Mammadoe: mijn test ziet er nu een beetje vaag uit, aangezien ik hem uren geleden al heb gedaan. Dat wordt voor de zekerheid vanavond of morgen knuffelen... Wat een straf! Is trouwens wel de 14de dag van mijn cyclus. Had echter geen positieve testd verwacht aangezien ik altijd onregelmatig was. Voelde trouwens ook nooit een eisprong. Sinds vorige week heb ik wel wat meer afscheiding. Verder nog geen ontpillingsverschijnselen. Maar een vriendin zei dat ze het pas echt merkte een maand na ht stoppen met de pil.
Ja volgens mij is dat ook wel zo. Heb wel vaker hier op het forum gezien dat iemand eerste maand gewone cyclus had en daarna in ene een heel erg lange :S Hoop ik toch niet....... Maar ik weet wel bijna 100% zeker dat jou eisprong eraan komt! Ik heb ook echt vrijwel geen ontpillingsverschijnselen.....misschien komt het nog, maar ik hoop het niet. Nu zit ik met de volgende vraag: Wanneer moet ik gaan testen? Ik heb extra gevoelige testen... Mijn CD 1- 8 Juni Mijn ei was vrijdag 24 Juni Wanneer is dan mijn NOD? precies 14 dagen na ovulatie of niet?
@mammadoe: weet niet wanneer je kan testen, weet nog niet zo goed hoe dat allemaal werkt. Maar je nod is 14 dagen na je eisprong.
Mammadoe: ja, volgens mij is je nod dan 14 dagen na de eisprong. Och ik zie wel hoe het gaat lopen met die eisprong. Op de een of andere manier heb ik nu we eenmaal gestopt zijn meer rust om het op zijn beloop te laten gaan dan een tijdje geleden. Ik ben in sommige opzichten nogal een control-freak. Dat krijg je als je ADHD hebt... Wel lekker, dat ik nu wat meer gemoedsrust heb. Zal wel weer over zijn tegen de tijd dat ik zw.testen ga doen!
Hmm wil net met de laptop eindelijk die banner instellen, valt ie uit. Volgens mij is ie nu toch echt gecrashed. Nou ja die banner moet dan nog maar een paar dagen wachten. Mijn man moet eerst mijn dierbare laptop opnieuw installeren. Wat een gedoe!
Ok, dan ga ik 2 Juli de eerste test doen. Dat is dan 6 dagen voor mijn NOD. de xtra gevoelige zou het dan al op moeten kunnen pikken. Ik ga slapen! Morgen weer vroeg op, vergadering op een basisschool tolken. En daarna in het ziekenhuis tolken. Vandaag was dat bejaardentehuis een gesprek tussen familieleden. Als je kijkt naar mijn Facebook/ Hyves zal het allemaal denk ik een stuk duidelijker worden Eenzaam ben ik zeker niet, kom vaak collega's in het weekgeld tegen en mijn zus doet precies hetzelfde Trusts!
Leve de iPhone en al haar typfouten. Dat laatste is werkveld en de rest spreekt voor zich. O ja... Ik lig nu met me kont in de lucht....jullie weten wel waarom Denk dat mijn vriend en ik het nog nooit zo vaak in 1 week hebben gedaan haha!
Goeiemorgen allemaal! Ik heb vandaag een beetje een rotdag. We hebben een maand geleden een zwerfkatje opgevangen, en omdat niemand haar wilde hebben zou ze bij ons blijven wonen. Bij onze 4 andere katten (full house, pff). Maar helaas is gisteren 1 van onze oudere katten ziek geworden door de stress daarvan, blaasontsteking. We hebben het arme zwerfkatje dus weggebracht naar mijn schoonouders. Daar mag ze op proef in de garage wonen en later in de huiskamer, mits het goed samen gaat met hun honden en ze van de meubels af blijft (lijkt me niet). Vind het zo zielig, omdat ze zich net helemaal thuis begon te voelen. Dat arme beestje wordt van hot naar her gesleept.. Moest het even kwijt!
