Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0

Ja het ie echt spannend en het kan niet snel genoeg gaan hahah.
    Ik woon nu een oaar jaar in Oudenbosch maar kom er niet vandaan dus ik zou het niet weten.

2. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0

3. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    Hallo iedereen,

Het wordt een drukke boel hier hahaha. krijg nog moeite om iedereen uit elkaar te halen en alles terug te lezen in een korte tijd!

Iemand al het gevoel of je vent heeft raak geschoten:D of merk je nog niks aan je lichaam.... Denk als je al eerder een kindje hebt gekregen dat je het gelijk wel op pakt kwa gevoel.

Ik kan niet wachten tot volgende week hahaha miss is het dan wel raak. ik hoop het wel. kan niet snel genoeg gaan!

Wat een hitte. ik ga rustig aan doen en kom vanavodn wel weer even kijken op welke blz we nu zitten hihih.

4. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn vent kan nog niet raak geschoten hebben, aangezien ik morgen weer met de pil zou moeten starten :p

Nog steeds in de stopweek ;)

5. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    Even nog een vraagje aan de die hards onder het testen ahhaha

Als ik bereken zeggen ze dat ik op 3juli moet gaan testen en dat ik ongeveer rond de 8ste mij eisprong krijg.
    Moet ik dan nu kijken wanneer mijn test positief is en dan gaan snel me vent op zoeken of hoe hebben jullie het gedaan! kan nergens echt vinden hoe je verder gaat. of zijn jullie elke dag bezig geweest, dat kan ook hihihihi. Me vriend is aan het klussen elke avond dus moet wel goed uitzoeken welke dag het beste is want kan me voorstellen als je 12 uur per dag werkt dat je er niet altijd zin in hebt!
    Help me hahahaha. Wat zouden jullie doen in mij geval?

6. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    Hopen dat hij over 11 dagen raak gaat schieten hihih

7. Steeph1985

Steeph1985 Actief lid

8 jun 2011
    182
    0
    0
    Kraamverzorgster
    Limburg
    Claudia: als je ee positieve test hebt hoef je niet meteen in de stress te schieten. Je hebt dan binnen 24 a 48 uur een eisprong. Je eicel blijft ongeveer 12 uur in leven. Je hebt dus nog even. De zaadcellen die kunnen wel 72 uur rondzwemmen (overleven).

8. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Hiii allemaal,

wat een drukte vandaag op het forum zeg.

Ik heb vanmiddag toch steken in mijn rechterzij gehad. Ademen deed zelfs bijna. Heeft ongeveer 2 uur geduurd met pieken en dalen, nu is het gelukkgi weer over. Miss was het wel mijn eisprong, maar die is dan wel laat. En mijn afscheiding geeft geen ei aan hoor. Miss gewoon een opspelende darm hoor.

Hier heeft toch wel; de hele middag de zon geschenen, en het is warmmm.
    Moet ik zo ook nog sportles geven. pfffffff

9. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Pfff... Linnie, sportles... poeh! Ik ben echt slecht bezig deze week. Ben nog helemaal niet geweest, vind het echt veel te warm om te gaan! De afzuiging etc, is er ook slecht. Binnenkort gaan ze een nieuw pand bouwen, hopelijk is het dan beter.
    Misschien heb je dan toch wel iets 'positiefs' gevoeld.

Ik voel me vandaag ook een beetje raar. Was vanmiddag heel erg misselijk en heb net gewoon 2 uur geslapen op de bank! Nouja zeg! Niets voor mij, maar kom nu ook gewoon niet van de bank vanaf. Maar waarschijnlijk komt t door het weer. Kan me niet voorstellen dat je zo snel al last hebt....

Morgen gaan we lekker ontspannen in de sauna! Zin in! :D gelukkig dan niet zo bloedheet!

10. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Ik denk dat het eerder mijn darmen miss waren die die steken gaven, maar je weet nooit he.
    maar jij voelt je dus ook heel raar, haha, spannenddd
    Lekker hoor morgen naar de sauna, en gelukkig niet zo heet idd, dan hebje volgens mij helemaal geen zin om ook nog een sauna in te gaan.
    Heb ook echt geen zin om les te geven. Denk dat ik lekker rustig lesje ga geven

11. Jessie886

Jessie886 Actief lid

27 jun 2011
    227
    0
    0
    Receptioniste bij een fysiotherapeut en eigenaress
    Etten-Leur
    @Claudia: Waar kom je dan precies vandaan? Ik kom officieel uit Alblasserdam dat is vlakbij Dordrecht. Woon nu bijna 2 jaar in Etten-Leur.

Hier heeft de hele middag de zon geschenen. Nu regent en onweert het flink!
    Bij mijn moeder thuis hadden ze een flinke hagelbui gehad!
    Het is idd lekker druk vandaag. Wel leuk om alle reacties te lezen. Ook gewoon om te zien dat het iedereen zo bezig houd dat zwanger worden.
    Kan er verder ook met niemand over praten omdat niemand eigenlijk weet dat we gestopt zijn met de pil. Dit omdat we willen voorkomen dat iedereen gaat vragen: Ben je al zwanger????;)
    Hier kan ik er teminste lekker over kletsen!:D

12. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    [FONT=&quot]Ga even vluchtig lezen.[/FONT]

[FONT=&quot]@ Debby: [/FONT][FONT=&quot]Wat grappig dat jullie daar hebben gewerkt. Maar hebben jullie gewerkt bij miggelenberg of Coldenhove.[/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]@ Linnie: [/FONT][FONT=&quot]Wat leuk dat je vriendin zwanger is zeg!! Hopelijk mag jij gauw samen met haar zwanger zijn.[/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]@ Femmy: [/FONT][FONT=&quot]Hoe is het met de operatie gegaan? Heb je veel pijn?[/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]@ Jessie, L4dy & Brondy: [/FONT][FONT=&quot]Welkom![/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]@ Isa: [/FONT][FONT=&quot]Whahahaha. Heerlijk dat die beer nu schoon is. En idd erg hillarisch![/FONT]
    [FONT=&quot]Jonna heeft een hondje dat dus mee moet! Maar die ga ik dus ook binnen kort wassen en dan mag zij het in de wasmachine doen.[/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]Heb je nog een leuke camping gevonden?[/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]@ Afscheiding: [/FONT][FONT=&quot]Het is erg goed mogelijk dat je tijdens je zwangerschap meer afscheinding verliest. Dit is niet erg…juist erg goed!! Dat doet je lichaam om het daar beneden schoon te houden. Dus geen rare middeltjes gebruiken.[/FONT]
    [FONT=&quot]Ik heb dit in mijn zwangerschap nagevraagd bij de vk…dit werd mij dus verteld. Ik heb ook geen schimmelinfecties gehad.[/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]@ Brondy: [/FONT][FONT=&quot]Wauw!!! Wat een gave jurk had je zeg!!![/FONT]

13. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    Kom uit fijnaart!! ben toen bij mijn moeder gaan wonen en woon nu 1,5 jaar samen met mijn vriend.
    Dat is wel heel toevallig want ik werk in Alblasserdam hahaha. grappig.
    Wij houden het ook geheim want wij hebben ook geen zin in die vragen. heb het toevallig in een dronke bui tegen mijn vriendin gezegt en die is heeeeel toevallig ook gestopt met de pil. we lopen precies gelijk. dus maar zij is de enigste. Als het zover is willen we het ook de eerste 3 maanden geheim houden. behalve dat ik het lekker tegen jullie kan zeggen hahahah. hopen dat het snel raak is want het kan niet snel genoeg zijn.
    Ben je al lang gestopt met de pil? ben je ook van plan om ovulatietesten te gaan gebruiken of wacht je daar nog een oaar maanden mee?

