@isa: hahha, je meet gewoon je tepels op elke dag he? . hahaha. Ja ben ook benieuwd of het raak is. Nog maar 5 dagen en dan weet je het miss. Spannend. Ik moet nog 2 dagen langer wachten. Was de hele tijd heel rustig eronder, maar krijg nu soort van kriebels in mijn buik. Toch wel heel spannend vind ik het. En ook wel beetje eng
Ja Claudia dat is inderdaad erg dichtbij!!! Leuk, als we dan zwanger zijn komen we elkaar misschien wel eens ergens tegen!
kon het niet laten heb net zo'n test gedaan voor vroege zwangerschap maar helaas. Hopelijk ben ik gewoon echt te vroeg met testen. Misschien heb ik wel een veel langere cyclus. Ik vrees dat het niet raak is . Nu pas over 6 dagen testen dan maar en niet eerder!
Aaah wat jammer. Maar je weet idd nooit he. Je kon het dus niet laten. Nog 5 dagen en dan weet je miss meer
heyy, Dames ik sluit me aan bij deze forum als jullie dit goed vinden Ik ben in juni ook gestopt met de pil, a.s dinsdag mag ik gaan testen. Mijn ovulatie test geeft de afgelopen 4 dagen knal positief aan (vandaag nog niet getest) en heb al sinds een week last van mijn onderbuik (laag) trekkerig gevoel wat gepaard gaat met steken, lage rugpijn en sinds vorige week woensdag een rare smaak in me mond. dus nog ff afwachten spannend! groetjes Marjolein
ja echt jammer. Nou weet ik wel een beetje hoe je je kunt voelen als het niet gelijk raak is. Maar idd, ik ben iemand die zich beter kant voorbereiden op het ergste, dan is valt het uiteindelijk mee. Sommige mensen moeten/willen altijd positief blijven denken. Hoe zijn jullie in dat opzicht?
@l4dy: welkom op dit forum. Tuurlijk mag je je hierbij aansluiten. Nou zeker spannend hoor. Ff afwachten nog dus. @isa: volgens mij ben je dan best wel teleurgesteld he, als je negatief test. Ik durf nog niet te testen. Wacht af of mijn menstruatie komt. Als ik overtijd ben dan ga ik denk ik pas testen. Anders ben ik nu al teleurgesteld. En vind het juist zo spannend om te kijken of ik ongi wordt of niet. En als dat zo is hoef ik nog maar 2 weken te wachten op mijn ei, en als ik nu al ga testen 3 weken. Duurt dan nog zooo lang. hahha. Zit soms raar in elkaar hoor. Ik vind vaak de hoop leuker dan het al weten. En als het niet zo is, dan niet. Hebben nog geen haast. Maar ik kan heel snel negatief gaan denken trouwens. Nu nog niet, maar miss als ik negatief test dat ik al negatiever word. Bang ben dat er miss iets mis is waardoor het niet lukt ofzo. hahhaha.
hey isa, Ik ga er ook vanuit dat het niet gelijk raak is, dan valt het altijd mee.Heb net weer getest en mijn ovulatietest is al sinds 5 dagen knal positief,daarvoor 18/19 juni. toen een tijd geen 2e streep en nu blijft ie, heel vreemd!! ook al ga ik er niet vanuit dat ik gelijk zwanger ben maar blijf het wel erg spannend vinden allemaal!
Hoi allemaal, Hopelijk mag ik mij ook nog aansluiten op dit forum..?? Sinds 16 juni ben ik gestopt met de pil (was onze trouwdatum, vonden wij wel een mooi moment), nog niet zo lang dus. Voor mij kan het niet snel genoeg gaan. Maar we wachten nog even tot na mijn 1e ongesteldheid voordat we echt aan de slag gaan. Groetjes
@l4dy: 5 dagen is wel heel lang volgens mij. En daarvoor was het 18/19juni ook al positief? Wle heel vreemd idd.
Het lastigste is wel dat ik nu niet weet wanneer precies mijn eisprong is geweest ivm testen, ik gok op de 18e /19e juni omdat ik 22 juni rose afscheiding had 1 malig.Als ik uitga van een cyclus van 28 dagen dan kan ik dinsdag testen
Ja, al 5 dagen nu,daarvoor geen 2e streep en 18/19 juni een zichtbare 2e streep gehad. nu las ik op een site dat het voorkomt dat een ovulatietest positief kan blijven doordat lh ook in het zwangerschapshormoon zit en die het meet, hcg kan pas later gemeten worden. Maar bij iedereen is het weer anders, dus kan alleen maar afwachten
@brondy: welkom. spnnend je bent net gestopt. Maar deze eerste maand nog ff rustig aan dus. Ik ben begin mei getsopt met de pil. Zit nu in de 2e ronde.
Welke zwangerschapstesten gebruiken jullie? Ik heb zelf de testen van sensitest maar hier geen ervaring mee.
@l4dy: okee, nou idd ff afwachten dus. Kan dus ook zijn dat het al zover is. Spannend hoor. Wordt nu wel gezellig druk hoor Brondy en l4dy: we zijn aardig veslaafd aan dit forum, en het is super gzellig hier
hoi l4dy en brondy, gezellig dat jullie mee komen kletsen. Tis idd gezellig, en druk! haha. Net als linnie, goed verslaafd geraakt aan dit forum! Brody nog gefeliciteerd met je trouwen! ll4dy, moet je niet eerst nog ontpillen? (heb ik geen verstand van, ik had een spiraal . Hoe langer ik moet wachten (althans langer lijkt te duren) hoe meer ik hier ga posten haha!
@linnie27 Ik merk het er wordt vrij snel weer gepost, maar vind het leuk om verhalen van anderen te horen, zo kan ik mij goed voorbereiden En dankje het was een hele mooie dag!
@brondy: ja, het is nu nog best rustig. Soms als je een paar uur niet bent geweest zijn we al een paar pagina's verder. haha. Maar het is idd ook heel leuk om ervaringen te delen. Alle is bespreekbaar hier Nou nu begint het hier met regenen. Dat was het einde van het mooie weer