goedemorgen! Zo daar ben ik ook weer! ik heb tussendoor wel bij zitten lezen maar geen puf gehad te reageren. Het modderstampen was leuk! (zie foto's op fb). Wel regen en gelukkig werden er gratis poncho's uitgedeeld! Heb het naar mijn zin gehad, maar ben blij dat het voorbij is! @femmy: heel veel sterkte morgen! Moet je dan ook een nachtje blijven in het ziekenhuis? @satire: wat jammer dat het niet gaat. Maar alles wat dat zwerfkatje voor goeds heeft opgedaan bij jullie gaat niet zomaar weg! Hoe is het nu met jullie eigen kat? @mammadoe: coole taal spreek je! Ik heb ooit voor een keuzevak gekeken hier naar maar nooit aan begonnen omdat ik toen zwanger raakte van isa en die studie nooit meer afmaakte. Ik snap alleen jou 1 +1 = 2 verhaal niet. watskeburt? Mammadoe: hoe heten die extra gevoelige testen dan? Ik dacht dat je alleen tot 4 dagen eerder had, want in dat geval zou ik ook morgen kunnen testen???? @Linnie: ik voel me toch ook niet zwanger. Soms denk ik van wel dan weer niet. Maar die twijfel maakt me zooooo nerveus, zou het? Misschien gaan wij wel een vlekkeloze zwangerschap doormaken met niks geen kwaaltjes ?? (zou dat ff leuk zijn ) De momenten dat ik wel denk dat ik zwanger ben zijn omdat ik zoveel meer gefocussed ben op mijn lijf. Bij elke steek in mijn onderbuik hoop ik 'zie j wel!!'. En mijn borsten doen nu ook meer zeer, terwijl dat ook gewoon kan zijn van al dat gespring zaterdag. Maargoed, we hopen er het beste van! @ankje: leuk, wat voor schoentjes heb je gekocht? Koop jij altijd 'goeie dure', of gewoon 'hema'? Ik heb nu laatste 3 keer goeie dure gekocht, en dat voelt dat wel goed maar nu 2 maanden later past ze eigenlijk al niet meer in sandaaltjes van 55 euro! Vind jij een goed voetbed belangrijk? ik weet het niet zo goed! Succes, spannende dag voor je sv! @steeph: duidelijke streep of niet, hupsakee, gaan met die banaan!! Weet iemand nog een echt leuke camping in nederland voor kindjes? (liefst een boerencamping met zwembad en paardjes, en niet in zeeland, graag zo ver mogelijk weg van mijn schoonfamilie:x, sorry niet aardig maar zo denk ik nu eventjes wel!)
Goedemorgen allemaal! Sjeeeeessssuuuuussss.... het is hier HEET op kantoor heb de ventilator uit de kast gehaald. Nu wel aardig te doen. Nou, wij hebben aardig geknuffeld gisteravond, hihi ben zooo benieuwd! Ik herken je verhaal wel Isa, dat je veel bewuster met je lichaam bezig bent... Vandaar ook die vraag over die steken en de afscheiding. Ben erg benieuwd of mn vent raak heeft geschoten haha! Nog ff wachten met testen. Maar jij bijna aan de beurt! Spannend!!! Wij zijn vorig jaar naar Land van Bartje (Landal) geweest in Drenthe voor een weekend. Helemaal gericht op kleine kinderen, erg leuk!! Sowieso is Landal wel aan te raden voor jonge gezinnen. Op sommige parken zijn er ook campings, zoals daar. Hier op de veluwe trouwens ook (goh, klink alsof ik er gewerkt heb) Mammadoe, idd een bijzondere taal die je spreekt Nou, ik ga weer ff aan de slag! Tot strakjes
@ Femmy, succes morgen! Ben je al een beetje zenuwachtig? @ Anke, succes vandaag! Hoop dat het allemaal goed zal gaan.. spannend zeg! @ Tara, wat leuk dat je vriend zo overtuigd is dat het een jongetje is. Zou wel leuk zijn toch? Weet je al hoe je het aan iedereen gaat vertellen? @ Isa, ik ben nog niet zo thuis in de kindvriendelijke campings Maar problemen met je schoonfamilie dan? Vervelend! @ Debby, nou ben ook benieuwd of hij raak heeft geschoten Nog eventjes geduld! @ Satire, ahh sneu van je kat. hoop dat ie het naar zijn zin krijgt op zijn nieuiwe plekje.. Ik hoop dat ik niemand ben vergeten.. maar dit is wat ik me zo nog kon herinneren! Ik heb vandaag wat buikpijn, dus vraag me af of ik ongesteld ga worden. Zit op dag 27, dus het zou zomaar kunnen.. Ik hoop natuurlijk van niet, maar ben er bang voor!
