Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Mammadoe, Jun 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jessie886

Jessie886 Actief lid

Jun 27, 2011
    227
    0
    0
    Receptioniste bij een fysiotherapeut en eigenaress
    Etten-Leur
    #801 Jessie886, Jun 27, 2011
    Last edited: Jun 27, 2011
    Ik zal me ten eerste even voorstellen: ik ben Jessica en ben halverwege mei gestopt met de pil toen de strip op was! Deze had ik de maand we ervoor wel doorgeslikt. Dit zodat ik dan op onze bruiloft en vakantie niet ongesteld zou worden, alleen kreeg in de tweede week van onze vakantie de doorbraakbloeding. Deze was niet heel heftig en was binnen een paar dagen weer over.
    Ik hoop natuurlijk net als jullie allemaal dat het deze maand "raak" zal zijn.
    Heb verder geen vriendinnen die bezig zijn om zwanger te worden. Kom uit de omgeving van Breda.

Groetjes Jessica

2. Debby1

Debby1 Bekend lid

Jun 6, 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    @ Isa, nee... heb gister in de loop vd avond gekeken, dus apart he? Najah, beter 2 x proberen dan een dagje overslaan ;) maar heb die steken niet meer die ik eergisteren en gisteren wel had...
    @ Claudi6a, wat geinig van je vriendinnetje en indd hoe leuk zou het zijn om samen zwanger te zijn haha! Wie weet :)

@ Jessica, Welkom!

@ Femmy, ik wens je veel succes morgen! Hoop voor je dat dan alle ellende voorbij is. Kan me voorstellen dat het lastig is en zeker met dit benauwde weer of niet?

@ Linnie, wat fijn voor je vriendinnetje!! Geeft ons weer hoop :) Wie weet zijn jullie ook wel tegelijk zwanger, dat zou leuk zijn, of niet? Ik ben echt de eerste van mijn vriendinnen. Verder ook niemand bezig...
    Dat van die afscheiding herken ik trouwens wel! Vies he? Heb jij al opgezocht ofzo of dat wat betekent?

3. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

Jun 6, 2011
    1,389
    0
    0
    Hoi jessica: Leuk dat je ook mee komt praten. Ik ben begin mei gestopt met de pil. Heb je je eerste echte menstruatie al gehad?
    enne, het is hier super gezellig:)

4. isa091208

isa091208 Actief lid

Jan 29, 2011
    215
    0
    0
    doktersassistente
    utrecht
    claudia: ik ken dat, dingen zeggen als je een glaasje op hebt, wat je soms beter niet kunt doen;) Maar die eerlijkheid blijkt inderdaad vaak wel leuk uit te pakken. Wat toevallig joh! Echt leuk!
    Helaas zitten wij in een vriendenkring die allemaal nog lang niet toe zijn aan kinderen. Wij waren er dan ook vroeg bij. Maar daarom haar ik hier mijn hart op met mijn zp-vriendinnen! (jullie dus :)) hihi.

linnie: bij mijn eerste zwangerschap had ik dat in het echte begin ook echt! Dus wie weet. Nu nog steeds heb ik nergens echt last van denk ik...

femmy: nogmaals heel veel succes morgen, ben benieuwd of je erg bont en blauw wordt. Hopelijk levert het resultaat, lijkt me erg vermoeiend om constant verkouden te zijn!

welkom jessie: we zullen ook voor jou duimen dat het deze maand raak is! Gaaf, net getrouwd! Heb je het groots gevierd? Witte jurk? Hoe oud ben je als ik vragen mag?

ik heb isa net lekker buiten in het badje gedaan. Heerlijk. Voor het eerst sinds maanden weer haar 'stinkie beer' in bad gedaan. Ik heb een tijdje geleden dat ding in de was gegooid en toen hebben we een week niet kunnen slapen.:x Ze wil echt zo'n smerig vies knuffeltje hebben. Maar dit kon echt niet langer meer. Iemand zei tegen mij van waarom laat je het haar zelf niet doen? Dus ik net gezegd, van je moet ff de haren van beer wassen! (al eens eerder gezegd dat beer mee in bad moest maar ze weet heel goed dat ie dan schoon wordt dus dat werd stampvoeten) Maar zo gezegd zo gedaan, zij deed zelf beer in bad. Binnen notime was dat water donkerbruin!!!! :$
    Maar goed hij is weer schoon, en ik weer blij met dit nieuwe sprongetje. Ze moest ook nog poepen en ik gauw het potje halen (ze vertikt het om daar op ze gaan zitten, en kon haar bruine vriend nog net opvangen!) Dus wij haar helemaal de hemel ingeprezen en samen door het toilet gespoeld en een kwartier staan zwaaien! haha, sommige momenten zijn zo hilarisch! Als de buren mee hadden zitten luisteren in de tuin... haha! Ik weer blij, 2 mijlpalen met isa vandaag gehaald/bereikt, of hoe je dat dan ook noemt!