14. Jessie886

Jessie886 Actief lid

27 jun 2011
    227
    0
    0
    Receptioniste bij een fysiotherapeut en eigenaress
    Etten-Leur
    @Claudia: Dat is grappig zeg. Waar werk je in Alblasserdam? Vind je het niet vervelend om elke dag op en neer te rijden?
    Bij ons weten alleen een stel vrienden het, maar die zijn nu zelf 20 weken zwanger van de 2e en die vragen verder niet elke keer of het al raak is! Ga wel proberen om mijn mond 3 maanden te houden.....

Ben halverwege mei gestopt met de pil. Heb 15 juni t/m 18 juni wel een bloeding gehad maar die was niet hevig en maar erg kort.
    En bij jou?

@Brondy: mooi jurk zeg, niet teveel poespas. Daar hou ik wel van!!! Veel succes nog met de laatste voorbereidingen. Ga echt proberen te genieten van de dag want hij is echt zo voorbij!

15. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0

Werk op het nieuwe industrieterrein!Nieuwland Parc. het bedrijf is van mijn stiefvader. dus zei het een beetje als familiebedrijf hahah. nee vind het wel mee vallen. ik begin om 7 uur tot 4 dus ben alle file's voor. al moet ik wel vroeg op. dat zal dadelijk ook moeten veranderen als we straks een kleine hebben.
    Ik ben eind mei gestopt met de pil. en ben nu net van mijn 1ste echt ongesteldheid af. was wel fijn om te weten dat je lichaam het weer oppakt. je leest ook wel vaak dat het maanden duurt voordat je weer echt zelf ongesteld wordt.
    Maar dat is beter. al ben je maar 1 dag ongesteld geweest je bent het wel geweest. heb gelezen dat dat geen verschil maakt.
    Wel spannend allemaal. dus jij zou nou nu ongeveer je eisprong moeten hebben of wacht je nog een maandje.

16. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    @ Ankje: Coldenhove :)
    hoe is het nu met je schoonvader? Zijn er al vorderingen.
    Goed om die verhalen van je vk te horen. Had trouwens al wel ergens gelezen dat het er indd bij hoort.

Hier wordt het nu ineens super donker! En het rommelt een beetje...

@ Linnie: inderdaad spannend, pfff... maar ik ga me er maar niet teveel op focussen. Dat werkt alleen maar averechts. Wie weet praat ik mezelf nu weer van alles aan (volgens mn vriend wel haha)

Ik ga ff welcome home kijken :)

17. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0

Ja je moet er eigenlijk niet te veel over nadenken want je gaat jezelf gek maken. (teminste dat heb ik heel erg) nog even wachten en dan kan je testen. of wacht je gewoon wanneer je weer ongesteld moeten worden? en dan kijken of je over tijd bent? of kan je dat niet vol houden.:p

18. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Hahaha, nee dat kan ik echt niet volhouden! Ik wacht nog even een paar dagen indd en ga er dan eens een test tegenaan gooien. Ik hoop keihard dat ik niet ongi word.

Maar ik weet nog niet zeker of mijn cyclus in orde is, dus het is best spannend allemaal...

gewoon ff rustig afwachten dus :)

19. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0

Oh daar kan ik helemaal inkomen. ik hoop voor je mee:)
    Oke je bent nu in totaal na het stoppen met de pil 2x ongesteld geworden? uit jezelf of Met je ontrekkingsbloeding erbij?
    Morgen heerlijk genieten samen in de sauna.

20. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Hoiii,

Hoe is het weer bij jullie allemaal?
    Begon hier vanavond in eens heel hard te waaien. Toen dacht ik, nu gaat het komen hoor. Nou als dit het noodweer is wat ze hadden voorspeld, dan valt het mee. Maar volgens mij is het in andere delen van het land wel erger geweest. Het regent hier nu wel, maar niet heeeel hard. Miss komt het allemaal nog.

Net les gegeven, maar ging eigenlijk best lekker ondanks de hitte. Nu ff lekker douchen en theetje drinken.

Nog nieuwtjes??

Deel Deze Pagina