[FONT="]Goede morgen dames![/FONT] [FONT="]Wat een warmte zeg .nu al! De dag is net begonnen. Ga straks alvast het badje opzetten voor Jonna (die ligt nu lekker te slapen).[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Ik ben vandaag dus nog lekker vrij kan ik vandaag nog even goed die stomme griep eruit zweten hahahaha.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Mijn sv moet vandaag om half 4 in het zkh zijn. Spannend weer.[/FONT] [FONT="]@ Satire:[/FONT][FONT="] Aaaaah. Ik weet wat je door maakt nu.[/FONT] [FONT="]Ik had ook 2 katten thuis (2 broertjes nog wel). Maar de knuffeligste die plaste alles onder op een gegeven moment. We hebben werkelijk alles geprobeerd wat we maar konden doen. Door die kat moesten we ook onze bank weg gooien.[/FONT] [FONT="]We zijn er ook zon 5 jaar met die kat bezig geweest. Maar toen Jonna kwam werd het erger. Dus uiteindelijk moesten we er toch voor kiezen om de kat naar het asiel te brengen.[/FONT] [FONT="]Gelukkig kon hij al snel naar iemand anders toe. Naar 2 oudere mensen op een flatje. Dus die kat wordt heerlijk verwend.[/FONT] [FONT="]Het deed me zo ontzettend veel zeer. Maar soms heeft een kat iets in zijn kop zitten, dat je er niet meer uit krijgt. Nu wil dat natuurlijk niet zeggen dat het met jou kat moet gebeuren.[/FONT] [FONT="]Maar ik weet hoe moeilijk en hoe machteloos dit is.[/FONT] [FONT="]Sterkte! Je mag me altijd om raad vragen hoor![/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@ Isa:[/FONT][FONT="] Tja ..wat is goed en duur? En idd ze groeien er zo uit.[/FONT] [FONT="]Ik heb het ook niet breed dus hier krijgt Jonna schoenen van 15 tot 30 euro ofzo.[/FONT] [FONT="]Ik heb schoenen bij de van Haren gekocht. Die waren in de aanbieding naar 16,90! [/FONT] [FONT="]Ballerina met bandje - Schoenen - Meisjes - vanHaren Schoenen[/FONT] [FONT="]Ik weet wel een onwijs leuke camping. Daar ging ik altijd al heen toen ik klein was.[/FONT] [FONT="]Alleen geen paarden, maar wel een boerencamping. Ze hebben wel een kleine weide met 2 geiten en 2 ongelovelijk grote vlaamse reuzen![/FONT] [FONT="]Ze hebben een leuke (maar wel simpele) zwembad. Ik neem voor Jonna altijd zelf een badje mee.[/FONT] [FONT="]Wij gaan a.s weekend er weer heen. Wij gaan er best vaak heen.[/FONT] [FONT="]Camping Reusterman Barchem[/FONT] [FONT="]In de omgeving is het super mooi fietsen. Ook is er een boerderij waar je verse melk kan tappen. Het heet ook de Melktap. Je mag daar ook rustig overal kijken bij de koeien en kalfjes![/FONT] [FONT="]Zo waren wij er toevallig net toen er een kalfje werd geboren. Zo mooi![/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@ Debby:[/FONT][FONT="] Landal is zeker aan te raden! Wij gaan ieder jaar wel een keertje naar Landal met familie.[/FONT] [FONT="]Het land van Bartje willen wij ook eens een keertje heen. Heb daar veel verhalen over gehoord. Zelf gaan we vaak naar Miggelenbergen en Coldenhove. Mooie omgeving en je zit midden in het bos.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@ Lwal:[/FONT][FONT="] Ook hier zit iemand met pijn in de onderbuik. Het lijkt idd op menstruatiepijn, maar met mijn eerste zwangerschap was ik dus wel zwanger!!![/FONT]
@ Ankje, daar heb ik dus gewerkt dan hebben wij elkaar vast wel eens ontmoet als je er zo regelmatig heen gaat. En mijn vent ook, die heeft er 7 jaar gewerkt! Ik zal je foto's nog eens goed bekijken op hyves en fb. doe jij maar ff lekker uitsnotteren vandaag dan! Wel lastig altijd als je je met dat warme weer beroerd voelt. Overigens, 'griep' verschijnselen kunnen ook wel eens tekens van zwangerschap zijn heb ik wel eens gelezen. Satire, wat k*t van je katten he... je raakt ook altijd zo snel gehecht aan die poepies... Nou, ik ga ff lunchen....