Fijne avond dames. Morgen mag ik weer werken. Al zit ik de hele tijd te bedenken dat ik voor mezelf wil beginnen, maar zou even niet weten waarmee en hoe en wat! Webshop voor kinderkleding ofzo, maar je hebt al zoveel!!! Iemand nog een ideetje :)? Lijkt me heerlijk eigen baas zijn, hard werken en daar ZELF de vruchten van plukken!

5. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

Jun 6, 2011
    1,389
    0
    0
    @isa: haha, dus isa heeft vandaag goed haar best gedaan, en gepoept en stinkie beer gewassen. Goed hoor:)

Maar jij had dus in het aller begin last van veel afscheiding? ohoh, wordt dan toch wel beetje zenuwachtig. haha. Maar ik heb een week geleden waarschijnlijk mijn ei gehad, dus zou wel heeel vroeg zijn als je symptomen hebt toch?

@debby: zou niet weten hoe die afscheiding komt, miss hoort het er wel gewoon bij. Je let nu echt op elk dingetje dat gebeurd he. haha

6. Debby1

Debby1 Bekend lid

Jun 6, 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Ja indd ;) Let op alles ja! Heel irritant, maar ach... hoort erbij :p we lekker gewoon super bewust op ons lichaam!

Isa, ik zeg: Applaus voor je dochter! Woehoeee!!!! Lijkt me echt zo leuk om met die 'kleine' dingetjes bezig te zijn, daar blij van te worden en vooral te genieten :)

7. Debby1

Debby1 Bekend lid

Jun 6, 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Ohja, de afscheiding;) heb ff gezocht:

In de zwangerschap kan de hoeveelheid en de dikte van de afscheiding (fluor) sterk variëren. Veel vrouwen hebben veel meer afscheiding tijdens de zwangerschap dan normaal. De afscheiding hoort wel doorzichtig of wit te blijven en vloeibaar, slijmerig en plakkerig.

kan dus wel zo zijn.... dat we.... zou het??? hahahaha :p

8. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

Jun 6, 2011
    1,389
    0
    0
    Hahaha, zou het?
    Ik heb vorige week mijn ei gehad als het goed is, zou je dit soort symptomen dan nu al kunnen hebben? Heb dit hele erge sinds gister/eergister.

9. Lwal

Lwal Bekend lid

Jun 2, 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ linnie en Debby: spannend die verschijnselen! Ik hoop voor jullie dat het goed nieuws betekend!

@ Femmy: nogmaals veel succes morgen! Hoop dat je niet teveel pijn gaat hebben :(

@ Jessy: Welkom! leuk dat je getrouwt bent! Ik ga over 2 maandjes ook trouwen!

@ Isa: Wat leuk die mijlpalen van vandaag! Lijkt me heeeerlijk om zo met je dochter bezig te zijn. Hoe belangrijk 'kleine' dingen dan kunnen zijn!

Ik dacht vanmorgen echt dat ik ongesteld zou gaan worden, had van die typische buikpijn. Maar dat is nu weer weg getrokken, en ook nog geen bloed te bekennen! Dus ben benieuwd hoe het gaat lopen.. Al ben ik er echt van overtuigd dat ik niet zwanger ben! Ik voel helemaal niks en heb nauwelijks op het goede moment geknuffelt!

10. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

Jun 6, 2011
    1,389
    0
    0
    @lwal: denk ook niet dat ik zwanger ben hoor. Maar ben je al over tijd of moet je vandaag eigenlijk, ook heel spannend hoor. En er hoeft er maar eentje goed te zwemmen he, en lang overleven ;)

11. Lwal

Lwal Bekend lid

Jun 2, 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Linnie: Ben op 1 juni ongesteld geworden, dus zit vandaag op dag 27 (makkelijk tellen zo) Dus als ik een beetje een normale cyclus heb zou ik deze week ongesteld moeten worden! Dat hoop ik dan maar. Een vriendin van mij vertelde laatst dat het bij haar een half jaar heeft geduurd voor dat ze ongesteld werd!!! Bah..

12. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

Jun 6, 2011
    1,389
    0
    0
    Oke spannend, je hoort idd wel vaker dat het ff kan duren voordat je voor het eerst weer ongi wordt. Hoop voor je dat het wel doorzet zodat je weet dat alles weer werkt. Of juist niet omdat er al wat in je buik groeit;)
    Ik moet volgende week maandag/dinsdag weer ongi wordenasl ik uitga van 28/29 dagen. Vorige keer waren het 29 dagen.

