. W.b.t. die eisprong. Ik had mijn positieve ovutest, dus dat betekend dat je eisprong ongeveer een dag later is. En kort na die test kreeg ik toch een steek links in mijn buik! En toen buikkrampen en onderrugpijn erbij. Dus dat is voor mij een hele duidelijke indicator en dat was dus een dag ervoor @Steeph.....foto?? @Tara...wat bedoel je? Ik ben hem al ff kwijt. Je vroeg: Hoe reageerde je?.....waarop @Femmie, zo snel! spannend zeg. Heel veel sterkte alvast!
Ok thanks voor de reacties ben enorm benieuwd! Had vandaag ook enorm veel afscheiding en vrij dun??? In een bejaardenhuis tolken? Pfieuw, ik vind dat altijd zo'n doffe bedoeling, urine lucht en de verwarming staat er altijd op 25 bah! Maar in wat voor situaties moet je dan tolken? Gewoon tussen bewoner en verpleging ofzo? Lijkt me wel lastig... van de andere kant wel weer leuk dat je steeds nieuwe situaties hebt en veel verschillende mensen ontmoet. Maar vind je het nooit eenzaam zonder collega's?
[FONT="]Ik ben geslaagd voor Jonnas schoenen. Alleen nog niet voor mezelf. Ik ga donderdag even naar Hilversum om te shoppen.[/FONT] [FONT="]Verder alles rustig. Ga vanavond ook lekker niks doen, want merk nu wel dat ik eigenlijk te veel heb gedaan vandaag.[/FONT] [FONT="]Morgen een super warme dag. Dus denk dat ik lekker thuis blijf en een badje op ga zetten.[/FONT] [FONT="]Jeroen gaat met zijn moeder en vader mee naar het AMC. We weten alleen nog niet hoelaat, want hij moet morgen eerst even bellen. Ben benieuwd.[/FONT] [FONT="]@ Claudi:[/FONT][FONT="] Wat fijn dat Defqon een succes was![/FONT] [FONT="]@ Tara:[/FONT][FONT="] Jeroen is er wel goed onder. Al maakt hij zich natuurlijk ook zorgen en wij hopen allemaal dat ze het kunnen behandelen.[/FONT] [FONT="]Nou die testen zijn wel erg duidelijk zeg! Enne .ik vind het niet erg hoor! Vind het geweldig voor je![/FONT] [FONT="]@ Mammadoe:[/FONT][FONT="] Wat vervelend zeg die restjes van de bbq opmaken! Whahahahaha.[/FONT] [FONT="]@ Femmy:[/FONT][FONT="] Heerlijk zon dagje strand. Waarom moest je ook al weer geopereerd worden? Je zal het vast verteld hebben, maar het is mij even ontgaan. Sorry.[/FONT]