oh neee, niet weer de playstation. Echt de grootste concurrent van vrouwen Die van mij zit of op zijn iphone(zo'n beetje de hele avond), of hij is aan het opruimen en schoonmaken
Owww nou bij opruimen en schoonmaken hoor je mij niet klagen haha! Maar ik ga nu echt slapen! doeiiiiii
@ Mammadoe: Nee ik durf nog niet te testen! Heb met mezelf afgesproken om te wachten tot vrijdag. Maar omdat ik er zo van overtuigd ben dat ik niet zwanger ben, wil ik mezelf niet voor die tijd gaan teleurstellen! Ik ga zo ook lekker slapen, als dat een beetje lukt met deze hitte!
Haha de playstation is idd een geduchte concurrent. Maar bij ons wint de iPhone toch echt! Vindt het bijna jammer dat dat ding ooit is uitgevonden! Denk dat het knuffelen met deze hitte ook niet echt iets gaat worden. Aangezien we morgen overdag allebei vrij hebben kunnen we wel samen romantisch wakker worden. Echt erg eigenlijk. We zitten mekaar hier telkens te vertellen wanneer er Geknuffelt wordt, komt normaal eigenlijk niet in de gesprekken met mijn vriendinnen naar voren, haha. Sex in hrt algemeen natuurlijk wel!
Jaaa de iphone is hier ook een grote concurrent! Moet echt geregeld vragen of hij dat ding een keer weg wil leggen.. Ik zeg altijd dat hij naast mij nog een relatie heeft, met de iphone!! Ja grappig dat je hier alles bespreekt over seks, afscheiding en pijn aan je borsten met een stel 'vreemden' Achja.. we moeten het toch ergens kwijt!
Ja de iphone wint het hier ook. Elke 5 minuten pakt hij het weer. Ik heb ook iphone en moet zeggen dat het wel een hele makkelijke tel is. Maar idd raar dat we hier alles zeggen. Tegen vriendinnen zal ik niet zo snel zeggen dat ik net ff geknuffeld heb. Maar we zitten natuurlijk ook allemaal in hetzelfde schuitje hier. Miss praat je er dan wat makkelijker over.
meneer heeft een x box geleend van een collega. Anders is hij ook wel veel mijn zijn telefoon bezig (HTC), of hij zit relaxed te werken terwijl ik op zp zit! ff korte reactie: LWAL, ik wist niet dat JIJ ging trouwen!!! Ik heb daar denk ik overheen gelezen! Ik dacht dat je soort van ceremoniemeester zou zijn voor je broers/zus haar bruiloft! Wat cool, waar en wanneer? jurk al uitgekozen etc? ga naar mijn werk!!
Goedemorgen! @ Linnie, die symptomen kunnen na een aantal dagen of week al merkbaar zijn las ik ergens... je weet maar nooit. Maar goed. We wachten gewoon af Wel spannend hè! @ Lwal, poehee, dat je dat volhoudt om niet te testen. Ik begrijp wel dat je niet teleurgesteld wilt worden, maar spannend man! Zoals iemand anders hier al zei, sommigen voelen niets? Dus wie weet... en ach, anders weer door naar de volgende ronde met goede moed toch! Stel je wordt zwanger, vind je het niet jammer dat je niet mee kan borrelen op je eigen trouwdag? Of geef je daar niet veel om? @ Mammadoe, je spreekt mij aan over een ovu test maar die heb ik helemaal niet in huis hahahaha!! Tis ook zooo verwarrend met zoveel vrouwen he! @ Steeph, spannend die ovu test! Ben benieuwd hopelijk kunnen we snel met een aantal dames Tara achterna Ik heb deze vruchtbare dagen ook meer zin! Vind het zo zonde als we die dagen zomaar voorbij laten gaan... toch? Ik bespreek seks ook wel met sommige meiden, maar niet wat, hoe, wanneer hihi, da's hier wel leuk ja! 't is toch een beetje anoniem (beetje dan, want ondertussen de meesten op hyves en fb haha!) Nou, ik ga weer ff verder werken, terwijl ik hier de Backstreet Boys aan het luisteren ben tijdens het foute uur Q music. Liefs
@debbyooh echt, dat kan na een paar dagen al. Nu word ik wel heeeel zenuwachtig, haahha. zaterdag werd ik heel licht in mijn hoofd wakker, beetje duizelig en trillerig, nu weer. Ook een teken?