13. claudi6a

claudi6a Actief lid

Jun 8, 2011
    342
    0
    0

Spannend zeg! ik ben er nu vanaf gelukkig. volgende week aan de slag ahahah

14. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    2,169
    0
    0
    Amsterdam
    Hallo!
    Is er 1 zwetend thuis gekomen! Wat een veel te lange dag met dit weer! Vanmorgen een veel te lange vergadering met zure bitches, daarna nog in het ziekenhuis onderzoeken en gesprekken tolken....pfffff ik ben moe en plakkerig! :x
    1+1=2 bedoel ik, als je mijn naam, met mijn beroep en taal bijelkaar neemt, dan weet je al wie Mammadoe is.... :)
    Die gevoelige test zijn de uiterstgevoelinge zwangerschapstesten dipstick. Heb even de gebruikershandleiding gekeken. En daar staat dus dat je 6 dagen voor je menstruatie kan testen. Als hij negatief is, moet je hem 48 uur later herhalen. Dan kan het zijn dat je hCG te laag en dus niet meetbaar is.

@Claudia, wat ontzettend toevallig van die vriendin! Leuk zeg!
    @Debby, dat van die ovutesten kan gebeuren. Dan heb je hem misschien net aan het begin en aan het eind te pakken?!?
    @Satire, wat een klotesituatie met je poes! Ik ben zo gek op die beesten, maar ja, als je andere kat ziek wordt, wordt je wel tot een keuze gedwongen....Gelukkig kan het zo bij je ouders geprobeerd worden en hoeft ie niet naar het asiel. Kan je de poes blijven zien :)

Ben te moe om helemaal perfect terug te reageren op alles en iedereen :)

15. Steeph1985

Steeph1985 Actief lid

Jun 8, 2011
    182
    0
    0
    Kraamverzorgster
    Limburg
    Femmy: succes morgen met je operatie! Hoop dat je er weinig last van hebt na de ingreep.

Lwal: spannend zeg, we duimen voor je dat je menstruatie wegblijft. Wie weet... Mijn vriendin die nu 10 weken zwanger is 'voelde' zich in het begin ook niet zwanger. Ze zei dat ze net zo goed een buikgriep kon hebben zeg maar.

Ik heb vandaag trouwens weer een ovu test gedaan. Dit keer ook twee streepjes, maar teststreepje was vandaag opmerkelijk minder duidelijk. Negatief dus. Heb vandaag wel heel vaag een beetje zeurende pijn in mijn onderrug. Heb ik normaal alleen als ik ongesteld ben/wordt. Wellicht was het gister dan toch een positieve uitslag. Veel knuffelen dus!

16. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

Jun 6, 2011
    1,389
    0
    0
    @steeph: zou zeker maar veel gaan knuffelen:)

Het is bij mij al bijna een week geleden:(.
    Heb niet zo heel veel zin gehad, en hadden het best druk. Met die konijntjes ook, en was/ben best moe en kon me er niet toe zetten. Soms had ik wel zin, maar dan was hij er niet of kon het ff niet. hahah. Miss vanavond nog maar ff knuffelen. Maar voorlopig is hij weer bezig.

17. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    2,169
    0
    0
    Amsterdam
    @Steeph, ja vandaag zou je dan zeker jes slag moeten staan
    @Isa, waat een grappig verhaal. Ik zie jullie al helemaal staan zwaaien hihi
    @Femmy, heel veel sterkte morgen!
    @Lwal, zou je niet al gaan testen??? Ik zou als ik jou was wel benieuwd zijn op CD27! Een half jaar niet ongesteld?!?!?! Ow alsjeblieft niet! Dat zou wel drama zijn zeg!
    @Jessy, welkom! Dus nu een getrouwde vrouw? Woonde je al samen?
    Ik ga lekker naar bed! Ben hondsmoe van het vele werken :S Net nog tot laat mijn administratie zitten doen... :(
    truste allemaal een een goede dag morgen! (Ik moet in die hitte tot 19:00 werken :()

18. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    2,169
    0
    0
    Amsterdam
    Hihi na je ei is de zin er een beetje vanaf hè?! Haha:p

19. Steeph1985

Steeph1985 Actief lid

Jun 8, 2011
    182
    0
    0
    Kraamverzorgster
    Limburg
    Linnie: Ik moet zeggen dat wij het nu ook vaker doen dan normaal. Weet ook zeker dat mijn man op een gegeven moment even geen zin heeft. En dan gaat het niet helpen als ik zeg dat ik wellicht een eisprong heb of zo. Daar ken ik hem inmiddels lang genoeg voor. Zolang we dus druk bezette knuffeldagen hebben profiteer ik er dus van!

20. Steeph1985

Steeph1985 Actief lid

Jun 8, 2011
    182
    0
    0
    Kraamverzorgster
    Limburg
    Hmm die banner is dus niet gelukt... ff opnieuw proberen

Share This Page