zo, toch maar 6 sensitesten besteld! Ben zo benieuwd, ben zo bang voor de teleurstelling . Ff vraagje over die gevoelige testen, hoe weet ik nou of (stel ik kan morgen testen, ik denk dan nog 5 dagen voor nod) ik dan ook echt niet zwanger ben? Of zou het kunnen dat ik over een week dan toch zwanger test? Wat is dan het nut van die sensitesten eigenlijk? nou goed. we zien wel! bedankt voor de camping tips, vanavond maar even een lijstje maken met favorieten (nu is die al wel heel lang) en of boeken of wachten tot last minute en hopen op mooi weer. @lwal: problemen uhm, ja. Ik denk dat ik dat zo wel mag noemen. De broer van manlief is al 16 jaar verslaafd aan drugs, en raakt nu steeds vaker in een psychose. Nu ben ik afgelopen weekend voor me zelf en dochter opgekomen en gezegd dat hij isa niet mag zien. (ze ging logeren bij opa en die hadden afgesproken). Maar dat heeft voor een hoop rommel gezorgd. iedereen helemaal op zijn achterste poten met hun k*t argumenten en nou voel ik een behoorlijke kloof ontstaan tussen mij en de rest van de familie. Terwijl ik het goed bedoel,als niemand veranderd in zijn houding tenopzichte van hem, dan wordt alles wat hij gedaan heeft gewoon weer gedoogd. Daarnaast vind ik het niet nodig om mijn kind te gebruiken als therapiemiddel. (dat is toch zo goed voor hem blablabla). Ga eerst maar eens laten zien dat je weer normaal doet (1 week geleden was hij nog psychotisch en heeft hij gedreigd mij te vermoorden). Ik draaf door, omdat er nogal wat opgekropte woede zit bij mij:x Laat ik er maar over ophouden Maargoed, altiijd als wij in zeeland zijn heb je dus 'verplichte' bezoekjes omdat heel zijn familie daar woont. Op zich niet erg maar vroeg of laat draait het altijd om zijn broer. En ik wil dit jaar gewoon eens met zijn drietjes zijn en geen gezeik. Friesland dan maar . ga maar even 'afkoelen' buiten ! Ik ben een dagje vrij trouwens
Isa: goh ik kan me zo voorstellen dat de situatie problemen oplevert! Zou denk ik wel hetzelfde reageren. Wel moeilijk lijkt me, ook voor je vriend. Je moet trouwens wel weten wanneer je eisprong geweest is ongeveer. Als je namelijk later dan de 14de dag je eisprong hebt gehad kunje ook pas later testen. Over de gevroelige testen heb ik eens een stukje gelezen. Die kunnen een lagere hoeveelheid zwangerschapshormoon opsporen in je bloed, dus al eerder in de zwangerschap. Met de gewone test kun je pas 4 dagen voor je nod testen omdat je zwangerschapshormoon elke dag vermeerdert, en er dan pas genoeg zw.hormoon in je bloed zit om een positieve test te krijgen.
Isa, kan me heel goed voorstellen dat je daar even geen zin in hebt. Zou het ook niet tof vinden als ze mijn kind daarvoor 'gebruiken'. Bij mij stond trouwens gisteren dat ik mijn eisprong heb en vandaag weer?! Hoe kan dat dan??? Najah, dan vanavond maar weer knuffelen met mn schattie! Gelukkig is ie vanmorgen alvroeg begonnen met werken en hoef ik niet te wachten tot half 1 vannacht hihi ben echt zo benieuwd of het deze maand gaat lukken?
he debby, dat is raar! toevallig net na twaalfen gister gekeken ofzo? gek. Ik hoop voor je jouw eicellen lekker gebombardeerd mogen worden vanavond! haha!
Zo wat een hitte zeg!!! ppffff heb nergens puff voor zeg! Miss vanavond weer even bij lezen. heb gister de ovulatietesten en zwangerschapstesten laten zien aan mijn vriend!!! hahahaha maar hij kan er mee leven. Zaterdag met me beste vriendin of defqon aan het kletsen je kent het wel!!! ik had wat gedronken flap ik eruit dat we graag kinderen willen. vertelt ze dat hun ook gewoon precies dezelfde dag met de pil gestopt is als ons en zij was ook nu ongesteld van haar zelf dus wel lopen gewoon gelijk!!! lijkt mij erg leuk om samen zwanger te zijn. Dat wou ik even vertellen hahaha tot vanavond.
Haaaiiiii allemaal, Iedereen gewerkt vandaag in die hitte? Ik ben best veel buiten geweest met de kinderen, vooral vanochtend. Vanmiddag was het niet meer te houden, toen maat watergevecht gedaan. Wat een vervelend beroep heb ik toch met dit weer Maarrrrr, mijn vriendin is zwanger. Ze was vanaf maart bezig maar heeel onregelmatig. Dus toch best wel snel. Zoooo leuk. Ze zegt dat ze echt het gevoel heeft dat we samen zwanger zullen zijn, wie weet Ik heb nu wel heeeel veel last van afscheiding. Voel het bijna de hele dag lopen, niet zo lekker. Nou ik ga ff douchen en koken en daarna lekker bankhangen.
Wat is het heet zeg!!! Kom net van mijn werk, op de afdeling hebben we airco, maar toen ik buiten kwam, zo dat is warm!!! @ Ankje: mijn neustussenschot wordt morgen recht gezet en de slijmvliezen in mijn neus worden kleiner gemaakt, heb last van chronische verkoudheid! Dus hopelijk gaat het allemaal helpen. Ik ben niet heel erg zenuwachtig, maar wel een beetje hoor. Het is ip een dagopname, dus ik hoef niet te blijven.