Goeie morgen dames! Hier geen zon te bekennen. Heeft zelfs al geregend en geonweerd!!!:x @Linnie: Nee ben nog niet echt ongesteld geweest. Alleen een paar dagen dat ik wat bloed verloor, maar las dus dat dat de zogenoemde "doorbraakbloeding" zou kunnen wezen! Dus wie weet. Wacht het nog even af voordat ik te vroeg juich! @Isa: We zijn 1 juni getrouwd en hebben het niet echt heel groots gedaan. Ja had een ivoorwitte jurk (kijk maar op mijn profiel). Ik ben nu 24 en wordt in augustus 25. Mijn man is 8 jaar ouder, dus vandaar dat we nu aan kinderen willen beginnen. Vind het ook wel leuk om een jonge moeder te kunnen zijn. Heb zelf ook een jonge moeder. @Lwal: Wanneer gaan jullie precies trouwen? Wij zijn getrouwd in een trouwkapel en direct daar achteraan in de zelfde ruimte de receptie gegeven. Daarna wezen varen met de daggasten. s'avonds een bbq en toen met alleen de daggasten een feestje gehad ( ong. 45 mensen). @Mammadoe: Ja we woonden al samen voordat we gingen trouwen. Gisteren avond lag bij ons de kabeltv eruit dus hebben we nog even geknuffeld ( tja je moet wat doen toch?) Nog even een vraagje: Hoe krijg je die ticker onder je tekst? Liefs
@jessica: hier ook geen zon. Heeft nog niet gerend en geonweerd maar zit er aan te komen zoals de lucht eruit ziet. Maar ze geven echt noodweer op, ben benieuwd. Okee, dus je bent aan het wachten op je menstruatie. Wat is een ticker?. volgens mij kan je veel vie ja handtekening doen. Dat zie je bij je gebruikersinstellingen staan.
ja noodweer vind ik altijd wel spannend haha! alleen altijd zo zielig voor mijn poezies als ze niet binnen zijn! Leuk jessie, ik zal straks even je jurk kijken! Waar woon je? Ik in utrecht. Bedoel je met ticker je banner? rechtsbovenin kun je er 1 tje kiezen en dan knippen en plakken bij je eigen instellingen ergens. ik vond een filmpje hoe je dat moet doen forumzaken ofzo. Als het niet lukt dan roep je maar dan zoek ik het filmpje even! @ debby; als dat op die manier werkt dan ben ik al een paar dagen alles behalve vruchtbaar! zo geen zin!!!, eet nog liever zijn stinksokken op
Good morning! Zit lekker aan het ontbijt na heerlijk bijgeslapen te hebben! Wel warm was het vannacht! En ben nu aan mijn tweede strip babyvitamines begonnen Al een doorgewinterde gebruiker haha. En nog geen dag vergeten, vind ik wel weer knap van mezelf @Debby, ja idd ik kan het allemaal niet meer bijhouden haha @Linnie, oeee licht in je hoofd....nou wie weet!?!?!?! @Jessie, dat klinkt als een leuke bruiloft! Had je mooi weer? Idd vreemd dat we ons seksleven hier zo open en bloot bespreken, maar ja, hoort btje bij het zwanger worden Ik zit af en toe nu naar mijn tepels te kijken en dan lijken ze groter en gevoeliger, maar dat zou wel heeel erg snel zijn.....En misschien wil ik wel te graag. Ach als ik niet zwanger ben einde van de maand, is het ook geen drama, kan ik lekker aan de cocktails in Thailand Werkse allemaal!!!
@isa: heb jij daar ook last van? Ik heb ook helemaal geen zin. Is al bijna een week geleden voor het laatst.hahha. Maar we liggen redelijk gelijk in onze cyclus, zal het daardoor komen? hahha.
Hmm hier is het weer nog prima. Al laten de eerste wolkjes zich zien. Vond het vannacht ook wel echt heel warm hoor. Ja hier is het idd niet erg om het over onze sex-facts te kletsen. Idd allemaal in htzelfde schuitje. Jessie: leuk dat je zo kort geleden getrouwd bent. Zou willen dat ik die geweldige dag nog een keertje kon overdoen.
@Mammadoe: Ja we hebben super mooie dag gehad. Was stralend weer en alles verliep zoals we wilde! @Steeph: Ja zou het ook nog wel een keertje over willen doen, zodat je er echt van kunt genieten, want zo'n dag gaat echt snel aan je voorbij! @Isa: Ik woon in Etten-Leur dat is vlakbij Breda. Liefs
@linnie: ik denk idd wel dat het daarmee te maken heeft. Ik kan me bijna nog de vrijparty herinneren dat isa is verwekt. Kennelijk weet je lijf dat ofzo. haha. Bij ons is het nu ook meer dan een week geleden, al is dat bij ons niet zo heel raar Ik ben zooooo benieuwd of het deze keer raak is!! ja mammadoe, de cocktails zijn daar lekker! VERY VERY STRONG, VERY VERY CHEAP! haha, en hier maar moeilijk doen met reclames, met mate niet onder de 16. Zo'n verschil! haha! Ik bestudeer mijn tepels ook regelmatig, ik zag vanochtend weliswaar 1mm verschil met gister!